Klopt, dat doe ik ook. Maar ik ga niet elke foto motiveren. Ik kijk ernaar en in mijn hoofd beslis ik hoe ik vind dat deze zich verhoudt tot het onderwerp. Dus de foto die het duidelijkst een onderwerp heeft krijgt de meeste punten, de foto met het minst duidelijk een onderwerp de minste.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:03 schreef SunChaser het volgende:
Heeft niks te maken met superieur zijn of wat dan ook. Je hebt een thema en aan de hand daarvan geef je punten, wat ie jouw motivatie voor de 13 stemmen.
Ik doe bijna elke maand meequote:Op donderdag 26 maart 2015 11:06 schreef Worteltjestaart het volgende:
Nee, waar het om gaat is dat jij je te goed acht om mee te doen, en dat wel even meerdere keren inwrijft.
Bah.
Misschien moet je een eigen Sunchaser-fotowedstrijd organiseren. Met onderwerpen bedacht door Sunchaser, volgens de regels van Sunchaser, Sumchaser als enige jurylid en alle foto's gemaakt door Sunchaser!quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:03 schreef SunChaser het volgende:
Heeft niks te maken met superieur zijn of wat dan ook. Je hebt een thema en aan de hand daarvan geef je punten, wat ie jouw motivatie voor de 13 stemmen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Misschien moet je een eigen Sunchaser-fotowedstrijd organiseren. Met onderwerpen bedacht door Sunchaser, volgens de regels van Sunchaser, Sumchaser als enige jurylid en alle foto's gemaakt door Sunchaser!
Ben je nou echt zo autistisch, of troll je alleen maar?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:14 schreef DonJames het volgende:
Misschien moet je een eigen Sunchaser-fotowedstrijd organiseren. Met onderwerpen bedacht door Sunchaser, volgens de regels van Sunchaser, Sumchaser als enige jurylid en alle foto's gemaakt door Sunchaser!
Hmm, ik denk dat ik het trollen wel uit kan sluiten.quote:
Of je staat er boven en houdt je er niet mee bezig?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:59 schreef Worteltjestaart het volgende:
+1.
Al begin ik langzamerhand te twijfelen of ik hier nog eens aan mee ga doen. Het gaat langzamerhand niet meer om het plezier, maar om blijkbaar te moeten tonen hoe superieur sommigen zich achten boven anderen.
Same here, als je niet meedoet omdat je geen punten kan geven zegt dat meer over het onvermogen (of eigenlijk nog erger, de onwil) om foto's te beoordelen. Dat is ook een vaardigheid die je zou moeten oefenen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:59 schreef Worteltjestaart het volgende:
Al begin ik langzamerhand te twijfelen of ik hier nog eens aan mee ga doen. Het gaat langzamerhand niet meer om het plezier, maar om blijkbaar te moeten tonen hoe superieur sommigen zich achten boven anderen.
Ja, dat zou beter zijn, heb je 100% gelijk inquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:18 schreef Thrilled het volgende:
Of je staat er boven en houdt je er niet mee bezig?
Dat sunchaser gekleurd stemt is toch wel bekend? Als hij je aardig vind krijg je veel punten, vind hij je een lul, dan sta je onderaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:18 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Same here, als je niet meedoet omdat je geen punten kan geven zegt dat meer over het onvermogen (of eigenlijk nog erger, de onwil) om foto's te beoordelen. Dat is ook een vaardigheid die je zou moeten oefenen.
gooi ff olie op t vuurquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat sunchaser gekleurd stemt is toch wel bekend? Als hij je aardig vind krijg je veel punten, vind hij je een lul, dan sta je onderaan.
Dat doen jullie allemaal, anders zou hij elke maand winnen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat sunchaser gekleurd stemt is toch wel bekend? Als hij je aardig vind krijg je veel punten, vind hij je een lul, dan sta je onderaan.
Dat verklaard dat vrouwelijke icoontje naast de naamquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan is in ieder geval mij kans om ooit te winnen nihil geworden, want vanaf nu zal ik door Sunchaser niet méér dan 1 punt krijgen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
En met zulke reacties zal dat ook zo blijvenquote:Op donderdag 26 maart 2015 07:30 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Aan de PH te zien is dat lang geleden.
Oh je bedoelt zoals Puala deed toen ze FOT-mod was, ze kwam er zelfs vooruit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ROT OP JOH GEK!quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En met zulke reacties zal dat ook zo blijven![]()
Daarnaast is het mijn vriendin, dus reageert ze op mij. Maar wat vriendelijke reageren zou mensen minder afschrikken om mee te doen aan de wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:26 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dan is in ieder geval mij kans om ooit te winnen nihil geworden, want vanaf nu zal ik door Sunchaser niet méér dan 1 punt krijgen.
Gaat het uiteindelijk dus tóch om de vorm...
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:34 schreef SunChaser het volgende:
Ik stem niet gekleurd, ik stem gewoon afwijkend omdat ik wel naar themas kijk en niet naar alleen de mooiste foto
Weet ik veel wie er allemaal gekleurd stemde.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oh je bedoelt zoals Puala deed toen ze FOT-mod was, ze kwam er zelfs vooruit.
Ik stem niet gekleurd, ik stem gewoon afwijkend omdat ik wel naar themas kijk en niet naar alleen de mooiste foto
Ja dat wordt zeker tijd, verzin alvast een leuk themaquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:36 schreef DonJames het volgende:
Ik stel voor dat jullie uit protest niet meedoen de volgende keer.
misschien win ik dan eens een keer
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:36 schreef DonJames het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:36 schreef DonJames het volgende:
Volgens mij zit iedereen die mee heeft gedaan ook op de zelfde lijn als ik naar de foto's kijk. En bij het stemmen komt het gewoon op voorkeur aanquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:05 schreef Thrilled het volgende:
Waarom trekt iedereen zich dit zo aan? In het dagelijks leven stop je toch ook niet gelijk met wat je leuk vind om te doen zodra iemand daar een andere mening over heeft? Volgens mij zat (zit) de meerderheid van de groep hier op dezelfde lijn en dat er discussie komt over iets is prima, maar dit loopt gewoon uit de hand.. het is een internet-wedstrijdje voor het maken van plaatjes mensen, come on..
leven en laten leven..
Jammerquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:01 schreef Apfel het volgende:
En dit is de eerste en laatste keer dat ik meedoe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |