Ohhh.....quote:Op maandag 2 maart 2015 09:55 schreef Cue_ het volgende:
Ze zei drie keer raden.. niet drie mensen die het gaan raden
Hoax! Er zitten geen drie mensen op fok, we zijn allemaal kloons van Danny!quote:Op maandag 2 maart 2015 09:55 schreef Cue_ het volgende:
Ze zei drie keer raden.. niet drie mensen die het gaan raden
Oh, iemand dacht dat het serieus zo moet?quote:Op maandag 2 maart 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Jullie hebben het goed, jeeej. Toch een interessante manier van spellen.
Wat winnen we?quote:Op maandag 2 maart 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2015 09:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoax! Er zitten geen drie mensen op fok, we zijn allemaal kloons van Danny!
Lijkt bijna Frans.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er eentjequote:
Ik zeg dat ik allang gezegd heb dat de feitelijkheden uiteraard kloppen.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg dat je uit je nek lult als je zegt dat je geen van die 27 herkent.
Dan nog.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik allang gezegd heb dat de feitelijkheden uiteraard kloppen.
Er niet bij stilstaan is ook een mogelijkheid. Ik herken me ook niet in het feit dat ik me zou moeten beseffen dat ik oud ben door die genoemde puntenquote:
Ik geloof je gewoon niet. Ik denk dat het ontkennen van daar niks in zien nummer 28 op die lijst kan zijn. Hoef je verder niks mee, ligt helemaal bij mij.quote:
Dat is een gevolg er van. Maar sowieso die punten niet herkennen, is doen alsof je nog een twintiger bent.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er niet bij stilstaan is ook een mogelijkheid. Ik herken me ook niet in het feit dat ik me zou moeten beseffen dat ik oud ben door die genoemde punten
Hij zegt toch dat de feiten kloppen? Ik sta er, wss net zoals heatwave, alleen niet bij stil dat we daardoor ouder worden. Ik mag het hopen dat ik ouder word namelijk. Tijden veranderen en ik vind het bv wel grappig om te zien dat de 'jeugd van tegenwoordig' zich net zo druk maakt als wij vroeger. Alleen om andere dingen.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een gevolg er van. Maar sowieso die punten niet herkennen, is doen alsof je nog een twintiger bent.
Maar door die punten sta je er wel eventjes bij stil en dus kan je concluderen dat je dus ouder bent geworden en dat je het idd herkentquote:Op maandag 2 maart 2015 10:21 schreef Pheno het volgende:
alleen niet bij stil dat we daardoor ouder worden.
Preciesquote:Op maandag 2 maart 2015 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar door die punten sta je er wel eventjes bij stil en dus kan je concluderen dat je dus ouder bent geworden en dat je het idd herkent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |