Volgens mij zit iedereen die mee heeft gedaan ook op de zelfde lijn als ik naar de foto's kijk. En bij het stemmen komt het gewoon op voorkeur aanquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:05 schreef Thrilled het volgende:
Waarom trekt iedereen zich dit zo aan? In het dagelijks leven stop je toch ook niet gelijk met wat je leuk vind om te doen zodra iemand daar een andere mening over heeft? Volgens mij zat (zit) de meerderheid van de groep hier op dezelfde lijn en dat er discussie komt over iets is prima, maar dit loopt gewoon uit de hand.. het is een internet-wedstrijdje voor het maken van plaatjes mensen, come on..
leven en laten leven..
Jammerquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:01 schreef Apfel het volgende:
En dit is de eerste en laatste keer dat ik meedoe
Ik wil nou niet de mediator of iets uit gaan hangen, maar als we proberen te sussen en iemand deelt nog even een stoot uit kan je ook weer wachten op reactie.. schiet natuurlijk niet op..quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:10 schreef very het volgende:
Sfeer is ook bepalend of je met dit soort dingen mee wilt doen. En het omhooggevallen zuurpruimen gedrag van Sunchaser werkt niet echt sfeerverhogend.
truequote:Op donderdag 26 maart 2015 12:35 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik wil nou niet de mediator of iets uit gaan hangen, maar als we proberen te sussen en iemand deelt nog even een stoot uit kan je ook weer wachten op reactie.. schiet natuurlijk niet op..
Dan hadden we volgende week nog niet klaar geweest met bekvechten denk ikquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
Het word tijd voor de volgende maand wedstrijd.
Vind het overigens wel jammer dat er niemand een motivatie bij zijn puntenverdeling zet.
Dat is bij de andere maanden (meestal) wel zo
True, al hoop dat het volgende maand wel weer gewoon gebeurdquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:41 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dat hadden we volgende week nog niet klaar geweest met bekvechten denk ik
Geen toelichting leek mij de veiligste optiequote:Op donderdag 26 maart 2015 12:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
Het word tijd voor de volgende maand wedstrijd.
Vind het overigens wel jammer dat er niemand een motivatie bij zijn puntenverdeling zet.
Dat is bij de andere maanden (meestal) wel zo
+1quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:10 schreef very het volgende:
Sfeer is ook bepalend of je met dit soort dingen mee wilt doen. En het omhooggevallen zuurpruimen gedrag van Sunchaser werkt niet echt sfeerverhogend.
Ik heb anders regelmatig mijn kritiek op een aantal foto's geuit. Waarom ik een foto wel of niet goed vind.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb anders deze maand nergens een motivatie bij de foto's gezien, dus stemmen mensen gewoon op de mooiste foto ipv het aan het thema voldoen van de foto zoals ik het zie.
De laatste.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:20 schreef MaGNeT het volgende:
13 thesystem
12 omeron
11 nielsgeode
10 Thrilled
9 Geo4kant
8 MoChe
7 very
6 Koelkastje
5 superkimmi
4 bepklep82
3 Worteltjestaart
2 Tot
1 Apfel
Ik heb een afweging gemaakt tussen "thema" en "kwaliteit".
En dat is dan ook nog eens een kwestie van smaak (of gebrek aan).
Welk van mijn 3 foto's vonden jullie trouwens het meest geschikt voor dit thema?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee, de andere niet, twee omdat het bordje ruiterpad samenkomt met het paard en de ruiter die op je afkomen, dat is voor mij dus een.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:20 schreef MaGNeT het volgende:
Welk van mijn 3 foto's vonden jullie trouwens het meest geschikt voor dit thema?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
D'r komt helemaal niets samen op die foto.. daar is dat paard veel te onscherp voor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Twee, de andere niet, twee omdat het bordje ruiterpad samenkomt met het paard en de ruiter die op je afkomen, dat is voor mij dus een.
De eerste is gewoon thema focus en de derde thema landschap/natuur
tweede erg toffe foto
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:29 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Geloof me.. I know.
Ik heb er een hele studie voor gevolgd en met erg goed resultaat afgerond.
Hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:29 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
D'r komt helemaal niets samen op die foto.. daar is dat paard veel te onscherp voor.
En als de eerste foto "thema focus" heeft.. waarom zou deze dan niet voldoen? Want volgens mij draait heel deze opdracht daarom.
En daarom is de laatste foto het beste. Er is een heel landschap, maar het eerste wat je bekijkt is het bordje. Geloof me.. I know.
Ik heb er een hele studie voor gevolgd en met erg goed resultaat afgerond.
Zie hier uitleg..
http://www.beeldacademie.com/compositie.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |