lekker hoor, alles dubbel terugbetalenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:41 schreef 404_Error het volgende:
http://www.meldmisdaadanoniem.nl
Je kunt ook bellen over fraude zoals met een verzekering, de belasting, sociale premies of uitkeringen.
Ik heb vrienden in alle lagen van de bevolking.quote:
Ik zit er moreel wel mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Misbruik maken van sociale systemen is onacceptabel, gewoon melden dit
Heb jij een baan? Zo ja, dan betaal jij via de belastingen aan hen. Uit eigenbelang dus gewoon anoniem aangeven.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:48 schreef capricia het volgende:
Ik zit er moreel wel mee.
Maar melden vind ik idd NSB-achtig.
Had gehoopt dat het zou stoppen als het kindje er was...maar ja, nu krijgen ze nog meer geld van de staat... Dus voor hun alleen maar meer reden om zo door te gaan.
Lijkt me wel, hier betalen we met z'n allen voor. Dit soort profiteurs/uitbuiters mogen best een keer tegen de lamp lopen in mijn ogen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:56 schreef capricia het volgende:
Vindt iedereen hier dat ik dit moet melden, of moet ik me er buiten houden?
heb het verbeterd voor je.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lijkt me wel, hier betalen we met z'n allen voor. Dit soort profiteurs/uitbuiters mogenmoetenbest een keer tegen de lamp lopen in mijn ogen.
Wat voor lamp heb je in je ogen zitten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lijkt me wel, hier betalen we met z'n allen voor. Dit soort profiteurs/uitbuiters mogen best een keer tegen de lamp lopen in mijn ogen.
Schemerlamp. Mét demper.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat voor lamp heb je in je ogen zitten?
Even een irrelevante zijsprong, wordt dat kind ook geflest of krijgt het gewoon borstvoeding?quote:
BV.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Even een irrelevante zijsprong, wordt dat kind ook geflest of krijgt het gewoon borstvoeding?
Ben gelukkig in mijn huwelijk, we hebben een kind, beiden een baan, koopwoning.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |