SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chelsea staat al jaren aan de Europese top hoorquote:Op maandag 2 maart 2015 13:44 schreef Iwanius het volgende:
Mag het als je al jaren zoveel geld in je speeltje pompt.
Nou de eerste prijs is al binnen.
On topic. Het wordt billenknijpen voor Louis en Manchester United de komende speeldagen.
Bedoel het is nu om en om tussen Arsenal en Manchester United in de Top 4 voor CL plaatsing.
Southampton van Koeman is denk ik uitgespeeld voor eventuele CL plaatsing.
Arsenal is de laatste paar weken wel aardig op dreef i.v.g met het begin van het seizoen.
quote:England and Sunderland footballer Adam Johnson has been arrested on suspicion of sex with a 15-year-old girl.
Durham Police said in a statement: "A 27-year-old man was arrested earlier today on suspicion of sexual activity with a girl under 16.
"He remains in police custody and is helping officers with their enquiries."
Dat gaat me echt te ver.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar ik ga toch weer voor Southampton zitten
quote:Crystal Palace midfielder Mile Jedinak will serve a four-match suspension after accepting a Football Association charge of violent conduct.
Wedden op Southampton zou ik niet aandurven met de vorm waarin ze verkerenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:49 schreef eenjongen... het volgende:
Toto gezet op Southampton en West Brom
Dat probeerde ik afgelopen weekend ook iemand uit te leggen die zelfs bij Albion - Southampton een '2' had ingevuld.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Wedden op Southampton zou ik niet aandurven met de vorm waarin ze verkeren
Die had ook net zo goed zijn geld door de plee kunnen trekkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:51 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat probeerde ik afgelopen weekend ook iemand uit te leggen die zelfs bij Albion - Southampton een '2' had ingevuld.
Eredivisie vriendjes blijven spelen hoe slecht ze ook zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
Snap niet dat Pellè nog steeds in de basis start
Tadic gelooft er niks vanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eredivisie vriendjes blijven spelen hoe slecht ze ook zijn
Dan heeft Tadic wel erg vaak rust nodig de laatste maandenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zit alleen op de bank om te rusten
Blijkbaar wel jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heeft Tadic wel erg vaak rust nodig de laatste maanden
Welnee joh, Clasie erbij, huppeteeee.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:15 schreef hafcfan het volgende:
Southampton gaat Engeland veel punten kosten als ze Europees halen. Wat een matig team zeg.
Ligt er maar helemaal aan wat ze in de zomer gaan kopen en verkopen en hoe het draait over een half jaar.. Je kunt er dus eigenlijk nog heel weinig van zeggen,quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:15 schreef hafcfan het volgende:
Southampton gaat Engeland veel punten kosten als ze Europees halen. Wat een matig team zeg.
Dat weet je toch al. Allemaal eredivisie spelersquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ligt er maar helemaal aan wat ze in de zomer gaan kopen en verkopen en hoe het draait over een half jaar.. Je kunt er dus eigenlijk nog heel weinig van zeggen,
Ook die Djuricic kan er geen reet van op een hoger niveauquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat weet je toch al. Allemaal eredivisie spelers
Volgens Johan was het net als Zyjech een geweldig talent, omdat die 5 leuke wedstrijden speelde bij Heerenveen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook die Djuricic kan er geen reet van op een hoger niveau
In de eredivisie . Daar ben je inderdaad al snel een wereldwonderquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Johan was het net als Zyjech een geweldig talent, omdat die 5 leuke wedstrijden speelde bij Heerenveen.
Misschien een Clasie, maar er zijn wel meer mogelijkheden. Gewoon afwachten dus hoe ze ervoor staan als ze daadwerkelijk Europees mogen spelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat weet je toch al. Allemaal eredivisie spelers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |