Ik vind melk niet zo lekker dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik begin pure chocola steeds meer te waarderen
Melk met een half theelepeltje suiker en een blokje chocoladequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind melk niet zo lekker dus dat scheelt.
zet je raam open eventjes, dan voel je een flinterdun laagje koud op je hoofd, maar de rest van je lichaam nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
Maar wat voel ik? Lastig uit te leggen. Het is wel tof.
Dansen de letters al over het scherm?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
Maar wat voel ik? Lastig uit te leggen. Het is wel tof.
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ikquote:
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef PeZu het volgende:
vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef DrNick het volgende:[/b]
[..]
Whisky dien je puur te drinken.
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef PeZu het volgende:
vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef DrNick het volgende:[/b]
[..]
Whisky dien je puur te drinken.
Eens proberen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zet je raam open eventjes, dan voel je een flinterdun laagje koud op je hoofd, maar de rest van je lichaam niet
ga even lopen, drink water
Hij is stukquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ik
Goedkope whisky wat puur niet te zuipen valt is goed te mixen met cola.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ik
Ja, dat zal het zijn.quote:
Kijk eens goedquote:
Ja, het lijkt alsof ik iets heb gepost wat ik niet heb gepostquote:
Heb je daar..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja, het lijkt alsof ik iets heb gepost wat ik niet heb gepostWaus hoor
Enjoyquote:
Aaaaaand we're in.quote:
Ah zo. Naja, niets mis met nuchter zijn natuurlijk. Ben het minimal 4 dagen in de week.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee nooit gehad ookDeed het altijd bij anderen/festivals
Ik vind er ook niets mis mee, maar somsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah zo. Naja, niets mis met nuchter zijn natuurlijk. Ben het minimal 4 dagen in de week.
Oh, dat bedoelde ik er niet mee hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Meh ik ben pro druks. Alleen niet voor mij nu.
Tame Impala sowieso.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aaaaaand we're in.
Tame Impala - Imperialism is wel een leuk album voor nu
ik zet hem ook op
Awquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben wel jaloers op je though
Eens. Als je het soms doet dan blijven de momenten dat je het doet speciaal. Zo rook ik graag na een lange week werken een joint in het weekend. Ben nu trouwens aan de truffels.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets mis mee, maar soms
truffels lijken me ook vet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens. Als je het soms doet dan blijven de momenten dat je het doet speciaal. Zo rook ik graag na een lange week werken een joint in het weekend. Ben nu trouwens aan de truffels.
9 toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
flips, ik heb een 6-uurscontract
Neequote:
Is dit negatief?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Stop.ze tussen je bollenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef Flippiee het volgende:
mijn handen zijn een beetje bevroren
Dat is de oorzaak dat je minder mag werken dus. Als je overigens al 3 periodes gemiddeld 9 uur of meer werkt, heb je recht op meer uren contractquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik dacht 9, en dat zou ik ook wel willenquote:
Meh, kutkou. Ik ga zo peuk roken, zal me erop voorbereiden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef Flippiee het volgende:
mijn handen zijn een beetje bevroren
yepquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar je stond toch altijd 9 uur ingeroosterd?
Ben je alleen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn eerste keer. Moet zeggen dat het goed bevalt.
Dan worden die koudquote:
Ik had het gevraagd, grote kans dat het niet mogelijk is. Ik ben beschikbaar op tijden waar ze niet zoveel mensen hoevenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vreemd dan. Kan je er geen 9 van maken?
picsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je alleen?
[..]
Dan worden die koud
Ja, vrouwtje is ziek helaas. We zouden het samen doen maar dat is er dus niet van gekomen. Gezien de houdbaarheidsdatum heb ik ze daarom zelf maar opgegeten. Zonde om weg te moeten gooien.quote:
Ah, matig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had het gevraagd, grote kans dat het niet mogelijk is. Ik ben beschikbaar op tijden waar ze niet zoveel mensen hoeven
Dan is het semi negatief. Ben wel blij voor je dat je een contract hebt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht 9, en dat zou ik ook wel willen
ahw dat is zielig. en inderdaad vet zonde om weg te doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, vrouwtje is ziek helaas. We zouden het samen doen maar dat is er dus niet van gekomen. Gezien de houdbaarheidsdatum heb ik ze daarom zelf maar opgegeten. Zonde om weg te moeten gooien.
Is ook geen onbepaalde tijdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dan is het semi negatief. Ben wel blij voor je dat je een contract hebt.
Inslagje?quote:
Voel me verder prima en zag geen reden om het niet te doen. En ik heb jullie om tegenaan te kletsen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ahw dat is zielig. en inderdaad vet zonde om weg te doen
Klein beetje postitief dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is ook geen onbepaalde tijd
Okquote:
wij zijn er altijdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Voel me verder prima en zag geen reden om het niet te doen. En ik heb jullie om tegenaan te kletsen.
Werk is natuurlijk werk. Maar ja, beetje zekerheid is wel fijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb ik wel, ruilen? Ik wil weg hier, klootzakken. Uurtje bij uurtje bij me wegsnoepen en me aanspreken alsof ik geweldig ervaren ben en de leuke klussen aan nieuwelingetjes geven die de baas kennen. En een paar dagen vantevoren je uren veranderen zonder te vragen of het kanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
willem IIquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:50 schreef Heatseeker het volgende:
Tegen wie moet AZ dit weekend Flips?
Je bent liefdevol nu, RIP inboxen van meisjesquote:
Ik kan je één ding zeggen: het zal niet tegen FC sigaret zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:50 schreef Heatseeker het volgende:
Tegen wie moet AZ dit weekend Flips?
Wie zal mijn eerste slachtoffer worden? U kunt nu inzetten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent liefdevol nu, RIP inboxen van meisjes
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik wel, ruilen? Ik wil weg hier, klootzakken. Uurtje bij uurtje bij me wegsnoepen en me aanspreken alsof ik geweldig ervaren ben en de leuke klussen aan nieuwelingetjes geven die de baas kennen. En een paar dagen vantevoren je uren veranderen zonder te vragen of het kan
IK HEB EEN LEVEN KUTHOER
LB heeft geo al hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wie zal mijn eerste slachtoffer worden? U kunt nu inzetten.
Elbeequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wie zal mijn eerste slachtoffer worden? U kunt nu inzetten.
Nee?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij bekend dat die PI voor mij speciale betekenis heeft?
Mijn ma dacht dat ara en haar vriend uit elkaar gingen door mij, heel gekquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:52 schreef DrNick het volgende:
Oh LB. Mutti zei laatst zo "Vindt die vriend het niet raar dan dat jij altijd met haar omgaat"
quote:
quote:
Thuisquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Thuis of uit? Uit blijft het een lastige club.
Huuquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ma dacht dat ara en haar vriend uit elkaar gingen door mij, heel gek
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB is wel liev, daar niet van
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:52 schreef DrNick het volgende:
Oh LB. Mutti zei laatst zo "Vindt die vriend het niet raar dan dat jij altijd met haar omgaat"
datquote:
Kan Nick je als nog spammenquote:
hahahahaha neequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:54 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Pics van je harige met klontjes besmette poes gepos?
yo ho!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Wacht, ik stuur je directe link naar foto
quote:
Jullie ookquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB is wel liev, daar niet van
Maar nee, Geo vindt dat niet erg.quote:
Obviously.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar nee, Geo vindt dat niet erg.
hoiquote:
ik waardeer dit net iets meer dan goed is.quote:
quote:
Wat heb je op?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik waardeer dit net iets meer dan goed is.
damn
Zondag?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nick, wanneer kom je naar arnhem dan, als je toch door het land reist
Gewoon jointje, maar zegt wel wat meerquote:
Hey Nickquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hee LB, ik waardeer het erg dat jij mijn beste vriend bent
Had 's avonds al wel wat gepland, uur of 8 dacht ikquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hey NickDat vind ik enorm tof om te horen
* LittleBrownie geeft knufquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon jointje, maar zegt wel wat meer
Kitkatquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:57 schreef KitKatChunky het volgende:
uit vertrouwde bron vernam ik dat hier spannende dingen gebeuren.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hee LB, ik waardeer het erg dat jij mijn beste vriend bent
Ga elkaar even bellen, ik weet wat nick doorgaat en met iemand praten even is belangrijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hey NickDat vind ik enorm tof om te horen
Altijd en nimmer.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:57 schreef KitKatChunky het volgende:
uit vertrouwde bron vernam ik dat hier spannende dingen gebeuren.
Wat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ga elkaar even bellen, ik weet wat nick doorgaat en met iemand praten even is belangrijk
Oh hell noquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Haii
Lasertechniek nog gehaald?
Niets mis met jointje.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon jointje, maar zegt wel wat meer
's middags kan ook wel hoor. Als ik thuis wil komen moet ik toch om een uur of 9-10 weg.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had 's avonds al wel wat gepland, uur of 8 dacht ik
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nice, ik heb ook geen tentamens gehaald afgelopen blok :S
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:58 schreef PeZu het volgende:
Dr nick deed jij die briefjes in arnhem voor l. Ja heh
Valt meequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
It will go like this
[ afbeelding ]
Cool. Ga zo wel pittenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:59 schreef DrNick het volgende:
Ik bel je zo wel even ofzo, luister nu muziekjens
Misschien niet, soms wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
wacht... is dit een paradox?
quote:
quote:
Toffe actie dudequote:
ik lees gewoon mee hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:00 schreef KitKatChunky het volgende:
kut flips, beetje mij hier dumpen en dan zelf niks meer zeggen
Ah okquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah k. FOK!ken is ook al wel tof hoor
Je moet gewoon haar kitkat chunkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:00 schreef KitKatChunky het volgende:
kut flips, beetje mij hier dumpen en dan zelf niks meer zeggen
wat?quote:
kikkerperspectiefquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 jaar geleden, ben inmiddels langer ende dikker
Jij bent een toffe jongen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 jaar geleden, ben inmiddels langer ende dikker
Like this isn't natural for yaquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben wel baas zoals je ziet
fuck youquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Like this isn't natural for ya
Je kan ook alles zeggen met de deze piquote:
Uiteraard. En anders kun je nog altijd Mycroft checkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Zo rol ik, toeslaan op de juiste momenten
Current mood:quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
Je kan ook alles zeggen met de deze pi
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
#nohommo, maar op die foto zou ik je wel geven.
Of de veer is gewoon lek.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mijn bureaustoel zakt automatisch heeeeeeeeeeeeel langzaam af. Ik ben obees volgens mij
Weten we dat ook weerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
#nohommo, maar op die foto zou ik je wel geven.
Twinksquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer
was toen 17, eckte twink
Dat doe ik ook welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard. En anders kun je nog altijd Mycroft checken
Ik snap dit echt nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:04 schreef PeZu het volgende:
Kitkat chunken dames kom op... opeens onschuldig doen
je stoel is gewoon het leven zatquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mijn bureaustoel zakt automatisch heeeeeeeeeeeeel langzaam af. Ik ben obees volgens mij
Goeie!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Like this isn't natural for ya
Ikea bureaustoel van 40 euro, veel gebruikt, soms door twee mensen, getuige van uitroeien van miljarden potentiele mensenlevensquote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap dit echt niet#preuts #naief #jong #dame #onschuldig
Hoppa dat zijn al drie users die PeZu niet snappenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik ook nietde link ontgaat mij
Baasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doe ik ook welAl mis ik tegenwoordig weinig gezien mijn enorme aanwezigheid op FOK!
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ikea bureaustoel van 40 euro, veel gebruikt, soms door twee mensen, getuige van uitroeien van miljarden potentiele mensenlevens
ben gelukkig niet stoned
Dat welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:08 schreef PeZu het volgende:
Weet ik wat kitkat chunken is. Klinkt gewoon leuk toch
tijd om het te coinen dan maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:08 schreef PeZu het volgende:
Weet ik wat kitkat chunken is. Klinkt gewoon leuk toch
Ik vind jou ook awesome hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:09 schreef DrNick het volgende:
Jullie zijn allemaal awesome
En LB en VA en Bondage en Flipsels in het speciaal
En wp ook maar die is er niet
Maar jou ken ik nog niet zo goedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:09 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik vind jou ook awesome hoor.
Ok danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:09 schreef DrNick het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:09 schreef DrNick het volgende:
ik spreek je morgen wel weerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:09 schreef DrNick het volgende:
Nah, je bent awesomequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ben niet zo heul leuk blijkt meestal
Maar jij bent ook een toffe userquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:11 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Het is goed recht ik ben ook niet zo veel aanwezig.
ahwquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:09 schreef DrNick het volgende:
Om te creëren moet je vernietigenquote:
Dank je wel, dat is tevens ook de enige waardering die ik op prijs stelquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dank je wel, dat is tevens ook de enige waardering die ik op prijs stel.
Ja truequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu docu over interstellar kijken omdat hij niet op de piratebay staat
IK WIL HEM WEER ZIEN HIJ IS AWESOME
niet in goede kwaliteit, dus nog niet uit op dvd etc.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja true
Staat Interstellar niet op TPB?
Ah, zo.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet in goede kwaliteit, dus nog niet uit op dvd etc.
is wel een tipquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:16 schreef Heatseeker het volgende:
Ik wil Interstellar ook nog wel zien. Ik wacht wel tot Popcorntime hem heeft.
Heb je daar internet voor nodig?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:16 schreef Heatseeker het volgende:
Beter.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:16 schreef Heatseeker het volgende:
had brein dat niet uit de lucht gehaald hieroquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:16 schreef Heatseeker het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
had brein dat niet uit de lucht gehaald hiero
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat is toch geen macht van twee
wowquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wow, als je met een atomische klok 2 verdiepingen hoger gaat staan dan een andere, tikt het na een kort tijdje al minder seconden weg.
holy shit
HOLY FUCKING SHIT DAT IS AWESOME
Het is altijd tijd voor machten van 2.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:24 schreef Flippiee het volgende:
half een en we hebben het over wiskunde![]()
![]()
![]()
Zomg, dat is awesone.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zwaartekracht beinvloed tijd
En ook altijd tijd voor wat liefde.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor machten van 2.
Sterker nog, het hele GPS systeem moet hier rekening mee houden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wow, als je met een atomische klok 2 verdiepingen hoger gaat staan dan een andere, tikt het na een kort tijdje al minder seconden weg.
holy shit
HOLY FUCKING SHIT DAT IS AWESOME
Jaaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ook altijd tijd voor wat liefde.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja de goede oude tijd en dan keek je in je boek en dan was heet weer natuurkunde tijd ik verheugde me altijd daarop die momenten dat je kon lerenquote:
DAAROM ZIJN SCHAATSERS OP HOOGGEBOUWDE IJSBANEN SNELLER WOWquote:
Alleen snelheid beinvloed tijdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zwaartekracht beinvloed tijd
Ja zeiden ze, damnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Sterker nog, het hele GPS systeem moet hier rekening mee houden.
jij mag beginnenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
snelheid is relatiefquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Alleen snelheid beinvloed tijd
EK = 0,5mv^2quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Alleen snelheid beinvloed tijd
wowquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DAAROM ZIJN SCHAATSERS OP HOOGGEBOUWDE IJSBANEN SNELLER WOW
Wat is moeder natuur toch slimquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
EK = 0,5mv^2
door deze formule kunnen we leven
Toffe formule.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
EK = 0,5mv^2
door deze formule kunnen we leven
dat is meer een impuls probleemquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Tenzij je door een trein geraakt wordt natuurlijk.
Tja, het is maar hoe je het bekijkt he.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat is meer een impuls probleem
Ja dat is wel vaker zoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, het is maar hoe je het bekijkt he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |