abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2015 @ 14:00:17 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_150176094

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een Fok!-team deelnemen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Zwolle op 19 april. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM naar pijll, en geef aan welke afstand (5km/7km/10km) je zou willen lopen.

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: Verlopen challenges
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 1 maart 2015 @ 14:01:30 #2
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_150176128
Anyway, mijn rondje van net:
25.04 km
Distance
6:30 min/km
Avg Pace
1,917 C
Pijnvrij! Superblij mee!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 1 maart 2015 @ 14:04:22 #3
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150176181
*O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_150176246
quote:
14s.gif Op zondag 1 maart 2015 14:01 schreef SEMTEX het volgende:
Anyway, mijn rondje van net:
25.04 km
Distance
6:30 min/km
Avg Pace
1,917 C
Pijnvrij! Superblij mee!
Nice! *O*

Hier 1:40 gebaggerd en geheuveld. Ruim 17km gespeeld. Met name het klimmen in de glibberdrek was een uitdaging. Maar wel leuk :)
pi_150176261
Jeeeej zon! en 25kms!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150176323
Lekker hoor Semtex. Zonder pijn is altijd fijn.
pi_150176522
De uitslagen van de Siepelloop staan online, en ik ben 25e geworden. Daar teken ik voor, volgende week :)
De wedstrijd was officieel trouwens 20,8 km.
  zondag 1 maart 2015 @ 14:37:24 #8
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_150177043
*O* Gogo
*O* Semtex
*O* stipje-streepje

Het zonnetje doet iedereen goed :D
pi_150177328
Goedemiddag!

Mijzelf ook toegevoegd aan de Challenge. Hopelijk een mooie stok achter de deur om het lopen dit jaar vol te houden :)

Net een rondje van 10,7 km gelopen. Niet verkeerd na de biertjes van gisteravond en de wind hier op de dijk!

Heeft iemand trouwens nog een tip voor een plek waar ik online mijn loopresultaten kan bijhouden (incl. tijden) zonder dat ik daarvoor apps op mijn telefoon moet installeren? Heb een tijd lang Nike+ gehad, maar dat werkte niet voor mij, kon niet lekker ontspannen lopen en dat demotiveerde dus.
pi_150177365
TT klopt niet helemaal, ik heb net toch echt wel in de regen en de hagel gelopen.
Maar dat was op de helft, tegen het einde kwam de zon toch weer, en kwam ik nog droog thuis.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150177389
Bottle belt: Nathan trail mix, heeft plaats voor twee flesjes en een vak middenin voor telefoon, geld, sleutel, gel.

Semtex, waar had je last van, je knie?
  zondag 1 maart 2015 @ 14:53:33 #12
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150177494
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 14:19 schreef pijll het volgende:
De uitslagen van de Siepelloop staan online, en ik ben 25e geworden. Daar teken ik voor, volgende week :)
De wedstrijd was officieel trouwens 20,8 km.
Haha 25e worden op de cpc zou wel een heldendaad zijn ja!
pi_150177501
Lekker zonnetje buiten, echter ook een behoorlijk windje. Vooral van opzij heeft hij mij een aantal keren wat opzij geblazen.

Gisteren eigenlijk geen zin om te lopen, de training van vrijdag viel zwaarder dan gehoopt, totdat ik inspiratie kreeg voor een loopje. Route uitgestippelt en vanochtend met frisse tegenzin begonnen. zo en nu kan ik weer een debiel loopjes plan van de lijst afstrepen. De Dom eens van alle kanten bekeken, het had een stuk korter gekund maar dit was leuker.

https://connect.garmin.com/modern/activity/708616646
  zondag 1 maart 2015 @ 14:54:41 #14
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150177531
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 14:47 schreef DavetheNL het volgende:
Goedemiddag!

Mijzelf ook toegevoegd aan de Challenge. Hopelijk een mooie stok achter de deur om het lopen dit jaar vol te houden :)

Net een rondje van 10,7 km gelopen. Niet verkeerd na de biertjes van gisteravond en de wind hier op de dijk!

Heeft iemand trouwens nog een tip voor een plek waar ik online mijn loopresultaten kan bijhouden (incl. tijden) zonder dat ik daarvoor apps op mijn telefoon moet installeren? Heb een tijd lang Nike+ gehad, maar dat werkte niet voor mij, kon niet lekker ontspannen lopen en dat demotiveerde dus.
Waarom liep je niet ontspannen?
pi_150177535
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 14:49 schreef wyccie het volgende:
Bottle belt: Nathan trail mix, heeft plaats voor twee flesjes en een vak middenin voor telefoon, geld, sleutel, gel.

Semtex, waar had je last van, je knie?
Ben blij met mijn Camelbak dat ik dat ellendige ding niet meer om hoef.
pi_150177600
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 14:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Lekker zonnetje buiten, echter ook een behoorlijk windje. Vooral van opzij heeft hij mij een aantal keren wat opzij geblazen.

Gisteren eigenlijk geen zin om te lopen, de training van vrijdag viel zwaarder dan gehoopt, totdat ik inspiratie kreeg voor een loopje. Route uitgestippelt en vanochtend met frisse tegenzin begonnen. zo en nu kan ik weer een debiel loopjes plan van de lijst afstrepen. De Dom eens van alle kanten bekeken, het had een stuk korter gekund maar dit was leuker.

Nog 3 km verder en je had een medaille aan jezelf kunnen geven _O_
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 1 maart 2015 @ 15:00:45 #17
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150177723
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 14:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

Wat een eind!
pi_150177726
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 14:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ben blij met mijn Camelbak dat ik dat ellendige ding niet meer om hoef.
Ze vond de Camelbak overdreven voor de HM.

Bij mij zit het goed als ik het strak vast kan zetten op de heupen. In mijn taille is het te groot en dan schuift het inderdaad.
pi_150177727
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 14:56 schreef Guard het volgende:

[..]

Nog 3 km verder en je had een medaille aan jezelf kunnen geven _O_
medaille uit eigen doos. :7
pi_150177777
Dat perst er zomaar bijna 40km uit in een traingsrondje. :o
_O_
pi_150177895
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:00 schreef wyccie het volgende:

[..]

Bij mij zit het goed als ik het strak vast kan zetten op de heupen. In mijn taille is het te groot en dan schuift het inderdaad.
Het ligt er ook maar net aan hoe lang je erover doet. Bij een eventuel wedstrijd HM zou ik hem ook niet omdoen. Hij zakte bij mij op een gegeven moment van mijn heupen af, en die flesjes vielen er af en toe wel eens uit.
  Moderator zondag 1 maart 2015 @ 15:06:52 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_150177904
Boh, serieus gesloopt door de Baggerloop :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_150177912
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:00 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik zweer ook bij mijn Nathan Trail Mix flessengordel. Ik heb die met 4 flesjes.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_150177928
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 14:54 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Waarom liep je niet ontspannen?
Door de average pace heb ik vaak het gevoel dat ik een bepaalde snelheid moet lopen. Daardoor blaas ik mij iets te makkelijk op in de eerste kilometers. Als ik zonder app, maar juist op gevoel loop, loop ik makkelijker. En uiteindelijk langer met een gelijke snelheid. Beetje de vorm van te fanatiek voor mijn eigen kunnen vrees ik ;)
pi_150177982
quote:
99s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:07 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik zweer ook bij mijn Nathan Trail Mix flessengordel. Ik heb die met 4 flesjes.
Als je er zweren van krijgt zou ik toch echt eens naar wat anders gaan kijken. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')