abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150227783
Skoap, pff dat klinkt idd druk en vermoeiend.
pi_150228312
Nou Skoap, ik vind best dat je daar even over mag klagen! Klinkt behoorlijk pittig. Gelukkig is het bijna woensdag! Plan een lekker dagje voor jezelf :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 maart 2015 @ 21:03:45 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150230039
pffff denk je een beetje om jezelf Skoap!

Ik heb hier volgens mij een paniekaanval van nesteldrang :') net nog een babywas opgevouwen, de plank boven de commode opnieuw ingedeeld, badkamer opgeruimd, geteld of ik van alles weg genoeg heb, bedenken of ik nog dingen in m'n vluchttas mis etc. Oh en in m'n hoofd ook al bezig met een boodschappenlijstje met dingen die ik na de bevalling wel weer mag (ossenworst, filet american, gerookte zalm, dat soort dingen :+ )

Heb ook een nieuw wasregime ingevoerd na de vakantie hier. In plaats van te wassen als ik een machine vol heb met allerhande was, ga ik pas een was draaien als ik volle mand van Geert heb, of een volle mand van Jan. Dus per persoon wassen zeg maar. Op die manier kom ik niet steeds in de knoop met het uitzoeken op maat bij het opvouwen, maar kan ik alles zo in de mand vouwen en wegleggen. Hopelijk dragen ze op deze manier ook wat meer kleding dan alleen wat er vooraan in de kast ligt :') M'n eigen was combineer ik dan wel met de handdoeken ofzo.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150230620
Dan moet je t niet ook nog s op kleur gaan sorteren, dan komt er geen eind aan (denk ik)

Ooh en filet American! Mjum! Dat heeft m'n man in de kraamweek meteen moeten halen destijds.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 maart 2015 @ 21:20:10 #255
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150230753
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:16 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dan moet je t niet ook nog s op kleur gaan sorteren, dan komt er geen eind aan (denk ik)

Ooh en filet American! Mjum! Dat heeft m'n man in de kraamweek meteen moeten halen destijds.
de jongens hebben alleen maar bonte was godzijdank :P het enkele witte iets wat ik heb, heb ik een aparte waszak voor :Y

Ik kan me wat dat betreft de kraamweek bij m'n dochter nog goed herinneren; ik had een laag ijzergehalte en de kraamverzorgster stuurde mijn ex toen naar de winkel voor biefstuk en pleegzuster bloedwijn .. #timeflies ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_150231454
mmmm biefstuk :9~ :9~ :9~
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150232147
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:46 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee en ik ben daar eigenlijk ook wel heel benieuwd naar. En hoe je daar mee werkt, waar zet je het op?

Anders hoop ik stiekem dat baby het snel fijn vind om samen te douchen ;) Want wij wonen ook klein en alles wat minder in huis hoeft te staan is mooi meegenomen!
Ik wilde 'm op de bodem van de douche zetten maar mijn vriend zegt net dat dat niet erg handig is, daar heeft hij misschien wel gelijk in ;). Helaas zit er geen standaard bij. Hmm nog even doorzoeken naar een compacte badoplossing op de goede hoogte.

Cassandra, veel sterkte, wat naar :*
pi_150232589
Wij wonen klein en hebben alleen voor de kraamweek een badje met standaard gehad. Samen met de kraamverzorgster ging het badje ook het huis uit. ;) Mijn man douchte samen met haar en ik gebruikte nog weleens de tummytub. Op de vloer van de douche. Dat is echt funest voor je rug, dus dat ook niet te vaak gedaan. Nu speelt ze in de douche terwijl wij er de douchekop opzetten. :D

Mijn moeder gebruikt een opblaasbadje van de Intertoys om haar te badderen. ze woont niet zo klein en heeft een bad, dus het is mij niet helemaal duidelijk waarom ze dat doet. Mijn moeder. O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 maart 2015 @ 22:08:47 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150232743
ik woon niet echt supergroot, ook niet echt klein, maar ik gebruikte bij m'n oudste nog wel eens gewoon het aanrecht om haar in te badderen. Ready to use bath whenever you need it (vooral met de hele kleintjes). Nu heb ik gewoon een badje met standaard staan. Badje ergens bovenop zetten of ophangen en standaard naast de wasmachine.

maandag 2 maart 2015 @ 22:11:49 #260
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150232856
Waarom niet gewoon een tummytub in de gootsteen in de keuken zetten? Je hebt ook speciale waskommen die je in de gootsteen kan zetten. Of in de wastafel in de badkamer.
Hier ook een mini badkamer, denk dat ik een badje met standaard ga gebruiken die ik opberg in de berging... En een tummytub/emmer voor in de gootsteen in de keuken.
Edit: zo'n beetje wat DJMO zegt dus. 8-)
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 maart 2015 @ 22:13:32 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150232913
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:11 schreef Mariposas het volgende:
Waarom niet gewoon een tummytub in de gootsteen in de keuken zetten? Je hebt ook speciale waskommen die je in de gootsteen kan zetten. Of in de wastafel in de badkamer.
Hier ook een mini badkamer, denk dat ik een badje met standaard ga gebruiken die ik opberg in de berging... En een tummytub/emmer voor in de gootsteen in de keuken.
Edit: zo'n beetje wat DJMO zegt dus. 8-)
16 jaar ervaring inmiddels *)

-edit- met kleinbehuisd zijn dus (voor sommige mensen mijn opmerking verkeerd opvatten of uitleggen ..

pi_150233068
Dat geen trek in eten en voorkeur voor rauwe groente, fruit en salade herken ik ja, wel met name van mijn eerste zwangerschap. Nu had ik maar twee weken of zo geen trek en daarna weer redelijk ok. Wel meer misselijk nu, vooral na het ontbijt en vanaf het einde van de middag. Daar hielp regelmatig eten goed tegen.

Gewoon eten waar je trek in hebt (mits geschikt voor zwangeren :Y) is mijn tip, het komt wel weer goed. Of niet :+ De baby pakt iig van jou wel wat hij nodig heeft.

Cassandra wat naar van de onzekerheid, maar het hoeft niet mis te gaan he? Ik heb nu ook een tijdje bloedverlies gehad. Maar ik snap heel goed dat je rekening houdt met een slecht scenario. Sterkte!

TAP, wat jammer! Jij ook veel sterkte gewenst, een rollercoaster aan emoties denk ik. :*
pi_150233575
Dus eigenlijk is zo'n groter badje überhaupt overbodig? Check, scheelt weer een aankoop. Dan koop ik waarschijnlijk alleen een tummytub op een standaard. We badderen hem het liefste wel in de badkamer want verder ligt er overal een laminaatvloer.

Voor de zwangerschap at ik ongeveer alles, er is geloof ik niets wat ik niet lust tot nu toe dus ik vond het zo raar om nergens zin in te hebben! 'Gelukkig' hebben wij een groentepakket dat eens per twee weken bezorgd wordt en ja, dat moet toch op dus ik heb mezelf toen wel een beetje gedwongen om te eten. Sinds ongeveer week 12 heb ik in de meeste dingen wel weer trek. Vooral brood met kaas :Y)
pi_150234076
Wij hebben het bad van Minke nog... Sterker nog, daar gaat ze nu nog in (ja, dat past :') ). We hadden die op haar kamer op het bureatje naast de commode staan en deden daar wat emmers water in steeds en leegloop via het gat/stopje weer in de emmer. Inmiddels staat ie in de douche als zij gaat douchen/badderen. Ik vond het wel prettig want Minke had echt een schijthekel aan de douche. Was altijd gillen als ze eronder ging. Bad was wel ok.
pi_150234277
Badje hier ook weinig gebruikt, Ik vond het veel te veel gedoe. Toen de kraam weg was werd het altijd de douche. Nu hebben we een nieuwe badkamer incl Bad. Dus dat maakt het deze keer wel makkelijker.
pi_150235015
ik heb het stokke opvouwbare badje op aanraden van een vriendin, zij was er erg over te spreken. Zij gebruikte hem in het bad, en dat zijn wij ook van plan. Scheelt een hoop water denk ik zo, hoeven we neit het halve bad te laten vollopen :)
pi_150235148
Wij hebben een kleine douche en daar zet ik eigenlijk altijd een grote trog (bak) van plastic in voor de kids die hier logeren. Nu de logeerkids aantal zo hard uitbreid is het ook een grote soort tummy tub die er extra bij staat. Werkt prima als ze al zelfstandig kunnen zitten/staan/spelen.
En de ukkies gaan op de arm mee onder de douche. Voor onze wurm hebben we een tummy tub met standaard want zo veel bukken op de grond is echt een crime voor je rug.

Alleen het liefste zou ik voor als onze wurm groter is zo een op klap badje willen. link Eigenlijk zou ik er zelf ook wel in willen zitten. Maar nou las ik dat mijn gewicht er niet meer in mag :(

verdikke!!
Schudden voor gebruik
pi_150236904
yessssssssssssssssssssssssss!!! Deadline gehaald. \omvalt!

Jeetje wat een dag. Maar hopelijk helpt dit ook bij het fatsoenlijk kunnen slapen vannacht!
pi_150237183
Slaap lekker Skoap!

Ik heb net een tummytub geleend voor de eerste tijd, daarna gaan we kijken naar een ander bad of gaat Frits mee onder de douche, net wat we tegen die tijd het fijnst vinden.

Mijn enkels zijn met vakantie geloof ik, ze lijken wel verdwenen te zijn. Ik zie ze een paar dagen na de bevalling wel weer terug (hoop ik).
pi_150239142
Wat een nacht. 3 keer wakker geworden van de weeen die weer wegzakte als ik ging plassen en rondlopen. En dan weer terug in bed gaan liggen om te slapen en dan zijn ze er weer. Een keer zelfs helemaal nat van het zweet, een yes dat is een echte gevoel gehad, maar het bleef bij eentje. En nu? Man is net maar gewoon naar werk gegaan. Wel blij dat de zon weer op is, maar ik blijf nog even liggen. Hoop dat het vandaag toch doorzet, want nog zo'n nacht.. Bahbah.
pi_150239173
Woah, spannend Risu! Go weeën, go weeën! *O*

En mijn duimen draaien in standje turbo voor Cassandra. Hoop zo dat het vals alarm is....
pi_150239176
Ik had n tummytub geleend. Heb m 2x gebruikt en weer terug gegeven.. Vind t helemaal niks.

Skoap klaar! Trusten!

Risu..pff.. Probeer vraag nog wat te rusten. Misschien gaat t wel gebeurd vandaag!
pi_150239494
Vandaag de echo van Cassandra.. mijn duimen draaien!

Risu, heb je dit gevoel al eerder gehad. De weeen? Spannend hoor!
pi_150239523
Ik duim voor je Cassandra! Hoe is het nu? Nog bloedverlies gehad?

Skoap: deadline in zicht, fijn! Pas je ook een beetje op jezelf?

Eten: zo gek, ik lust altijd alles maar nu ik zwanger ben dus niet meer. Waar ik de ene dag over mijn nek ga van het idee iets te eten, lukt het me de dag erna prima om datgene klaar te maken en op te eten. Werkelijk geen structuur in aan te brengen. Dus we eten hoe het uitkomt. Soms gewoon wat het plan is, soms gooi ik het plan rigoreus om. Man vindt alles prima dus dat is fijn.
pi_150239534
Hier schaffen we denk ik wel een gewoon badje/tummytub + standaard aan. Maar het plan is wel om de baby ook mee onder de douche te gaan nemen. Zeker wanneer we met zijn 2en thuis zijn! Want badderen zal hier dus wel in de slaap- en woonkamer moeten gebeuren. Nou doen badmatten onder het badje wonderen maar alsnog niet ideaal!

Vanaf wanneer mag je de baby mee onder de douche nemen?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:29:41 #276
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150239631
* pinquit duimt voor goede echo voor cassandra
:*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150239673
Spannend Risu, ze komt eraan!

Succes Cassandra :*
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:37:18 #278
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150239705
Ik duim voor je dat het doorzet, Risu!

En ik duim ook voor een goede echo van Cassandra!
pi_150239760
Wat zijn jullie ook een lieverds O+
Succes Risu! Je meisje is er bijna !!
pi_150239806
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat zijn jullie ook een lieverds O+
Succes Risu! Je meisje is er bijna !!
Heel veel succes. Ik hoop zo dat alles goed is! :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_150239823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier schaffen we denk ik wel een gewoon badje/tummytub + standaard aan. Maar het plan is wel om de baby ook mee onder de douche te gaan nemen. Zeker wanneer we met zijn 2en thuis zijn! Want badderen zal hier dus wel in de slaap- en woonkamer moeten gebeuren. Nou doen badmatten onder het badje wonderen maar alsnog niet ideaal!

Vaak in de kraamweek al.
S. 2014
J. 2016
pi_150239870
Hier gingen ze ook gelijk mee onder de douche. Vooral de oudste vond het bad en de TT geen bal aan. De een ging douchen en de ander gaf het kind aan. wassen, knuffelen en weer terug geven :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_150239910
Spannend Risu! Die voorweeën leveren vaak wel wat op!

Succes zo Cassandra! :*
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:57:02 #284
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150239933
Dat opvouwbare badje lijkt me vooral heel scherp, ik leun mijn arm op dr rand v/h badje als ik baby badder, dus heb dan liever een dikkere rand. Hier komt denk ik gewoon badje+standaard. Dat standaard is plat op te vouwen, en t badje mik ik op de wasmachine +droger als ik het niet gebruik
Vorige keer kreeg ik een tummytub bij aanvragen kraamzorg geloof ik, maar Max vond dat niet fijn. Heb m heel lang gebruikt om badspeelgoed in op te bergen :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:04:04 #285
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150240032
Cassandra ik hoop op een mooi knipperlichtje voor je :*

Risu, dat zijn rotnachten. Mocht het weer voorkomen zou je pcm kunnen proberen en een lekkere douche. En nu lekker uitrusten!

Wat betreft onder de douche, dat mag vrijwel meteen. Bij onze oudste het badje 2.5 jaar gebruikt, onze middelste ging met 3 maanden samen met oudste in het grote bad dat we toen hadden (en hebben, heerlijk passen zat 3 kindjes in O+ )

Skoap fijn dat je deadline gehaald is! Nu rustig aan?
pi_150240074
Rissu, hup, persen!

En cassandra success!

Zeg, als ik nies en m'n buik doet zeer, zijn dat m'n banden die ik dan voel? Gek gevoel is het....En panty aantrekken (met wat acrobatisch op 1 been balanceren) was hetzelfde gevoel...
pi_150240134
Succes zo Cassandra! :*

Hup Risu hup! :D

Wij hebben alleen een Tummytub aangeschaft, we hebben boven geen badkamer / wastafel, dus zouden dan emmers naar boven moeten sjouwen elke keer. TT komt gewoon in de badkamer en hopelijk kan mini snel mee in de douche.
pi_150240161
Risu spannend!

Cassandra, heeeeeeeeel veel succes! :*
pi_150240178
Over het babybadje, Sticker is bijna twee en gaat er nog in! Hier is het dus geen overbodige aankoop gebleken ;)
pi_150240355
Cassandra succes :*
pi_150240359
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Rissu, hup, persen!

En cassandra success!

Zeg, als ik nies en m'n buik doet zeer, zijn dat m'n banden die ik dan voel? Gek gevoel is het....En panty aantrekken (met wat acrobatisch op 1 been balanceren) was hetzelfde gevoel...
Klinkt als je banden inderdaad. Heel herkenbaar, had ik ook veel in het begin.
pi_150240371
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Direct. Ik werd door de kraamverzorgster met Thijs onder de douche 'gestuurd'. Ik zette een wipstoeltje met handdoek erin klaar, zodat ik mijn haar kon wassen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150240382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:27 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Klinkt als je banden inderdaad. Heel herkenbaar, had ik ook veel in het begin.
Ja, hier ook herkenbaar. Ik heb het ook als ik veel kracht moet zetten (zoals het zolderraam dicht doen, dat gaat niet soepel) dan snijdt het echt in mijn buik. Dat mag ik dus niet meer doen hier ;)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:42:58 #295
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150240586
Geen ervaring mee, Spring, maar ben wel van plan te gebruiken als ik rond de 37 weken ben en er wel klaar mee ben. Wil niet teveel vocht gaan vasthouden, en het hoofdje kan best nog veel groeien die laatste weken, geen zin in uitscheuren. Je moet 'm volgens mij wel redelijk diep inbrengen, maar dat moet wel goed komen, ben al flink aan het oefenen, hihi. :@
pi_150240591
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:39 schreef -Spring het volgende:
Iemand hier ervaring mee?

[ link | afbeelding ]
Om een baby mee te werpen? :+
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:44:02 #297
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150240605
quote:

[ link | afbeelding ]
Vrienden van ons hebben er 2 voor de hondjes. Kun je aardig ver mee gooien! En de hondjes vinden het leuk.
Haha voor jezelf denk ik niet dat het werkt ;)
pi_150240631
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:42 schreef Mariposas het volgende:
Geen ervaring mee, Spring, maar ben wel van plan te gebruiken als ik rond de 37 weken ben en er wel klaar mee ben. Wil niet teveel vocht gaan vasthouden, en het hoofdje kan best nog veel groeien die laatste weken, geen zin in uitscheuren. Je moet 'm volgens mij wel redelijk diep inbrengen, maar dat moet wel goed komen, ben al flink aan het oefenen, hihi. :@
en 2 euro is natuurlijk een koopje. Die dingen zullen hier wel een vermogen kosten!
pi_150240666
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:46 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

en 2 euro is natuurlijk een koopje. Die dingen zullen hier wel een vermogen kosten!
Dan moet je aan de Epi-no voor 95 euro :Y Volgens mij had Mignonne of WupWup daar nog een leuk succesverhaal over.

Edit: Poppedein dus. Verhaal in spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Skittles op 03-03-2015 09:56:35 ]
pi_150240874
quote:

[ link | afbeelding ]
_O- Hahahahahahaha!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')