Dat ontken ik niet. Ik weet alleen niet wat voor zin het heeft in deze discussie.
Salzburg, Steau, Legia, zat er ook fysiek gewoon meer dan 40.000 man. Bij PSV komen jullie niet eens op meer dan de helft in die fase van het toernooi. Ik kan mij best voorstellen dat je er dan als speler ook niet meer 150% voor gaat.
Ik denk dat je het andersom moet zien. Door teleurstellende prestaties, weinig bevlogenheid en evenzo weinig aansprekende tegenstanders was er gewoon minder animo. PSV speelt Europees vaak gewoon labbekakkerig.
Dat mag geen excuus zijn anders. Ajax heeft in de EL anders ook geen fantastische affiches gehad de afgelopen jaren. Daar was het op een paar duizend plekken na anders wel nagenoeg uitverkocht.
Wat Lans zegt. De eerste jaren was het nog best 'betrokken'. Nm de tegenstanders minder aansprekend worden en de prijzen die betaald moeten worden blijven CL-waardig wordt de belangstelling gewoon minder. Doordeweeks zit ik vnml in Amsterdam, ik ga echt geen ¤35 betalen voor een zaadwedstrijd, om daarna haastie haastie de trein te halen. Ajax heeft CL gespeeld, en stroomden daarna de 2e ronde in. Dat is toch wel iets anders. Daarnaast is Ajax nou niet de club echt recht van spreken heeft wb uitverkochte stadions inderdaad.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Wat Lans zegt. De eerste jaren was het nog best 'betrokken'. Nm de tegenstanders minder aansprekend worden en de prijzen die betaald moeten worden blijven CL-waardig wordt de belangstelling gewoon minder. Doordeweeks zit ik vnml in Amsterdam, ik ga echt geen ¤35 betalen voor een zaadwedstrijd, om daarna haastie haastie de trein te halen. Ajax heeft CL gespeeld, en stroomden daarna de 2e ronde in. Dat is toch wel iets anders. Daarnaast is Ajax nou niet de club echt recht van spreken heeft wb uitverkochte stadions inderdaad.
35 euro ja?
Dat is wel bijzonder veel te noemen dan is het nog enigszins begrijpelijk.
Wat Lans zegt. De eerste jaren was het nog best 'betrokken'. Nm de tegenstanders minder aansprekend worden en de prijzen die betaald moeten worden blijven CL-waardig wordt de belangstelling gewoon minder. Doordeweeks zit ik vnml in Amsterdam, ik ga echt geen ¤35 betalen voor een zaadwedstrijd, om daarna haastie haastie de trein te halen.
Zeker niet als je verwacht dat je clubje weer een pak slaag krijgt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL. #NoDAPL
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ow, ik dacht dat het HMF was, met de auto van van Geel. Waar is die knakker toch gebleven? Ik vond zijn posts altijd wel amusant, en hij zei soms best nog wel es dingen die klopte.
Meer mogelijkheden op het middenveld, maar met Hendrix en Hiljemark is dat niet echt nodig.
Schaars/Hiljemark maakt ook geen bal uit.
ach, voor hij echt wedstrijd fit is en heel is zijn we weer wedstrijden verder en is het seizoen bijna over.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Klinkt misschien raar, maar nu UA Depay heeft, kunnen ze mis wel net als met Nike destijds met Ronaldo dat ze de Spurs meefinancieren om Memphis te halen, dat zou voor hun een echte stunt zijn.
Op vrijdag 27 februari 2015 21:04 schreef Doublepain het volgende: Klinkt misschien raar, maar nu UA Depay heeft, kunnen ze mis wel net als met Nike destijds met Ronaldo dat ze de Spurs meefinancieren om Memphis te halen, dat zou voor hun een echte stunt zijn.
Op vrijdag 27 februari 2015 23:02 schreef Tjacka het volgende: Na het topic van Ajacied422 ben ik wel benieuwd. Ik heb geen zin om het uit te vogelen. Maar zitten jullie in pot 3 of pot 4 in de CL?
PSV staat maar een paar plaatsen onder Ajax, dus pot 3 neem ik aan
uiteraard. En de jaren die daarna komen gaan een ramp worden aangezien dan de twee enorm goede jaren gaan wegvallen....
die 20. nog wat is het eerste jaar wat weg gaat vallen...... dus je moet volgend jaar derde worden in de poule en nog punten sprokkelen in de EL
Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef rubbereend het volgende: die 20. nog wat is het eerste jaar wat weg gaat vallen...... dus je moet volgend jaar derde worden in de poule en nog punten sprokkelen in de EL
PSV heeft toch geen kans op een poulefase ticket zodra ze tweede zijn geworden in de competitie. Ik weet daarom niet of dat zoveel uit gaat maken.
Op zaterdag 28 februari 2015 18:20 schreef Lange_Lans het volgende: Knap van de Ajacieden dat ze er nog geloof in houden. Weliswaar tegen beter weten in en enorm geforceerd, maar toch.
Van de grootste bek in het land, naar 14 punten achterstand
Overigens als PSV morgen echt verliest die ik dat wel weer doortrekken naar de andere wedstrijden. Dus morgen is echt een grote sleutel wedstrijd denk ik.
Achja morgen 90 minuten lang achter mijn club staan en hopen op het beste.
Op zondag 1 maart 2015 06:50 schreef tja77 het volgende: Nou heren zeg het maar, is het over 12 uur; 11 punten verschil 14 punten verschil 17 punten verschil
Mag deze dame ook meedoen. Ik zeg weer een 3-punter voor ons psv. Ze zijn vast erg getergd, na die europese zeperd van afgelopen donderdag
Op zondag 1 maart 2015 06:50 schreef tja77 het volgende: Nou heren zeg het maar, is het over 12 uur; 11 punten verschil 14 punten verschil 17 punten verschil
Ik denk dat beide wel tevreden kunnen zijn met de 2e optie ....ik in ieder geval wel.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Op zaterdag 28 februari 2015 18:20 schreef Lange_Lans het volgende: Knap van de Ajacieden dat ze er nog geloof in houden. Weliswaar tegen beter weten in en enorm geforceerd, maar toch.
De eer redden zou leuk zijn maar gezien de fouten die Ajax toch altijd wel maakt is een gelijkspel al heel wat.