SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chelsea staat al jaren aan de Europese top hoorquote:Op maandag 2 maart 2015 13:44 schreef Iwanius het volgende:
Mag het als je al jaren zoveel geld in je speeltje pompt.
Nou de eerste prijs is al binnen.
On topic. Het wordt billenknijpen voor Louis en Manchester United de komende speeldagen.
Bedoel het is nu om en om tussen Arsenal en Manchester United in de Top 4 voor CL plaatsing.
Southampton van Koeman is denk ik uitgespeeld voor eventuele CL plaatsing.
Arsenal is de laatste paar weken wel aardig op dreef i.v.g met het begin van het seizoen.
quote:England and Sunderland footballer Adam Johnson has been arrested on suspicion of sex with a 15-year-old girl.
Durham Police said in a statement: "A 27-year-old man was arrested earlier today on suspicion of sexual activity with a girl under 16.
"He remains in police custody and is helping officers with their enquiries."
Dat gaat me echt te ver.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar ik ga toch weer voor Southampton zitten
quote:Crystal Palace midfielder Mile Jedinak will serve a four-match suspension after accepting a Football Association charge of violent conduct.
Wedden op Southampton zou ik niet aandurven met de vorm waarin ze verkerenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:49 schreef eenjongen... het volgende:
Toto gezet op Southampton en West Brom
Dat probeerde ik afgelopen weekend ook iemand uit te leggen die zelfs bij Albion - Southampton een '2' had ingevuld.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Wedden op Southampton zou ik niet aandurven met de vorm waarin ze verkeren
Die had ook net zo goed zijn geld door de plee kunnen trekkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:51 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat probeerde ik afgelopen weekend ook iemand uit te leggen die zelfs bij Albion - Southampton een '2' had ingevuld.
Eredivisie vriendjes blijven spelen hoe slecht ze ook zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
Snap niet dat Pellè nog steeds in de basis start
Tadic gelooft er niks vanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eredivisie vriendjes blijven spelen hoe slecht ze ook zijn
Dan heeft Tadic wel erg vaak rust nodig de laatste maandenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zit alleen op de bank om te rusten
Blijkbaar wel jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heeft Tadic wel erg vaak rust nodig de laatste maanden
Welnee joh, Clasie erbij, huppeteeee.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:15 schreef hafcfan het volgende:
Southampton gaat Engeland veel punten kosten als ze Europees halen. Wat een matig team zeg.
Ligt er maar helemaal aan wat ze in de zomer gaan kopen en verkopen en hoe het draait over een half jaar.. Je kunt er dus eigenlijk nog heel weinig van zeggen,quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:15 schreef hafcfan het volgende:
Southampton gaat Engeland veel punten kosten als ze Europees halen. Wat een matig team zeg.
Dat weet je toch al. Allemaal eredivisie spelersquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ligt er maar helemaal aan wat ze in de zomer gaan kopen en verkopen en hoe het draait over een half jaar.. Je kunt er dus eigenlijk nog heel weinig van zeggen,
Ook die Djuricic kan er geen reet van op een hoger niveauquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat weet je toch al. Allemaal eredivisie spelers
Volgens Johan was het net als Zyjech een geweldig talent, omdat die 5 leuke wedstrijden speelde bij Heerenveen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook die Djuricic kan er geen reet van op een hoger niveau
In de eredivisie . Daar ben je inderdaad al snel een wereldwonderquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Johan was het net als Zyjech een geweldig talent, omdat die 5 leuke wedstrijden speelde bij Heerenveen.
Misschien een Clasie, maar er zijn wel meer mogelijkheden. Gewoon afwachten dus hoe ze ervoor staan als ze daadwerkelijk Europees mogen spelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat weet je toch al. Allemaal eredivisie spelers
'Volgens Johan'quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Johan was het net als Zyjech een geweldig talent, omdat die 5 leuke wedstrijden speelde bij Heerenveen.
Depayquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de eredivisie . Daar ben je inderdaad al snel een wereldwonder
Ook niet door zijn schot.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die komt er wel , maar niet door zijn techniek
TV-deal gaat toch pas in 2016 in?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:25 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kijk wel uit naar de transfers van de zomer, dat gaat absurd worden.
Ik denk eigenlijk niet dat er zo heel veel gaat veranderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:25 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kijk wel uit naar de transfers van de zomer, dat gaat absurd worden.
Totdat Chelsea besluit om 250 miljoen op Messi te biedenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat er zo heel veel gaat veranderen.
Ja dan vraagt Barca 600 miljoen. Vraag neemt toe dus de prijzen nemen ook weer toe en zo gaat het tot de maximum is bereikt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Totdat Chelsea besluit om 250 miljoen op Messi te bieden
Rabona-Long.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik stift meestal achter mijn standbeen.
Dan is er wel één probleem voor Barça: de clausule van Messi is maar 250 miljoenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dan vraagt Barca 600 miljoen. Vraag neemt toe dus de prijzen nemen ook weer toe en zo gaat het tot de maximum is bereikt.
Is ook niet nodig nu Hull City - Sunderland ook bezig is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind Soton geen feest om naar te kijken
Ik zag het nog in de rust, ben benieuwd wat ie gezegd heeft.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Blijkbaar iets verschrikkelijks, want ze moesten Steve Bruce tegenhouden..![]()
[ afbeelding ]
Het is een beetje de lamme tegen de blinde.. Ik dacht dat Utrecht - Feyenoord droevig was maar deze wedstrijd is ook kut met perenquote:
Soms doe je er goed aan om zo'n wedstrijd te bekijken om te zien dat de eredivisie nog niet zo slecht is. Zeker op tactische vlak.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is een beetje de lamme tegen de blinde.. Ik dacht dat Utrecht - Feyenoord droevig was maar deze wedstrijd is ook kut met peren
Zo denk ik er nog steeds over.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik dacht dat Utrecht - Feyenoord droevig was
wel als je voor het eerst in het seizoen een wedstrijd domineertquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:09 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is geen schande om punten te verspelen tegen een team van Pulis.
Er zat in ieder geval wel al meer passie in!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:39 schreef Downwards het volgende:
Dan eindelijk het Sherwood-effect in Birmingham.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zat in ieder geval wel al meer passie in!
quote:
http://www.dailymail.co.u(...)yet-sent-stands.htmlquote:Gus Poyet becoming embroiled in an explosive exchange with his opposite number, Steve Bruce, having been sent off moments earlier for kicking a bucket of water bottles in frustration.
En dan om 23:45 ook nog in bijna 1,5 uur de samenvattingen van de duels van gisteravond en vandaag.quote:
Het kan niet opquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:57 schreef Downwards het volgende:
[..]
En dan om 23:45 ook nog in bijna 1,5 uur de samenvattingen van de duels van gisteravond en vandaag.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn, Roland en ik staan vanavond achter Loewietje
Ik vind het toch zeer opmerkelijk dat het ook opeens op Eredivisiekanalen isquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
FOX Sports 1: West Ham United v Chelsea
FOX Sports 2: Newcastle United v Manchester United
FOX Sports 3: Manchester City v Leicester City
FOX Sports 5: Tottenham Hotspur v Swansea City
Ja, op FOX Sports 4 is er Bayern München v Eintracht Braunschweig (DFB Pokal) en op FOX Sports 6 is er Lazio v Napoli (halve finale Coppa Italia)quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het toch zeer opmerkelijk dat het ook opeens op Eredivisiekanalen is
Normaal gooien ze dan alles op Fox Sports GO, voor iedereen die FS gewoon legaal heeft via een grote aanbiederquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, op FOX Sports 4 is er Bayern München v Eintracht Braunschweig (DFB Pokal) en op FOX Sports 6 is er Lazio v Napoli (halve finale Coppa Italia)
Nja het boeit eigenlijk bijna niemand.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:06 schreef Downwards het volgende:
Je zou bijna vergeten dat Stoke en Everton vanavond ook tegen elkaar spelen.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja het boeit eigenlijk bijna niemand.
Manchester City. Of die federatie van dorpsidioot von Zwedenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Zonder International heb je ook niet veel keuze.
Bonnie doet wel mee bij Cityquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manchester City. Of die federatie van dorpsidioot von Zweden
Tottenham v Swansea kan ook best leuk worden. Afhankelijk van het verloop van WHU-CHE zap ik misschien wel naar die pot.quote:
Wat zou Van Zweden van Pochettino denken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tottenham v Swansea kan ook best leuk worden. Afhankelijk van het verloop van WHU-CHE zap ik misschien wel naar die pot.
Ik wil geen inkijk in de gedachten van dat holle vat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat zou Van Zweden van Pochettino denken?
Ach, voor 75 miljoen moet je ook niet te veel verwachtenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:55 schreef McGrath het volgende:
Di Maria is wel echt heel slecht. Alle counters van Newcastle komen dankzij balverlies van hem.
Misschien een balletje terug op de keeper voortaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, voor 75 miljoen moet je ook niet te veel verwachten
Jepquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:58 schreef Mykonos het volgende:
Newcastle had toch een penalty moeten hebben?
Hele seizoen. Bij Villa hebben ze het ook een heel seizoen volgehouden voor Petrov in de 19e minuut.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:03 schreef Sked het volgende:
Hou lang zouden ze bij Newcastle nog doorgaan met klappen in minuut 17?
Oké, dan is het goed. Ik was al even bang dat dit volgend seizoen gewoon door zou gaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hele seizoen. Bij Villa hebben ze het ook een heel seizoen volgehouden voor Petrov in de 19e minuut.
Tot en met 2017 als het goed is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:03 schreef Sked het volgende:
Hou lang zouden ze bij Newcastle nog doorgaan met klappen in minuut 17?
Ik vind het nu ook wel wat te veel worden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed. Ik was al even bang dat dit volgend seizoen gewoon door zou gaan
Dat is wel een vrij ontspannen manier om ernaar te kijken.quote:Vijf jaar geleden overkwam het hem ook al tijdens een training van de Franse nationale ploeg. Toen duurde het een minuut, voor hij weer bij bewustzijn was. En in dienst van Olympique Lyon gebeurde het eveneens een keer. Volgens Claude Puel, zijn trainer bij les Gones, was het niets om bezorgd over te raken en is Gomis er, in zekere zin, aan gewend geraakt.
twitter:WalesOnline twitterde op woensdag 04-03-2015 om 21:46:49H/T: 1-1. Understood Bafetimbi Gomis is okay, in the medical room at WHL but could yet go for hospital tests http://t.co/Qt0wAy8mGr reageer retweet
twitter:dimberg_lfc twitterde op woensdag 04-03-2015 om 21:39:35Chelsea sing "Kurt Zouma he's won more than you" West Ham reply "would you let him in the train" reageer retweet
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:58 schreef Grifte het volgende:
twitter:dimberg_lfc twitterde op woensdag 04-03-2015 om 21:39:35Chelsea sing "Kurt Zouma he's won more than you" West Ham reply "would you let him in the train" reageer retweet
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:58 schreef Grifte het volgende:
Wat een disrespectvolle teringhond dat hij de spelregels toepastquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:08 schreef Sked het volgende:
Gutierrez krijgt geel, wat een lul die scheids
Jij houdt van scheidsrechters die puur volgens de regels fluiten en niet kijken naar het verloop de wedstrijd?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat een disrespectvolle teringhond dat hij de spelregels toepast
Johan Derksen zou zeggen dat de scheidsrechter niet in de geest van de wedstrijd fluit.
quote:
Als iemand na het overwinnen van kanker zijn rentree maakt en je hem bij zijn eerste actie geel aansmeert kan je beter stoppen met fluitenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat een disrespectvolle teringhond dat hij de spelregels toepast
Johan Derksen zou zeggen dat de scheidsrechter niet in de geest van de wedstrijd fluit.
Zo hoort het, toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij houdt van scheidsrechters die puur volgens de regels fluiten en niet kijken naar het verloop de wedstrijd?
Totaal niet, hij floot ook niet volgens de regels.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij vond zeker dat die fransman bij feyenoord ook goed floot?
Dat deed ie juist wel, en dat zorgde voor problemen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Totaal niet, hij floot ook niet volgens de regels.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Totaal niet, hij floot ook niet volgens de regels.
Haha daar heb je hem mooi tukquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat deed ie juist wel, en dat zorgde voor problemen.
Interessant schema de komende wekenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:35 schreef Downwards het volgende:
Als het je zo blijft meezitten als bij Man. United, ga je wel Europees voetbal halen.
Geen bier vanavond.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:40 schreef Sked het volgende:
Straks nog even lekker MotD meepakken. Niks mis mee
Toine angstig? Is niets voor hem!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom is Toine zo angstig als Perez over Louis begint ?
Toine is een vieze Louis adeptquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom is Toine zo angstig als Perez over Louis begint ?
Zou mooi zijn als hij in deze functie van meerwaarde kan zijn. Maar eens kijken hoe zich dat ontwikkelt.quote:Stiliyan Petrov gaat opnieuw aan de slag bij Aston Villa. De voormalig international van Bulgarije treedt toe tot de technische staf van de Premier League-club. Twee jaar geleden nam hij afscheid van Aston Villa toen bij hem acute leukemie was vastgesteld.
De nu 35-jarige Petrov speelde ruim tweehonderd wedstrijden voor de club uit Birmingham. De oud-aanvoerder zag Aston Villa dinsdag met 2-1 winnen van West Bromwich Albion. Dat was de eerste zege voor de nieuwe trainer Tim Sherwood.
Petrov voegt zich als assistent bij de technische staf van Aston Villa.
Sinds Sherwood er is alleen maar goed nieuws.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij in deze functie van meerwaarde kan zijn. Maar eens kijken hoe zich dat ontwikkelt.
quote:Newcastle striker Papiss Cisse has accepted an Football Association charge in relation to the spitting incident with Jonny Evans.
Cisse could now serve a seven-match ban after admitting the charge, having already been suspended for violent conduct earlier in the season.
That would rule him out of action until May 9 which would involve five away Premier League matches including Newcastle's clash with Sunderland at the Stadium of Light on April 9. Evans is yet to respond to the FA charge.
Zeven wedstrijden zonder Cissé? Dan kan je de rest van het seizoen van Newcastle ook wel schriftelijk afdoenquote:
quote:
Toen werd hij voor drie wedstrijden geschorst. Ben je ook lekker mee als club.quote:This season, FA guidelines dictate that the punishment for spitting should be in line with FIFA's six game ban for the offence.
Cisse faces an additional one game ban because he has already been suspended for violent conduct after elbowing Everton's Seamus Coleman in December.
Matige coach die Koemanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij winst van Tottenham staat Southampton 7e
Zullen nog wel verder wegzakken, nu ze lamballen op een ijshockeybaan verkiezen boven fatsoenlijk trainen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij winst van Tottenham staat Southampton 7e
Ja maar teambuilding is wel belangrijk als het seizoen bijna is afgelopen hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:40 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zullen nog wel verder wegzakken, nu ze lamballen op een ijshockeybaan verkiezen boven fatsoenlijk trainen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja maar teambuilding is wel belangrijk als het seizoen bijna is afgelopen hoor
Als ik tegen iemand zou ijshockeyen met zo'n grijs op z'n smoel zou ik al een beuk extra uitdelenquote:
Nou nou nou, wat een agressie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik tegen iemand zou ijshockeyen met zo'n grijs op z'n smoel zou ik al een beuk extra uitdelen
Mjah, vreemd verhaal. DiMaria is en blijft ene geweldige voetballer, maar momenteel even ee flinke vormdip. Op zich kan ik me voorstellen dat DiMaria zelf zich niet thuis voelt wanneer hij iedere week zo speelt, en wellicht weer terug naar een mooier warmer land wil...quote:Op zondag 8 maart 2015 12:38 schreef tong80 het volgende:
Manchester United is van plan om Ángel Di Maria komende zomer te verkopen. Volgens Sunday Express wil manager Louis van Gaal de opbrengst gebruiken om Gareth Bale van Real Madrid aan te trekken.
Afgelopen zomer kwam Di Maria naar Old Trafford, nadat hij bij Real Madrid naam had gemaakt. Bij United komt de Argentijn echter niet uit de verf. Bovendien schijnt de aanvaller het niet heel erg naar zijn zin te hebben in Manchester.
Di Maria zou openstaan voor een vertrek en dat vindt United eigenlijk wel goed. Mocht er een club komen, dan zal de leiding wel proberen het onderste uit de kan te halen. Di Maria maakte afgelopen zomer voor zo'n 75 miljoen euro de overstap van Real naar Manchester.
Blijft de vraag of Bale een overgang naar United ziet zitten. De Welshman heeft al vaak aangegeven het prima naar de zin te hebben in Madrid. Bij United gaan ze ervan uit dat als er eenmaal een akkoord met Real bereikt is, Bale ook wel zal toehappen.
En Shaw en Rojo dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
Ik acht de kans dat man Utd Depay haalt stukken groter, en dat is ook een veel betere speler voor dat systeem. Neem meteen Willems erbij voor de LB positie, want die is misschien nog wel beter dan Depay.
Die Shaw is toch meer dan de helft van de tijd geblesseerd en Rojo speelt vooral centraal.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
En Shaw en Rojo dan?![]()
Op De Gea na heeft Man Utd momenteel te weinig échte klassespelers. Teveel halfbakken nét niet spelers lopen er nu rond.
Dat sowieso. Maar United is gewoon niet interessant genoeg voor echt wereldspelers en ze betalen zichzelf al blauw.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:02 schreef Downwards het volgende:
Als je bijv. Rooney en Mata goed gebruikt, kun je daar ook meer dan uitstekende spelers aan hebben. Uit deze selectie valt echt wel meer te halen en i.i.g. een stuk verzorgder mee te voetballen. Het is toch te gek voor woorden hoe matig en inspiratieloos ze 9 van de 10 keer voor de dag komen.
Ben benieuwd of dat een succes gaat worden.quote:Manchester City’s James Milner considers move abroad
• Milan, Inter and Roma, plus two Spanish clubs interested
• Milner unhappy at lack of starts and playing on the wing
• Liverpool’s Glen Johnson talks to overseas clubs about move
James Milner is considering leaving Manchester City in the summer to play abroad, with the midfielder holding initial talks with Milan, Roma and Internazionale, plus two clubs in Spain.
Milner’s contract expires in the close season and at 29 he knows this is his last chance of a major move. He earns around £90,000 a-week on the five-year contract he agreed when moving to City in 2010 from Aston Villa but there would be a sizeable signing-on fee should Milner decide to depart.
Although the midfielder has won two Premier League titles, one FA Cup and one League Cup at City, he would like to start more regularly under Manuel Pellegrini.
Liverpool’s Glen Johnson has talks with foreign clubs over transfer
Read more
Now in his fifth season at the club, Milner has made 139 appearances in the Premier League of which 84 have been starts. This season he has been started 13 times, less than half of the 28 matches, and has featured 34 times in all competitions.
Pellegrini has repeatedly said there is a firm wish for Milner to sign a contract but there is a sense at the Etihad Stadium the player may fancy a fresh challenge.
Speaking at the end of last month, Pellegrini said: “All the people at the club who decide if James stays or goes want him to stay. There are two parts to a contract and James must decide what he wants to do with his future.”
Milner, who is a regular in Roy Hodgson’s England squad, is also frustrated at not being played in his favoured central midfield position at City, the role he drew praise for when playing at Villa and which convinced Roberto Mancini, Pellegrini’s predecessor, to sign him in a deal worth around £26m. Milner is mainly used as an auxiliary winger or forward by Pellegrini.
City are Milner’s fourth permanent club. He has played for Villa, Newcastle and Leeds United, where he made his professional debut as a 16-year-old. He also appeared for Swindon Town, where he played on loan for a month 12 years ago.
http://www.theguardian.co(...)n-italy-end-contract
Shaw nog nauwelijks gezien, mede door blessures. Willems is beter. Rojo kan ik ook weinig over vertellen.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
En Shaw en Rojo dan?![]()
Op De Gea na heeft Man Utd momenteel te weinig échte klassespelers. Teveel halfbakken nét niet spelers lopen er nu rond.
Wat een baas.quote:
quote:Harry Kane is verkozen tot Speler van de Maand februari in de Premier League. De 21-jarige aanvaller van Tottenham Hotspur werd in januari ook al verkozen tot beste speler en hij is pas de vierde ooit die de prijs back-to-back wint. Robbie Fowler (Liverpool), Dennis Bergkamp (Arsenal) en Cristiano Ronaldo (Manchester United) gingen hem in het verleden voor.
Tony Pulis van West Bromwich Albion werd verkozen tot Manager van de Maand februari. The Baggies speelden gelijk tegen Burnley en Sunderland en wonnen van Swansea City en Southampton.
Nou...het begin van een spannende tijd voor Louis van Gaal want vanaf Tottenham zijn het allemaal toppers waartegen punten moeten worden gehaald. Ga er maar aanstaan:quote:
Dit ging wel heel snel.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:28 schreef Wicky15 het volgende:
3-0 voor Crystal Palace bij rust. QPR is echt heel slecht.
Triest dat er altijd clubs zijn die het grote Ajax moeten nadoen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:40 schreef McGrath het volgende:
Doei doei Sunderland 0-3"Supporters" gaan nu al weg voor rust.
Mooi manquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:44 schreef McGrath het volgende:
0-4, al 2 assists van Bacuna, 2x Benteke 2x Agbonlahor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |