Supergoed nieuwsquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:48 schreef zeefje het volgende:
Zo blij![]()
De onderzoeken vh ZH vertellen mij dat er niets meer te zien is. Geen tumor meer, geen uitzaaiingen, geen verdere schade.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bang dat ik heb afgedaan bij iemand die best veel voor me betekent..
Dat is erg goed nieuws!quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:48 schreef zeefje het volgende:
Zo blij![]()
De onderzoeken vh ZH vertellen mij dat er niets meer te zien is. Geen tumor meer, geen uitzaaiingen, geen verdere schade.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:48 schreef zeefje het volgende:
Zo blij![]()
Dus tòch.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:48 schreef zeefje het volgende:
Zo blij![]()
Fijn om te horen, zeefje.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:48 schreef zeefje het volgende:
Zo blij![]()
hoe dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Opgelucht
En tevens heul blij, want tickets voor Tomorrowland gefixt!![]()
Q-dance bezoeker en nieuwsbriefontvanger. Elk jaar krijgt een selecte groep daarvan een unieke URL toegestuurd waarin kaarten gekocht kunnen wordenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Lekker eind gefietst, zonnetje, fysiek alles toch in orde. Vandaag is een goede dag.
Nu al?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:31 schreef fathank het volgende:
lichtelijk aangeschoten yolo
zal morgen wel niet wakker worden zoals vandaag maar fuck dat dat is morgen pas ik heb schijt
ik heb ook een heerlyk eindje gefietstquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Lekker eind gefietst, zonnetje, fysiek alles toch in orde. Vandaag is een goede dag.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:05 schreef zeefje het volgende:
Dank allen ik leef echt in een soort roes vandaag. En dan die zon, lente![]()
het gaat dus eigenlijk best goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |