Goeie vraag, ik wijs het gewoon aan, maar nasi, bami, rendang, atjar, ajam kecap, daging belado en nog een paar groente gerechtenquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik maak het ook zelf he, geen blikje.
Nog lekkerder!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
De roux moet goed zijn, dat is de basis.
Boter zachtjes laten smelten, bloem erbij, blijven roeren en dan steeds scheutje melk erbij. Het is helemaal niet zo moeilijk als veel mensen denken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:33 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Nog lekkerder!
Hoe maak jij een goede roux?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik wijs het gewoon aan, maar nasi, bami, rendang, atjar, ajam kecap, daging belado en nog een paar groente gerechten
Ohh. Dacht idd te moeilijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Boter zachtjes laten smelten, bloem erbij, blijven roeren en dan steeds scheutje melk erbij. Het is helemaal niet zo moeilijk als veel mensen denken.
Kaassaus doe ik ook eerst roux en dan geraspte kaas erdoor. Heb ik idd minder bloem nodig, de kaas bindt het zaakje goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh. Dacht idd te moeilijk.
Wil nog een keer zo'n lekkere kaas-saus maken, a la http://thepioneerwoman.co(...)i-with-cheese-sauce/
Alleen gebruikt zij geen bloem, dus is het ook niet echt een roux als basis. Dacht dat je voor alle kaas-sausjes een roux moest maken
spannendquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij de les blijven anders wordt het nablijven
Wat voor geraspte kaas?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kaassaus doe ik ook eerst roux en dan geraspte kaas erdoor. Heb ik idd minder bloem nodig, de kaas bindt het zaakje goed.
Zo maak ik ook wel kaassaus alleen gebruik ik slagroom ipv melkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh. Dacht idd te moeilijk.
Wil nog een keer zo'n lekkere kaas-saus maken, a la http://thepioneerwoman.co(...)i-with-cheese-sauce/
Alleen gebruikt zij geen bloem, dus is het ook niet echt een roux als basis. Dacht dat je voor alle kaas-sausjes een roux moest maken
Ik doe altijd oude kaas anders is het idd een smakeloze flauwe hap. Of ik rasp het zelf van een stukje overjarige. Nog lekkerderquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat voor geraspte kaas?
Had laatst een zakje gekocht voor over de pasta, maar allejezus wat een bleke, slappe smaakloze kaas was dat
Dat lijkt me wel lekkerder eigenlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo maak ik ook wel kaassaus alleen gebruik ik slagroom ipv melk
Omnomnomquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe altijd oude kaas anders is het idd een smakeloze flauwe hap. Of ik rasp het zelf van een stukje overjarige. Nog lekkerder
Ja! Die zoutkristalletjes nomnomnomquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel lekkerder eigenlijk
[..]
Omnomnomsowieso oude kaas
Zal m'n kaasboer eens vragen wat voor soort kaas het nou eigenlijk is die ik altijd meeneem. Zeg altijd 'een mooi stukkie van nr. 12'
Die kristalletjes die overblijven als de kaas in je mond weg smelt.. Soms is het een hele ervaringkaas
Nog een beetje vroeg voor whisky, maar een stukje kaas sla ik niet af!quote:
Op een boterham is het ook niet te versmadenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nog een beetje vroeg voor whisky, maar een stukje kaas sla ik niet af!
toch schijnt een broodje kroket minder vet te zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op een boterham is het ook niet te versmadenDe kaas dan he
Bij de kaasboer is nr.14 volgens mij het meest overjarige wat ie heeft. Weet niet of hij er nou interessant mee wil doen of dat het echt zo werkt wb die nummeringquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Die zoutkristalletjes nomnomnom![]()
Je kunt gewoon overjarige vragen. Ik zeg altijd: de oudste die u heeft alstublieft.
Geitenkaas lust ik niet zo graag.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Bij de kaasboer is nr.14 volgens mij het meest overjarige wat ie heeft. Weet niet of hij er nou interessant mee wil doen of dat het echt zo werkt wb die nummering
Geitenkaas vind ik trouwens ook om van te kwijlen soms.
Van dat grove volkorenbrood met oude kaas en roomboter.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch schijnt een broodje kroket minder vet te zijn
Van die blauwe schimmelkaas dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geitenkaas lust ik niet zo graag.
Ik wel hoor, maar niet op brood, met toast en glaasje wijn danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geitenkaas lust ik niet zo graag.
een oom zei altijd: brood van een dag, boter van een week, kaas van een jaar, dat op elkaarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Van dat grove volkorenbrood met oude kaas en roomboter.![]()
Dat is nou precies het soort iets dat ik altijd mis als ik in het buitenland ben. Onbegrijpelijk dat dat alleen in Nederland te krijgen is.
Awwquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen voor jou. In het tuintje van mn hart. 😌
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Van dat grove volkorenbrood met oude kaas en roomboter.![]()
Dat is nou precies het soort iets dat ik altijd mis als ik in het buitenland ben. Onbegrijpelijk dat dat alleen in Nederland te krijgen is.
Ik geloof niet dat er een kaassoort is die ik niet lust. Hoewel... van die franse zweettenenkaas heb ik niet zoveel mee, hoe heet dat spul ook weer...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leerdammer is net als maaslander niet te vreten
Ik vind die twee bovengenoemden zo zoet.. Meh.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er een kaassoort is die ik niet lust. Hoewel... van die franse zweettenenkaas heb ik niet zoveel mee, hoe heet dat spul ook weer...
Niks mis met zoete kaas. Maar dan wel uit Noorwegen en idd niet degene die jij noemtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind die twee bovengenoemden zo zoet.. Meh.
Brie? Of blauwe kaas? Camambert?
Oh nee, die zijn allemaal heerlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Brie? Of blauwe kaas? Camambert?
brie is voor fransozen enzoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oude kaas is het spannendste dat ik in mn mond stop, brie enzulks hoeft van mij echt niet
saai hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oude kaas is het spannendste dat ik in mn mond stop, brie enzulks hoeft van mij echt niet
okok maak uitzondering voor kopkaas dan 7.gifquote:
gadverdammequote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
okok maak uitzondering voor kopkaas dan 7.gif
Edit: deze post moet niet, maar dan ook echt niet, serieus genomen worden.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:46 schreef Divje het volgende:
Herinner me opeens een topic van lang geleden
Kan 'm gelukkig niet terug vinden
Waar het over ging spookt nu wel weer door m'n hoofd.. Thanks KBquote:
wat nouquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Waar het over ging spookt nu wel weer door m'n hoofd.. Thanks KB
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:31 schreef Divje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._! Bah.
Vorg jaar dat topic over een doekje in de wc waar iemand zijn gat mee had afgeveegd en toen in het fonteintje gelegd had. Daar groeide op een gegeven momen taugé opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Je komt wel eens wat tegen op FOK!
Haha die blijft je wel goed bij hequote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vorg jaar dat topic over een doekje in de wc waar iemand zijn gat mee had afgeveegd en toen in het fonteintje gelegd had. Daar groeide op een gegeven momen taugé op
Met de lyrics erbij is er nog wel iets van te makenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
leuke muziek uit de vbl sc
ik versta het alleen niet
Met de lyrics begreep ik er ook bijzonder weinig vanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Met de lyrics erbij is er nog wel iets van te makenleuk muziekje/channel, ff subscriben.
Staat ook nog een engelse vertalingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met de lyrics begreep ik er ook bijzonder weinig van
waarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Staat ook nog een engelse vertaling
Die idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vorg jaar dat topic over een doekje in de wc waar iemand zijn gat mee had afgeveegd en toen in het fonteintje gelegd had. Daar groeide op een gegeven momen taugé op
vetquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
nou welkom, jij bent gearriveerd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:35 schreef Scrummie het volgende:
![]()
Kom hier pas weer als het over lekkere dingen gaat.
Hey lekkerdingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou welkom, jij bent gearriveerd.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:35 schreef Scrummie het volgende:
![]()
Kom hier pas weer als het over lekkere dingen gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:40 schreef Divje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft nooit gereageerd op m'n berichtje op FB dat ik een heel groot fan van haar ben (ken) die graag haar nummer wilquote:
Dat is wel een dikke tegenvaller zegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze heeft nooit gereageerd op m'n berichtje op FB dat ik een heel groot fan van haar ben (ken) die graag haar nummer wil
Hoi M.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:44 schreef Molurus het volgende:
Zo, de kaasvoorraad is weer aangevuld.![]()
Waarschijnlijk vindt ze jouw taalkunsten aantrekkelijker dan die van mijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel een dikke tegenvaller zeg. Had ik niet verwacht van haar.
Meh..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt ze jouw taalkunsten aantrekkelijker dan die van mijgo for it!
Owquote:
Dan was het geen goeiequote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ow![]()
Nope, weinig films deze week. Heb wel 1 gezien maar ben alweer vergeten hoe die heette en waar het over ging
Jij nog tips?
Was idd niet best, dat weet ik nog welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan was het geen goeie.
Nee, niks geen tips helaas. Denk dat ik straks filmpje opzet. Keuzes. Je weet
Wat voor kaas/kazen heb je gehaald?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:44 schreef Molurus het volgende:
Zo, de kaasvoorraad is weer aangevuld.![]()
Een overjarige stolwijkse, een bleu d'auvergne en een oude geitenkaas.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat voor kaas/kazen heb je gehaald?
Hahaha nee. Die was goed toch? Misschien zet ik die wel op straks.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Was idd niet best, dat weet ik nog wel
Keuze te over met al die films! Heb je laatst Big Hero 6 nog gekeken?
Ik vind het best een spannende film, met enge stukjes ook. Jeetje, ben niks gewendquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe is die? Moet ik ook nog steeds kijken
Hmmmquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Een overjarige stolwijkse, een bleu d'auvergne en een oude geitenkaas.
Is leuk jaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha nee. Die was goed toch? Misschien zet ik die wel op straks.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind het best een spannende film, met enge stukjes ook. Jeetje, ben niks gewend.
Oh, en dan tel ik de bol mozzarella die ik heb gehaald nog niet eens mee. Die staat op de planning voor ciabatta broodjes uit de oven met parmaham, geroosterde paprika's en verse basilicum.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmmvooral oude geitenkaas
[..]
Is leuk javerhaaltje stelt opzich niet veel voor maar het is lachen geblazen
Kijk nu ook via netflix! 😌 zoveel gemeen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Misschien die ook maar 's kijken. Stond op Netflix geloof ik
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk nu ook via netflix! 😌 zoveel gemeen.
Eergisteren ben ik naar 'the imitation game' geweest... wow, wat was dat een goede film!! Echt 1 van de beste films die ik ooit heb gezien! Aanrader!quote:
Mohohohquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Oh, en dan tel ik de bol mozzarella die ik heb gehaald nog niet eens mee. Die staat op de planning voor ciabatta broodjes uit de oven met parmaham, geroosterde paprika's en verse basilicum.(Met dus gesmolten mozzarella.)
Goeie tip! Wat voor film?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eergisteren ben ik naar 'the imitation game' geweest... wow, wat was dat een goede film!! Echt 1 van de beste films die ik ooit heb gezien! Aanrader!
Het is het waargebeurde verhaal van Alan Turing. Een briljante wiskundige dankzij wie de 2e wereldoorlog 2 jaar korter duurde. (Hij wist de communicatie van de duitsers te decoderen.) Je kent hem misschien ook van 'de Turing test'.quote:
Die wil ik zien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is het waargebeurde verhaal van Alan Turing. Een briljante wiskundige dankzij wie de 2e wereldoorlog 2 jaar korter duurde. (Hij wist de communicatie van de duitsers te decoderen.) Je kent hem misschien ook van 'de Turing test'.
Na de oorlog werd hij vervolgd voor homoseksualiteit en werd hij onder dwang chemisch gecastreerd. Een jaar later pleegde hij zelfmoord. In 2013 verleende koningin Elizabeth hem eindelijk gratie.
Echt een heel aangrijpend verhaal. En briljant neergezet voor Benedict Cumberbatch. (Ook bekend van de Sherlock Holmes serie.)
Trailer:
Sommigen waren van mening dat het eigenlijk de nabestaanden van Turing waren die de koningin gratie hadden moeten verlenen, niet andersom.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die wil ik zien.
Na zijn dood gratie. Daar had hij dus niks meer aan
Klinkt indrukwekkend! Niet voor vanavond. Vanavond geen zware kostquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is het waargebeurde verhaal van Alan Turing. Een briljante wiskundige dankzij wie de 2e wereldoorlog 2 jaar korter duurde. (Hij wist de communicatie van de duitsers te decoderen.) Je kent hem misschien ook van 'de Turing test'.
Na de oorlog werd hij vervolgd voor homoseksualiteit en werd hij onder dwang chemisch gecastreerd. Een jaar later pleegde hij zelfmoord. In 2013 verleende koningin Elizabeth hem eindelijk gratie.
Echt een heel aangrijpend verhaal. En briljant neergezet voor Benedict Cumberbatch. (Ook bekend van de Sherlock Holmes serie.)
Trailer:
Wat zeg je dat keurig ingehouden Scrumquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt indrukwekkend! Niet voor vanavond. Vanavond geen zware kost.
En die Turing.. doet me denken aan Turpin. Da's niet zo'n goeie scheids in Frankrijk. De lul.
Ik leer. Met momentenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zeg je dat keurig ingehouden Scrum![]()
Enfin, met 'de lul' trek je het weer recht
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik leer. Met momenten.
Ik heb de afgelopen dagen zoveel woorden in moeten slikken dat Kim Holland bij me in de leer wil.
[..]
Ik leer. Met momenten.
Ik heb de afgelopen dagen zoveel woorden in moeten slikken dat Kim Holland bij me in de leer wil.
En ze was al zo moequote:
Dat ziet er heerlijk uitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:19 schreef Divje het volgende:
[..]
En ze was al zo moe
Volgende week eens Chipotle Chicken Chili maken. Net gevonden en huu wat lijkt me dat lekker
http://thepioneerwoman.co(...)potle-chicken-chili/omnomnom
[..]
Ik leer. Met momenten.
Goed hoor. Met jouw keeltje dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
.
Hoeist met de keel dan?
Sowieso Chiliquote:
Oh gelukkig maar, mijn keel prima. Zoveel slik ik nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed hoor. Met jouw keeltje dan?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar, mijn keel prima. Zoveel slik ik niet
Wel goed dus? Niet te oud eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
The Shining was een bijzondere film, trouwens.
Ja, zat de hele tijd aandachtig te kijken. Gek sfeertje.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel goed dus? Niet te oud eigenlijk?
Dan ga ik eerst Big Hero 6 doen en dan The Shining. Denk ik. Keuzes. Moeilijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, zat de hele tijd aandachtig te kijken. Gek sfeertje.en oud, wat is oud. Niet ouder dan bambi eigenlijk.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ga ik eerst Big Hero 6 doen en dan The Shining. Denk ik. Keuzes. Moeilijk
En ja oke, maar soms heb je van die oude briljante films, en als je ze dan ziet straalt het eraf dat het echt oud is.. maar ja, je hebt gelijk, zo oud is ie nu ook weer niet
1u en 58/59 minutenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:50 schreef Divje het volgende:
The Shinig duurt erg lang toch? Bijna 3 uur ofzo?
Maar toch, Jack Nicholsonen Stanley Kubrick
Wat een goede films heeft die gemaakt.
Oh dat valt nog meequote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]goede keus.
Hmm. Weet eigenlijk niet zo goed, een beetje dan.
[..]
1u en 58/59 minuten
Eind klopt, maar die 2 uur en 50 minuten ervoor zijn 1 van de meest briljante horrors die ik heb gezienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh dat valt nog meeBen dan in de war met een andere film, echt een lange zit.
Net zoals IT, zit je potverdomme 3 uur te kijken en dan komt er toch een KUTeind aan de film
Rest van de film is goed te doen iddquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eind klopt, maar die 2 uur en 50 minuten ervoor zijn 1 van de meest briljante horrors die ik heb gezien
Boek was briljanter alleen.
Das waar ja hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Rest van de film is goed te doen idd
Dat het boek beter is is toch bij bijna alle Stephen King films zo
Kan me dat niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond het einde van The Shining ook tegenvallen
Hey Vance, je bent weer thuis. Welkom terugquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:41 schreef Vance het volgende:
Ik heb ondanks alles een geweldige vakantie gehad!
dat wou ik toch even zeggen hier
Doeg
Dat is dus pure winst. Het is dat je niet in de buurt woont anders had ik ook een bestelling geplaatst.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:21 schreef Tjacka het volgende:
eerste keer sinds 30 weken dat mijn balans van de week boven de + uit komt
vandaag zou het wel een gekkenhuis worden denk ikquote:Op zondag 1 maart 2015 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is dus pure winst. Het is dat je niet in de buurt woont anders had ik ook een bestelling geplaatst.
Ik hoop zo dat de fooien helemaal top zijn.
hier is het bewolktquote:Op zondag 1 maart 2015 11:37 schreef Divje het volgende:
Wat een heerlijk zonnetje
Succes vandaag Tjacka!
Er komt af en toe een wolkje voorbij hier, verder heerlijk zonnetje en wat winderig.quote:
dan heb ik wel al gegeten denk ikquote:Op zondag 1 maart 2015 11:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Er komt af en toe een wolkje voorbij hier, verder heerlijk zonnetje en wat winderig.
Geen bestellingen opeten straks he
Dan zal ik om ajax lachenquote:Op zondag 1 maart 2015 11:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan heb ik wel al gegeten denk ik
eerst even lagen om fnoord straks
en eerste helft ajax kijken
Als ik bij die patatboer bestel bezorgen ze ook tot aan enschede?quote:Op zondag 1 maart 2015 11:57 schreef Tjacka het volgende:
vrienden vragen nu telkens
kom je straks patat bij mij brengen
domme vragen
dan moeten ze toch gewoon bestellen
denk het nietquote:Op zondag 1 maart 2015 12:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als ik bij die patatboer bestel bezorgen ze ook tot aan enschede?
Altijd Feyenoordquote:Op zondag 1 maart 2015 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Feyenoord
Middag! ff naar de groenteboer
Dat heb ik ookquote:Op zondag 1 maart 2015 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Altijd Feyenoord
Maar, heb er zo weinig vertrouwen in vandaag.
Noooo.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zien het!. Niveau is lachwekkend!
Jammer jammer. Je mag altijd uithuilen op mn schouder hoor.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En het bleef lachwekkend. Toch bedankt voor de support schoonheid.
Kom eraan!quote:Op zondag 1 maart 2015 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer jammer. Je mag altijd uithuilen op mn schouder hoor.![]()
Ik kom naast je liggen. KB deed de deur niet open.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:02 schreef Divje het volgende:
* Divje ligt in foetushouding onder een hunebed
Het mos is lekker zachtquote:Op zondag 1 maart 2015 17:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kom naast je liggen. KB deed de deur niet open.
Het was erg ja. Tjack mist z'n eerste pot en gelijk winnen ze.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
Zo erg mannen? Ik heb wielrennen gekeken dus weet nog geen enkele uitslag.
Beetje troost
Echt waar?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was erg ja. Tjack mist z'n eerste pot en gelijk winnen ze.
Word nu net 1-1 maar tegen PSV, dus dan kan datquote:Op zondag 1 maart 2015 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar?
Die gaat nu nooit meer naar een wedstrijd
Leugenaar.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kom naast je liggen. KB deed de deur niet open.
Arme gozert, winnen ze gewoon in Eindhoven met 1-3, kan ie het niet eens zien op TV!quote:Op zondag 1 maart 2015 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar?
Die gaat nu nooit meer naar een wedstrijd
Had me geappt dan. Oh wacht.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Noh. Waarom leugenaar dan? Ik was net ergens en de deur werd niet open gedaan.
Ja, was wel goed. Heb beetje in huis gedaan en zelfs nog even rondje om het meer gerend en gewassen en gekookt. Lekker gerelaxed. En eindelijk is mijn tv weer goed. Die sprong steeds van digitaal op analoog en het bleek aan de module te liggen. Dus voor 80 euro is het weer opgelost. Dat is best duur maar altijd nog goedkoper dan een nieuwe tv en daar zat ik echt aan te denken want ik werd er schijtziek van.quote:
klinkt als een weekend met nuttig besteden van je vrije tijdquote:Op zondag 1 maart 2015 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, was wel goed. Heb beetje in huis gedaan en zelfs nog even rondje om het meer gerend en gewassen en gekookt. Lekker gerelaxed. En eindelijk is mijn tv weer goed. Die sprong steeds van digitaal op analoog en het bleek aan de module te liggen. Dus voor 80 euro is het weer opgelost. Dat is best duur maar altijd nog goedkoper dan een nieuwe tv en daar zat ik echt aan te denken want ik werd er schijtziek van.
En jij, wat hebben jij en Scrummie allemaal gedaan? Nee, geen details hoor, maar hebben jullie misschien fijn in het bos gewandeld ?quote:Op zondag 1 maart 2015 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klinkt als een weekend met nuttig besteden van je vrije tijdHet was mooi weer vandaag!
En dat van de tv is wel vervelend eigenlijk, ik snap her niet zo goed maar fijn dat het nu weer normaal doet.
Hand in hand zelfs!quote:Op zondag 1 maart 2015 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En jij, wat hebben jij en Scrummie allemaal gedaan? Nee, geen details hoor, maar hebben jullie misschien fijn in het bos gewandeld ?
Gefeliciteerd nog. Ze gaan weer goed na lange tijdquote:
leugenaar. das heel niet waar.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat je me daarna omverduwde.
remde te laat voor stoplichtquote:Op zondag 1 maart 2015 22:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat?
Hoe krijg je dat voor elkaar.
[..]
Waar van
Oei, das wel minder op je eerste werkdag..quote:Op zondag 1 maart 2015 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
remde te laat voor stoplicht
ach toch verzekering
haha, baasquote:Op zondag 1 maart 2015 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
remde te laat voor stoplicht
ach toch verzekering
Ja alleen nog niet zo drukquote:Op zondag 1 maart 2015 22:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Oei, das wel minder op je eerste werkdag..
Bevalt het werk verder wel goed?
Ahh maar dat komt vanzelf wel jaquote:Op zondag 1 maart 2015 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja alleen nog niet zo druk
ben nu nog vijfde wiel aan de wagen
en ze roken allemaal
kapot vervelend
wil ik nietquote:Op zondag 1 maart 2015 22:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh maar dat komt vanzelf wel ja
Begin weer met roken
Isquote:Op zondag 1 maart 2015 22:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh maar dat komt vanzelf wel ja
Begin weer met roken
Was een grapje natuurlijk. Roken is ongezond! Niet weer beginnen!quote:
Geen idee.quote:
Ik moest altijd denken aan een thermometer. Maar hij lacht dus dat rijmt niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen idee.
Heb er altijd een sigaar in gezien.
Is dat niet zo'n petje?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:46 schreef Scrummie het volgende:
Maar waarom heefthaar en alle andere smileys niet?
Maar.. een sigaar oke, dat zie ik nu ook. Maar petje? Waarom moet een sigaarsmiley petjes dragen?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n petje?
Heb er altijd zo'n 'BAAS!' smiley in gezien
Goede vraag. Geen ideequote:Op zondag 1 maart 2015 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar.. een sigaar oke, dat zie ik nu ook. Maar petje? Waarom moet een sigaarsmiley petjes dragen?
Ik moet een bom geld extra betalen aan mijn vrienden van de fiscusquote:
Oja, da's veel te simpel idd. Maar niet anders verwacht. De enigen die BNW op waarde schatten zijn de users.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn houding over bnw vind ik kortzichtig
Hij mag NWS ook wel gaan sluiten dan. Lijkt een bolwerk voor de PVV aan het worden.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, da's veel te simpel idd. Maar niet anders verwacht. De enigen die BNW op waarde schatten zijn de users.
hoeveelquote:Op zondag 1 maart 2015 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet een bom geld extra betalen aan mijn vrienden van de fiscus![]()
ach heb dubbele no claim en 100 eigen risico maarquote:
Mja, ik kom bijna nooit in NWS. Alleen over Oekraïne en daar zit het vol met propaganda schreeuwers of Putin liefhebbers.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij mag NWS ook wel gaan sluiten dan. Lijkt een bolwerk voor de PVV aan het worden.
Kan jij goed zingen?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nothing is reaaaaaaaaaal
And nothing to get hung abouuuuuuut
Strawberry fieeeeelds foreveeeeer
Dat klopt.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Alles wat je moet betalen aan de fiscus is te veel
sluitenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, ik kom bijna nooit in NWS. Alleen over Oekraïne en daar zit het vol met propaganda schreeuwers of Putin liefhebbers.
Zeg ik wacht nog op antwoordquote:Op zondag 1 maart 2015 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
CUZ IM GOING TO STRAWBERRY FIEEEEEELDSSSSS
Wowquote:Op zondag 1 maart 2015 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar laten we het erop houden dat je er een flinke tijd als een god in frankrijk wedstrijdjes in het oostblok kon kijken tjack
Ja fucking dom iets gedaan belastingtechnisch vorig jaar.quote:
Geen idee, toen ik nog de pabo deed hadden we soort van zangles en dat ging wel prima altijd. En toen ik bij strawberry fields was heb ik meegezongen met een straatmuzikant en die zei dat ik het goed deed. Maar geen idee of dat uit beleefdheid wasquote:
Of je ons verhaal betrouwbaar vond.quote:
Met wedden?quote:Op zondag 1 maart 2015 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja fucking dom iets gedaan belastingtechnisch vorig jaar.
Had het wel mee te maken ja.quote:
Zing eens voor mijquote:Op zondag 1 maart 2015 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, toen ik nog de pabo deed hadden we soort van zangles en dat ging wel prima altijd. En toen ik bij strawberry fields was heb ik meegezongen met een straatmuzikant en die zei dat ik het goed deed. Maar geen idee of dat uit beleefdheid was
Slechte grap.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wij zijn ajax wij zijn de besteeeee![]()
Grapje
heb kennis ook van mij gehadquote:Op zondag 1 maart 2015 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had het wel mee te maken ja.
Snap het ezlf niet helemaal had zo'n mannetje van mn schoonvader het laten uitzoeken. Dus hopelijk vind hij nog iets waardoor ik minder hoef te betalen.
Het ergste is nog dat die zooi in feite belastingvrij is hierquote:Op zondag 1 maart 2015 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb kennis ook van mij gehad
had 5 kop gewonnen op pokerstars
gelijk afgeschreven
studieschuld afbetaald
nu moet hij terug betalen alleen hij heeft niks lol
Hahahaquote:Op zondag 1 maart 2015 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slaat nergens op ik weet het![]()
Kom organiseer een BNW-meet bij een karaokebar.
niemand van hier komt, stel aluhoedjes. Ik ga wel alleen karaokenquote:Op zondag 1 maart 2015 23:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha.
En doe jij maar. Ik kom niet hoor
Hoezo nietquote:Op zondag 1 maart 2015 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gelukkig voor jou maar ook weer niet
als jij als enige komt kom ik ook.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niemand van hier komt, stel aluhoedjes. Ik ga wel alleen karaoken
Heel.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of je ons verhaal betrouwbaar vond.
En dan zeggen dat ik beter ben met woorden. Div de relatie advocaatquote:Op zondag 1 maart 2015 23:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Heel.
Maar zou wel willen vermelden dat een dergelijk begin van een huwelijk best wel eens verkeerd af zou kunnen lopen. Gezien het ondermijnen van het wederzijds vertrouwen door elkander uit te maken voor leugenaar. Tenzij het een act is dat is gestoeld op seksuele behoeftes en gevoelens.
komen we dan samen?quote:
Dat is voor jou een vraag en ons een weet. Meer gaan wij niet loslaten hierover.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Heel.
Maar zou wel willen vermelden dat een dergelijk begin van een huwelijk best wel eens verkeerd af zou kunnen lopen. Gezien het ondermijnen van het wederzijds vertrouwen door elkander uit te maken voor leugenaar. Tenzij het een act is dat is gestoeld op seksuele behoeftes en gevoelens. In dat geval heb ik niks gezegd.
Ging eigenlijk al van het 2de uitquote:Op zondag 1 maart 2015 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
komen we dan samen?
Sorry kon het weer niet laten![]()
[..]
Dat is voor jou een vraag en ons een weet. Meer gaan wij niet loslaten hierover.
Heb een goed voorbeeld gehadquote:Op zondag 1 maart 2015 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik beter ben met woorden. Div de relatie advocaat
Wij komen altijd samen, soulmates dit datquote:Op zondag 1 maart 2015 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
komen we dan samen?
Sorry kon het weer niet laten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |