abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150150073
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:51 schreef Toga het volgende:

[..]

Omdat zij zo indirect stelen van mij en zij mij met jouw logica ook dwingen om te stelen van anderen. Wie gaat er zo winnen? De slimsten? Degenen die niet gepakt worden? Je ziet waar dit heen gaat hè?
Dat geld komt niet uit jouw maar uit hun eigen beurs
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_150150093
Aankaarten
  zaterdag 28 februari 2015 @ 17:55:22 #153
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_150150129
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef capricia het volgende:
Een vriendin van mij woont al jaren samen, maar geeft dat niet door aan de gemeente omdat ze dan haar huurtoeslag enzo kwijt is.
Nu hebben ze onlangs een kindje gekregen. Dus ik dacht "nu zullen ze het vast wel officieel maken". Maar nee hoor...want als alleenstaande moeder krijgt ze alleenstaande oudertoeslag en nog meer tegemoetkomingen.
Dus hij staat bij zijn ouders ingeschreven, maar woont in feite al 5 jaar bij haar. Heeft een modaal inkomen.

Bah, wat walg ik van dit soort profiteurs! :r

Klacht: mensen die de boel flessen
Derhalve houd ik ook niet van VVD-ers. Beetje zwendelen, beetje liegen, beetje stelen. :r
pi_150150227
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
Dat geld komt niet uit jouw maar uit hun eigen beurs
Oh? Ik betaal geen belastingen? Sociale verzekeringen? Waar denk je dat de overheid geld vandaan haalt?
Racist
pi_150150288
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Derhalve houd ik ook niet van VVD-ers. Beetje zwendelen, beetje liegen, beetje stelen. :r
Waar haal je vandaan dat het VVD-ers zijn? Omdat "links" dat NOOOOIT zou doen? :s)
Racist
pi_150150318
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:58 schreef Toga het volgende:

[..]

Oh? Ik betaal geen belastingen? Sociale verzekeringen? Waar denk je dat de overheid geld vandaan haalt?
oke jouw belastingafdracht gaat direct naar deze mensen :') simpele ziel
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 28 februari 2015 @ 18:34:25 #157
66083 Platina
78th Element
pi_150151361
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 18:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

de enige simpele ziel hier ben jij, maar jij bent helaas te simpel om dat door te hebben.
pi_150152255
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 18:34 schreef Platina het volgende:

[..]

de enige simpele ziel hier ben jij, maar jij bent helaas te simpel om dat door te hebben.
persoonlijke aanvallen ipv argumenten, jij komt er wel
Jij bent het zonnetje!!!
pi_150152343
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:06 schreef Platina het volgende:

[..]

jij verlinkt ze pas bij moord?
Als een vriend van mij zoiets flikte had ik ze allang verlinkt en was het geen vriend meer van mij. Heeft weinig met de NSB te doen, het niet verlinken ligt dichter bij het NSB gedachtegoed dan het wel verlinken.
Daarom vertel je dit aan niemand door, want je hebt altijd misgunners _O_
Irene is bae <3
pi_150153480
quote:

[..]

:') simpele ziel
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

persoonlijke aanvallen ipv argumenten, jij komt er wel
Pot, ketel..
Racist
  † In Memoriam † zaterdag 28 februari 2015 @ 19:44:07 #161
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_150153669
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 18:34 schreef Platina het volgende:

[..]

Juist. Thnx. ^O^
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_150159713
Ik vind dat je het moet melden. Ze maken misbruik van het systeem en door mensen als jouw vriendin, worden de bedragen ingekort bij de mensen die er wel echt behoefte aan hebben. Ook gaan de (inkomsten)belastingen zowat jaarlijks omhoog om al die kosten te kunnen betalen, is gewoon oneerlijk wat ze doen.

Je bent nu in feite medeplichtig, aangezien je dit geheim houdt.
pi_150169631
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 22:09 schreef Wondertjex het volgende:
Ik vind dat je het moet melden. Ze maken misbruik van het systeem en door mensen als jouw vriendin, worden de bedragen ingekort bij de mensen die er wel echt behoefte aan hebben. Ook gaan de (inkomsten)belastingen zowat jaarlijks omhoog om al die kosten te kunnen betalen, is gewoon oneerlijk wat ze doen.

Je bent nu in feite medeplichtig, aangezien je dit geheim houdt.
:') Het mes van de guillotine kan niet bot genoeg zijn voor misantropische NSB'ers als jij. Het type dat zijn eigen moeder erbij zou lappen voor een paar euro.

Continue de moralistische fatsoensrakker willen uit hangen zonder verder te kijken, is het eerlijk dat de kosten van veel dingen zo hoog zijn hier? (zor/wonen/scholing/boetes), hoge belastingen/accijnzen.
En dan neerkijken op mensen die de mazen van de wet op zoeken in plaats de baantjesjagers die er voor zichzelf zitten erop aanspreken vanwege et creëren van een corrupt systeem waarin zulk gedrag rechtvaardigt is om het hoofd boven water te houden en normaal te leven.

Erge is nog dat TS zogenaamd een vriendin is, elkaar verklikken, misgunnen, schijnheilig gedrag, afgunst...
Allemaal kenmerken van extreem individualisme en een compleet gebrek aan samenhorigheid.
Grappig dat het dan het tegenovergestelde is als het om "ons" belastinggeld gaat.
  zondag 1 maart 2015 @ 04:56:47 #164
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_150169725
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 03:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
.
En dan neerkijken op mensen die de mazen van de wet op zoeken in plaats de baantjesjagers die er voor zichzelf zitten erop aanspreken vanwege et creëren van een corrupt systeem waarin zulk gedrag rechtvaardigt is om het hoofd boven water te houden en normaal te leven.

Dit is niet de mazen van de wet op zoeken, dit is gewoon botweg frauderen, en jij propageert dat 'we' elkaar dan nog de hand boven het hoofd moeten houden en tegelijkertijd klaag je over een 'corrupt systeem'? :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_150170230
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 03:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

:') Het mes van de guillotine kan niet bot genoeg zijn voor misantropische NSB'ers als jij. Het type dat zijn eigen moeder erbij zou lappen voor een paar euro.

Continue de moralistische fatsoensrakker willen uit hangen zonder verder te kijken, is het eerlijk dat de kosten van veel dingen zo hoog zijn hier? (zor/wonen/scholing/boetes), hoge belastingen/accijnzen.

Erge is nog dat TS zogenaamd een vriendin is, elkaar verklikken, misgunnen, schijnheilig gedrag, afgunst...
Allemaal kenmerken van extreem individualisme en een compleet gebrek aan samenhorigheid.
Grappig dat het dan het tegenovergestelde is als het om "ons" belastinggeld gaat.
Weet je waarom die kosten zo hoog zijn? Omdat er genoeg mensen zijn als die vriendin van ts, die onterecht gebruik maken van de sociale voorzieningen. De naam zegt het al SOCIALE VOORZIENINGEN, oftewel bedoelt voor de mensen die een minimum inkomen hebben en zonder die toeslagen niet kunnen rondkomen.

Ik ben het eens met de stelling dat de overheid meer de vorm van roverheid begint in te nemen, maar men moet ook nadenken waarom dat zo is. Mijn inkomsten/loon/accijnsbelasting gaat zowat jaarlijks omhoog en mijn toeslagen (toeslagen waar ik zelf wel echt recht op heb voorlopig) dalen, omdat er dus genoeg fraudeurs zijn die onbeschaamd meepikken, terwijl ze zonder die toeslagen net zo goed kunnen rondkomen en er geen recht op hebben.
pi_150170418
Ik ben man, blank heb geen modeziekte.

Krijg ik ook subsidie?
  zondag 1 maart 2015 @ 08:59:00 #167
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_150170476
TS, geef mij de namen, adressen en andere relevante info maar ff.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_150171352
Terechte klacht. De moraal is tegenwoordig ver te zoeken bij veel mensen.
Dit verpest Nederland. Op een gegeven moment zijn dingen voor een land niet meer betaalbaar.
En voor mensen die het nodig hebben is geen geld.
Egoïsme viert hoogtij, bah.

Fok! zit ook vol met mensen die aan het staatsinfuus liggen. Zijn 'r vaak nog trots op ook. Da's het zieke.

[ Bericht 31% gewijzigd door niels0 op 01-03-2015 10:16:37 ]
pi_150171423
Uiteindelijk is het gewoon diefstal. Alleen je jat van de totale maatschappij zodat de schade van het slachtoffer laag ligt.

Uiteindelijk, vooral als je het het eens ter sprake hebt gebracht, zou ik het wel gewoon melden. Andere mensen werken gewoon voor hun geld, dus ze passen zich maar gewoon aan. Vrienden of niet (al vraag ik me af of het snel vrienden van mij zouden zijn, zulke lakse mensen die liever frauderen dan zichzelf omhoog werken).

De situatie zou wel anders zijn als ze in echte financiële nood zouden zitten (geen geld voor boodschappen etc), maar die situatie komt in Nederland zelden voor.
Eerst denken, dan typen
pi_150171493
Mensen in de bijstand moet men aan het werk trappen. Ga maar papier prikken of verplicht ze tot verzorging van ouderen.
Niet meewerken? Okee, geldkraan dicht. Moet je 'ns opletten dat ze dan wèl kunnen opeens.
  zondag 1 maart 2015 @ 10:27:15 #171
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_150171622
Gewoon aangeven, mensen zoals zij maken dit land kapot.

Overigens valt het in dit topic wel op dat vooral mensen uit een bepaalde bevolkingsgroep geen moeite hebben met diefstal. Geeft te denken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_150171709
quote:
14s.gif Op zondag 1 maart 2015 10:27 schreef MichaelScott het volgende:
Gewoon aangeven, mensen zoals zij maken dit land kapot.

Overigens valt het in dit topic wel op dat vooral mensen uit een bepaalde bevolkingsgroep geen moeite hebben met diefstal. Geeft te denken.
Aangeven vind ik te ver gaan. Ik ben geen verklikker. Het zal uit mensen zèlf moeten komen.
De staat heeft prima controle-faciliteiten om misbruikers van het systeem op het matje te roepen.
  zondag 1 maart 2015 @ 10:34:01 #173
335133 MichaelScott
pi_150171730
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 10:32 schreef niels0 het volgende:

[..]

Aangeven vind ik te ver gaan. Ik ben geen verklikker. Het zal uit mensen zèlf moeten komen.
De staat heeft overigens prima controle-faciliteiten om misbruikers van het systeem op het matje te roepen.
Dan ben je dus onderdeel van het probleem door fraudeurs en dieven de hand boven het hoofd te houden.
pi_150171758
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 10:34 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Dan ben je dus onderdeel van het probleem door fraudeurs en dieven de hand boven het hoofd te houden.
Nee, ik houd ze zeker niet de hand boven het hoofd, maar mensen aangeven vind ik moreel verwerpelijk.
Burgers die elkaar verklikken en een door de overheid ingevoerde 'Kliklijn'. Zeer fout vind ik.
Dan ben je een NSBer.
  zondag 1 maart 2015 @ 10:42:53 #175
335133 MichaelScott
pi_150171870
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 10:36 schreef niels0 het volgende:

[..]

Nee, ik houd ze zeker niet de hand boven het hoofd, maar mensen aangeven vind ik moreel verwerpelijk.
Burgers die elkaar verklikken en een door de overheid ingevoerde 'Kliklijn'. Zeer fout vind ik.
Dan ben je een NSBer.
Onderdeel van het probleem dus, duidelijk.

Je kunt zeggen wat je wilt, maar de NSB was wel effectief. Iets wat we ook wel kunnen gebruiken in de strijd tegen misbruik van voorzieningen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')