Google eens naar Nihal Atsizquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze noemen zichzelf de jonge paardlozen
Klopt, je bent waarschijnlijk een Azerbeidzjaan met een minderwaardigheidscomplex. Iemand die de afkomst van anderen MOET weten, anders past dat niet in dat selectieve wereldje van je waar je bevestiging nodig hebt van de denkbeelden die in je referentiekader passen: haat tegen Armenen/Koerden/Sjiieten/Iran en zulks.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Je zit toch tegen de verkeerde dingen aan te blaffen. Ik ben geen Turk.
ach sooo, een bekende seculiere nationalistquote:
Redelijke suggestieve beelden.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Waarom loop je dan steeds Iraanse Mullah propaganda te spuwen?
-sız betekent zonder?!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze noemen zichzelf de jonge paardlozen
kloptquote:
nee dat is, "is niet"quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:24 schreef IPA35 het volgende:
Ik had dan eerder gedacht aan het gebruik van "değil".
In het begin zwaaiden ze ook met Syrische vlaggen, die vlaggen van de oude republiek kwamen later pas van zolder.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:05 schreef mr_jack het volgende:
[..]
Redelijke suggestieve beelden.
Dat er mensen opgepakt worden lijkt me duidelijk nadat er 10tallen agenten zijn vermoord.
Dat dat in dat soort landen niet zo gaat als hier dat wist je niet?
Alweer mis. Wat ben jezelf dan? Een bergturk?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:58 schreef primakov het volgende:
[..]
Google eens naar Nihal Atsiz
[..]
Klopt, je bent waarschijnlijk een Azerbeidzjaan met een minderwaardigheidscomplex. Iemand die de afkomst van anderen MOET weten, anders past dat niet in dat selectieve wereldje van je waar je bevestiging nodig hebt van de denkbeelden die in je referentiekader passen: haat tegen Armenen/Koerden/Sjiieten/Iran en zulks.
Maar jij bent toch ook maar een Armeniër die denkt dat hij Atilla is?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Alweer mis. Wat ben jezelf dan? Een bergturk?
Jij was een Turksequote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:34 schreef Atak het volgende:
[..]
hoe kan iemand een turk zijn geweest?quote:
Weet je dat nou nog steeds niet na het bij mensen te hebben gevraagd? Ik ben een Kangalquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij bent wel erg gefascineerd van welke afkomst mensen zijn. Typisch voor Iraniërs. Neanderthaler uitziende behaarde aap die denkt dat hij "Arisch" isquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook maar een Armeniër die denkt dat hij Atilla is?
Als je als Azeri/Turkse wolf je Turk/Azeri-zijn ontkent dan ben je, als ik mij zo probeer in te leven in die kringen, geen Turk/Azeri/Turkic masterrace meerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe kan iemand een turk zijn geweest?
Zegt het wolfje dat mensen dmt om te weten wat hun afkomst isquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:42 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij bent wel erg gefascineerd van welke afkomst mensen zijn. Typisch voor Iraniërs. Neanderthaler uitziende behaarde aap die denkt dat hij "Arisch" is
als een appel ontkent dat hij een appel is, blijft het een appelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:42 schreef primakov het volgende:
[..]
Als je als Azeri/Turkse wolf je Turk/Azeri-zijn ontkent dan ben je, als ik mij zo probeer in te leven in die kringen, geen Turk/Azeri/Turkic masterrace meer
Hij zei in Turken topic dat ie een mongoolse uiterlijk heeft.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:42 schreef IPA35 het volgende:
Hij was een Azeri uit Georgië laatste keer.
Maar voor de rest van de appels die wat tegen non-appels hebben, is het een peer geworden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
als een appel ontkent dat hij een appel is, blijft het een appel
dan hebben we het over perceptiequote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:46 schreef primakov het volgende:
[..]
Maar voor de rest van de appels die wat tegen non-appels hebben, is het een peer geworden.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:44 schreef primakov het volgende:
[..]
Zegt het wolfje dat mensen dmt om te weten wat hun afkomst is![]()
![]()
![]()
![]()
Qua minderwaardigheidscomplex en preoccupatie met huidskleur en niet snappen waar met Arisch op gedoeld wordt, doet hij me denken aan polderturk??? oid, die liep hier op het forum ook al te pochen met de blanke huidskleur van Turken, ergo Turken zijn Europeescher!!!!
Dat is in die kringen toch wel het belangrijkste element denk ikquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:47 schreef Atak het volgende:
Typisch Iraans. Als je het over hun huidskleur en behaardheid hebt. Gevoelige snaartje geraakt denk ik, hahahahah
"My eyes are slant motherfuck Arap bitch."quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:45 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Hij zei in Turken topic dat ie een mongoolse uiterlijk heeft.
Lolquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
"My eyes are slant motherfuck Arap bitch."
Is van zo'n FB pagina.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:41 schreef Montana_ir het volgende:
Hij is Turks, maar hij schaamt zich voor zijn afkomst.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:44 schreef primakov het volgende:
[..]
Zegt het wolfje dat mensen dmt om te weten wat hun afkomst is![]()
![]()
![]()
![]()
Qua minderwaardigheidscomplex en preoccupatie met huidskleur en niet snappen waar met Arisch op gedoeld wordt, doet hij me denken aan polderturk??? oid, die liep hier op het forum ook al te pochen met de blanke huidskleur van Turken, ergo Turken zijn Europeescher!!!!
ypg vecht al geruime tijd met asadisten tegen isisquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:53 schreef primakov het volgende:
Hoe zit het nou met Hasakah regio, ik lees her en der dat SAA nu met YPG samenwerkt?
Heb dat Hazzm gedoe ook niet echt gevolgd, nieuwe fractie buiten de rest van de FSA strijdgroepen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:47 schreef Atak het volgende:
Typisch Iraans. Als je het over hun huidskleur en behaardheid hebt dan kan je beter onderduiken. Gevoelige snaartje geraakt denk ik, hahahahah
YPG had toch juist laatst schermutselingen met SAA? Hoe is hun relatie dan wanneer ze weer samenwerken met FSA?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
ypg vecht al geruime tijd met asadisten tegen isis
hzzm was een takje van het "fsa" inmiddels rip doordat ze stoer liepen tegen nusra
Ze vechten onafhankelijk van elkaar tegen iSIS, maar zelfde gebiedquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:56 schreef primakov het volgende:
[..]
YPG had toch juist laatst schermutselingen met SAA? Hoe is hun relatie dan wanneer ze weer samenwerken met FSA?
Waarom maken die Soennietjes elkaar af?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
hzzm was een takje van het "fsa" inmiddels rip doordat ze stoer liepen tegen nusra
uit de hand gelopen ruzie met de ndf stumpers, momenteel hebben ze een gezamenlijk vijand wat hun bindtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:56 schreef primakov het volgende:
[..]
YPG had toch juist laatst schermutselingen met SAA? Hoe is hun relatie dan wanneer ze weer samenwerken met FSA?
De YPG begon vorige week een offensief vanuit het oosten richting Tal Hamis en verdreef Daesh binnen een paar dagen uit de stad. Toen begon de SAA een offensief vanuit het noorden richting Tal Brak en was de YPG genoodzaakt om snel een offensief vanuit het westen te starten om als eerste bij Tal Brak te zijn. Dit is gelukt waardoor de SAA de stad niet heeft heeft kunnen innemen en geen verbinding heeft kunnen maken met Hasakah.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:53 schreef primakov het volgende:
Hoe zit het nou met Hasakah regio, ik lees her en der dat SAA nu met YPG samenwerkt?
Heb dat Hazzm gedoe ook niet echt gevolgd, nieuwe fractie buiten de rest van de FSA strijdgroepen?
Syrie is een groot land. Er is geen grootschalige oorlog tussen SAA en YPG. Er is ook geen grootschalige samenwerking tussen de YPG en FSA. Het kan best zijn dat ze op een bepaald front samenwerken met SAA en ergens anders weer met FSA.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:56 schreef primakov het volgende:
[..]
Dus geen samenwerking op operationeel vlak? Alleen op strategisch/tactisch niveau?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:57 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ze vechten onafhankelijk van elkaar tegen iSIS, maar zelfde gebied
omdat het geen homogene groep is en slechts lokaal gebonden milities, die vechten om de schaarse middelen om het hoofd boven water te houdenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:57 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Waarom maken die Soennietjes elkaar af?
syriersquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:58 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De YPG begon vorige week een offensief vanuit het oosten richting Tal Hamis en verdreef Daesh binnen een paar dagen uit de stad. Toen begon de SAA een offensief vanuit het noorden richting Tal Brak en was de YPG genoodzaakt om snel een offensief vanuit het westen te starten om als eerste bij Tal Brak te zijn. Dit is gelukt waardoor de SAA de stad niet heeft heeft kunnen innemen en geen verbinding heeft kunnen maken met Hasakah.
Binnenkort zullen ze de YPG er wel uit gooien waarna de YPG de SAA elkaar de oorlog verklaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |