Twente - NAC had ook al 5-3 kunnen of moeten zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is een wonder dat het maar 1-0 staat.
Het had iets van 4-7 moeten staan voor Willem II.

Het geeft wel een impressie. De laatste keer dat Vitesse van AZ won in Arnhem is alweer van 2007.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Het verleden zorgt er niet voor dat je wedstrijden in het heden wint

Het is dan ook jaren zo geweest dat Vitesse gewoon veel minder was. Het komt wel goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het geeft wel een impressie. De laatste keer dat Vitesse van AZ won in Arnhem is alweer van 2007.

Ik denk dat AZ dat gaat winnen. Betje doen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is dan ook jaren zo geweest dat Vitesse gewoon veel minder was. Het komt wel goed.

Dan zal ook zo wel de 2-0 vallen voor AZ.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zie de 1-1 nog wel vallen in Enschede. Twente maakt zo dus 2-0.

Ik wed nooit op Vitesse. Loopt altijd fout af.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ dat gaat winnen. Betje doen?

Hallo Sked.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wed nooit op Vitesse. Loopt altijd fout af.
 Gefeliciteerd met een zeer mooie overwinning!
 Gefeliciteerd met een zeer mooie overwinning!

Dan post ik meteen zijn desastreuze misser van vorige weekquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik overweeg een Renato Tapia fantopic te maken.

Dankjewelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Sked.Gefeliciteerd met een zeer mooie overwinning!

Spelen ze goed? Ik vond het echt bedroevend twee weken terug namelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II mag niet scoren vandaag.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |