SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
lijkt mij dat ze eerder bij emanuelson aankloppen
misschien wil die na ac milan (bank), as roma (bank) en atalanta (bank) wel weer een keer voetballen![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
misschien wil die na ac milan (bank), as roma (bank) en atalanta (bank) wel weer een keer voetballen![]()
![]()
Dit zou ik ook graag willen, maar hij is net verkocht aan Atalanta.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
misschien wil die na ac milan (bank), as roma (bank) en atalanta (bank) wel weer een keer voetballenAFCA
Emanuelson heeft niet zo'n ontzettende jankkopquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:08 schreef Smoofie het volgende:
Emanuelson of Boilesen, moeilijke keuze.![]()
Rhijn - Veltman - De Jong - Emanuelson
-------------------Maduro---------------------------
Tering, mijn bureau is vies.AFCA
hij is over 4 maanden weer transfervrijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit zou ik ook graag willen, maar hij is net verkocht aan Atalanta.![]()
Was hij niet verhuurd tot de zomer om vervolgens definitief naar Atalanta te gaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hij is over 4 maanden weer transfervrijAFCA
Veltmanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef Smoofie het volgende:
Tering, mijn bureau is vies.![]()
![]()
![]()
![]()
dat kan ajax niet betalenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef Smoofie het volgende:
Tering, mijn bureau is vies.![]()
Emanuelson als linksback dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
misschien wil die na ac milan (bank), as roma (bank) en atalanta (bank) wel weer een keer voetballen
Weer lekker dromen op het veld.Oh.![]()
Ja I feel ya bro, maar ik denk dat de kans erg klein is dat ze Veltman gaan vervangen voor een aankoop.quote:AFCA
We hebben 110 miljoen cash op de bank. Je kunt gewoon via een fonds 10 miljoen per jaar extra toevoegen aan de begroting voor 11 jaar. Doen ze natuurlijk niet, maar we kunnen die 3 makkelijk betalen.quote:AFCA
Urby zou wel baas zijn, ervaren speler, goede conditie, agressiever geworden.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Oh oké.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben 110 miljoen cash op de bank. Je kunt gewoon via een fonds 10 miljoen per jaar extra toevoegen aan de begroting voor 11 jaar. Doen ze natuurlijk niet, maar we kunnen die 3 makkelijk betalen.![]()
eigen vermogen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben 110 miljoen cash op de bank. Je kunt gewoon via een fonds 10 miljoen per jaar extra toevoegen aan de begroting voor 11 jaar. Doen ze natuurlijk niet, maar we kunnen die 3 makkelijk betalen.![]()
Eigen vermogen is meer. Maar je hebt gelijk, cash is maar 101 miljoen. Overigens, in juli gaat de gokmarkt toch eindelijk open in Nederland? Hopelijk ook wat meer inkomsten voor ons en meer sponsoring,quote:AFCA
101 miljoen, maar daar komt de winst van dit jaar ook nog bij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eigen vermogen is meer. Maar je hebt gelijk, cash is maar 101 miljoen. Overigens, in juli gaat de gokmarkt toch eindelijk open in Nederland? Hopelijk ook wat meer inkomsten voor ons en meer sponsoring,AFCA
nee, definitief en tot het einde van dit seizoenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was hij niet verhuurd tot de zomer om vervolgens definitief naar Atalanta te gaan?![]()
cash was op 31 dec 86 miljoen en dat valt zoals elk jaar nog lager uit in de uiteindelijke jaarcijfersquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eigen vermogen is meer. Maar je hebt gelijk, cash is maar 101 miljoen. Overigens, in juli gaat de gokmarkt toch eindelijk open in Nederland? Hopelijk ook wat meer inkomsten voor ons en meer sponsoring,![]()
Ja ik neem ook de toekomstige inkomsten mee , maar dat is technisch gezien nog geen pure cash nee. Is nog veel van transfersommen die in delwn worden betaald.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
cash was op 31 dec 86 miljoen en dat valt zoals elk jaar nog lager uit in de uiteindelijke jaarcijfersAFCA
Hoeveel geld je ook hebt, echt goede (buitenlandse) spelers komen toch niet en de meeste spelers in de Eredivisie floppen bij Ajax.
Het is ook erg naïef om te denken dat spelers als Nigel de Jong of Maxwell even naar Ajax komt.
Het wordt wel een interessante zomer, ben erg benieuwd waar Ajax mee komt. Een goede ervaren speler kopen is moeilijker dan ergens een talent vandaan halen.![]()
Die zijn er echt wel, je moet ze alleen weten te vinden. Guardado naar PSV, Walter Samuel ging naar Basel omdat hij nog een paar jaar CL wilde spelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:04 schreef PicoMMP het volgende:
Hoeveel geld je ook hebt, echt goede (buitenlandse) spelers komen toch niet en de meeste spelers in de Eredivisie floppen bij Ajax.
Het is ook erg naïef om te denken dat spelers als Nigel de Jong of Maxwell even naar Ajax komt.
Het wordt wel een interessante zomer, ben erg benieuwd waar Ajax mee komt. Een goede ervaren speler kopen is moeilijker dan ergens een talent vandaan halen.![]()
En Zimling naar Ajaxquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die zijn er echt wel, je moet ze alleen weten te vinden. Guardado naar PSV, Walter Samuel ging naar Basel omdat hij nog een paar jaar CL wilde spelen.
Natuurlijk kán het wel, maar het aankoopbeleid van Ajax is zo dramatisch. Daarom ben ik benieuwd waar ze mee komen.![]()
Gewoon weer een Urzaiz en Luque halen toch.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En Zimling naar Ajax
Natuurlijk kán het wel, maar het aankoopbeleid van Ajax is zo dramatisch. Daarom ben ik benieuwd waar ze mee komen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je moet gewoon voor spelers gaan met de ervaring bij absolute topclubs.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En Zimling naar Ajax
Natuurlijk kán het wel, maar het aankoopbeleid van Ajax is zo dramatisch. Daarom ben ik benieuwd waar ze mee komen.Oh.![]()
Zoals?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet gewoon voor spelers gaan met de ervaring bij absolute topclubs.![]()
Nigel de Jong, Maxwell, nog wat andere spelers die daar ervaring hebben. Buitenlandse spelers.quote:
Een Poulsen bijvoorbeeld had wel een goed CV. Maar je moet niet iemand halen met alleen ervaring bij Club Brugge en Mainz.Oh.![]()
Maar zulke spelers komen nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nigel de Jong, Maxwell, nog wat andere spelers die daar ervaring hebben. Buitenlandse spelers.![]()
Dan moet je alleen maar gaan voor kwaliteit.quote:
Anders heeft de ervaring vaak gewoon geen zin omdat het nog maar afwachten is of ze het niveau van Ajax aankunnen.Oh.![]()
We wrden gewoon kampiown van de europa lieague maar frank is een baas en volgens seizoen overwintere nnwe in de champions leafue![]()
Dat we dat even duidelijk hebben godverdommequote:Op zondag 1 maart 2015 04:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
We wrden gewoon kampiown van de europa lieague maar frank is een baas en volgens seizoen overwintere nnwe in de champions leafue![]()
AZ gaat ook nog punten zat verspelen, werden thuis overlopen door Willem 2 dat vergat te scoren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:39 schreef DaveDave09 het volgende:
Moeten wel winnen morgen, az op 3
Ik teken voor een gelijkspelletje vandaag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Goede postquote:Op zondag 1 maart 2015 04:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
We wrden gewoon kampiown van de europa lieague maar frank is een baas en volgens seizoen overwintere nnwe in de champions leafueFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Vandaag huilen
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
We gaan klop krijgen vandaag
[ Bericht 0% gewijzigd door PantaRhei op 01-03-2015 12:54:17 ]AFCA
✯ ✯ ✯![]()
quote:quote:Onzin, 1-2 overwinning voor Ajax.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:45 schreef Gruisman het volgende:
Na vandaag misschien nog maar drie punten voorsprong
Milik 2x.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Als ze een keer een goede tweede helft spelen zie ik wel kansen.
Maar de wedstrijd van donderdag geeft me niet veel hoop wat dat betreft.Amen.![]()
De PSV'ers hebben een echte haat voor Ajax, je weet wel, zo'n Utrecht, Den Haag en Feyenoord-achtige haat. Die zullen dus tot op het bot gemotiveerd zijn om Ajax eindelijk eens te vernederen. Ik verwacht een 5-2.![]()
Muah ze hebben ook nog steeds die angst: "wat als we nu verliezen en in een negatieve spiraal komen?" Maakt ze weer onzekerder, vooral na die faal in de EL.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
De PSV'ers hebben een echte haat voor Ajax, je weet wel, zo'n Utrecht, Den Haag en Feyenoord-achtige haat. Die zullen dus tot op het bot gemotiveerd zijn om Ajax eindelijk eens te vernederen. Ik verwacht een 5-2.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Daar heb je een punt, en natuurlijk Depay die er werkelijk helemaal niks van bakt dit jaar. Komt Boilesen noch van Rhijn niet voorbij.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Muah ze hebben ook nog steeds die angst: "wat als we nu verliezen en in een negatieve spiraal komen?" Maakt ze weer onzekerder, vooral na die faal in de EL.![]()
Zelfs als ze in de meest negatieve spiraal ooit terecht komen worden ze nog dik kampioenquote:Op zondag 1 maart 2015 13:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Muah ze hebben ook nog steeds die angst: "wat als we nu verliezen en in een negatieve spiraal komen?" Maakt ze weer onzekerder, vooral na die faal in de EL.Oh.![]()
Zal je maar net zien dat Depay er nu drie inknaltquote:Op zondag 1 maart 2015 13:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, en natuurlijk Depay die er werkelijk helemaal niks van bakt dit jaar. Komt Boilesen noch van Rhijn niet voorbij.![]()
![]()
![]()
Alsof er nog wat op het spel stond donderdag. Krachten sparen en zorgen dat niemand geblesseerd raakte was het devies na de 0-2.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:18 schreef Jivis het volgende:
Als ze een keer een goede tweede helft spelen zie ik wel kansen.
Maar de wedstrijd van donderdag geeft me niet veel hoop wat dat betreft.![]()
Deze postquote:Op zondag 1 maart 2015 04:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
We wrden gewoon kampiown van de europa lieague maar frank is een baas en volgens seizoen overwintere nnwe in de champions leafueIk kan me hier niet eens iets van herinneren
![]()
![]()
Hij blijft wel verreweg de gevaarlijkste aanvaller daar ondanks dat ie niet goed speelt als je naar zijn kwaliteiten kijkt. Haal Depay daar weg en het is aanvallend veel minder bij PSV.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, en natuurlijk Depay die er werkelijk helemaal niks van bakt dit jaar. Komt Boilesen noch van Rhijn niet voorbij.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe zat was jequote:Op zondag 1 maart 2015 14:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Deze postIk kan me hier niet eens iets van herinneren
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Yep, al hadden we op 10 punten gestaan en we vandaag zouden winnen (wat ik overigens niet zie gebeuren) dan had het nog wel gekund denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs als ze in de meest negatieve spiraal ooit terecht komen worden ze nog dik kampioenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zelfs dan niet denk ikquote:Op zondag 1 maart 2015 15:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, al hadden we op 10 punten gestaan en we vandaag zouden winnen (wat ik overigens niet zie gebeuren) dan had het nog wel gekund denk ik.![]()
Achja vanmiddag maar de vernedering ondergaan
Oh.![]()
Moisander is dus exit (wat mij betreft prima), had verwacht dat Frank vandaag zou rouleren en bv Schone, Moisander en Sinkgraven zouden starten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Deze postIk kan me hier niet eens iets van herinneren
![]()
![]()
Wie ging er ook alweer voor eeuwig een Cocu ui nemen als AZ en Feyenoord na volgende week niet boven Ajax zouden staan?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Actie van Ghazi was uitstekend, die van Kishna ook wel aardig. Gelukkig kan Zoet er niet zoveel van.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gastquote:Op zondag 1 maart 2015 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Willems inderdaad goed genoeg voor Europese topHelemaal dolgedraaid bij 0-1
![]()
![]()
Daar moet Milik wel beter in worden, hij probeert alles alleen te doen en alleen in uiterste nood speelt ie af.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan helaas niet kijken nu. Dekt de huidige stand de lading? Of is het huilen met de pet op en met puur geluk een goaltje erin getikt?Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Beetje hetzelfde als Ajax- PSV alleen zijn nu de rollen omgedraaidquote:Op zondag 1 maart 2015 17:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kan helaas niet kijken nu. Dekt de huidige stand de lading? Of is het huilen met de pet op en met puur geluk een goaltje erin getikt?![]()
Mwoah, PSV is wel sterker. Echt heel veel 100% kansen hebben ze echter ook weer niet gehad.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kan helaas niet kijken nu. Dekt de huidige stand de lading? Of is het huilen met de pet op en met puur geluk een goaltje erin getikt?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Muah zo'n bal opzij moet echt perfect gegeven worden anders zit de verdediger erbij of gaat hij nkj de aanvaller voorlangs.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:34 schreef Pedroso het volgende:
Daar moet Milik wel beter in worden, hij probeert alles alleen te doen en alleen in uiterste nood speelt ie af.
Snapte wel waarom hij hem niet gaf.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Boilesen zal wel het vriendje van een van de dochters van Frank zijnquote:Op zondag 1 maart 2015 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boilesen is trouwens een schande voor Ajax.
Wat een walgelijk slechte speler zeg.![]()
Gewoon tot in den treure laten staan toch yoloquote:Op zondag 1 maart 2015 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Boilesen zal wel het vriendje van een van de dochters van Frank zijnOh.![]()
Wachten tot ooit een club 5> miljoen biedt, genotquote:Op zondag 1 maart 2015 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon tot in den treure laten staan toch yolo![]()
Urby volgend seizoen ? Volgens mij is daar ook niet veel alternatief momenteel (op de LB positie bij Ajax).quote:Op zondag 1 maart 2015 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Boilesen zal wel het vriendje van een van de dochters van Frank zijnAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Speelt die eigenlijk wel bij Atalanta ?quote:Op zondag 1 maart 2015 17:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Urby volgend seizoen ? Volgens mij is daar ook niet veel alternatief momenteel (op de LB positie bij Ajax).RED ONS HENNIEGOD![]()
Maxwellquote:Op zondag 1 maart 2015 17:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Urby volgend seizoen ? Volgens mij is daar ook niet veel alternatief momenteel (op de LB positie bij Ajax).Oh.![]()
In een packagedeal met Sigthorsson lekker wegdoen.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wachten tot ooit een club 5> miljoen biedt, genotOh.![]()
Geen enkel verstandige Engelse club gaat Nicolaigod kopen, bij eerste de beste tackle daar ligt hij heel jaar uitquote:Op zondag 1 maart 2015 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een packagedeal met Sigthorsson lekker wegdoen.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
zivkovic erin dan maar!! ohnee die is er niet
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tuurlijk baalt ie, maar dit gaat hem niet helpenquote:Op zondag 1 maart 2015 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
zivkovic erin dan maar!! ohnee die is er niet
[ afbeelding ]![]()
Zuur, die blessure van Milik. Krijg je weer het drama van Schöne in de spits.
Eigenlijk verdedigt Ajax wel goed. Middenveld wordt redelijk overlopen.![]()
Ach, dat zat er wel een keer aan te komen natuurlijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Oke geen milik dan.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Onzin, 1-2 overwinning voor Ajax.
Milik 2x.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
volgens mij heeft Ajax in een seizoen nog nooit zoveel geluk gehad
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Ik houd toch steeds wel mijn hart vast als Boilesen en Andersen daar achterin weer staan te goochelen met de bal.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
valt wel meequote:Op zondag 1 maart 2015 18:29 schreef Parafernalia het volgende:
volgens mij heeft Ajax in een seizoen nog nooit zoveel geluk gehad
anders hadden ze feyenoord, az en willem II nog wel gepakt![]()
Dat is een grapje neem ik aanquote:Op zondag 1 maart 2015 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
valt wel mee
anders hadden ze feyenoord, az en willem II nog wel gepakt
Feyenoord hadden ze 2 keer moeten verliezen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
?
vorig seizoen sleepte ze er elke overwinning nog uit
Willem II was gewoon verdiend gelijk.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
zoooo wat een geluk ongelofelijkquote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Feyenoord hadden ze 2 keer moeten verliezen.
Willem II was gewoon verdiend gelijk.
lucky ajax 14/15![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zoooo wat een geluk ongelofelijk
lucky ajax 14/15
Geweldige aanval met Milik erbij.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kishna en El Ghazi volgend jaar met meer ervaring![]()
![]()
![]()
Het is wel jammer dat Ajax niet dichter op PSV stond voor deze wedstrijd. Nederlagen tegen AZ en Vitesse waren doodzonde. Als het verschil nu 5 punten was geweest ipv 11 was er nog wat mogelijk omdat PSV nog naar de Kuip moet. Maar ja, het is niet anders. PSV wordt kampioen, maar nu hebben wij wel weer de beste papieren voor plaats 2quote:Op zondag 1 maart 2015 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het maakt geen reet uit voor de titelstrijd maar zovaak winnen we niet daar. Heerlijk hoor
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Middenveld staat ook wel goed hoor.quote:
Alleen een paar ervaren spelers erbij en we kunnen PSV volgend jaar echt tegengas geven.Oh.![]()
Dit middenveld wordt helemaal overlopen man, zelfs al tegen Feyenoord.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Middenveld staat ook wel goed hoor.
Alleen een paar ervaren spelers erbij en we kunnen PSV volgend jaar echt tegengas geven.![]()
Ik heb allang vrede met plek 2 en is toch leuk dat we deze wedstrijd (die ik als zekere nederlaag zag) toch nog winnen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat Ajax niet dichter op PSV stond voor deze wedstrijd. Nederlagen tegen AZ en Vitesse waren doodzonde. Als het verschil nu 5 punten was geweest ipv 11 was er nog wat mogelijk omdat PSV nog naar de Kuip moet. Maar ja, het is niet anders. PSV wordt kampioen, maar nu hebben wij wel weer de beste papieren voor plaats 2
2e worden en in de zomer lekker voorronde CL spelen dan. Ook wel eens leuk, iets anders
Oh.![]()
Daar moet volgend jaar echt een andere speler voor komen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:39 schreef Heeinz het volgende:
En die Boilesen moet maar eens ritueel geslacht wordenOh.![]()
Het is wel zo dat Ajax de beste kansen heeft van alle Nederlandse clubs om via de vCL de CL te halenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb allang vrede met plek 2 en is toch leuk dat we deze wedstrijd (die ik als zekere nederlaag zag) toch nog winnen.
2e worden en in de zomer lekker voorronde CL spelen dan. Ook wel eens leuk, iets andersOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer blijft , dus neequote:Op zondag 1 maart 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moet volgend jaar echt een andere speler voor komen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Misschien een ervaren VM dan halen.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit middenveld wordt helemaal overlopen man, zelfs al tegen Feyenoord.Oh.![]()
ah vjenne vindt het niks, ik twijfelde nog maar ben nu zekerquote:Op zondag 1 maart 2015 18:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit middenveld wordt helemaal overlopen man, zelfs al tegen Feyenoord.
dit is een topmiddenveld![]()
![]()
![]()
Aanvoerder volgend jaarquote:Op zondag 1 maart 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moet volgend jaar echt een andere speler voor komen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ook door onze ranking. Hopelijk halen we dit jaar nog wat Europese puntjes.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Ajax de beste kansen heeft van alle Nederlandse clubs om via de vCL de CL te halen
Dan kunnen we het nog best halen met wat goede aankopenOh.![]()
Dat moet Klaassen worden. Of Cillessen.quote:
Al ben ik niet zo'n voorstander van een keeper aanvoerder maken.Oh.![]()
Sowieso kun je met Serero niet in de CL aankomen op CVM.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien een ervaren VM dan halen.![]()
Boilesen was weer kut maar goed dat zijn we wel gewend inmiddels. Maar laten we vooral niet te zuur doen. JODUHHH!AFCA!![]()
iets zegt me dat je niet geheel objectief bentquote:Op zondag 1 maart 2015 18:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ah vjenne vindt het niks, ik twijfelde nog maar ben nu zeker
dit is een topmiddenveld![]()
Zo slecht was hij niet eens, al speelde hij wel tegen Narsingh natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
Boilesen was weer kut maar goed dat zijn we wel gewend inmiddels. Maar laten we vooral niet te zuur doen. JODUHHH!![]()
In het geval van Cillessen wel prima.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet Klaassen worden. Of Cillessen.
Al ben ik niet zo'n voorstander van een keeper aanvoerder maken.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zijn voorzetten gezien?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zo slecht was hij niet eens, al speelde hij wel tegen Narsingh natuurlijk.AFCA!![]()
Uh Serero is vaak de beste speler van Ajax in de CL.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sowieso kun je met Serero niet in de CL aankomen op CVM.Oh.![]()
Ik begreep dat we na de komende twee speelronden op de vierde plek zouden staan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die Narsingh is toch ook helemaal geen kut aan.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zo slecht was hij niet eens, al speelde hij wel tegen Narsingh natuurlijk.
Altijd maar dat hupperige aan die bal maar er geen reet van kunnenOh.![]()
Dankje grote vriend.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dankje Davy.
Jij nog gefeliciteerd met de titel.![]()
Zo lachwekkend al die Feyenoorders die Vermeer beter vondenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:45 schreef Gruisman het volgende:
Cillessen was trouwens weer echtwat een heerlijke keeper zeg
Oh.![]()
Gefeliciteerd. Beetje een deja vu Ajax - PSV wel.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zo slecht was hij niet eens, al speelde hij wel tegen Narsingh natuurlijk.boilesen was by far de grootste idioot op het veld. Die jongen zou bij kozakken boys nog door het ijs zakken.
![]()
Ach sinds wanneer moeten we Feyenoorders serieus nemenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo lachwekkend al die Feyenoorders die Vermeer beter vonden![]()
Beetje geflatteerd maar ach, die tellen ook
Gefeliciteerd jongens, 11 punten moet kunnen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Feyenoord uit verliezen , wat gelijke spelletjes en het wordt nog spannend.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje geflatteerd maar ach, die tellen ook
Gefeliciteerd jongens, 11 punten moet kunnen
AFCA
Sportiefquote:
Het zit er wel in hoor!quote:Op zondag 1 maart 2015 17:16 schreef Heeinz het volgende:
El Ghazi ook eindelijk weer met een goeie actieEven a broken clock is right twice a day.![]()
Mooi
3 punten binnen en laat nu de stress in Eindhoven maar toeslaan
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Jezelf quotenquote:
Ja hopen, maar Ajax krijgt nog Ado en Utrecht achter elkaar, word denk zoals zo vaak punt verlies. 2e plaats is goed genoeg van Ajax met deze selectiequote:Op zondag 1 maart 2015 18:50 schreef wdn het volgende:
Mooi
3 punten binnen en laat nu de stress in Eindhoven maar toeslaan.
![]()
Het zijn een beetje open deuren, maar ik hoor niets vreemds.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die gek denkt echt dat die vanuit elke hoek kan scoren hequote:Op zondag 1 maart 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je niet serieus bent.wat een mafkees
![]()
Ik vind het raar hoe alle analisten over de wedstrijden dat hij in de spits stond praten, terwijl hij daarvoor er ook al vrij weinig van bakte dit seizoen.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Toch nog 7 goals en 8 assists...quote:Op zondag 1 maart 2015 18:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind het raar hoe alle analisten over de wedstrijden dat hij in de spits stond praten, terwijl hij daarvoor er ook al vrij weinig van bakte dit seizoen.![]()
Had hem eigenlijk echt af moeten geven aan Schone, maar gelukkig scoorde diequote:Op zondag 1 maart 2015 18:59 schreef Kopsterk het volgende:
Die actie van El Ghazi bij de 1-3 kan ik van genieten![]()
Niets aan de hand. Bruma moest gewoon niet zo janken.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:04 schreef Heeinz het volgende:
Zou er nog gekeken worden naar de elleboog van Milik?![]()
Is van Rhijn als aanvoerder geen optie? Speelt constant en is een van de meest ervaren spelers.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Vind het er ook bij hem vaak vrij knullig uitzien, liever Klaassen als aanvoerder en anders nog Veltman/Cillessenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef DeJori het volgende:
Is van Rhijn als aanvoerder geen optie? Speelt constant en is een van de meest ervaren spelers.![]()
Verdediging prima vandaag m.u.v. Boilesen (maar die speelde gelukkig ook tegen een kneus). Jammer dat het in de 2e helft weer instort, tegen een wat betere tegenstander kost je dat de overwinning
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Speelde prima vandaag.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind het er ook bij hem vaak vrij knullig uitzien, liever Klaassen als aanvoerder en anders nog Veltman/CillessenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Cilessen is niet handig vanwege praktische redenen. Klaassen zie ik zich liever volledig focussen op voetballen, die is toch nog in ontwikkeling. Zelfde geldt eigenlijk voor veltman.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind het er ook bij hem vaak vrij knullig uitzien, liever Klaassen als aanvoerder en anders nog Veltman/CillessenIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Als er iemand zich moet focussen op voetballen is het Boilesen welquote:Op zondag 1 maart 2015 19:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Cilessen is niet handig vanwege praktische redenen. Klaassen zie ik zich liever volledig focussen op voetballen, die is toch nog in ontwikkeling. Zelfde geldt eigenlijk voor veltman.![]()
Ja ik daarom zeg ik van Rhijn, die is al wat verder.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als er iemand zich moet focussen op voetballen is het Boilesen welIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Keurig resultaat van Ajax. Op deze manier blijven ze in elk geval goed op koers voor de tweede plaats, in de wetenschap dat ze AZ, Feyenoord en Vitesse al hebben gehad sinds de winterstop.![]()
Die was niet heel erg goed. Centrum stond wel goed. Veltman is toch wel een verademing ten opzicht van Van der Hoorn.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Was een beetje hetzelfde als de thuiswedstrijd, toen PSV erg effectief en nu Ajax. 2e Plek is nu wel binnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Yep, ben ik met je eens. Bazoer speelde vandaag een mindere wedstrijd en werd in de 2e helft ook overlopen (lag niet alleen aan hem natuurlijk).quote:Op zondag 1 maart 2015 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die was niet heel erg goed. Centrum stond wel goed. Veltman is toch wel een verademing ten opzicht van Van der Hoorn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vond hem ook niet erg opvallen vandaag, maar nog wel gewoon een voldoendequote:Op zondag 1 maart 2015 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die was niet heel erg goed. Centrum stond wel goed. Veltman is toch wel een verademing ten opzicht van Van der Hoorn.![]()
Depay heeft al 3 maanden geen voldoende gescoord.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Eindelijk een beetje echt tegenstand en Depay is gelijk nergens meer![]()
Blijft altijd wel dreigend maar moet soms simpeler gaan voetballen.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Depay heeft al 3 maanden geen voldoende gescoord.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die van de 0-1 was ook prima, ik had verwacht dat hij tussen twee man door wilde in eerste instantiequote:Op zondag 1 maart 2015 18:59 schreef Kopsterk het volgende:
Die actie van El Ghazi bij de 1-3 kan ik van genietenWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Hij is juist totaal niet dreigend, die schoten zijn zo simpel te houden voor een keeper.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Blijft altijd wel dreigend maar moet soms simpeler gaan voetballen.![]()
Ik zat vanmiddag op een businessseat in het stadion tussen vloekende PSV'ers... Heerlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Muah az heeft niet zo'n moeilijk schema. 2x verliezen en je bent de 2de plek praktisch kwijt.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:20 schreef Pedroso het volgende:
Was een beetje hetzelfde als de thuiswedstrijd, toen PSV erg effectief en nu Ajax. 2e Plek is nu wel binnen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat vanmiddag op een businessseat in het stadion tussen vloekende PSV'ers... Heerlijk
Ik had deze uitslag niet verwacht.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Moet niet lastig zijn de eigenaar op te sporen lijkt mequote:Riechedly Bazoer stond in de topper tegen zijn oude club PSV even vreemd te kijken toen hij een corner moest nemen. Het 18-jarige Ajax-talent zag een iPhone voorbij vliegen. De telefoon werd vanaf de tribune richting de middenvelder gegooid.
"Ik schrok wel even", zei Bazoer na afloop. "Er zat ook een iPhone bij." Naast de mobiele telefoon kreeg de voormalig jeugdspeler van PSV ook andere voorwerpen naar zijn hoofd geslingerd.
Bazoer speelde in Eindhoven een belangrijke rol. Bij een stand van 1-2 in het voordeel van Ajax kopte Bazoer in het slot van de wedstrijd een bal (poging Wijnaldum, red.) van de doellijn en redde daarmee de Amsterdammers van een tegengoal.
Ajax won uiteindelijk met 1-3. De doelpunten kwamen op naam van Ricardo Kishna, Lasse Schöne en Anwar El Ghazi. Luuk de Jong scoorde voor PSV tegen.
Ondanks de nederlaag lijkt PSV de titel niet meer te kunnen ontgaan. De Brabanders hebben nog altijd een voorsprong van 11 punten op Ajax.
Beatus vir qui suffert tentationem.
je bent absoluut niet de enigequote:Op zondag 1 maart 2015 19:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik had deze uitslag niet verwacht.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Moet niet lastig zijn de eigenaar op te sporen lijkt me![]()
![]()
Wat een kalf ben je danquote:Op zondag 1 maart 2015 20:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Moet niet lastig zijn de eigenaar op te sporen lijkt me![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Moet niet lastig zijn de eigenaar op te sporen lijkt me
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
AZ heeft een veel minder doelsaldo dus ze moeten 7 punten goedmaken op Ajax. Gaat niet gebeuren, zelf zullen ze ook nog punten gaan verliezen.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Muah az heeft niet zo'n moeilijk schema. 2x verliezen en je bent de 2de plek praktisch kwijt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
ik zat hier met mn zoon ook van verbazing te lachenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik had deze uitslag niet verwacht.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Ajax is altijd beter in de 2de helft van het seizoen.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
AZ heeft een veel minder doelsaldo dus ze moeten 7 punten goedmaken op Ajax. Gaat niet gebeuren, zelf zullen ze ook nog punten gaan verliezen.Beatus vir qui suffert tentationem.
AZ gaat volgende week al op het snuitje. FC Utrecht uit.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
AZ heeft een veel minder doelsaldo dus ze moeten 7 punten goedmaken op Ajax. Gaat niet gebeuren, zelf zullen ze ook nog punten gaan verliezen.![]()
Inderdaad, het is nu extra zuur dat Feyenoord vorige week met de hulp van de scheidsrechter van Excelsior won, nu is de kans nog steeds aanzienlijk dat die flutclub weer in de top 3 gaat eindigen. Het zou ze goed doen als ze een keertje weer buiten de top 5 staan.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
AZ heeft een veel minder doelsaldo dus ze moeten 7 punten goedmaken op Ajax. Gaat niet gebeuren, zelf zullen ze ook nog punten gaan verliezen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord in deze vorm krijgt het zelfs lastig tegen de Berlijnse Muur on tour: NAC Breda.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, het is nu extra zuur dat Feyenoord vorige week met de hulp van de scheidsrechter van Excelsior won, nu is de kans nog steeds aanzienlijk dat die flutclub weer in de top 3 gaat eindigen. Het zou ze goed doen als ze een keertje weer buiten de top 5 staan.![]()
Waar je je al niet mee bezig houdt joh.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:38 schreef truedestiny het volgende:
Wie gaat er nou met zijn telefoon lopen gooien naar een speler, hoe diep zit het dan..
Blijkbaar zit het wel heel erg diep dat je voor het eerst in vijf jaar je Neus in het PSV topic steekt, en dan ook nog specifiek letten op die mobielgooier. Nouja.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind dat redelijk apart ja. Sorry dat ik er een zinnetje aan besteed man.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar je je al niet mee bezig houdt joh.
Blijkbaar zit het wel heel erg diep dat je voor het eerst in vijf jaar je Neus in het PSV topic steekt, en dan ook nog specifiek letten op die mobielgooier. Nouja.![]()
Nouja, het was vast een gejatte iPhone 4. Daar kun je niks mee. Dus dan gooi je m op het veld.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:44 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik vind dat redelijk apart ja. Sorry dat ik er een zinnetje aan besteed man.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
smerig volk daar in eindhovenquote:Op zondag 1 maart 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het was vast een gejatte iPhone 4. Daar kun je niks mee. Dus dan gooi je m op het veld.
beetje iphones jatten![]()
mijn telefoon was laatst gejat.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
smerig volk daar in eindhoven
beetje iphones jatten
Het was een iphone 4
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij wou een handtekening.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:38 schreef truedestiny het volgende:
Wie gaat er nou met zijn telefoon lopen gooien naar een speler, hoe diep zit het dan..Oh.![]()
Gewoon wedstrijd tot wedstrijd bekijken. Klinkt misschien als een clichébraker als Steve McClaren, maar er kunnen nog genoeg vreemde dingen gebeuren.![]()
Lijkt mij niet dat PSV dit nog uit handen gaat geven.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon wedstrijd tot wedstrijd bekijken. Klinkt misschien als een clichébraker als Steve McClaren, maar er kunnen nog genoeg vreemde dingen gebeuren.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
PSV niet nee.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat PSV dit nog uit handen gaat geven.
Ajax plek 2 misschien nog wel.Oh.![]()
nee. AZ gaat echt niet 10x op rij winnen.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV niet nee.
Ajax plek 2 misschien nog wel.![]()
Nee hoor. Daar is de rest veel te matig voor.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV niet nee.
Ajax plek 2 misschien nog wel.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: