de jongens hebben alleen maar bonte was godzijdankquote:Op maandag 2 maart 2015 21:16 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dan moet je t niet ook nog s op kleur gaan sorteren, dan komt er geen eind aan (denk ik)
Ooh en filet American! Mjum! Dat heeft m'n man in de kraamweek meteen moeten halen destijds.
Ik wilde 'm op de bodem van de douche zetten maar mijn vriend zegt net dat dat niet erg handig is, daar heeft hij misschien wel gelijk inquote:Op maandag 2 maart 2015 18:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee en ik ben daar eigenlijk ook wel heel benieuwd naar. En hoe je daar mee werkt, waar zet je het op?
Anders hoop ik stiekem dat baby het snel fijn vind om samen te douchenWant wij wonen ook klein en alles wat minder in huis hoeft te staan is mooi meegenomen!
16 jaar ervaring inmiddelsquote:Op maandag 2 maart 2015 22:11 schreef Mariposas het volgende:
Waarom niet gewoon een tummytub in de gootsteen in de keuken zetten? Je hebt ook speciale waskommen die je in de gootsteen kan zetten. Of in de wastafel in de badkamer.
Hier ook een mini badkamer, denk dat ik een badje met standaard ga gebruiken die ik opberg in de berging... En een tummytub/emmer voor in de gootsteen in de keuken.
Edit: zo'n beetje wat DJMO zegt dus.![]()
Heel veel succes. Ik hoop zo dat alles goed is!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat zijn jullie ook een lieverds
Succes Risu! Je meisje is er bijna !!
Vaak in de kraamweek al.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier schaffen we denk ik wel een gewoon badje/tummytub + standaard aan. Maar het plan is wel om de baby ook mee onder de douche te gaan nemen. Zeker wanneer we met zijn 2en thuis zijn! Want badderen zal hier dus wel in de slaap- en woonkamer moeten gebeuren. Nou doen badmatten onder het badje wonderen maar alsnog niet ideaal!
Vanaf wanneer mag je de baby mee onder de douche nemen?
Klinkt als je banden inderdaad. Heel herkenbaar, had ik ook veel in het begin.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Rissu, hup, persen!
En cassandra success!
Zeg, als ik nies en m'n buik doet zeer, zijn dat m'n banden die ik dan voel? Gek gevoel is het....En panty aantrekken (met wat acrobatisch op 1 been balanceren) was hetzelfde gevoel...
Direct. Ik werd door de kraamverzorgster met Thijs onder de douche 'gestuurd'. Ik zette een wipstoeltje met handdoek erin klaar, zodat ik mijn haar kon wassen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanaf wanneer mag je de baby mee onder de douche nemen?
Ja, hier ook herkenbaar. Ik heb het ook als ik veel kracht moet zetten (zoals het zolderraam dicht doen, dat gaat niet soepel) dan snijdt het echt in mijn buik. Dat mag ik dus niet meer doen hierquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:27 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Klinkt als je banden inderdaad. Heel herkenbaar, had ik ook veel in het begin.
Om een baby mee te werpen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:39 schreef -Spring het volgende:
Iemand hier ervaring mee?
[ link | afbeelding ]
Vrienden van ons hebben er 2 voor de hondjes. Kun je aardig ver mee gooien! En de hondjes vinden het leuk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:39 schreef -Spring het volgende:
[ link | afbeelding ]
en 2 euro is natuurlijk een koopje. Die dingen zullen hier wel een vermogen kosten!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:42 schreef Mariposas het volgende:
Geen ervaring mee, Spring, maar ben wel van plan te gebruiken als ik rond de 37 weken ben en er wel klaar mee ben. Wil niet teveel vocht gaan vasthouden, en het hoofdje kan best nog veel groeien die laatste weken, geen zin in uitscheuren. Je moet 'm volgens mij wel redelijk diep inbrengen, maar dat moet wel goed komen, ben al flink aan het oefenen, hihi.
Dan moet je aan de Epi-no voor 95 euroquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en 2 euro is natuurlijk een koopje. Die dingen zullen hier wel een vermogen kosten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Skittles op 03-03-2015 09:56:35 ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:39 schreef -Spring het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |