NEE.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:12 schreef hottentot het volgende:
Ben ik de enige hier die naar Groningen Ado kijkt?
Ah, we staan tegenover elkaar vandaagquote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal madboys op de tribune.
Heeft Blup daar ook een krabbelplaatje voor?
Vind het maar tegenvallen.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ah, we staan tegenover elkaar vandaag
moge de beste winnen.
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal madboys op de tribune.
Heeft Blup daar ook een krabbelplaatje voor?
Klopt.quote:
Zie mijn edit: 0-0quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik kom even melden dat ik zometeen tijdens PSV - Ajax weer actief ben.
Tot zo.
SPANNENDquote:Op zondag 1 maart 2015 15:20 schreef Brammess het volgende:
AFC Ajax
@AFCAjax
Richairo Zivkovic valt af als 19e man in de wedstrijdselectie. De startende 11 namen van #Ajax geven we zometeen. #psvaja
Je hebt in ieder geval weinig gemist.quote:
0-3 milik drie keerquote:Op zondag 1 maart 2015 15:20 schreef Brammess het volgende:
AFC Ajax
@AFCAjax
Richairo Zivkovic valt af als 19e man in de wedstrijdselectie. De startende 11 namen van #Ajax geven we zometeen. #psvaja
Goed om te horenquote:Op zondag 1 maart 2015 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval weinig gemist.
Wel, rellen enzoquote:Op zondag 1 maart 2015 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval weinig gemist.
Hahahahahahaquote:Op zondag 1 maart 2015 15:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet jij niet in het stadion zitten idioot
idd teletekst supporter :Squote:Op zondag 1 maart 2015 15:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die over een paar uur al overtroffen worden door nog zieligere 45 minuten.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:20 schreef Tjacka het volgende:
dit kunnen wel eens de meest zielige 45 minuten van mijn leven geweest zijn denk ik
zie TTquote:Op zondag 1 maart 2015 15:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt Hans.twitter:jdnijland twitterde op zondag 01-03-2015 om 15:22:28De ruststand in Euroborg bij FC Groningen tegen ADO Den Haag is 0-0. reageer retweet
oke vanaf nu ga ik negerenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sta achter jou in deze discussie.
quote:
8-0.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:31 schreef Brammess het volgende:
Cillessen Van Rhijn Veltman Viergever Boilessen Serero Bazoer Klaassen El Ghazi Milik Kishna
zorgen dat je niet ga aanvallenquote:Op zondag 1 maart 2015 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Even serieus, als er iets is wat Kishna, Boilesen niet kunnen is het wel goed meeverdedigen na een aanval.
Moet ik de hulpdiensten waarschuwen?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ik even me voor ga bereiden op alternatieven mocht het te pijnlijk worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik mezelf maar even ga indompelen in een vulkaan.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ik even me voor ga bereiden op alternatieven mocht het te pijnlijk worden.
Heb je gebeden in de rust?quote:
Mooi.quote:
Volgens Henk de Haan een schwalbe.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tuurlijk, uiteraard weer een strafschop
Hopelijk laten ze zo nog een herhaling zien van het incident.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tuurlijk, uiteraard weer een strafschop
Geef het even door.quote:
Dat is nu niet meer relevantquote:Op zondag 1 maart 2015 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De vraag is of de pingel terecht was. Ik vermoed van wel!
Hier kun je de club de schuld niet van geven.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:39 schreef Sked het volgende:
Ik begin met de week meer een hekel aan Groningen te krigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |