SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
NAC ontsnapt omdat Castaignos mist.
Zonde dat het Theo Bos minuutje werd vergald door het doelpunt van PEC.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:10 schreef Sked het volgende:
Drie punten, bijna vol huis en een scheids die niet helemaal lekker is. Topshowtje
Alsof de Vitesse verdediging schrok van het applausquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonde dat het Theo Bos minuutje werd vergald door het doelpunt van PEC.
Ik ken iemand die denkt dat FC Twente titelkandidaat is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Castaignos de beste Nederlandse spits vindt.
Degene is gek, dat is Bertrand Traoréquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Castaignos de beste Nederlandse spits vindt.
Kan Twente überhaupt nog kampioen worden qua puntenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ ontsnapt alweer.
[..]
Ik ken iemand die denkt dat FC Twente titelkandidaat is.
Als PSV alles verliest en Twente alles wint staan ze gelijk qua puntenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan Twente überhaupt nog kampioen worden qua punten
Edit: nee dus
Ja precies, maar dan komen ze niet vóór qua punten dus zouden ze kampioen moeten worden op doelsaldoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Als PSV alles verliest en Twente alles wint staan ze gelijk qua punten
Het blijft de Eredivisiequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja precies, maar dan komen ze niet vóór qua punten dus zouden ze kampioen moeten worden op doelsaldo
Ja, zo werkt dat dus nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als dat gebeurt word ik voor Ajax
quote:
Uit bij Heracles is dat niet zo'n drama. Mori doet het prima en Kruiswijk is ook weer fit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen Kashia volgende week. Speelde vandaag wel een sterke pot van wat ik gezien heb
Wow, dan zal hij gelijk wel weer een grote bek hebben in het interview na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met een zweefduik ook gewoon
Beter dat 'ie nu geel krijgt dan volgende week. AZ wacht na Heracles.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Uit bij Heracles is dat niet zo'n drama. Mori doet het prima en Kruiswijk is ook weer fit.
VINDTquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, Drizzt vind het niet leuk als je de tegenstander van Twente wat gunt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, dan zal hij gelijk wel weer een grote bek hebben in het interview na de wedstrijd.
AZ binden we ook gewoon aan de zegekar, op naar plek drie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter dat 'ie nu geel krijgt dan volgende week. AZ wacht na Heracles.
AZ wint altijd in Arnhem.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:19 schreef Sked het volgende:
[..]
AZ binden we ook gewoon aan de zegekar, op naar plek drie.
Twente - NAC had ook al 5-3 kunnen of moeten zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is een wonder dat het maar 1-0 staat.
Het had iets van 4-7 moeten staan voor Willem II.
Het geeft wel een impressie. De laatste keer dat Vitesse van AZ won in Arnhem is alweer van 2007.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Het verleden zorgt er niet voor dat je wedstrijden in het heden wint
Het is dan ook jaren zo geweest dat Vitesse gewoon veel minder was. Het komt wel goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het geeft wel een impressie. De laatste keer dat Vitesse van AZ won in Arnhem is alweer van 2007.
Ik denk dat AZ dat gaat winnen. Betje doen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is dan ook jaren zo geweest dat Vitesse gewoon veel minder was. Het komt wel goed.
Dan zal ook zo wel de 2-0 vallen voor AZ.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zie de 1-1 nog wel vallen in Enschede. Twente maakt zo dus 2-0.
Ik wed nooit op Vitesse. Loopt altijd fout af.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ dat gaat winnen. Betje doen?
Hallo Sked.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wed nooit op Vitesse. Loopt altijd fout af.
Dan post ik meteen zijn desastreuze misser van vorige weekquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik overweeg een Renato Tapia fantopic te maken.
Dankjewelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Sked.Gefeliciteerd met een zeer mooie overwinning!
Spelen ze goed? Ik vond het echt bedroevend twee weken terug namelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II mag niet scoren vandaag.
Niet uitmuntend, maar ze hebben veel kansen gehad op de treffer. AZ speelt een belabberde wedstrijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Spelen ze goed? Ik vond het echt bedroevend twee weken terug namelijk
Ik zou een 1-1 zeer op prijs stellenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet uitmuntend, maar ze hebben veel kansen gehad op de treffer. AZ speelt een belabberde wedstrijd.
Ik had half gelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zie de 1-1 nog wel vallen in Enschede. Twente maakt zo dus 2-0.
Nu in elk geval zeker niet meerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan Twente überhaupt nog kampioen worden qua punten
Edit: nee dus
Ik ook, enorm zelfs.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou een 1-1 zeer op prijs stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |