Oh, uh wie ben ik vergeten dan.. zelfs na 2 keer kijken zie ik het nietquote:
Moeilijk he tellenquote:Op woensdag 25 maart 2015 12:11 schreef Geo4kant het volgende:
Dacht al dat ik getrolled werd![]()
Niels dan 13
En jij bent..?quote:
Aan de PH te zien is dat lang geleden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel eens meegedaan aan een fotowedstrijd hoor
Als de uitslag bekend is hoop ik idd dat de deelnemers ook hun motivatie erbij posten, daar ging het uiteindelijk ook voor een groot deel omquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:52 schreef SunChaser het volgende:
Nu the system veel punten krijgt ben ik benieuwd naar de motivatie van de stemmers. Ik vind het een prachtige foto maar ik zie dus t thema er niet in terug. Wat zien jullie stemmers
Leuk dat uitgerekend jij dit postquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:52 schreef SunChaser het volgende:
Nu the system veel punten krijgt ben ik benieuwd naar de motivatie van de stemmers. Ik vind het een prachtige foto maar ik zie dus t thema er niet in terug. Wat zien jullie stemmers
LittleBrownie, aangenaamquote:
Ik dus ook daarom niet meegedaan en gestemd voor Nielsquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:40 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ik heb ook niet meegedaan, vond het onderwerp ook te lastig.
Zou niet weten wie ik waarom punten moest geven.
Mijn idee was die van Nielsgeode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niks ingestuurd omdat ik behalve aan Niels niemand anders punten kon gevenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:09 schreef Ener-G het volgende:
Zo zie je maar weer dat een ogenschijnlijk simpel onderwerp toch erg lastig kan zijn voor sommigenAls je niks ingestuurd hebt omdat je het 'te lastig' vond heb je het jezelf gewoon te moeilijk gemaakt.
Zelf heb ik niks ingestuurd puur wegens tijdgebrek, ondanks dat ik sommige eerdere inzendingen binnen 10 minuten geschoten, geedit, en online gezet heb.
Als ik de discussie tot nu toe zo teruglees vind ik het eigenlijk ook niet kies om een inzending te doen voor het thema wat ik zelf bedacht heb.
Het gaat uiteindelijk om het spel, niet om de knikkers
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb niks ingestuurd omdat ik behalve aan Niels niemand anders punten kon geven
Daar voel je je vast heel prettig bijquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb niks ingestuurd omdat ik behalve aan Niels niemand anders punten kon geven
Het geeft Iig aan dat themas er in principe niet veel toe doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:30 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Daar voel je je vast heel prettig bij
Het geeft vooral aan dat jij jezelf zó fantastisch vindt dat als jíj vindt dat je er niks mee kan, dat blijkbaar De Enige Waarheid is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:55 schreef SunChaser het volgende:
Het geeft Iig aan dat themas er in principe niet veel toe doen
+1.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:34 schreef Thrilled het volgende:
ik zeg; tijd voor een nieuwe contest..
Ik heb anders deze maand nergens een motivatie bij de foto's gezien, dus stemmen mensen gewoon op de mooiste foto ipv het aan het thema voldoen van de foto zoals ik het zie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:59 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Het geeft vooral aan dat jij jezelf zó fantastisch vindt dat als jíj vindt dat je er niks mee kan, dat blijkbaar De Enige Waarheid is.
[..]
+1.
Al begin ik langzamerhand te twijfelen of ik hier nog eens aan mee ga doen. Het gaat langzamerhand niet meer om het plezier, maar om blijkbaar te moeten tonen hoe superieur sommigen zich achten boven anderen.
En zoals ik al zei, zoals jij het ziet is natuurlijk De Enige Echte Waarheid, ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:01 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb anders deze maand nergens een motivatie bij de foto's gezien, dus stemmen mensen gewoon op de mooiste foto ipv het aan het thema voldoen van de foto zoals ik het zie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |