Ohhh.....quote:Op maandag 2 maart 2015 09:55 schreef Cue_ het volgende:
Ze zei drie keer raden.. niet drie mensen die het gaan raden
Hoax! Er zitten geen drie mensen op fok, we zijn allemaal kloons van Danny!quote:Op maandag 2 maart 2015 09:55 schreef Cue_ het volgende:
Ze zei drie keer raden.. niet drie mensen die het gaan raden
Oh, iemand dacht dat het serieus zo moet?quote:Op maandag 2 maart 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Jullie hebben het goed, jeeej. Toch een interessante manier van spellen.
Wat winnen we?quote:Op maandag 2 maart 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2015 09:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoax! Er zitten geen drie mensen op fok, we zijn allemaal kloons van Danny!
Lijkt bijna Frans.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er eentjequote:
Ik zeg dat ik allang gezegd heb dat de feitelijkheden uiteraard kloppen.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg dat je uit je nek lult als je zegt dat je geen van die 27 herkent.
Dan nog.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik allang gezegd heb dat de feitelijkheden uiteraard kloppen.
Er niet bij stilstaan is ook een mogelijkheid. Ik herken me ook niet in het feit dat ik me zou moeten beseffen dat ik oud ben door die genoemde puntenquote:
Ik geloof je gewoon niet. Ik denk dat het ontkennen van daar niks in zien nummer 28 op die lijst kan zijn. Hoef je verder niks mee, ligt helemaal bij mij.quote:
Dat is een gevolg er van. Maar sowieso die punten niet herkennen, is doen alsof je nog een twintiger bent.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er niet bij stilstaan is ook een mogelijkheid. Ik herken me ook niet in het feit dat ik me zou moeten beseffen dat ik oud ben door die genoemde punten
Hij zegt toch dat de feiten kloppen? Ik sta er, wss net zoals heatwave, alleen niet bij stil dat we daardoor ouder worden. Ik mag het hopen dat ik ouder word namelijk. Tijden veranderen en ik vind het bv wel grappig om te zien dat de 'jeugd van tegenwoordig' zich net zo druk maakt als wij vroeger. Alleen om andere dingen.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een gevolg er van. Maar sowieso die punten niet herkennen, is doen alsof je nog een twintiger bent.
Maar door die punten sta je er wel eventjes bij stil en dus kan je concluderen dat je dus ouder bent geworden en dat je het idd herkentquote:Op maandag 2 maart 2015 10:21 schreef Pheno het volgende:
alleen niet bij stil dat we daardoor ouder worden.
Preciesquote:Op maandag 2 maart 2015 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar door die punten sta je er wel eventjes bij stil en dus kan je concluderen dat je dus ouder bent geworden en dat je het idd herkent
ProRailquote:Op maandag 2 maart 2015 10:37 schreef HeatWave het volgende:
.
Whatever, we kunnen we weer over op standaard-rel nummer 2, de modderfokking NS die weer eens keihard faalt, maar het is weer niet de schuld van de arme NS natuurlijk.
Whatever. Het rijdt niet, weer...quote:
Ik las hetquote:
Klopt, is de schuld van Prorailquote:Op maandag 2 maart 2015 10:37 schreef HeatWave het volgende:
.
Whatever, we kunnen we weer over op standaard-rel nummer 2, de modderfokking NS die weer eens keihard faalt, maar het is weer niet de schuld van de arme NS natuurlijk.
Als er een rotsblok op de weg ligt, is het de schuld van de voorste auto, dat die er niet even om heen rijdt. Volgens jouw logica althans.quote:
Lekker makkelijk, weer. Als jij jaar in, jaar uit een wanproduct aflevert door je leverancier ligt de schuld nog steeds lekker bij je leverancier, wat een mooie constructiequote:
En de NS deelt lekker boetes uit, voor een paar voeten op de bankquote:Op maandag 2 maart 2015 10:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Had iemand al gezegd dat prorail echt een keimooi station heeft opgeleverd in Delft?En ze deelden koek uit vanochtend
Dat was de politie smartass. NS-conducteurs heb ik daar nog nooit zo triest over zien doen.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En de NS deelt lekker boetes uit, voor een paar voeten op de bank.
Natuurlijk mag het idd niet, maar je laat je wel lekker kennen als bedrijf dat toch al zo kotst op zijn klanten.
True, ik lees het nu.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat was de politie smartass. NS-conducteurs heb ik daar nog nooit zo triest over zien doen.
Goed idee!quote:
Vooral die andere post negeren hequote:Op maandag 2 maart 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, weer. Als jij jaar in, jaar uit een wanproduct aflevert door je leverancier ligt de schuld nog steeds lekker bij je leverancier, wat een mooie constructie.
quote:Op maandag 2 maart 2015 11:08 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben ook een keer betrapt met mijn voeten op de bank in de trein. Had er wel netjes een krantje onder gelegd.
Ben keihard gaan huilen en kreeg geen boete. Wel keek de hele coupe me vol medelijden aan.
Ik deed het niet eens met opzet, ik had zo'n ongelooflijk lange kutdag achter de rug, zo'n pijn in mijn benen en die conducteur/agent was zo freaking gemeen... Ik kon het niet helpen dat ik ging janken.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Toch mooi hoe dat altijd werkt bij vrouwen
Ik had een keer een verkeerd kaartje gekocht en had een conductrice die me gewoon op de bon slingerde. Later nog een keer gehad, mocht ik van de conducteur bij het volgende station uitstappen om daar een kaartje te kopen
Ik hoefde niet eens te brullenquote:Op maandag 2 maart 2015 11:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik deed het niet eens met opzet, ik had zo'n ongelooflijk lange kutdag achter de rug, zo'n pijn in mijn benen en die conducteur/agent was zo freaking gemeen... Ik kon het niet helpen dat ik ging janken.
Maar wel mooi ja. Dat met dat kaartje kopen heb ik ook wel eens gehad.
Je kunt wel vergeten in te checkenquote:Op maandag 2 maart 2015 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit gewoon nooit met mijn voeten op de bank. Wel eens op het prullenbakje (in zo'n koploper) maar daar zeggen ze niets van.
Ook nog nooit een boete gehad, terwijl ik in mijn studententijd vaak zat (oprecht) vergeten ben kaartjes te kopen als ik een keer door de weeks in de trein zat.
Da's overigens wel een voordeel van dat inchecken, je kunt nooit vergeten te betalen.
O ja hoor, overdag, als je geen haast hebt en het niet stervensdruk is, is het heerlijkquote:Op maandag 2 maart 2015 11:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik houd van de trein, vind het echt een relaxte manier van reizen, over de NS zelf ben ik echter wat gereserveerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |