Ik vind melk niet zo lekker dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik begin pure chocola steeds meer te waarderen
Melk met een half theelepeltje suiker en een blokje chocoladequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind melk niet zo lekker dus dat scheelt.
zet je raam open eventjes, dan voel je een flinterdun laagje koud op je hoofd, maar de rest van je lichaam nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
Maar wat voel ik? Lastig uit te leggen. Het is wel tof.
Dansen de letters al over het scherm?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
Maar wat voel ik? Lastig uit te leggen. Het is wel tof.
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ikquote:
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef PeZu het volgende:
vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef DrNick het volgende:[/b]
[..]
Whisky dien je puur te drinken.
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef PeZu het volgende:
vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef DrNick het volgende:[/b]
[..]
Whisky dien je puur te drinken.
Eens proberen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zet je raam open eventjes, dan voel je een flinterdun laagje koud op je hoofd, maar de rest van je lichaam niet
ga even lopen, drink water
Hij is stukquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ik
Goedkope whisky wat puur niet te zuipen valt is goed te mixen met cola.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ik
Ja, dat zal het zijn.quote:
Kijk eens goedquote:
Ja, het lijkt alsof ik iets heb gepost wat ik niet heb gepostquote:
Heb je daar..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja, het lijkt alsof ik iets heb gepost wat ik niet heb gepostWaus hoor
Enjoyquote:
Aaaaaand we're in.quote:
Ah zo. Naja, niets mis met nuchter zijn natuurlijk. Ben het minimal 4 dagen in de week.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee nooit gehad ookDeed het altijd bij anderen/festivals
Ik vind er ook niets mis mee, maar somsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah zo. Naja, niets mis met nuchter zijn natuurlijk. Ben het minimal 4 dagen in de week.
Oh, dat bedoelde ik er niet mee hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Meh ik ben pro druks. Alleen niet voor mij nu.
Tame Impala sowieso.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aaaaaand we're in.
Tame Impala - Imperialism is wel een leuk album voor nu
ik zet hem ook op
Awquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben wel jaloers op je though
Eens. Als je het soms doet dan blijven de momenten dat je het doet speciaal. Zo rook ik graag na een lange week werken een joint in het weekend. Ben nu trouwens aan de truffels.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets mis mee, maar soms
truffels lijken me ook vet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens. Als je het soms doet dan blijven de momenten dat je het doet speciaal. Zo rook ik graag na een lange week werken een joint in het weekend. Ben nu trouwens aan de truffels.
9 toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
flips, ik heb een 6-uurscontract
Neequote:
Is dit negatief?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Stop.ze tussen je bollenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef Flippiee het volgende:
mijn handen zijn een beetje bevroren
Dat is de oorzaak dat je minder mag werken dus. Als je overigens al 3 periodes gemiddeld 9 uur of meer werkt, heb je recht op meer uren contractquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik dacht 9, en dat zou ik ook wel willenquote:
Meh, kutkou. Ik ga zo peuk roken, zal me erop voorbereiden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef Flippiee het volgende:
mijn handen zijn een beetje bevroren
yepquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar je stond toch altijd 9 uur ingeroosterd?
Ben je alleen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn eerste keer. Moet zeggen dat het goed bevalt.
Dan worden die koudquote:
Ik had het gevraagd, grote kans dat het niet mogelijk is. Ik ben beschikbaar op tijden waar ze niet zoveel mensen hoevenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vreemd dan. Kan je er geen 9 van maken?
picsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je alleen?
[..]
Dan worden die koud
Ja, vrouwtje is ziek helaas. We zouden het samen doen maar dat is er dus niet van gekomen. Gezien de houdbaarheidsdatum heb ik ze daarom zelf maar opgegeten. Zonde om weg te moeten gooien.quote:
Ah, matig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had het gevraagd, grote kans dat het niet mogelijk is. Ik ben beschikbaar op tijden waar ze niet zoveel mensen hoeven
Dan is het semi negatief. Ben wel blij voor je dat je een contract hebt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht 9, en dat zou ik ook wel willen
ahw dat is zielig. en inderdaad vet zonde om weg te doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, vrouwtje is ziek helaas. We zouden het samen doen maar dat is er dus niet van gekomen. Gezien de houdbaarheidsdatum heb ik ze daarom zelf maar opgegeten. Zonde om weg te moeten gooien.
Is ook geen onbepaalde tijdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dan is het semi negatief. Ben wel blij voor je dat je een contract hebt.
Inslagje?quote:
Voel me verder prima en zag geen reden om het niet te doen. En ik heb jullie om tegenaan te kletsen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ahw dat is zielig. en inderdaad vet zonde om weg te doen
Klein beetje postitief dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is ook geen onbepaalde tijd
Okquote:
wij zijn er altijdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Voel me verder prima en zag geen reden om het niet te doen. En ik heb jullie om tegenaan te kletsen.
Werk is natuurlijk werk. Maar ja, beetje zekerheid is wel fijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb ik wel, ruilen? Ik wil weg hier, klootzakken. Uurtje bij uurtje bij me wegsnoepen en me aanspreken alsof ik geweldig ervaren ben en de leuke klussen aan nieuwelingetjes geven die de baas kennen. En een paar dagen vantevoren je uren veranderen zonder te vragen of het kanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
willem IIquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:50 schreef Heatseeker het volgende:
Tegen wie moet AZ dit weekend Flips?
Je bent liefdevol nu, RIP inboxen van meisjesquote:
Ik kan je één ding zeggen: het zal niet tegen FC sigaret zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:50 schreef Heatseeker het volgende:
Tegen wie moet AZ dit weekend Flips?
Wie zal mijn eerste slachtoffer worden? U kunt nu inzetten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent liefdevol nu, RIP inboxen van meisjes
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik wel, ruilen? Ik wil weg hier, klootzakken. Uurtje bij uurtje bij me wegsnoepen en me aanspreken alsof ik geweldig ervaren ben en de leuke klussen aan nieuwelingetjes geven die de baas kennen. En een paar dagen vantevoren je uren veranderen zonder te vragen of het kan
IK HEB EEN LEVEN KUTHOER
LB heeft geo al hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wie zal mijn eerste slachtoffer worden? U kunt nu inzetten.
Elbeequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wie zal mijn eerste slachtoffer worden? U kunt nu inzetten.
Nee?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij bekend dat die PI voor mij speciale betekenis heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |