SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
lijkt mij dat ze eerder bij emanuelson aankloppen
misschien wil die na ac milan (bank), as roma (bank) en atalanta (bank) wel weer een keer voetballen![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
misschien wil die na ac milan (bank), as roma (bank) en atalanta (bank) wel weer een keer voetballen![]()
![]()
Dit zou ik ook graag willen, maar hij is net verkocht aan Atalanta.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
misschien wil die na ac milan (bank), as roma (bank) en atalanta (bank) wel weer een keer voetballenAFCA
Emanuelson heeft niet zo'n ontzettende jankkopquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:08 schreef Smoofie het volgende:
Emanuelson of Boilesen, moeilijke keuze.![]()
Rhijn - Veltman - De Jong - Emanuelson
-------------------Maduro---------------------------
Tering, mijn bureau is vies.AFCA
hij is over 4 maanden weer transfervrijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit zou ik ook graag willen, maar hij is net verkocht aan Atalanta.![]()
Was hij niet verhuurd tot de zomer om vervolgens definitief naar Atalanta te gaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hij is over 4 maanden weer transfervrijAFCA
Veltmanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef Smoofie het volgende:
Tering, mijn bureau is vies.![]()
![]()
![]()
![]()
dat kan ajax niet betalenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef Smoofie het volgende:
Tering, mijn bureau is vies.![]()
Emanuelson als linksback dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
misschien wil die na ac milan (bank), as roma (bank) en atalanta (bank) wel weer een keer voetballen
Weer lekker dromen op het veld.Oh.![]()
Ja I feel ya bro, maar ik denk dat de kans erg klein is dat ze Veltman gaan vervangen voor een aankoop.quote:AFCA
We hebben 110 miljoen cash op de bank. Je kunt gewoon via een fonds 10 miljoen per jaar extra toevoegen aan de begroting voor 11 jaar. Doen ze natuurlijk niet, maar we kunnen die 3 makkelijk betalen.quote:AFCA
Urby zou wel baas zijn, ervaren speler, goede conditie, agressiever geworden.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Oh oké.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben 110 miljoen cash op de bank. Je kunt gewoon via een fonds 10 miljoen per jaar extra toevoegen aan de begroting voor 11 jaar. Doen ze natuurlijk niet, maar we kunnen die 3 makkelijk betalen.![]()
eigen vermogen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben 110 miljoen cash op de bank. Je kunt gewoon via een fonds 10 miljoen per jaar extra toevoegen aan de begroting voor 11 jaar. Doen ze natuurlijk niet, maar we kunnen die 3 makkelijk betalen.![]()
Eigen vermogen is meer. Maar je hebt gelijk, cash is maar 101 miljoen. Overigens, in juli gaat de gokmarkt toch eindelijk open in Nederland? Hopelijk ook wat meer inkomsten voor ons en meer sponsoring,quote:AFCA
101 miljoen, maar daar komt de winst van dit jaar ook nog bij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eigen vermogen is meer. Maar je hebt gelijk, cash is maar 101 miljoen. Overigens, in juli gaat de gokmarkt toch eindelijk open in Nederland? Hopelijk ook wat meer inkomsten voor ons en meer sponsoring,AFCA
nee, definitief en tot het einde van dit seizoenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was hij niet verhuurd tot de zomer om vervolgens definitief naar Atalanta te gaan?![]()
cash was op 31 dec 86 miljoen en dat valt zoals elk jaar nog lager uit in de uiteindelijke jaarcijfersquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eigen vermogen is meer. Maar je hebt gelijk, cash is maar 101 miljoen. Overigens, in juli gaat de gokmarkt toch eindelijk open in Nederland? Hopelijk ook wat meer inkomsten voor ons en meer sponsoring,![]()
Ja ik neem ook de toekomstige inkomsten mee , maar dat is technisch gezien nog geen pure cash nee. Is nog veel van transfersommen die in delwn worden betaald.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
cash was op 31 dec 86 miljoen en dat valt zoals elk jaar nog lager uit in de uiteindelijke jaarcijfersAFCA
Hoeveel geld je ook hebt, echt goede (buitenlandse) spelers komen toch niet en de meeste spelers in de Eredivisie floppen bij Ajax.
Het is ook erg naïef om te denken dat spelers als Nigel de Jong of Maxwell even naar Ajax komt.
Het wordt wel een interessante zomer, ben erg benieuwd waar Ajax mee komt. Een goede ervaren speler kopen is moeilijker dan ergens een talent vandaan halen.![]()
Die zijn er echt wel, je moet ze alleen weten te vinden. Guardado naar PSV, Walter Samuel ging naar Basel omdat hij nog een paar jaar CL wilde spelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:04 schreef PicoMMP het volgende:
Hoeveel geld je ook hebt, echt goede (buitenlandse) spelers komen toch niet en de meeste spelers in de Eredivisie floppen bij Ajax.
Het is ook erg naïef om te denken dat spelers als Nigel de Jong of Maxwell even naar Ajax komt.
Het wordt wel een interessante zomer, ben erg benieuwd waar Ajax mee komt. Een goede ervaren speler kopen is moeilijker dan ergens een talent vandaan halen.![]()
En Zimling naar Ajaxquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die zijn er echt wel, je moet ze alleen weten te vinden. Guardado naar PSV, Walter Samuel ging naar Basel omdat hij nog een paar jaar CL wilde spelen.
Natuurlijk kán het wel, maar het aankoopbeleid van Ajax is zo dramatisch. Daarom ben ik benieuwd waar ze mee komen.![]()
Gewoon weer een Urzaiz en Luque halen toch.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En Zimling naar Ajax
Natuurlijk kán het wel, maar het aankoopbeleid van Ajax is zo dramatisch. Daarom ben ik benieuwd waar ze mee komen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je moet gewoon voor spelers gaan met de ervaring bij absolute topclubs.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En Zimling naar Ajax
Natuurlijk kán het wel, maar het aankoopbeleid van Ajax is zo dramatisch. Daarom ben ik benieuwd waar ze mee komen.Oh.![]()
Zoals?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet gewoon voor spelers gaan met de ervaring bij absolute topclubs.![]()
Nigel de Jong, Maxwell, nog wat andere spelers die daar ervaring hebben. Buitenlandse spelers.quote:
Een Poulsen bijvoorbeeld had wel een goed CV. Maar je moet niet iemand halen met alleen ervaring bij Club Brugge en Mainz.Oh.![]()
Maar zulke spelers komen nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nigel de Jong, Maxwell, nog wat andere spelers die daar ervaring hebben. Buitenlandse spelers.![]()
Dan moet je alleen maar gaan voor kwaliteit.quote:
Anders heeft de ervaring vaak gewoon geen zin omdat het nog maar afwachten is of ze het niveau van Ajax aankunnen.Oh.![]()
We wrden gewoon kampiown van de europa lieague maar frank is een baas en volgens seizoen overwintere nnwe in de champions leafue![]()
Dat we dat even duidelijk hebben godverdommequote:Op zondag 1 maart 2015 04:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
We wrden gewoon kampiown van de europa lieague maar frank is een baas en volgens seizoen overwintere nnwe in de champions leafue![]()
AZ gaat ook nog punten zat verspelen, werden thuis overlopen door Willem 2 dat vergat te scoren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:39 schreef DaveDave09 het volgende:
Moeten wel winnen morgen, az op 3
Ik teken voor een gelijkspelletje vandaag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Goede postquote:Op zondag 1 maart 2015 04:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
We wrden gewoon kampiown van de europa lieague maar frank is een baas en volgens seizoen overwintere nnwe in de champions leafueFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Vandaag huilen
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
We gaan klop krijgen vandaag
[ Bericht 0% gewijzigd door PantaRhei op 01-03-2015 12:54:17 ]AFCA
✯ ✯ ✯![]()
quote:quote:Onzin, 1-2 overwinning voor Ajax.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:45 schreef Gruisman het volgende:
Na vandaag misschien nog maar drie punten voorsprong
Milik 2x.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: