SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
die stond al in het vorige topicquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:06 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=Spock-acteur Leonard Nimoy (83) is overleden]afbeelding[/url] ]
Juperdepuupquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar Juup, ik bedoelde dat je ook gewoon goed voor jezelf moet zorgen, ook als de kleine dame er niet is
Doe het vnl op gehoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is trouwens flicka knulla, dus sjoef had het bijna juist
De anderen worden gecensureerd...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:11 schreef D. het volgende:
Niet echt mooie dames trouwens, die uit de OP
Soms heb ik best wel medelijden met je .....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
sodeju! huis is weer verbouwd maar de vloer ligt er nog![]()
*weer thuis is*
cool. Ik heb het opgepikt door Zweedse blogs te lezenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, en spreken
Heb voor een Zweeds bedrijf gewerkt
Ik weetquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar Juup, ik bedoelde dat je ook gewoon goed voor jezelf moet zorgen, ook als de kleine dame er niet is
Wat heeft ie nu weer uitgespookt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
sodeju! huis is weer verbouwd maar de vloer ligt er nog![]()
*weer thuis is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |