Als dat zo is lijkt me dat in strijd met de CAO.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:27 schreef Capstie het volgende:
Klopt het dat er in GO! pas toeslag uren worden uitgekeerd als er in een hele periode meer dan 12 uur is gewerkt ipv per week meer dan 12 uur, zoals eerder het geval was?
Er gaan wel wat dingen veranderen, ik kan niet precies zeggen wat omdat ik niet bij de kick-off ben geweest. Ik raad je aan om even je TL te benaderen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:27 schreef Capstie het volgende:
Klopt het dat er in GO! pas toeslag uren worden uitgekeerd als er in een hele periode meer dan 12 uur is gewerkt ipv per week meer dan 12 uur, zoals eerder het geval was?
http://nos.nl/op3/artikel(...)toeslag-krijgen.htmlquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als dat zo is lijkt me dat in strijd met de CAO.
Jaaa, zij was degene die het me vertelde gisteren toen ik enthousiast meldde dat ik meer dan 12 uur werktequote:Op donderdag 26 maart 2015 08:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Er gaan wel wat dingen veranderen, ik kan niet precies zeggen wat omdat ik niet bij de kick-off ben geweest. Ik raad je aan om even je TL te benaderen.
Art. 6 lid 11 en lid 12 van de VGL-CAO.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weet iemand iets over het rechtsvermoeden arbeidsduur/wet aanpassing arbeidsduur?
Heb nu een contract van 9 uur, werk chronisch over (de afgelopen 13 weken bijvoorbeeld al 36 uur per week gemiddeld), dus heb het recht om een contractverhoging aan te vragen. Blijf ik dit recht op 36 uur p/w houden als ik op vakantie ga voor een aantal weken, waardoor zeg maar het gemiddelde van 36 p/w omlaag gaat? Als ik 4 weken op vakantie ga is het gemiddelde namelijk meteen gedaald naar 24 uur p/w.
Kortom, moet ik om een contractverhoging naar 36 uur p/w te krijgen dit voor een eventuele vakantie aanvragen of kan dit bij wijze van spreke ook in 2016 nog, omdat je het recht blijft behouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Art. 6 lid 11 en lid 12 van de VGL-CAO.
Gewoon aanvragen en op vakantie gaan.
Keerzijde is dat ik dan waarschijnlijk wordt overgeplaatst omdat onze winkel al het maximaal aantal fulltimers heeft, en aangezien deze AH op 2 minuten lopen van huis is hoeft dat van mij niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dus wil ik de 36 móet ik 'm voor de vakantie aanvragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hier trouwens nog niets specifieks staan over een geldigheidsduur oid?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Keerzijde is dat ik dan waarschijnlijk wordt overgeplaatst omdat onze winkel al het maximaal aantal fulltimers heeft, en aangezien deze AH op 2 minuten lopen van huis is hoeft dat van mij niet zo. Dus wil ik de 36 móet ik 'm voor de vakantie aanvragen?
Volgens mij moet je gelijk aanvragen wanneer de situatie speelt. Je kunt niet nu naar je SM van gaan en zeggen "Joh ik werkte vorig jaar januari, februari en maart 40 uur per week, doe mij dan contract eens".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hier trouwens nog niets specifieks staan over een geldigheidsduur oid?
Order! Ordeeeeeeeeer!
Ja precies, maar aan de andere kant is het ook wel weer knullig als je het recht ook gewoon weer kan verspelen op het moment dat je weer minder (of dus een tijdje niet) werktquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gelijk aanvragen wanneer de situatie speelt. Je kunt niet nu naar je SM van gaan en zeggen "Joh ik werkte vorig jaar januari, februari en maart 40 uur per week, doe mij dan contract eens".
Zolang er geen sprake is van een tijdelijke contractwijziging is deze gewoon permanent en valt daar volgens mij niets aan te verspelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies, maar aan de andere kant is het ook wel weer knullig als je het recht ook gewoon weer kan verspelen op het moment dat je weer minder (of dus een tijdje niet) werkt. Lastig weer
.
Nee, ik bedoel als ik dus tot m'n vakantie niks onderneem, dat ik de 36 uur 'verspeel' en hij maximaal 24 kan worden. Althans, dat was in m'n eerste post dus ook de vraagquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zolang er geen sprake is van een tijdelijke contractwijziging is deze gewoon permanent en valt daar volgens mij niets aan te verspelen.
Wanneer straks echter nog maar 20 uur beschikbaar bent kan je leidinggevende wel met je in overleg treden om je contract weer bij te stellen naar beneden.
Volgens mij kijken ze terug naar de afgelopen 13 weken. Als je er dan dus gemiddeld 36 hebt gewerkt, dan zou ik het nu aanvragen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als ik dus tot m'n vakantie niks onderneem, dat ik de 36 uur 'verspeel' en hij maximaal 24 kan worden. Althans, dat was in m'n eerste post dus ook de vraag.
Bedoel je met de laatste zin dat ik hem voor de vakantie aanvraag, hem krijg, op vakantie ga en wanneer ik terug kom de leidinggevende eventueel overlegt om hem weer te verlagen omdat ik dus 4 weken ben weggeweest?
Hmm, oké. Ben nu KPT'er ja, met m'n 9 uur die ik dus bijv. alleen vandaag al heb behaaldquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze terug naar de afgelopen 13 weken. Als je er dan dus gemiddeld 36 hebt gewerkt, dan zou ik het nu aanvragen.
Ik ga ervan uit dat je nu KPT'er bent. Straks wordt je LPT/FT. Je krijgt dan ook ADV- en vakantieuren. Dus je mag gewoon vakantie opnemen, en dit is niet van invloed op je contracturen. Mijn zin had betrekking op het feit dat je straks misschien naar school gaat en nog maar minder kan werken. Je leidinggevende kan dan in gesprek met je gaan om je uren weer naar rato te verlagen.
Buiten de CAO hebben we ook nog art. 7:610b BW dat stelt:quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, oké. Ben nu KPT'er ja, met m'n 9 uur die ik dus bijv. alleen vandaag al heb behaald. Vakantie is al aangevraagd en goedgekeurd, ben nu alleen aan researchen of ik dus voor of na de vakantie pas de contractverhoging moet/kan aanvragen (hoeft van mij dus niet ivm zeer waarschijnlijke overplaatsing dan, maar als ik terugkom en ik ga bijv. terug naar contracturen vraag ik het natuurlijk wel aan).
Ben overigens eind november vorig jaar afgestudeerd, dus in dat opzicht ben ik fulltime beschikbaar.
Thanks iig, zal nog even FNV bellen dan, voor alle zekerheid. Zou wel zonde zijn namelijk als ik 'm misloop.
En tijdens je vakantie werk je niet, maar dat zijn bijvoorbeeld wel al 4 van de 13 weken. Dan heb je dus geen voorafgaande periode van 13 weken boven contract meer.quote:Indien een arbeidsovereenkomst ten minste drie maanden heeft geduurd, wordt de bedongen arbeid in enige maand vermoed een omvang te hebben gelijk aan de gemiddelde omvang van de arbeid per maand in de drie voorafgaande maanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Buiten de CAO hebben we ook nog art. 7:610b BW dat stelt:
[..]
En tijdens je vakantie werk je niet, maar dat zijn bijvoorbeeld wel al 4 van de 13 weken. Dan heb je dus geen voorafgaande periode van 13 weken boven contract meer.Wat een keuze weer, nemen en overgeplaatst worden of niet nemen en hopen dat ik nog deze uren kan draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nogmaals bedankt iig!
Bij zowel een tijdelijke als een permanente wijziging moet er een brief aan jou worden gestuurd die jij voor akkoord moet tekenen, en die uiteraard in jouw dossier wordt bewaard.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oké, paar collega's die ook zoveel boven hun contract werken zijn er via de recente loonstrook achter gekomen dat hun contracturen zijn verhoogd, zo ook de mijne. Naar 30 p/w. Weet niet of dit tijdelijk of blijvend van aard is, maar we hebben niks geaccepteerd en al helemaal nergens een krabbeltje onder gezet
.
Ikzelf zou geen tijdelijke accepteren omdat ik, als de duur hiervan verstreken is, kan fluiten naar de 36 p/w uit posts hierboven, en met een blijvende zou ik ook niet akkoord gaan, omdat ik dus recht heb op 36 ipv 30. Maandag gesprek met de SM
.
Ja precies, de counterchick met door de SM verkregen HRM-functie in ons filiaal kwam 2 weken geleden ofzo met zo'n brief aanzetten, of we die wilden ondertekenen, maar niemand heeft dat gedaanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bij zowel een tijdelijke als een permanente wijziging moet er een brief aan jou worden gestuurd die jij voor akkoord moet tekenen, en die uiteraard in jouw dossier wordt bewaard.
Zover ik weet heb je hier 1 keer recht op tijdens je loopbaan bij ah. Je moet het wel ruim van te voren aangeven. En dat je het in goed overleg doet lijkt me niet meer dan fatsoenlijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:36 schreef Werpesen het volgende:
Even een kort vraagje tussendoor. Ik heb op Plaza gelezen dat een OT'er sabbatical leave mag nemen van maximaal 12 maanden. Is dit een recht van een OT'er of meer in goed overleg met je werkgever?
Dit is wel erg kort door de bocht.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:33 schreef Regenboog2.0 het volgende:
"Daarnaast moeten de aard en de omvang van je werkzaamheden het verlof mogelijk maken"
Ik zou dat interpreteren als. Nee, in principe heb je er recht op, maar de voorwaarden zijn ruim interpretabel, dus als je leidinggevende je haat is het jammer maar helaas.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oké, paar collega's die ook zoveel boven hun contract werken zijn er via de recente loonstrook achter gekomen dat hun contracturen zijn verhoogd, zo ook de mijne. Naar 30 p/w. Weet niet of dit tijdelijk of blijvend van aard is, maar we hebben niks geaccepteerd en al helemaal nergens een krabbeltje onder gezet
.
Ikzelf zou geen tijdelijke accepteren omdat ik, als de duur hiervan verstreken is, kan fluiten naar de 36 p/w uit posts hierboven, en met een blijvende zou ik ook niet akkoord gaan, omdat ik dus recht heb op 36 ipv 30. Maandag gesprek met de SM
.
Werkt jullie filliaal met Go? Ik heb ergens gelezen dat het onder Go de bedoeling is dat wanneer een KPT'er tijdelijk (bijvoorbeeld in de vakantieperiode of door ziekte van iemand) meer uren maakt, het contract dan ook moet worden verhoogd. Hoe en of dat gecommuniceerd moet worden weet ik niet precies.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bij zowel een tijdelijke als een permanente wijziging moet er een brief aan jou worden gestuurd die jij voor akkoord moet tekenen, en die uiteraard in jouw dossier wordt bewaard.
Nog niet, maar je hebt inderdaad gelijk. Boven contract werken is not done, dus moet het contract, al dan niet tijdelijke, verhoog worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
[..]
Werkt jullie filliaal met Go? Ik heb ergens gelezen dat het onder Go de bedoeling is dat wanneer een KPT'er tijdelijk (bijvoorbeeld in de vakantieperiode of door ziekte van iemand) meer uren maakt, het contract dan ook moet worden verhoogd. Hoe en of dat gecommuniceerd moet worden weet ik niet precies.
Overigens heb ik nog steeds een sprankje hoop dat in de nieuwe CAO (als die ooit komt) de discriminatie tussen KPT'ers en LPT'ers weggenomen wordt. Dat scheelt in ieder geval bij ons filiaal een hoop gezeik.
Jeetje, GO word steeds autistischerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nog niet, maar je hebt inderdaad gelijk. Boven contract werken is not done, dus moet het contract, al dan niet tijdelijke, verhoog worden.
Sterker nog:
Alle mensen < 18 jaar krijgen een standaard schoolrooster in Go van (ik meen) elke dag 09:00 tot 16:00. Wanneer medewerker X volgende week een dag vrij is en dus kan/wil/mag werken, dan moet hij een verklaring ondertekenen waarin staat dat medewerker X op dag Y vrij is van school. Deze verklaring moet vervolgens in zijn dossier worden opgenomen.
Nee, degene die het bedacht heeft.quote:
Dat is afhankelijk van hoe lang jouw planner en SM compliancy rapporten willen creëren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:31 schreef Capstie het volgende:
Enig idee wanneer dat van het boven het contract werken word ingevoerd? Ben de afgelopen weken namelijk structureel er boven ingepland, dus misschien tijd om een contract verhoging af te dwingen oid
Oh nee, dat bedoelde ik niet, al een keer eerder gedaan, en ging buiten een snauw om best goedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van hoe lang jouw planner en SM compliancy rapporten willen creëren.
Voor t afdwingen: Zie art. 6 lid 12 van de CAO of art. 7:610B BW. Heb geen om hierover weer in herhaling te moeten gaan vallen
Geen idee. Die afspraken zijn ook vastgelegd in de CAO en ook in het personeelsbeleid van AH. Niet verbruikte vrije tijd (TVU/TVT) wordt betaald bij de uitbetaling van periode 4 en 10 (zeg ik uit mijn hoofd).quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:12 schreef Capstie het volgende:
[..]
Oh nee, dat bedoelde ik niet, al een keer eerder gedaan, en ging buiten een snauw om best goed
Hoe zit het eigenlijk met het uitbetalen van boven contract gewerkte uren? Veranderd dat nog ten opzichte van R&R?
Ik heb het ergens rond half januari onderdocht en nagevraagd en SM ging het onderzoeken, lijkt me toch ruim optijd?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:49 schreef SausDip het volgende:
[..]
Dit is wel erg kort door de bocht.
Zeker gezien je SM er niet alleen over gaat, maar ook HR.
Je moet je aanvraag voor een sabbatical minimaal 2 maanden van te voren doen. Hierdoor geef je je SM de tijd om aanpassingen in zijn W-bestand te doen en kan je verlof eigenlijk niet geweigerd worden. Mocht je SM moeilijk doen, via HR spelen en dan moet het wel goedkomen. Maximale duur is idd 12 maanden en zolang je het verzoek dus ruim van te voren doet (ik zou het nog eerder dan 2 maanden van te voren doen) komt het vast goed.
Dat ging over dat er problemen zijn met de salarisuitbetaling en je alleen je contract uren uitbetaald krijgt. Denk dat het voorschot wat je later hebt gekregen je overgewerkte uren zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:31 schreef Capstie het volgende:
[..]
Jeetje, GO word steeds autistischer
Enig idee wanneer dat van het boven het contract werken word ingevoerd? Ben de afgelopen weken namelijk structureel er boven ingepland, dus misschien tijd om een contract verhoging af te dwingen oid
Ik heb vandaag tevens een voorschot salaris gekregen. Zag wel ergens in de winkel er iets over hangen maar dacht dat het voor TL's was dus verder niet naar gekeken.
Iemand die hier meer over weet?
Doen ze dat niet? Laat in dat geval maar zitten inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2015 10:37 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Dat ging over dat er problemen zijn met de salarisuitbetaling en je alleen je contract uren uitbetaald krijgt. Denk dat het voorschot wat je later hebt gekregen je overgewerkte uren zijn.
Zou wel mooi zijn als ze tvt uren eindelijk is direct uitbetalen. Ik werk nu in ieder geval niet meer over.
Als je een contract heb boven de 12 uur dan gaan normaal je overuren naar tvt uren ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:31 schreef Capstie het volgende:
[..]
Doen ze dat niet? Laat in dat geval maar zitten inderdaad
Is toch gewoon een simpel vinkje ergens?
Ik weet niet wanneer je gaat? Sowieso warm houden bij je SM. Als je binnen korte tijd geen akkoord krijgt tegen je SM zeggen dat je het via de HRM-er gaat spelen. Dan komt het vast goed. Wat is je functie + leeftijd + contracturen?quote:Op woensdag 1 april 2015 00:07 schreef Likker69 het volgende:
[..]
Ik heb het ergens rond half januari onderdocht en nagevraagd en SM ging het onderzoeken, lijkt me toch ruim optijd?
Ja hoor, kun je gewoon terugbrengen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:10 schreef Renzoku het volgende:
Werkt er iemand toevallig bij de klantenservice? Ik heb een product gekocht, maar ondanks dat de houdbaarheidsdatum 27-04-2015 is, zit er nu al schimmel op. Het is wel open geweest, maar onder de omschreven omstandigheden bewaard. Ik heb geen bon, maar het is duidelijk dat het product van de AH komt. Wel of niet terugbrengen?
pmetjequote:Op woensdag 1 april 2015 19:59 schreef SausDip het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je gaat? Sowieso warm houden bij je SM. Als je binnen korte tijd geen akkoord krijgt tegen je SM zeggen dat je het via de HRM-er gaat spelen. Dan komt het vast goed. Wat is je functie + leeftijd + contracturen?
Het is gelukt. Bedankt!quote:Op woensdag 1 april 2015 22:35 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja hoor, kun je gewoon terugbrengen.
Leuk huisje heb jequote:Op maandag 6 april 2015 15:05 schreef vrs99 het volgende:
Als je langer dan een half jaar bij Albert Heijn werkt hoor je afgelopen weekend een stembiljet te hebben gekregen voor de verkiezingen van de AH Ondernemingsraad. Daarmee kan je stemmen t/m zondag 12 april, online of per post.
Voor bijna elke kiesgroep hebben zich meerdere enthousiaste kandidaten verkiesbaar gesteld. Laat weten wie jij van jouw kiesgroep het meest geschikt vind om jouw functie te vertegenwoordigen in overleg met de directie.
Meer info over de kandidaten kan je lezen op de verkiezingswebsite.
Het hoeft niet meer dan 2 minuten te kosten dus neem even de moeite en breng je stem uit.
[
Heb ik mijn webcam aan laten staan?quote:
Die "a boeng"quote:Op maandag 6 april 2015 22:58 schreef vrs99 het volgende:
[..]
Heb ik mijn webcam aan laten staan?![]()
Ik heb me trouwens ook kandidaat gesteld. Bekijk mijn filmpje op Youtube om te bekijken wat ik belangrijke onderwerpen vind voor de OR.
Voortaan wel netjes met de klant mee lopen héquote:Op maandag 6 april 2015 22:58 schreef vrs99 het volgende:
[..]
Ik heb me trouwens ook kandidaat gesteld. Bekijk mijn filmpje op Youtube om te bekijken wat ik belangrijke onderwerpen vind voor de OR.
Vraag aan je teamleider het cas B boekje daar staan alle taken beschreven die je moet kunnen om cas . B te worden. En er moet ruimte zijn in de formatie . Leeftijd doet er niet toe.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:55 schreef Pixels. het volgende:
Heyhoi,
Ik had even de vraag, hoe word je nou cassière B? Zit daar een bepaalde tijd of leeftijd of reden aanvast?
Ja.quote:Op zondag 12 april 2015 21:59 schreef Poesopstokje het volgende:
Vraagje;
Zijn de AH luiers wel eens in de aanbieding?
quote:Op maandag 6 april 2015 22:58 schreef vrs99 het volgende:
[..]
Ben je het geworden?quote:Op maandag 6 april 2015 22:58 schreef vrs99 het volgende:
[..]
Wee 3,5 minuut van m'n leven verneuktquote:Op woensdag 15 april 2015 20:48 schreef SausDip het volgende:
Kwam deze net tegen via dat OR filmpje. Man man man wat een niveau
Dat is toch om te huilen. Ik heb altijd een hekel aan dat soort dingen, als je geen goede filmpjes kan maken: probeer het dan ook niet.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:48 schreef SausDip het volgende:
Niks stuk maken? Tjee zeg, leer je nog eens wat.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:48 schreef SausDip het volgende:
twitter:AlbertHeijnPers twitterde op donderdag 16-04-2015 om 14:22:29AH gaat nieuwe diensten aanbieden: o.a.reisaanbiedingen Travelbird en vanaf 27 april in 35 AH XL’s scherpe Hyundai aanbieding Leaseplan. reageer retweet
Opvallend dat dit al vrij vroeg richting de klanten is gecommuniceerd, vroeger gebeurde het maar drie dagen van te voren oid.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:25 schreef UncleSam het volgende:
Volgende week gaan we weer op route..
Waar heb jij het openbaar geconstateerd dan?quote:Op donderdag 16 april 2015 18:02 schreef exelletor het volgende:
[..]
Opvallend dat dit al vrij vroeg richting de klanten is gecommuniceerd, vroeger gebeurde het maar drie dagen van te voren oid.
Staat een referentie naar Route 99 in de bonusfolder van deze week op de laatste pagina ofzo.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:16 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Waar heb jij het openbaar geconstateerd dan?
Klopt. Je kunt wel werken bij een franchise vestiging en bij een WWM (eigen) filiaal. Echter, moet je dan wel hele goede afspraken maken met beide ten aanzien van je werktijden. Hou er rekening mee dat je bij een van de twee je loonheffingskorting niet kan aanzetten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:03 schreef JesscSam het volgende:
Enig idee hoe? Ik heb ook begrepen dat je niet bij 2 AH vestigingen tegelijk kunt werken, vond ik ook al jammer.
De vacaturetekst op ah.nl is:quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:03 schreef JesscSam het volgende:
Ook vroeg ik me af wat de functie van Kwaliteitsmedewerker precies inhoudt. Die hebben ze namelijk wel voor 16-32 uur...
Thanks. Hoe weet je of een filiaal een franchise is of een eigen winkel?quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:31 schreef Schuimpjes het volgende:
Klopt. Je kunt wel werken bij een franchise vestiging en bij een WWM (eigen) filiaal. Echter, moet je dan wel hele goede afspraken maken met beide ten aanzien van je werktijden. Hou er rekening mee dat je bij een van de twee je loonheffingskorting niet kan aanzetten.
Dat kan je leidinggevende je heus wel vertellen als jij dit vraagt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:23 schreef JesscSam het volgende:
[..]
Thanks. Hoe weet je of een filiaal een franchise is of een eigen winkel?
En bedankt ook voor het filmpje, de vacaturetekst had ik inderdaad al gelezen maar dit verduidelijkte een hoop!
Wat is je filiaalnummer, of wat is de straatnaam? Dan weten wij dat op te zoekenquote:Op zaterdag 18 april 2015 08:23 schreef JesscSam het volgende:
[..]
Thanks. Hoe weet je of een filiaal een franchise is of een eigen winkel?
En bedankt ook voor het filmpje, de vacaturetekst had ik inderdaad al gelezen maar dit verduidelijkte een hoop!
Inderdaad veel aanbiedingen voor 99 cent... echter zijn de kortingen ieder jaar minderquote:Op donderdag 16 april 2015 18:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Staat een referentie naar Route 99 in de bonusfolder van deze week op de laatste pagina ofzo.
Ik ben het met je eens dat de bonusaanbiedingen normaal gesproken wat tegenvallen, maar komende week zijn er toch wel goede aanbiedingen vind ik.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Inderdaad veel aanbiedingen voor 99 cent... echter zijn de kortingen ieder jaar mindernu nog amper producten die normaal 2 euro of meer kosten, dus heel veel is geen 50% of meer korting. Bonus begint steeds meer op Jumbo te lijken als in '15 of 20%' kortingen...
1009! Maar nou ben ik benieuwd naar alle filialen in Amsterdam Oost ;-)quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:25 schreef d4v1d het volgende:
Wat is je filiaalnummer, of wat is de straatnaam? Dan weten wij dat op te zoeken
Dat is een filiaal, geen franchise. Even uit mijn hoofd is alleen de Van Swindenstraat een franchiser in Oost.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:34 schreef JesscSam het volgende:
[..]
1009! Maar nou ben ik benieuwd naar alle filialen in Amsterdam Oost ;-)
Ik denk dat ik ook maar gewoon akkoord moet gaan met die 12 uur, en dan zie ik verder in vakanties wel wat ik doe...
Franchise in Amsterdam zijn:quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:34 schreef JesscSam het volgende:
[..]
1009! Maar nou ben ik benieuwd naar alle filialen in Amsterdam Oost ;-)
Ik denk dat ik ook maar gewoon akkoord moet gaan met die 12 uur, en dan zie ik verder in vakanties wel wat ik doe...
Technisch gezien zijn de Stations-To Go's ook franchise natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Franchise in Amsterdam zijn:
Jan Evertsenstraat 24
Waterlandplein 255
Elandsgracht 13
Frederik Hendrikstraat 81
Kleine Wittenburgerstr 18
Eerste van Swindenstraat 91
Haarlemmerplein 34
Pieter Calandlaan 212
Het schijnt dat ze op het Waterlandplein nog een countermedewerker zoeken...
Klopt. Dan komen de volgende winkels er nog bij:quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn de Stations-To Go's ook franchise natuurlijk.
En Bijlmer. Over Duivendrecht kun je twisten.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Klopt. Dan komen de volgende winkels er nog bij:
Spoorslag 19
Stationsplein 15
Cornelis Lelylaan 35
Julianaplein 1
Stationsplein 15
Orlyplein 113
Dit zijn de filialen zoals ze in het bestand van AH Plaza (beetje gedateerdquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En Bijlmer. Over Duivendrecht kun je twisten.
Bijlmer is er anders al wel een jaar of wat. Misschien omdat Plaza (onterecht) nog steeds de plaatsnaam 'Amsterdam-Zuidoost' hanteert?quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit zijn de filialen zoals ze in het bestand van AH Plaza (beetje gedateerd) staan.
5833?quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bijlmer is er anders al wel een jaar of wat. Misschien omdat Plaza (onterecht) nog steeds de plaatsnaam 'Amsterdam-Zuidoost' hanteert?
Ja.quote:
Tis allemaal wat man.quote:Op zondag 19 april 2015 07:01 schreef d4v1d het volgende:
Sta je zo voor de deur, komt de TL is ze dr sleutel vergeten
Hangt van de installatie af volgens mij. Als je een oude hebt is die volgens mij geschakeld. Als je al over bent op de DDJ, gaat ie volgens mij op gezette tijden aan en uit.quote:Op zondag 19 april 2015 08:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Daarom check ik altijd of sleutel in jaszak zit voordat ik ga slapen. Weet ik zeker waar ie is.
Ik sta dus nu voor deur te wachten op collega maar ik hoor dat er in de winkel muziek wordt gespeeld. Dat klopt toch niet? Wordt toch met correct afsluiten uitgeschakeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |