quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:48 schreef zeefje het volgende:
Zo blij![]()
De onderzoeken vh ZH vertellen mij dat er niets meer te zien is. Geen tumor meer, geen uitzaaiingen, geen verdere schade.
Dus tňch.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:48 schreef zeefje het volgende:
Zo blij![]()
De onderzoeken vh ZH vertellen mij dat er niets meer te zien is. Geen tumor meer, geen uitzaaiingen, geen verdere schade.
Fijn om te horen, zeefje.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:48 schreef zeefje het volgende:
Zo blij![]()
hoe dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Opgelucht
En tevens heul blij, want tickets voor Tomorrowland gefixt!![]()
Q-dance bezoeker en nieuwsbriefontvanger. Elk jaar krijgt een selecte groep daarvan een unieke URL toegestuurd waarin kaarten gekocht kunnen wordenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Lekker eind gefietst, zonnetje, fysiek alles toch in orde. Vandaag is een goede dag.
Nu al?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:31 schreef fathank het volgende:
lichtelijk aangeschoten yolo
zal morgen wel niet wakker worden zoals vandaag maar fuck dat dat is morgen pas ik heb schijt
ik heb ook een heerlyk eindje gefietstquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Lekker eind gefietst, zonnetje, fysiek alles toch in orde. Vandaag is een goede dag.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:05 schreef zeefje het volgende:
Dank allen ik leef echt in een soort roes vandaag. En dan die zon, lente![]()
het gaat dus eigenlijk best goed
Weet ik, maar het gekke is dat ik er 's nachts geen last van heb maar alleen overdag (of wanneer ik net in bed lig maar dus nog niet slaap). De arts snapt er ook geen reet van, als ik zoals nu lekker op de bank hang dan gaan mijn benen bijna alle kanten op zeg maar en dat is k#t. Het heeft (o.a.) met mijn medicatie te maken maar daar is geen andere optie voor dus dan maar aan klooien denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zijn medicijnen voor, als het je consequent uit je slaap houdt.
Succes!quote:Op maandag 2 maart 2015 21:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja iets met schade, verzekeringen, dit dat.
Maar goed, nog even afwachten maar..
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:13 schreef Fera het volgende:
Momenteel wat minder. Leeg gevoel.Maar zal wel een bui zijn die snel weer over is.
Tofquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:48 schreef zeefje het volgende:
Zo blij![]()
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:32 schreef Awesome_ het volgende:
Nieuwe dag nieuwe kansen !! Voel me weer 30 jaar oud
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:32 schreef Awesome_ het volgende:
Nieuwe dag nieuwe kansen !! Voel me weer 30 jaar oud
Dat is inderdaad heeeeel erg mooi nieuws! Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:48 schreef zeefje het volgende:
Zo blij![]()
Liggend op jouw rug kun je ook leuke dingen doenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
Op zich best goed, ware het niet dat m'n rug het heeft begeven en ik al 3 dagen op bed lig. Damn, wat ga je je dan vervelen.... Ook al zijn er genoeg boeken en heb ik 'n laptop tot mijn beschikking...![]()
Dat zijn de betere avondenquote:Op zondag 8 maart 2015 04:48 schreef minthy het volgende:
Prima! Weer eens thuis gekomen terwijl de vogels weer fluiten, was lang geleden
''No pain no gain'' zeggen ze ook wel eens.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
Iemand pijn gedaan en dat had ik liever niet gedaan. Voelt enorm klote.
Klopt, maar dit was nogal onnodig. Vandaar het klote voelen. Ansers had ik er wel vrede mee gehad.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
''No pain no gain'' zeggen ze ook wel eens.
We all gonna make it brah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |