abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150255262
isis aka criminele organisatie :r

quote:
Turkish ISIL agent charged with running underage Syrian prostitution ring

A Turkish man, who is allegedly involved in the trafficking of jihadists on the Turkey-Syria border, has also been accused of forcing Syrian refugees into prostitution.

The case has come to light as part of a 17-folder file in the case that was opened after the Islamic State of Iraq and the Levant’s (ISIL) March 2014 attack on gendarmes in the Central Anatolian province of Niğde, which includes additional charges against 11 suspects, Hürriyet has learned.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_150255367
de VS en syrie "beleid" :') :') :')

quote:
US will 'protect' Syrian rebels when time comes: envoy

WASHINGTON - Agence France-Presse
Print Page Send to friend »

The United States will be ready to "protect" moderate Syrian rebels possibly with air power once they enter into combat, a top US official said March 2.

Retired US general John Allen, President Barack Obama's envoy to the international coalition fighting the Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL), insisted that once moderate Syrian rebels were vetted, trained and armed, they would not be abandoned on the battlefield.

"It is clearly part of our plan, that not only we will train them, and we will equip them with the latest weapons systems, but we will also protect them when the time comes," Allen said at an event organized by the Atlantic Council think tank in Washington.

Asked if the Syrian rebels would be asked to fight without air cover or a no-fly zone, Allen said "all of those things are under consideration."

"So it's important that you not believe that we would not support these fighters," he said.

He also said the coalition was "pleasantly surprised at the numbers" of Syrians ready to sign up for the fight against the ISIL group.

Apart from screening and training the moderate rebel force, the coalition would be "successfully protecting that force so that it does have operational capability," he said.

"It's certainly something that we are constantly watching."

Washington has clashed with other coalition members about its approach to Syria, preferring to focus for the moment on battling the ISIL group, while putting off any potential confrontation with the regime in Damascus.

Some foreign governments and US lawmakers have urged the Obama administration to take more decisive action against President Bashar al-Assad's regime and to carry out air strikes in support of rebels fighting both Damascus and the ISIL jihadists.

The US military said last week that initial training of a moderate Syrian opposition force will likely start in four to six weeks in Turkey.

Training will also take place in Saudi Arabia and Qatar.

About 1,500 Syrians have been identified to take part and of those, about 100 had been screened, officials said.

The goal is train about 5,000 fighters in 2015 for a total of roughly 15,000 over three years.

March/03/2015
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_150255710
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:00 schreef reza1 het volgende:

[..]

Is er in Nederland dan een terroristische opstand vergeleken met Syrië geweest?
Lees aub het voorgaande. Op het begin was er niet eens sprake van een gewapende opstand. Bron: wikipedia tijdlijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_150255793
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:16 schreef Atak het volgende:

[..]

Ja, dat zie ik ja. Meeste staan nog geen eens achter Nederland en NATO maar achter het terroristische regime van Iran.
Haha inderdaad!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_150256076
Er komt zeer spoedig een nieuw gevecht in het noorden van Aleppo.
pi_150256163
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:57 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Ja, en nu ?
Dus jij staat achter de belangen van NL? Waarom loop je dan steeds Iraanse Mullah propaganda te spuwen?
pi_150256438
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:14 schreef Atak het volgende:

[..]

Dus jij staat achter de belangen van NL? Waarom loop je dan steeds Iraanse Mullah propaganda te spuwen?
Tegen Iran zijn is niet in het belang van Nederland..
pi_150256464
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

in oorlog is het kill or be killed

rutte is niet in oorlog, daesh wel, vergelijking gaat dus niet op ;)
Nederland bombardeert Daesh, dus ze zijn daar in oorlog mee.
pi_150256497
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Lees aub het voorgaande. Op het begin was er niet eens sprake van een gewapende opstand. Bron: wikipedia tijdlijn.
http://www.liveleak.com/view?i=775_1420986558
pi_150256731
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:50 schreef Slayage het volgende:
de VS en syrie "beleid" :') :') :')

[..]

Toch wel triest dat de VS de Koerden alweer zwaar verraadt. Deze syrische ''moderate :') :') '' rebellen zullen 100% zeker na een verloop van tijd zich tegen de VS keren en dan weer de secularisten aanvallen.

Alleen maar meer problemen :N .

Zoals Putin het zei: ''Ieder gebied dat door de VS wordt aangeraakt, verandert in een ramp''
#freefrederike
pi_150256741
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:23 schreef reza1 het volgende:

[..]

Nederland bombardeert Daesh, dus ze zijn daar in oorlog mee.
ach dat logisch klinkt mogen daeshieten rutte omleggen van mij ;)
-Rabia Al-Basri
pi_150257084
de rebellen hebben het duidelijk moeilijk in het zuiden, ook daar last van verdeeldheid en daesh

AbuDiraar twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 16:52:00 English translation of the #JAN statment from #Dara. http://t.co/peuaTHWzff reageer retweet
-Rabia Al-Basri
pi_150258142
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:43 schreef Slayage het volgende:
de rebellen hebben het duidelijk moeilijk in het zuiden, ook daar last van verdeeldheid en daesh

AbuDiraar twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 16:52:00 English translation of the #JAN statment from #Dara. http://t.co/peuaTHWzff reageer retweet
Hoezo richten de SAA+NDF+Hazara milities zich niet op deze plekken? De rebellen zitten daar als ratten in de val.

#freefrederike
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:14:21 #194
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:15:46 #195
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150258233
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:12 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Hoezo richten de SAA+NDF+Hazara milities zich niet op deze plekken? De rebellen zitten daar als ratten in de val.

[ afbeelding ]
Omdat dat geen bedreiging vormt en/of niet strategisch is. Die enclaves stellen niet zoveel voor, het belangrijkste is dat de landgrenzen in onder controle van het leger komen, de enclave's zijn een probleem voor later.

Ze richten zich nu op de grens met Israel, die willen ze volledig onder controle krijgen.

EjmAlrai twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 11:11:02 #Exclusive #SAA #IRGC #Hezbollah won't stop the southern battle until the full control of the 78km borders w #Israel http://t.co/XIfMe8YVP1 reageer retweet
Say what?
pi_150258295
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:15 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Omdat dat geen bedreiging vormt en/of niet strategisch is. Die enclaves stellen niet zoveel voor, het belangrijkste is dat de landgrenzen in onder controle van het leger komen, de enclave's zijn een probleem voor later.

Ze richten zich nu op de grens met Israel, die willen ze volledig onder controle krijgen.
Ah idd, dom dat ik het nog niet zo had bekeken. Maar aan de andere kant: verover grote delen v/d rebellen en ze zullen demoraliseren. Dat is op zich ook een grote winst
#freefrederike
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:19:41 #197
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150258365
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:17 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ah idd, dom dat ik het nog niet zo had bekeken. Maar aan de andere kant: verover grote delen v/d rebellen en ze zullen demoraliseren. Dat is op zich ook een grote winst
Een paar weken geleden dreigde er een corridor te ontstaan tussen de rebellen in het zuiden (Daraa) en de rebellen bij Damascus, toen is hard ingegrepen door de SAA en Hezbollah om dat te voorkomen. Zulke acties hebben meer prioriteit dan enclaves, net als de omsingeling van Aleppo en het ontzetten van Nubol en Zahraa.
Say what?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:24:35 #198
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150258537
PetoLucem twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 15:48:42 #SAA advancing further in eastern countryside of #Homs and captured gas well /101/ near #Palmyra after clashes with #ISIS forces. #Syria reageer retweet
Say what?
pi_150259071
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:15 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

EjmAlrai twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 11:11:02 #Exclusive #SAA #IRGC #Hezbollah won't stop the southern battle until the full control of the 78km borders w #Israel http://t.co/XIfMe8YVP1 reageer retweet
prioriteiten stellen kan het regime heel goed :Y
-Rabia Al-Basri
pi_150259496
-Rabia Al-Basri
pi_150259852
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze noemen zichzelf de jonge paardlozen :?
Google eens naar Nihal Atsiz

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:43 schreef Atak het volgende:

[..]

Je zit toch tegen de verkeerde dingen aan te blaffen. Ik ben geen Turk.
Klopt, je bent waarschijnlijk een Azerbeidzjaan met een minderwaardigheidscomplex. Iemand die de afkomst van anderen MOET weten, anders past dat niet in dat selectieve wereldje van je waar je bevestiging nodig hebt van de denkbeelden die in je referentiekader passen: haat tegen Armenen/Koerden/Sjiieten/Iran en zulks.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_150260043
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:58 schreef primakov het volgende:

[..]

Google eens naar Nihal Atsiz

ach sooo, een bekende seculiere nationalist
-Rabia Al-Basri
pi_150260058
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:56 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Ontroerend :'( :'(
echt heh! ;( ;(
-Rabia Al-Basri
pi_150260088
quote:
Redelijke suggestieve beelden.
Dat er mensen opgepakt worden lijkt me duidelijk nadat er 10tallen agenten zijn vermoord.
Dat dat in dat soort landen niet zo gaat als hier dat wist je niet?
pi_150260281
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:14 schreef Atak het volgende:

[..]
Waarom loop je dan steeds Iraanse Mullah propaganda te spuwen?

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 3 maart 2015 @ 20:19:41 #207
365082 IPA35
Patriarch
pi_150260615
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze noemen zichzelf de jonge paardlozen :?
-sız betekent zonder?!

Ach ja de schaamte voor de Griekse voorouders is diepgeworteld die kant op... Vandaag de Atilla/Cengiz obsessie...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_150260662
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 20:19 schreef IPA35 het volgende:

[..]

-sız betekent zonder?!

klopt

amsiz
damsiz
gamsiz

enz enz
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 3 maart 2015 @ 20:24:12 #209
365082 IPA35
Patriarch
pi_150260741
Ik had dan eerder gedacht aan het gebruik van "değil".
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_150260908
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 20:24 schreef IPA35 het volgende:
Ik had dan eerder gedacht aan het gebruik van "değil".
nee dat is, "is niet"
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')