Ik vind melk niet zo lekker dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik begin pure chocola steeds meer te waarderen
Melk met een half theelepeltje suiker en een blokje chocoladequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind melk niet zo lekker dus dat scheelt.
zet je raam open eventjes, dan voel je een flinterdun laagje koud op je hoofd, maar de rest van je lichaam nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
Maar wat voel ik? Lastig uit te leggen. Het is wel tof.
Dansen de letters al over het scherm?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
Maar wat voel ik? Lastig uit te leggen. Het is wel tof.
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ikquote:
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef PeZu het volgende:
vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef DrNick het volgende:[/b]
[..]
Whisky dien je puur te drinken.
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef PeZu het volgende:
vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef DrNick het volgende:[/b]
[..]
Whisky dien je puur te drinken.
Eens proberen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zet je raam open eventjes, dan voel je een flinterdun laagje koud op je hoofd, maar de rest van je lichaam niet
ga even lopen, drink water
Hij is stukquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ik
Goedkope whisky wat puur niet te zuipen valt is goed te mixen met cola.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ik
Ja, dat zal het zijn.quote:
Kijk eens goedquote:
Ja, het lijkt alsof ik iets heb gepost wat ik niet heb gepostquote:
Heb je daar..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja, het lijkt alsof ik iets heb gepost wat ik niet heb gepostWaus hoor
Enjoyquote:
Aaaaaand we're in.quote:
Ah zo. Naja, niets mis met nuchter zijn natuurlijk. Ben het minimal 4 dagen in de week.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee nooit gehad ookDeed het altijd bij anderen/festivals
Ik vind er ook niets mis mee, maar somsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah zo. Naja, niets mis met nuchter zijn natuurlijk. Ben het minimal 4 dagen in de week.
Oh, dat bedoelde ik er niet mee hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Meh ik ben pro druks. Alleen niet voor mij nu.
Tame Impala sowieso.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aaaaaand we're in.
Tame Impala - Imperialism is wel een leuk album voor nu
ik zet hem ook op
Awquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben wel jaloers op je though
Eens. Als je het soms doet dan blijven de momenten dat je het doet speciaal. Zo rook ik graag na een lange week werken een joint in het weekend. Ben nu trouwens aan de truffels.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets mis mee, maar soms
truffels lijken me ook vet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens. Als je het soms doet dan blijven de momenten dat je het doet speciaal. Zo rook ik graag na een lange week werken een joint in het weekend. Ben nu trouwens aan de truffels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |