SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
minder, liever andersom gezien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
12 maart = Dnipro - Ajax -> 19:00
19 maart = Ajax - Dnipro -> 21:00![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
minder, liever andersom gezien.![]()
BREAKING: @FrankRonald1970 kondigt aan nog minimaal 1,5 jaar bij #Ajax te blijven. Voor alle ins en outs zie Telesport.nl
Frank![]()
![]()
Mooiquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef wieisboos het volgende:
BREAKING: @FrankRonald1970 kondigt aan nog minimaal 1,5 jaar bij #Ajax te blijven. Voor alle ins en outs zie Telesport.nl
Frank![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef wieisboos het volgende:
FrankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter dat je om 21:00 thuis speelt dan 19:00, als Ajax. Meer kans op een vol stadion, en natuurlijk lekkerder als je tweede duel thuis is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
kan ik een keer met het ov ipv de auto. (bier drinken dus)![]()
kans is groter dat we winnen van dnjepr dan dat we verliezen denk ik
zitten we zo maar in de kwartfinale
Groot fan van User Wotte![]()
we vreten ze op manquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:37 schreef Tjacka het volgende:
kans is groter dat we winnen van dnjepr dan dat we verliezen denk ik
zitten we zo maar in de kwartfinalegraag op anoniem![]()
BAASquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef wieisboos het volgende:
Frank![]()
Netjesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef wieisboos het volgende:
FrankDat had ik echt niet verwacht. Hopelijk bezem door de selectie en volgend jaar ff flink knallen.
![]()
ik wacht wel op de reactie van ggmmquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef wieisboos het volgende:
Frankgraag op anoniem![]()
volgend seizoen beste selectie sinds jarenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
hopelijk daarna tegen zenit er uitquote:
dan heb ik geen een eu uittripje gehad![]()
Zivkogod naar het eerste. Genoeg jong ajax voor zo een jongen. Anders wacht ik de bus op.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:39 schreef mokkiemok het volgende:
volgend seizoen beste selectie sinds jarengraag op anoniem![]()
Dat zal indruk maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zivkogod naar het eerste. Genoeg jong ajax voor zo een jongen. Anders wacht ik de bus op.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik zeg b elftal opstellen in de Eredivisie en vol gaan voor de EL. Gaan we die gewoon effe winnen. Wordt het toch nog leuk seizoen. En volgen seizoen de triple!
![]()
![]()
nee, dat heeft hij al vanaf dag 1 verteld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:45 schreef DaveDave09 het volgende:
Wel super nieuws hoor, de boer die blijft![]()
Maar is dat ook zo als barca komt in de zomer..?
En dat zou ik hem ook niet kwalijk nemen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Als je hem iets niet kunt verwijten is dat hij zijn woord houdt. Geweldige trainer en geweldig persoon. Al heb ik hem dit seizoen een keer uit zijn rol zien vallen. Toen werd hij wat zenuwachtig voor de tv. Ik ben even vergeten na welke verliespartij dat was.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:45 schreef DaveDave09 het volgende:
Wel super nieuws hoor, de boer die blijft![]()
Maar is dat ook zo als barca komt in de zomer..?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
tegen vitesse geloof ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je hem iets niet kunt verwijten is dat hij zijn woord houdt. Geweldige trainer en geweldig persoon. Al heb ik hem dit seizoen een keer uit zijn rol zien vallen. Toen werd hij wat zenuwachtig voor de tv. Ik ben even vergeten na welke verliespartij dat was.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en dan derde worden zekerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef j95 het volgende:
Ik zeg b elftal opstellen in de Eredivisie en vol gaan voor de EL. Gaan we die gewoon effe winnen. Wordt het toch nog leuk seizoen. En volgen seizoen de triple!
hebben we meer kans om in de kampioenenpoule te komen als we ook van dnjepr winnen?Groot fan van User Wotte![]()
Dat vond ik niet prettig om te zien.quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:49 schreef Tjacka het volgende:
hebben we meer kans om in de kampioenenpoule te komen als we ook van dnjepr winnen?
VBL / De stylist
nee zo had ik hem ook nog nooit gezien, toen zag ik pas de crisis bij Ajaxquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vond ik niet prettig om te zien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heet niet voor niks kampioenenpoule ehhquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:49 schreef Tjacka het volgende:
hebben we meer kans om in de kampioenenpoule te komen als we ook van dnjepr winnen?![]()
Wel meer kans op de geplaatste status
hhhhh![]()
ik bedoel om daar iemand uit te lotenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:50 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Heet niet voor niks kampioenenpoule ehh![]()
Wel meer kans op de geplaatste status
zo gaat dat toch?Groot fan van User Wotte![]()
Ja, Sevilla staat vlak achter Ajax op de ranglijst en die kunnen best 4e in Spanje worden. Hetzelfde geldt voor Kiev. Naar boven kijken wordt lastig, want dat scheelt 9 punten (dan zal Ajax sowieso de halve finales moeten halen).quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:49 schreef Tjacka het volgende:
hebben we meer kans om in de kampioenenpoule te komen als we ook van dnjepr winnen?![]()
vanaf volgend jaar zijn we wel weer een goed jaar kwijtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, Sevilla staat vlak achter Ajax op de ranglijst en die kunnen best 4e in Spanje worden. Hetzelfde geldt voor Kiev. Naar boven kijken wordt lastig, want dat scheelt 9 punten (dan zal Ajax sowieso de halve finales moeten halen).
dan moeten we volgend seizoen wel kampioen worden
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 14:51:57'Deze rotkop staat volgend jaar ook weer voor de groep', zei FdB tegen zijn spelers. 'Toen lachten ze' #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
Eigen jeugd allez bam bamquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komen weer wat kutaankopen dus ook op aanraden van de Boer![]()
Mooi.quote:De Boer belooft Ajax voorlopig trouw te blijven
Vrijdag, 27 februari 2015 om 14:36
Frank de Boer heeft duidelijkheid gegeven over zijn toekomst. De coach heeft nog een contract dat tot de zomer 2017 doorloopt, maar toch was het de vraag of hij na dit seizoen nog in Amsterdam werkzaam zou blijven. De Boer heeft de clubleiding van Ajax nu beloofd dat hij nog minimaal een jaar zal blijven, zo maakt Ajax vrijdagmiddag bekend op de officiële website van de club.
/
De Boer staat sinds december 2010 voor de groep bij Ajax, waar hij destijds de opvolger was van Martin Jol. De voormalig verdediger werd in zijn eerste vier seizoenen als hoofdtrainer steeds kampioen van Nederland, maar een vijfde titel op rij lijkt er niet in te zitten. Koploper PSV, aankomende zondag de tegenstander van Ajax, heeft op het moment veertien punten meer.
De Boer had vorig jaar al aangegeven dat hij openstond voor een buitenlands avontuur en flirtte toen even met Tottenham Hotspur, dat echter voor Mauricio Pochettino koos. De Boer bleef dus bij Ajax en zal ook volgend seizoen nog bij de recordkampioen voor de groep staan.
"Ik heb er een goed gevoel over", wordt De Boer geciteerd door De Telegraaf. "Er staat een goed fundament met veel langdurige contracten. Ik zie heel veel perspectief. Nog steeds heb ik het gevoel dat ik hier niet klaar ben." Vorig seizoen werd de coach nog in verband gebracht met grote Engelse clubs. "Op dit moment speelt er niets. Vorig jaar was dat anders", aldus De Boer.![]()
niet fatsoenlijk te komen neequote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:04 schreef S15 het volgende:
Reistechnisch een waardeloze loting natuurlijk. Sportief zie ik ons die gasten wel verslaan.
Stel dat je EL wint dan maakt het niet uit of je 2e of 3e bent, dan zit je toch in de CL (of heb ik dat verkeerd begrepen??)quote:
Niet dat Ajax de EL gaat winnen hoor, maar dromen mag altijd natuurlijk."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Mochten alle competities nu afgelopen zijn, dan krijg je dit:quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vanaf volgend jaar zijn we wel weer een goed jaar kwijt
dan moeten we volgend seizoen wel kampioen worden
Derde voorronde, geplaatst
Oek2: Shaktar Donetsk (85.5)
Ned2: Ajax (64.1)
Rus2: CSKA Moskou (55.4)
Fra3: Marseille (55.3)
Bel2: Anderlecht (49.2)
ongeplaatst
Tur2: Besiktas (36.5)
Zwi2: Young Boys (31.3)
Tsj2: Sparta Praag (30.8)
Gri2: Panathinaikos (19.2)
Oos2: Rapid Wien (15.6)
Als we er dan vanuit gaan dat de geplaatste ploegen zich plaatsen voor de laatste voorronde, krijg je dit:
Geplaatst
Dui4: Schalke (109.1)
Eng4: Man Utd (102.9)
Spa4: Valencia (98.8)
Ita3: Napoli (74.0)
Ongeplaatst
Por3: Sporting (56.1)
Bel2: Anderlecht (49.2)![]()
hopen dat dnjepr tweede word in oekraine danquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mochten alle competities nu afgelopen zijn, dan krijg je dit:
Derde voorronde, geplaatst
ongeplaatst
Tur2: Besiktas (36.5)
Zwi2: Young Boys (31.3)
Tsj2: Sparta Praag (30.8)
Gri2: Panathinaikos (19.2)
Oos2: Rapid Wien (15.6)
Als we er dan vanuit gaan dat de geplaatste ploegen zich plaatsen voor de laatste voorronde, krijg je dit:
Geplaatst
Dui4: Schalke (109.1)
Eng4: Man Utd (102.9)
Spa4: Valencia (98.8)
Ita3: Napoli (74.0)
Ongeplaatst
Por3: Sporting (56.1)
Nouja, al die clubs vallen op een goede dag te pakken hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hopen dat dnjepr tweede word in oekraine dan
Alleen moet het dan wel flink meezitten.![]()
sporting, cska, marseille en anderlecht schat ik puur lager in danquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nouja, al die clubs vallen op een goede dag te pakken hoor.
Alleen moet het dan wel flink meezitten.
shaktar, united, valancia of napoli hoorGroot fan van User Wotte![]()
goedkope prijzen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ajax.nl/Ticket(...)o-Dnipropetrovsk.htm
weer goedkope prijzen![]()
pff vrij duur manquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ajax.nl/Ticket(...)o-Dnipropetrovsk.htm
weer goedkope prijzen
tegen zo nietszeggende tegenstanderGroot fan van User Wotte![]()
Frank: "Deze rotkop staat volgend jaar ook weer voor de groep."
Wat een ongelooflijke baas is Frank toch
![]()
lekker weer een paar vrije zaterdagen en zondagen voor de boegquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komen weer wat kutaankopen dus ook op aanraden van de BoerRED ONS HENNIEGOD![]()
kratje bier en wat oostblokhoerenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat schieten we financieel met een ronde verder op?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
een half miljoen + recettesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat schieten we financieel met een ronde verder op?![]()
Als ze nou trouwens elke wedstrijd zorgen dat ze met 3-0 voorstaan bij rust, dan maakt die slechte tweede helft ook niet meer uit.
Amen.![]()
Ervaring?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:41 schreef riazop het volgende:
Hoeren in Rusland zijn duurder dan die in ons land. Zelfs met de huidige roebel.![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:39 schreef PantaRhei het volgende:
Prachtig om te zien. Een trainer met karakter en clubliefde die niet de boel in de steek laat als het even tegenzit![]()
Weer wat talent bij de vrienden uit Slowakije gestald.quote:AS Trencin expect an arrival of two talented Jamaicans
AS Trencin signed long-term contracts with duo of talented Jamaican football players. 17-years old Leon Bailey and 16-years old Kyle Butler signed contracts till the end of 2017. Both players appeared in Trencin during last summer, when they played several friendly games for AS Trencin youth teams.
„We are very happy that we managed to bring to our club two great football talents. We can say and compare them to two unpolished diamonds. Leon Bailey was even scouted and offered contract by Ajax Amsterdam and Chelsea FC. These top clubs described him as a unique and exceptional talent. We believe that in AS Trencin shirt Leon and Kyle will continue in their progress and development. In both cases, club counts with their involvemnt in the first team gradually,“ reveals general manager of AS Trencin Robert Rybnicek.
Leon, playing on the position of winger or central forward, and Kyle, playing as a central midfielder, are coming from Phoenix All Stars Football Academy. Co-operation between AS Trencin and Phoenix All Stars Acadamy is expected to continue in future as well. „We managed to agree on great partnership,“ commented the CEO of academy and also the father of the boys Craig Butler and added: „I am very happy for my sons. They can make their dreams come true and reach great achievements in future.“
„During our visit in Trencin we could see the club, its way of working and interesting results of developing young footballers. We believe we can continue in our development in Slovakia. My father and academy prepared me to play professional football. I am glad for this opportunity and I will put my all into achieving full success,“ said Leon and his brother Kyle added: „Thanks to AS Trencin, we can play at top level and show our qualities.“
„The club works on details for completing work residence permit in Slovakia for both youngsters. Their arrival is expected very soon, estimated at the end of March, “ concluded Rybnicek.
http://www.astrencin.sk/e(...)ented-Jamaicans-1159![]()
Jazeker. Op straat ben je een euro of 60 lichter (buiten moskou 40) en in de clubs begint het bij 240 euriquote:![]()
Hopelijk kan Ajax nu eindelijk eens bepalende spelers houden. Zeker de voorhoede met Kishna, Milik en El Ghazi kan heel goed worden als ze zich doorontwikkelen. Middenveld met Klaassen, Sinkgraven en Bazoer is ook genieten. Serero is goed als backup, Andersen mag een andere club zoeken.
Achterin liggen nog wel wat problemen natuurlijk. Boilesen is te vaak geblesseerd, Veltman te wisselvallig, Moisander is over de top en Van Rhijn lijkt ook stil te staan in zijn ontwikkeling. We hebben sowieso een echte leider nodig achterin, iemand die vertrouwen uitstraalt en de verdediging goed neer kan zetten. Liefst ook iemand met een rotkarakter, want Veltman, Moisander en van der Hoorn zijn veel te soft voor het echte werk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Denk dat Frank nu ook inziet dat er (goede)aankopen nodig en dat hij dat goed doen hoop ik. 2-3 spelers 35 miljoen. Ja toch. Ipv 35 spelers voor 2-3 miljoenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Nigel de Jong kom maar! En Heitinga voor Moisanderquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:45 schreef Shreyas het volgende:
Hopelijk kan Ajax nu eindelijk eens bepalende spelers houden. Zeker de voorhoede met Kishna, Milik en El Ghazi kan heel goed worden als ze zich doorontwikkelen. Middenveld met Klaassen, Sinkgraven en Bazoer is ook genieten. Serero is goed als backup, Andersen mag een andere club zoeken.
Achterin liggen nog wel wat problemen natuurlijk. Boilesen is te vaak geblesseerd, Veltman te wisselvallig, Moisander is over de top en Van Rhijn lijkt ook stil te staan in zijn ontwikkeling. We hebben sowieso een echte leider nodig achterin, iemand die vertrouwen uitstraalt en de verdediging goed neer kan zetten. Liefst ook iemand met een rotkarakter, want Veltman, Moisander en van der Hoorn zijn veel te soft voor het echte werk.![]()
Denk dat hij eerder ziet wat voor geweldig talent er nog aankomt en dat hij daar graag mee wil werken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:51 schreef Smoofie het volgende:
Denk dat Frank nu ook inziet dat er (goede)aankopen nodig en dat hij dat goed doen hoop ik. 2-3 spelers 35 miljoen. Ja toch. Ipv 35 spelers voor 2-3 miljoen![]()
Nu maar hopen dat Frank er achter is gekomen dat er een ervaren (en goede) verdediger gehaald moet worden.![]()
Ajax is nou eenmaal niet zo succesvol met aankopen geweest. Milik, Sinkgraven, Schöne en Cillessen zijn natuurlijk fantastisch, maar daar staan miskopen als Sana, Duarte, Zimling, Sigthorsson en Andersen tegenover. Van der Hoorn vind ik nog wel enigszins nuttig in sommige wedstrijden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:51 schreef Smoofie het volgende:
Denk dat Frank nu ook inziet dat er (goede)aankopen nodig en dat hij dat goed doen hoop ik. 2-3 spelers 35 miljoen. Ja toch. Ipv 35 spelers voor 2-3 miljoen
Verder moet je geen spelers kopen die de jeugd in de weg gaan zitten, maar omdat er verdedigend gezien ook weinig aan komt qua talent (misschien Damon Mirani), moet je niet schromen om daarvoor de portemonnee te trekken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan je Andersen nou in dat rijtje plaatsen, druifquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is nou eenmaal niet zo succesvol met aankopen geweest. Milik, Sinkgraven, Schöne en Cillessen zijn natuurlijk fantastisch, maar daar staan miskopen als Sana, Duarte, Zimling, Sigthorsson en Andersen tegenover. Van der Hoorn vind ik nog wel enigszins nuttig in sommige wedstrijden.
Verder moet je geen spelers kopen die de jeugd in de weg gaan zitten, maar omdat er verdedigend gezien ook weinig aan komt qua talent (misschien Damon Mirani), moet je niet schromen om daarvoor de portemonnee te trekken.![]()
Net zoals Mozes Daddy?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weer wat talent bij de vrienden uit Slowakije gestald.![]()
Waardeloze speler, komt te kort voor Ajaxquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe kan je Andersen nou in dat rijtje plaatsen, druifOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hebt het tegen Shreyasquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe kan je Andersen nou in dat rijtje plaatsen, druif![]()
Ik zou Shreyas als een Groene Druif beschrijven.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe kan je Andersen nou in dat rijtje plaatsen, druif
Ondertussen gaan GGMM en ik dnjepr dnjepropetrovsk proberen uit te spreken.graag op anoniem![]()
Je komt zelf tekort.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waardeloze speler, komt te kort voor AjaxAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik speel niet bij Ajax, Andersen wel helaasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Groot talent, moet alleen meer vent worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik speel niet bij Ajax, Andersen wel helaasAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eerst moet Ajax voor Sjonnie bedelen .quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nigel de Jong kom maar! En Heitinga voor MoisanderRED ONS HENNIEGOD![]()
gaat een 'eeuwig talent' talent worden vrees ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Groot talent, moet alleen meer vent worden.Heitinga zou ik echt een ramp vinden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst moet Ajax voor Sjonnie bedelen .Groot fan van User Wotte![]()
Dat mensen hier een tribuneklant van Hertha willen is onbegrijpelijk jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaat een 'eeuwig talent' talent worden vrees ik
[..]
Heitinga zou ik echt een ramp vinden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zou zomaar kunnen wat betreft Andersen, voetballend kan ie het wel aan maar er komt meer bij kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaat een 'eeuwig talent' talent worden vrees ik
[..]
Heitinga zou ik echt een ramp vinden.
Heitinga zou evt. alleen goed zijn in de kleedkamer denk ik, heb 'm altijd te klein gevonden als CV en is nu al een aantal jaar aan het kwakkelen. Maar evt. in de vd Hoorn rol (vervanger Velman of Viergever) zou nog wel kunnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De Jong wel, maar met Heitinga ga je denk ik geen versterking in huis halen op het moment. Probeer dan liever die Van Dijk van Celtic terug te halen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nigel de Jong kom maar! En Heitinga voor MoisanderBFF met GGMM![]()
Ach het is zo'n leuk Ajax-icoon ofzo toch.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat mensen hier een tribuneklant van Hertha willen is onbegrijpelijk jaGroot fan van User Wotte![]()
De tribuneklant van Bayer Leverkusen doet het vrij goed bij Ajax hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat mensen hier een tribuneklant van Hertha willen is onbegrijpelijk jaOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die is de laatste maanden ook erg matig anders.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Jong wel, maar met Heitinga ga je denk ik geen versterking in huis halen op het moment. Probeer dan liever die Van Dijk van Celtic terug te halen.Groot fan van User Wotte![]()
Dat is maar een klein niveau verschil natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De tribuneklant van Bayer Leverkusen doet het vrij goed bij Ajax hoorGroot fan van User Wotte![]()
Is nooit een icoon geweest. En hij overschat zichzelf behoorlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach het is zo'n leuk Ajax-icoon ofzo toch.RED ONS HENNIEGOD![]()
Aah ok, ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd geen wedstrijden van Celtic heb gezien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die is de laatste maanden ook erg matig anders.BFF met GGMM![]()
Hertha is inderdaad net zo goed als Bayer Leverkusen, En die Pool is net zo oud als Heitingaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De tribuneklant van Bayer Leverkusen doet het vrij goed bij Ajax hoorRED ONS HENNIEGOD![]()
Gefeliciteerd pik en het ''ene'' komt dus weer door het strenge regiem.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hertha is inderdaad net zo goed als Bayer Leverkusen, En die Pool is net zo oud als Heitinga![]()
Ik mag jou wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hertha is inderdaad net zo goed als Bayer Leverkusen, En die Pool is net zo oud als HeitingaGroot fan van User Wotte![]()
waar gaat dit nu weer overquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd pik en het ''ene'' komt dus weer door het strenge regiem.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk eigenlijk dat Bazoer en/of Riedewald volgend seizoen al goed genoeg zijn om wekelijks op '6' te spelen.![]()
Komt fysiek en mentaal gewoon te kort. Ook Andersen heeft net als Kishna en El Ghazi fantastische dingen laten zien. Voor Andersen zou het misschien goed zijn om een jaartje naar een Heerenveen of andere subtopper te gaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen wat betreft Andersen, voetballend kan ie het wel aan maar er komt meer bij kijken.
Heitinga zou evt. alleen goed zijn in de kleedkamer denk ik, heb 'm altijd te klein gevonden als CV en is nu al een aantal jaar aan het kwakkelen. Maar evt. in de vd Hoorn rol (vervanger Velman of Viergever) zou nog wel kunnen.
Zelf heb ik liever ervaring op het veld staan dan op de bank. Poulsen en Ooijer waren aardig maar niet echt grote successen te noemen. Heb mij ook vaak genoeg aan die gasten kapot geërgerd.Groot fan van User Wotte![]()
Ahquote:
maar laten we dat niet hier bespreken.
Je hoeft me trouwens niet te feliciteren om het feit dat De Boer blijftRED ONS HENNIEGOD![]()
Daarom hield ik het ook kort. Mag je Frank niet? Maar gisteren was wel lekker. Milik kun je nu al met dikke winst verkopenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ah
Je hoeft me trouwens niet te feliciteren om het feit dat De Boer blijft![]()
Gisteren was een incident ja . een goede wedstrijdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom hield ik het ook kort. Mag je Frank niet? Maar gisteren was wel lekker. Milik kun je nu al met dikke winst verkopenRED ONS HENNIEGOD![]()
En als beloning een echte pauper loting.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gisteren was een incident ja . een goede wedstrijd![]()
![]()
Gaat nog moeilijk worden in dat kutland iddquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En als beloning een echte pauper loting.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Wow over 2 weken al. Heerlijk! Dacht dat het wel weer ff zou duren
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Eerst zondag maar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:59 schreef MrStock het volgende:
Wow over 2 weken al. Heerlijk! Dacht dat het wel weer ff zou durenGroot fan van User Wotte![]()
weer een zaadseizoen komt eraanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ah
Je hoeft me trouwens niet te feliciteren om het feit dat De Boer blijftOh.![]()
Jij vindt Boilesen ook een geweldig talent dus jouw lat ligt wel erg laagquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk dat hij eerder ziet wat voor geweldig talent er nog aankomt en dat hij daar graag mee wil werken.Oh.![]()
Mag je niet zeggen hierquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
weer een zaadseizoen komt eraan
Heil de Boer
Heil BoilesenRED ONS HENNIEGOD![]()
Doet alles tot in de perfectiequote:
Kijk ons totaalvoetbal dan eens floreren als nooit tevoren
RED ONS HENNIEGOD![]()
nja een goed opvolger van de Boer kan ik ook niet bedenken hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen hier
Heil de Boer
Heil Boilesen
Maar niemand kan toch ontkennen dat het spel onder de Boer op wat incidenten na structureel onder de maat zijn?Oh.![]()
Ik ook niet , maar inderdaad iets beter spel moet toch wel mogelijk zijn met deze selectie ?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nja een goed opvolger van de Boer kan ik ook niet bedenken hoor.
Maar niemand kan toch ontkennen dat het spel onder de Boer op wat incidenten na structureel onder de maat zijn?RED ONS HENNIEGOD![]()
Cruijff denkt compleet anders lolquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die zich blindstaren op die kampioenschappen
Nooit boven de 80 punten gehaald met AjaxRED ONS HENNIEGOD![]()
Zijn jullie blij met het blijven van de Boer?
Ik snap niet dat hij zelf wilt blijven, of zijn er geen clubs geinteresseerd?![]()
JongAjax vs MVV: Mous; Owusu, Tete, Van Bruggen, Lartey Sanniez; Sporkslede, Menig, Warmerdam; Muric, Hendriks, Acolatse.![]()
Waarom snap je dat niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ik snap niet dat hij zelf wilt blijven, of zijn er geen clubs geinteresseerd?![]()
Valt niks meer te winnen voor hem, matig elftal, baas die de hand op de knip houdt.. 5 jaar bij dezelfde club - nieuwe uitdaging.quote:![]()
Natuurlijk zijn we blij. Alleen mensen met een beperking hebben er nog problemen mee. Dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ik snap niet dat hij zelf wilt blijven, of zijn er geen clubs geinteresseerd?graag op anoniem![]()
Haalt prima puntenaantallen voor de selecties waarmee hij heeft moeten werken. We hebben jarenlang met spelers als Ebecilio en Lukoki op de flanken gespeeld for fuck's sakequote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die zich blindstaren op die kampioenschappen
Nooit boven de 80 punten gehaald met Ajax. We verliezen elk jaar dragende spelers en Frank kiest ervoor om dat vooral te op te vangen met jeugd. Goed voor de lange termijn, maar door de wisselvalligheid van die jonge gastjes haal je nu eenmaal geen 80 punten of meer. Je ziet het bij PSV, die kunnen een jaartje de selectie bij elkaar houden, krijgen nog een paar goede versterkingen ook en worden meteen met een straatlengte voorsprong kampioen. Die luxe heeft Frank nooit gehad. Kritiekpunten bij Frank zijn dat hij sommige spelers te lang het vertrouwen geeft en dat Ajax ondermaats heeft gepresteerd in de Europa League onder hem. Blijft naar mijn mening de ideale man voor ons.
![]()
Anti voetbal ole olequote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn we blij. Alleen mensen met een beperking hebben er nog problemen mee. Dat spreekt voor zich.RED ONS HENNIEGOD![]()
Frank is zelf verantwoordelijk voor de samenstelling van de selectie, dat is een slap excuus dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Haalt prima puntenaantallen voor de selecties waarmee hij heeft moeten werken. We hebben jarenlang met spelers als Ebecilio en Lukoki op de flanken gespeeld for fuck's sake. We verliezen elk jaar dragende spelers en Frank kiest ervoor om dat vooral te op te vangen met jeugd. Goed voor de lange termijn, maar door de wisselvalligheid van die jonge gastjes haal je nu eenmaal geen 80 punten of meer. Je ziet het bij PSV, die kunnen een jaartje de selectie bij elkaar houden, krijgen nog een paar goede versterkingen ook en worden meteen met een straatlengte voorsprong kampioen. Die luxe heeft Frank nooit gehad. Kritiekpunten bij Frank zijn dat hij sommige spelers te lang het vertrouwen geeft en dat Ajax ondermaats heeft gepresteerd in de Europa League onder hem. Blijft naar mijn mening de ideale man voor ons.
En het voetbal is gewoon veel te matig, ook met de spelers die we hebben.Oh.![]()
Het spel is al jaren niet om aan te gluren, daar heb ik wel problemen mee ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn we blij. Alleen mensen met een beperking hebben er nog problemen mee. Dat spreekt voor zich.Oh.![]()
Hij maakt genoeg rare beslissingen andersquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn we blij. Alleen mensen met een beperking hebben er nog problemen mee. Dat spreekt voor zich.![]()
Die luxe heeft hij wel kunnen hebben maar hij was te naïef met gebrek aan aankopen en al dat geld op de bank.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Haalt prima puntenaantallen voor de selecties waarmee hij heeft moeten werken. We hebben jarenlang met spelers als Ebecilio en Lukoki op de flanken gespeeld for fuck's sake. We verliezen elk jaar dragende spelers en Frank kiest ervoor om dat vooral te op te vangen met jeugd. Goed voor de lange termijn, maar door de wisselvalligheid van die jonge gastjes haal je nu eenmaal geen 80 punten of meer. Je ziet het bij PSV, die kunnen een jaartje de selectie bij elkaar houden, krijgen nog een paar goede versterkingen ook en worden meteen met een straatlengte voorsprong kampioen. Die luxe heeft Frank nooit gehad. Kritiekpunten bij Frank zijn dat hij sommige spelers te lang het vertrouwen geeft en dat Ajax ondermaats heeft gepresteerd in de Europa League onder hem. Blijft naar mijn mening de ideale man voor ons
AFCA
Hij weet wat hij doet. Hij zal er best een reden voor hem. Voor die paar rare beslissingen hoef je 1 coach niet te ontslaan en sws niet na 4 kampioenschappen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij maakt genoeg rare beslissingen andersgraag op anoniem![]()
Dan gaan we de bus opwachten en de spelers toespreken. De coach in dit geval laten wij gewoon erbuiten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het spel is al jaren niet om aan te gluren, daar heb ik wel problemen mee ja.graag op anoniem![]()
quote:'AC Milan heeft vijf miljoen euro over voor Serero'
Vrijdag, 27 februari 2015 om 17:56
Na het vertrek van Daley Blind naar Manchester United probeerde Frank de Boer het met nieuwkomers Nick Viergever en Niki Zimling als verdedigende middenvelder, maar de oplossing voor zijn probleem bleek al in huis te zijn. Thulani Serero werd iets naar achteren geschoven en sinds de Zuid-Afrikaan voor de verdediging speelt, is hij erg belangrijk geworden voor Ajax.
/
De kleine middenvelder hoort vaak bij de betere spelers bij Ajax en dat is ook in Italië niet onopgemerkt gebleven. Mediaset claimt dat AC Milan belangstelling heeft voor de 24-jarige Serero en dat de Italiaanse grootmacht bereid is om vijf miljoen euro voor de technicus te betalen. Serero heeft bij Ajax nog een contract dat tot de zomer van 2017 doorloopt.
De middenvelder kwam in 2011 naar Amsterdam, nadat hij indruk had gemaakt bij Ajax Cape Town. In zijn eerste twee seizoenen liet Frank de Boer hem nog niet vaak meedoen, maar vorig seizoen werd Serero basisspeler bij Ajax. Hij speelde tot dusver 65 competitiewedstrijden voor de hoofdstedelingen in de Eredivisie, waarvan 20 in het lopende voetbaljaar.![]()
zo goed is Serero nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:17 schreef Baconbus het volgende:
5 miljoen? Zijn ze wel helemaal lekker. Stuur ze maar een shirtje.![]()
lol. Nog steeds (samen met Davy) de beste middenvelder die we hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
zo goed is Serero nou ook weer niet.
5 miljoen is echt een pis in je broek-bedrag.
Best jammer ook trouwens, dat nog steeds veel fans niet door hebben dat Serero altijd één van de beteren is.wooblabalurg![]()
Serero is verdedigend aardig maar over de middenlijn heb je weinig aan hemquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Nog steeds (samen met Davy) de beste middenvelder die we hebben.
5 miljoen is echt een pis in je broek-bedrag.
Best jammer ook trouwens, dat nog steeds veel fans niet door hebben dat Serero altijd één van de beteren is.![]()
Dat ben ik niet met je eens, maar stel dat ik dat ook zou vinden is het dus je beste nummer 6, die verkoop je niet voor een habbekrats.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Serero is verdedigend aardig maar over de middenlijn heb je weinig aan hemwooblabalurg![]()
Vraag maar aan Daley Blind wat verkopen voor een habbekrats isquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, maar stel dat ik dat ook zou vinden is het dus je beste nummer 6, die verkoop je niet voor een habbekrats.RED ONS HENNIEGOD![]()
17,5 miljoen. Maak me gek.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vraag maar aan Daley Blind wat verkopen voor een habbekrats is
wooblabalurg![]()
Denk het ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had veel meer kunnen zijn , Man Utd was wanhopigwooblabalurg![]()
Dat zeg ik, Frank denkt lange termijn. We hadden dit seizoen bijvoorbeeld een ervaren CVM kunnen halen, maar dan had dat de ontwikkeling van spelers als Bazoer en Riedewald in de weg gestaan, om maar wat te noemen. Dat soort talenten komen niet meer naar Ajax als ze zien dat ze nauwelijks kansen krijgen. Het voetbal is al een tijdje ondermaats, dat klopt, maar in zijn eerste twee volle seizoenen onder Frank was het voetbal gewoon prima over het algemeen. Ik heb goede hoop dat we volgend seizoen hetzelfde kunnen doen als PSV nu, omdat alle talenten dan een heel jaar hebben gehad om zich te ontwikkelen en ik niet verwacht dat er belangrijke spelers zullen vertrekken. Een goede vervanger voor Moisander, een linksback en je bent klaar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank is zelf verantwoordelijk voor de samenstelling van de selectie, dat is een slap excuus dus.
En het voetbal is gewoon veel te matig, ook met de spelers die we hebben.![]()
Dacht dat Zimling onze ervaren CVM was , Type Woutersquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Frank denkt lange termijn. We hadden dit seizoen bijvoorbeeld een ervaren CVM kunnen halen, maar dan had dat de ontwikkeling van spelers als Bazoer en Riedewald in de weg gestaan, om maar wat te noemen. Dat soort talenten komen niet meer naar Ajax als ze zien dat ze nauwelijks kansen krijgen. Het voetbal is al een tijdje ondermaats, dat klopt, maar in zijn eerste twee volle seizoenen onder Frank was het voetbal gewoon prima over het algemeen. Ik heb goede hoop dat we volgend seizoen hetzelfde kunnen doen als PSV nu, omdat alle talenten dan een heel jaar hebben gehad om zich te ontwikkelen en ik niet verwacht dat er belangrijke spelers zullen vertrekken. Een goede vervanger voor Moisander, een linksback en je bent klaar.
RED ONS HENNIEGOD![]()
2 miljoen zou al mooi zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
5 miljoen, strik er om zou ik zeggen![]()
Tja Zimling is overduidelijk niet voor de basis gehaald, dus dan is het minder erg als het blijkt dat hij er niets van kan (blijft een waardeloze aankoop natuurlijk). Gelukkig stelt Frank dan gewoon Riedewald of Bazoer op.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht dat Zimling onze ervaren CVM was , Type Wouters![]()
Het rare is dat de boer juist eerst het middenveld en de aanval wil versterken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:45 schreef Shreyas het volgende:
Achterin liggen nog wel wat problemen natuurlijk. Boilesen is te vaak geblesseerd, Veltman te wisselvallig, Moisander is over de top en Van Rhijn lijkt ook stil te staan in zijn ontwikkeling. We hebben sowieso een echte leider nodig achterin, iemand die vertrouwen uitstraalt en de verdediging goed neer kan zetten. Liefst ook iemand met een rotkarakter, want Veltman, Moisander en van der Hoorn zijn veel te soft voor het echte werk.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Als je gewoon een redelijk hoog puntenaantal wilt halen moet je er ook wat ervaring bijgooien. Dat is vooral wat er nu ook bij PSV is gebeurd met Guardado en de Jong.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Frank denkt lange termijn. We hadden dit seizoen bijvoorbeeld een ervaren CVM kunnen halen, maar dan had dat de ontwikkeling van spelers als Bazoer en Riedewald in de weg gestaan, om maar wat te noemen. Dat soort talenten komen niet meer naar Ajax als ze zien dat ze nauwelijks kansen krijgen. Het voetbal is al een tijdje ondermaats, dat klopt, maar in zijn eerste twee volle seizoenen onder Frank was het voetbal gewoon prima over het algemeen. Ik heb goede hoop dat we volgend seizoen hetzelfde kunnen doen als PSV nu, omdat alle talenten dan een heel jaar hebben gehad om zich te ontwikkelen en ik niet verwacht dat er belangrijke spelers zullen vertrekken. Een goede vervanger voor Moisander, een linksback en je bent klaar.
Daarbij heb ik niet zoveel vertrouwen in nieuwe aankopen van het TH.Oh.![]()
Cavani weet ,net als Barcelonaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Tja Zimling is overduidelijk niet voor de basis gehaald, dus dan is het minder erg als het blijkt dat hij er niets van kan (blijft een waardeloze aankoop natuurlijk). Gelukkig stelt Frank dan gewoon Riedewald of Bazoer op.RED ONS HENNIEGOD![]()
Toen had hij het specifiek over ervaren spelers, ze willen wel nog een verdediger halen maar die hoeft geen ervaring te hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het rare is dat de boer juist eerst het middenveld en de aanval wil versterken.![]()
Verdediging op de schopquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben veel te nieuwsgierig naar welke spelers ze gaan halengraag op anoniem![]()
Gudelj en Mokotjo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben veel te nieuwsgierig naar welke spelers ze gaan halenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gemiddelde leeftijd bij Ajax ligt hoger. Verschil zit hem er in dat bij PSV kwaliteit is ingekocht.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je gewoon een redelijk hoog puntenaantal wilt halen moet je er ook wat ervaring bijgooien. Dat is vooral wat er nu ook bij PSV is gebeurd met Guardado en de Jong.
Daarbij heb ik niet zoveel vertrouwen in nieuwe aankopen van het TH.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/56(...)eg-PSV-jongste.dhtmlWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Denk je dat serero meer gaat opleveren? Ik denk dat hij volgend seizoen amper gaat spelen namelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je gemist Litmanen
Jammer dat je weer binnenkomt met zo'n opmerking
Hoe gaat het Heinzje?![]()
Laatste grafiek die ik heb gezien zette Ajax op 21,8/9 en PSV hoger. (1 na jongste).quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd bij Ajax ligt hoger. Verschil zit hem er in dat bij PSV kwaliteit is ingekocht.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/56(...)eg-PSV-jongste.dhtml
Maarja verschilt per wedstrijd.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik denk dat Serero wel meer oplevert dan die 2 miljoen die jij noemt. In de CL en tegenwoordig ook in de competitie is hij structureel één van de betere spelersquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat serero meer gaat opleveren? Ik denk dat hij volgend seizoen amper gaat spelen namelijk.
Hoe gaat het Heinzje?
En hier gaat het uitstekendBij jou?
![]()
Denk dat Riedewald en Bazoer zijn plekje gaan overnemen volgend seizoen. Dan zal hij minder spelen en dus minder opleveren. Het is niet alsof hij wekelijks uitblinkt maar hij is tegenwoordig iig niet meer de slechtste op het veld want hij op linkshalf wel was.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat Serero wel meer oplevert dan die 2 miljoen die jij noemt. In de CL en tegenwoordig ook in de competitie is hij structureel één van de betere spelers
En hier gaat het uitstekendBij jou?
Goed net een reisje naar New York achter de rug en binnen kort 3 maanden naar India. Goed leven dus.![]()
Dat denk ik ook, dus als je nu nog een paar miljoenen voor hem kan vangen moet je dat wel doen denk ik. Is nou niet echt iemand om als breekijzer in de ploeg te brengen, dus om hem op de bank te zetten heeft ook niet veel nut lijkt mequote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat Riedewald en Bazoer zijn plekje gaan overnemen volgend seizoen. Dan zal hij minder spelen en dus minder opleveren. Het is niet alsof hij wekelijks uitblinkt maar hij is tegenwoordig iig niet meer de slechtste op het veld want hij op linkshalf wel was.
Goed net een reisje naar New York achter de rug en binnen kort 3 maanden naar India. Goed leven dus.
New York is niks mis mee, maar wil je dat voortaan wel even melden en af en toe een update plaatsen? Maakte me een beetje ongerust. Je hebt dus ook de wedstrijd van gisteren gemist?![]()
Heb al tijden geen hele wedstrijd kunnen kijken. Werk en reizen zorgen er voor dat ik geen tijd vrij heb voor het voetbal. Samenvattingen kijk ik wel nog over het algemeen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dus als je nu nog een paar miljoenen voor hem kan vangen moet je dat wel doen denk ik. Is nou niet echt iemand om als breekijzer in de ploeg te brengen, dus om hem op de bank te zetten heeft ook niet veel nut lijkt me
New York is niks mis mee, maar wil je dat voortaan wel even melden en af en toe een update plaatsen? Maakte me een beetje ongerust. Je hebt dus ook de wedstrijd van gisteren gemist?![]()
Je mist er weinig aan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb al tijden geen hele wedstrijd kunnen kijken. Werk en reizen zorgen er voor dat ik geen tijd vrij heb voor het voetbal. Samenvattingen kijk ik wel nog over het algemeen.Oh.![]()
Serero lijkt mij een betere back-up dan bijvoorbeeld een ziemling of poulsen van de afgelopen jaren.
Lekker houden dus.Groot fan van User Wotte![]()
Ik zou ook zo geen opvolger weten voor hem, maar niemand kan ontkennen dat het spel van Ajax al twee seizoenen zeker zwaar onder de maat is.quote:Oh.![]()
Serero lekker als VM laten spelen. Die jonge gasten krijgen nog wel terugvalletjes.
En Serero is nu gewoon een van onze ervaren mensen, dus niks mis mee om te laten staan.Oh.![]()
Frank heeft charisma, zelfspot maar maakt af en toe ook domme keuzes.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ook zo geen opvolger weten voor hem, maar niemand kan ontkennen dat het spel van Ajax al twee seizoenen zeker zwaar onder de maat is.
Het zegt al genoeg dat jij geen andere opvolger weet. Frank is op dit moment nog steeds de beste keuze.Groot fan van User Wotte![]()
Heeft ook met blessures te maken vooral dit seizoenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ook zo geen opvolger weten voor hem, maar niemand kan ontkennen dat het spel van Ajax al twee seizoenen zeker zwaar onder de maat is.![]()
Sigthorsson is een groot gemisquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft ook met blessures te maken vooral dit seizoen![]()
Al wordt tie bankzitter volgend jaar, dan nog is hij wel handig als je wat blessures krijgt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero lekker als VM laten spelen. Die jonge gasten krijgen nog wel terugvalletjes.
En Serero is nu gewoon een van onze ervaren mensen, dus niks mis mee om te laten staan.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja precies. Ik kan best leven met het nieuws dat hij blijft maar ik hang niet meteen de vlag uit.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Frank heeft charisma, zelfspot maar maakt af en toe ook domme keuzes.
Het zegt al genoeg dat jij geen andere opvolger weet. Frank is op dit moment nog steeds de beste keuze.
En hij doet ook wel dingen goed zoals jeugd de kans geven etc. maar sommige dingen qua spelers ziet hij meestal veel te laat en blijft hij dan koppig aan vasthouden.Voor de winterstop toen er minder blessures waren was het spel ook niet om aan te zien op wat incidentjes na.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft ook met blessures te maken vooral dit seizoen
Net als vorig seizoen. Ligt niet echt aan blessures. Meer aan dat de tactiek niet helemaal klopt en dat we allemaal kutverdedigers hebben.Oh.![]()
Zeker.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Al wordt tie bankzitter volgend jaar, dan nog is hij wel handig als je wat blessures krijgt.
En als hij er uit wordt gespeeld door een talent is er ook niks mis mee. Uiteindelijk moeten de beste spelen.Oh.![]()
Het is een speler die in ieder geval nooit zeurt. Zal altijd 100% gaan geven voor de club. Bij een Kishna of een Bazoer is dat nog afwachten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Al wordt tie bankzitter volgend jaar, dan nog is hij wel handig als je wat blessures krijgt.Groot fan van User Wotte![]()
wat is er mis met Bazoer?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is een speler die in ieder geval nooit zeurt. Zal altijd 100% gaan geven voor de club. Bij een Kishna of een Bazoer is dat nog afwachten.![]()
Bazoer?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is een speler die in ieder geval nooit zeurt. Zal altijd 100% gaan geven voor de club. Bij een Kishna of een Bazoer is dat nog afwachten.![]()
Ach het ligt toch gewoon 90% aan het spelersmateriaal?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja precies. Ik kan best leven met het nieuws dat hij blijft maar ik hang niet meteen de vlag uit.
En hij doet ook wel dingen goed zoals jeugd de kans geven etc. maar sommige dingen qua spelers ziet hij meestal veel te laat en blijft hij dan koppig aan vasthouden.
[..]
Voor de winterstop toen er minder blessures waren was het spel ook niet om aan te zien op wat incidentjes na.
Net als vorig seizoen. Ligt niet echt aan blessures. Meer aan dat de tactiek niet helemaal klopt en dat we allemaal kutverdedigers hebben.
Waarom gaan we het nou weer (deels) op Frank steken terwijl dit in deeltje 1800 of wat dan ook al werd voorspeld?
Je verkoopt al je dure maar relatief goede spelers. En de instroom vanuit de jeugd zou de eerste jaren nog matig zijn. Nou vervolgens een dikke 3 jaar later kom je met een uitgeholde selectie te zitten, waar echter wel nog steeds (tegen alle schijn in) het 4de kampioenschap werd gepakt. En dit jaar lukt dat niet meer. Jammer maar dat dit alles zou gebeuren werd in 2011 al aangegeven.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Niks hoor.quote:
Ik denk alleen dat het een type is die gaat zeuren als hij een tijdje op de bank moet zitten zodra hij echt een vaste waarde is.Groot fan van User Wotte![]()
Serero moet je lekker als 12e man houden. Af en toe leuk maar verder teveel ditjes. Soort Veltman 2.0: net niet.![]()
Bron je dikke duim dus?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niks hoor.
Ik denk alleen dat het een type is die gaat zeuren als hij een tijdje op de bank moet zitten zodra hij echt een vaste waarde is.![]()
Wauw.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom post je die verzinsels hier?Groot fan van User Wotte![]()
We kunnen dit forum beter wel opdoeken dus. Aangezien er in dit topic al zeker 100 van de 200 verzinsels zijn gepost.Groot fan van User Wotte![]()
Dan zie je waarschijnlijk ook niet wat voor ongelooflijk pareltje we hebben met Bazoerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb al tijden geen hele wedstrijd kunnen kijken. Werk en reizen zorgen er voor dat ik geen tijd vrij heb voor het voetbal. Samenvattingen kijk ik wel nog over het algemeen.![]()
![]()
Volgend jaar weer eens wat meer Ajax kijken hopelijk met een lekker lopend middenveld en aanval dat is toch wel pure porno op papier.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zie je waarschijnlijk ook niet wat voor ongelooflijk pareltje we hebben met Bazoer![]()
Prima post.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Haalt prima puntenaantallen voor de selecties waarmee hij heeft moeten werken. We hebben jarenlang met spelers als Ebecilio en Lukoki op de flanken gespeeld for fuck's sake. We verliezen elk jaar dragende spelers en Frank kiest ervoor om dat vooral te op te vangen met jeugd. Goed voor de lange termijn, maar door de wisselvalligheid van die jonge gastjes haal je nu eenmaal geen 80 punten of meer. Je ziet het bij PSV, die kunnen een jaartje de selectie bij elkaar houden, krijgen nog een paar goede versterkingen ook en worden meteen met een straatlengte voorsprong kampioen. Die luxe heeft Frank nooit gehad. Kritiekpunten bij Frank zijn dat hij sommige spelers te lang het vertrouwen geeft en dat Ajax ondermaats heeft gepresteerd in de Europa League onder hem. Blijft naar mijn mening de ideale man voor ons.
![]()
Is Veltman je UI?quote:
Is dat tegenwoordig de speler waarvoor ajacieden naar het stadion voor komen?![]()
![]()
Als wij een type Mourinho als trainer hadden gehad, dan had het zondag een flinke schoppartij kunnen worden, met het oog op blessures voor PSV de komende wedstrijden
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
okquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Inderdaad, koopjes haal je maar ergens andersquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:17 schreef Baconbus het volgende:
5 miljoen? Zijn ze wel helemaal lekker. Stuur ze maar een shirtje.Narf!![]()
Echt hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
5 miljoen, strik er om zou ik zeggen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
jaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is Veltman je UI?
Is dat tegenwoordig de speler waarvoor ajacieden naar het stadion voor komen?
nee![]()
Bazoer gaat 2x scoren tegen PSV.Waarnaar de PSV supporters een banaan het veld op gooien maar per ongeluk bij Willems terecht komt.
![]()
Serero > Guardadoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
5 miljoen, strik er om zou ik zeggen![]()
ik vind hem ook niet zo goed maar juist over de middenlijn verdedigend beter, hij zit er altijd goed op bij balverlies, op eigen helft is hij zowel verdedigend als aanvallend niet sterk, je ziet zelden een goeie bal diep van hem.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Serero is verdedigend aardig maar over de middenlijn heb je weinig aan hem![]()
ja, die van der hoorn leek even leuk maar die is gewoon niet goed genoegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Veltgod
Wat een verademing ten opzichte van Van der Hoorn was dat donderdag.smoofie!quote:De Boer wil ervaring halen
Frank de Boer, die vrijdag bekend maakte nog minimaal 1,5 jaar bij Ajax te blijven, is al aan het bouwen voor volgend jaar.
„Voor de samenstelling van de nieuwe selectie zitten we met de hele staf, Marc en Wim Jonk – als afgezant van de jeugd – bij elkaar. Dan wordt aangegeven hoe wij het zien, hoe Wim het ziet en hoe Marc het ziet. En uiteindelijk komen we tot een sterkte-zwakteanalyse. Wat hebben we nodig? Wat missen we in deze selectie? En dan kijken we welke spelers interessant kunnen zijn: in de jeugd of om te halen?”
De Boer: „Ja, er worden al visjes uitgegooid. Daar begin je niet in augustus mee. Of ik met mijn vuist op tafel sla? Mijn hand is net uit het verband. Natuurlijk heb ik er als coach een belangrijke stem in. Maar we doen het wel in goed overleg. Ik denk dat we heel goed weten waar nog winst valt te behalen. Die posities houd ik voor me. We willen geen speler van 22 halen. Of hij moet zó ongelooflijk goed zijn… Maar in principe proberen we een mix van jong en oud te krijgen. Het is de bedoeling om ervaring te halen. Ik denk dat het om twee à drie man gaat."![]()
Serero was gedurende de CL wedstrijden bijna altijd wel de beste speler en bovendien ga je voor minder dan 5 miljoen geen betere vinden, lekker houden dus.![]()
Dus Frank wil 2 a 3 ervaren spelers halen dus, benieuwd voor welke posities en ten koste van welke spelers dit zou moeten gaan. Zou het liefst achterin een ervaren speler erbij zien (ipv Moisander) en een op de linksbackpositie.
Verder een (kop)sterke centrumspits die je in geval van nood kan inbrengen, geen basisspeler dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
5 is gewoon te weinig, Milan is zo'n armoe club tegenwoordig, maar voor 8 zou ik het wel overwegenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:16 schreef Gruisman het volgende:
Serero was gedurende de CL wedstrijden bijna altijd wel de beste speler en bovendien ga je voor minder dan 5 miljoen geen betere vinden, lekker houden dus.![]()
Het baart me ook wel wat zorgen dat Frank maar blijft herhalen dat hij enkel in de voorste twee linies ervaren versterking wil hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:21 schreef Pedroso het volgende:
Dus Frank wil 2 a 3 ervaren spelers halen dus, benieuwd voor welke posities en ten koste van welke spelers dit zou moeten gaan. Zou het liefst achterin een ervaren speler erbij zien (ipv Moisander) en een op de linksbackpositie.
Verder een (kop)sterke centrumspits die je in geval van nood kan inbrengen, geen basisspeler dus.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Pertinent onwaar. Hij zegt in De Telegraaf juist dat hij de posities -wijselijk- voor zich houdt. Een ervaren centrale verdediger en een CVM staan wel redelijk vast, lijkt me. En eventueel een linksback dan ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het baart me ook wel wat zorgen dat Frank maar blijft herhalen dat hij enkel in de voorste twee linies ervaren versterking wil hebben.![]()
http://www.nusport.nl/voe(...)eler-aantrekken.htmlquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Hij zegt in De Telegraaf juist dat hij de posities -wijselijk- voor zich houdt. Een ervaren centrale verdediger en een CVM staan wel redelijk vast, lijkt me. En eventueel een linksback dan ja.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het wordt sowieso best moeilijk wat behoorlijks aan te trekken voor welke linie dan ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Hij zegt in De Telegraaf juist dat hij de posities -wijselijk- voor zich houdt. Een ervaren centrale verdediger en een CVM staan wel redelijk vast, lijkt me. En eventueel een linksback dan ja.![]()
Als ze voor een dubbeltje op de voorste rij willen zitten wel, maar ik krijg het idee dat ze nu ook wat meer willen uitgevenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt sowieso best moeilijk wat behoorlijks aan te trekken voor welke linie dan ook![]()
Hij speelde de laatste 2 wedstrijden goed. Maar tegen Wijnaldum staan is toch van een andere orde. Ik denk dat hij het heel lastig gaat krijgen. Tegen Maher zal dat niet het geval zijn, maar ik zie Cocu er inmiddels wel voor aan dat hij dat goed neer zet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bazoer gaat 2x scoren tegen PSV.Waarnaar de PSV supporters een banaan het veld op gooien maar per ongeluk bij Willems terecht komt.
VBL / De stylist
Verdediging : Vertonghenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt sowieso best moeilijk wat behoorlijks aan te trekken voor welke linie dan ook
Middenveld : Eriksen
Aanval : Suarez"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eens, je moet een gelukje hebben dat bv een Nigel de Jong weer graag naar Nederland komt (wat hij niet wil volgens mij).quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt sowieso best moeilijk wat behoorlijks aan te trekken voor welke linie dan ook
Echte versterkingen op dat gebied zie ik meer in huurlingen die bij de topclubs buiten de boot vallen en die een jaartje willen ballen om weer in de picture te komen. Dat soort spelers kun je niet kopen, buiten de transfersom verdienen ze 3 a 4x meer dan dat ze bij een Ajax kunnen krijgen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jij zei dat hij het blijft herhalen, terwijl dat dus juist niet waar is. Daarbij lijkt het niet naar verdedigers kijken een conclusie van het artikel, Frank zegt dat daar namelijk niet. Zou me het ook niet kunnen voorstellen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/voe(...)eler-aantrekken.html![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 15:38:56Vaclav Cerny is los bij #Ajax A1 tegen PSV: eerst fraaie pass bij 1e goal van Vd Beek, daarna zelf 2 goals: 3-1 tussenstand reageer retweet
![]()
![]()
Cernidinho
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Volgend jaar hij en Muric bij het 1e gernequote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:48 schreef Heeinz het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 15:38:56Vaclav Cerny is los bij #Ajax A1 tegen PSV: eerst fraaie pass bij 1e goal van Vd Beek, daarna zelf 2 goals: 3-1 tussenstand reageer retweet
Oh.![]()
Ben nog niet echt kapot van Muric eigenlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar hij en Muric bij het 1e gerne"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jullie volgen het waarschijnlijk beter dan ik, dus: lopen er in de jeugd nog wat goede (centrale) verdedigers rond?
Van Savestano heb ik gehoord, maar dat is een linksback. Hoop namelijk vooral op een degelijke CV.![]()
riedewaldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:52 schreef NeuNeu het volgende:
Jullie volgen het waarschijnlijk beter dan ik, dus: lopen er in de jeugd nog wat goede (centrale) verdedigers rond?
Van Savestano heb ik gehoord, maar dat is een linksback. Hoop namelijk vooral op een degelijke CV.![]()
Die is begonnen als verdediger, niet?
Heb alleen het idee dat Frank meer een verdedigende middenvelder in hem ziet...![]()
Van Bruggen. Lartey Sanniez. Al is dat een rechtsback natuurlijk.quote:
Van Bruggen zie ik zich met een jaar wel een de basis spelen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Straks met de Future Cup ben ik erg benieuwd naar De ligt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Een jaar zou snel zijn!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Van Bruggen. Lartey Sanniez. Al is dat een rechtsback natuurlijk.
Van Bruggen zie ik zich met een jaar wel een de basis spelen.
Is dit qua speelstijl een typetje Jaap Stam of eerder een Frank de Boer?![]()
![]()
Van Bruggen is toch ook niet echt een toptalent? Beetje dezelfde potentie als een Veltman schat ik dan in?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Van Bruggen. Lartey Sanniez. Al is dat een rechtsback natuurlijk.
Van Bruggen zie ik zich met een jaar wel een de basis spelen.
Hoelang is hij eigenlijk?Oh.![]()
Wel een belangrijk punt voor een CV inderdaad. Veltman is net iets te klein voor een CV, verder wel een prima speler trouwens.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bruggen is toch ook niet echt een toptalent? Beetje dezelfde potentie als een Veltman schat ik dan in?
Hoelang is hij eigenlijk?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Veltman is onze beste CV maar heeft dan eigenlijk ook nog een ervaren speler naast zich nodig die ook echt goed kan verdedigen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel een belangrijk punt voor een CV inderdaad. Veltman is net iets te klein voor een CV, verder wel een prima speler trouwens.Oh.![]()
A1 wint van PSV A1 met 4-2
2x Cerny, Van de Beek en Mirani, Abdelhak Nouri was de aanvoerder
Woensdag thuis tegen Feyenoord A1, tenminste als de datum en tijd kloppen. Dacht dat ze normaliter niet bekendmaken wanneer de potten tussen beide jeugdteams plaatsvinden.
Als ik puur kijk naar uitslagen valt wel op dat Ajax A1 toch echt elk wedstrijd vanaf winterstop een tegengoal krijgt. Verdediging staat daar ook niet altijd fantastisch![]()
Ik vind Van Bruggen briljant. Goede pass in z'n benen, sterke tackle, sterk in de opbouw. Moet zich nog wel beter leren positioneren maar goed, ventje is net 18 dus dat komt mettertijd vast wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bruggen is toch ook niet echt een toptalent? Beetje dezelfde potentie als een Veltman schat ik dan in?
Hoelang is hij eigenlijk?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rechtspoot toch? Kan hij mooi van der Hoorn vervangen in de selectie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind Van Bruggen briljant. Goede pass in z'n benen, sterke tackle, sterk in de opbouw. Moet zich nog wel beter leren positioneren maar goed, ventje is net 18 dus dat komt mettertijd vast wel.Oh.![]()
Ja. Maar speelt altijd links volgens mij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rechtspoot toch? Kan hij mooi van der Hoorn vervangen in de selectie."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wie is zijn kompaan in het centrum daar meestal? Mirani oid? En zit daar potentie in?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Maar speelt altijd links volgens mij.Oh.![]()
Komt ook door de extreem aanvallende speelstijl met hoog drukzetten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik puur kijk naar uitslagen valt wel op dat Ajax A1 toch echt elk wedstrijd vanaf winterstop een tegengoal krijgt. Verdediging staat daar ook niet altijd fantastisch![]()
Zolang ze winnen, werkt hetquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Komt ook door de extreem aanvallende speelstijl met hoog drukzetten.Never change a winning team
![]()
Mirani zie ik niet zo veel inquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is zijn kompaan in het centrum daar meestal? Mirani oid? En zit daar potentie in?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan moeten we dus toch nog een centrale verdediger halen.quote:
Maar dat moeten we sowieso.
Misschien Agger, die naam zag ik genoemd worden op AN. Kan best een versterking zijn.Oh.![]()
Na Djepr uit op een koude donderdagavond in het verre Oostblok een paar dagen later gezellig naar Heerenveen. Frank zal daar flink gaan rouleren schat ik in.
Dit riekt weer naar puntverlies.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bij Heerenveen zie ik ons sowieso wel punten verspelen. Of we daarvoor nou Europees spelen of niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:46 schreef Pedroso het volgende:
Na Djepr uit op een koude donderdagavond in het verre Oostblok een paar dagen later gezellig naar Heerenveen. Frank zal daar flink gaan rouleren schat ik in.
Dit riekt weer naar puntverlies.Oh.![]()
Als Ajax weer een beetje hun niveau gaan halen dan zie ik ze wel winnen maar denk dat het halve elftal omgegooid gaat worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Heerenveen zie ik ons sowieso wel punten verspelen. Of we daarvoor nou Europees spelen of niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Frank zal sowieso wel gaan rouleren. Zeker op het middenveld kan dat ook wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als Ajax weer een beetje hun niveau gaan halen dan zie ik ze wel winnen maar denk dat het halve elftal omgegooid gaat worden.
Wat me tegenvalt is dat Fischer er zolang over doet om terug te komen.Oh.![]()
eerder een veltmanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:03 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Een jaar zou snel zijn!
Is dit qua speelstijl een typetje Jaap Stam of eerder een Frank de Boer?
aardig in alles![]()
Maar is hij wel groter dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
eerder een veltman
aardig in allesOh.![]()
neequote:staat ook gewoon op voetbal.nl;quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
A1 wint van PSV A1 met 4-2
2x Cerny, Van de Beek en Mirani, Abdelhak Nouri was de aanvoerder
Woensdag thuis tegen Feyenoord A1, tenminste als de datum en tijd kloppen. Dacht dat ze normaliter niet bekendmaken wanneer de potten tussen beide jeugdteams plaatsvinden.
Als ik puur kijk naar uitslagen valt wel op dat Ajax A1 toch echt elk wedstrijd vanaf winterstop een tegengoal krijgt. Verdediging staat daar ook niet altijd fantastisch
04 mar, 18:30
Ajax A1 (zat) - RJO/FE Feyenoord A1 (zat)
Sportpark De Toekomst- Jeug...
de a1 mist owusu, lartey, van bruggen, riedewald, wat er nu staat is minder![]()
Die mag gewoon niet meer meedoen. Gewoon ontslaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
eerder een veltman
aardig in alles![]()
net zoals Frank de Boer dat niet haaldequote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer. Zal ook nooit de top halen dus.![]()
Die beheerste een aantal dingen wel uitstekend.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
net zoals Frank de Boer dat niet haalde
En niet aardig zoals j0rdiii zegt. En wat Veltman ook een beetje heeft.Oh.![]()
",,Dit was geen spierblessure, zoals meestal in de hamstrings. Dit was een afgescheurde pees die met hechtingen is vastgezet,'' aldus een woordvoerder van Ajax.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank zal sowieso wel gaan rouleren. Zeker op het middenveld kan dat ook wel.
Wat me tegenvalt is dat Fischer er zolang over doet om terug te komen.
Voor de ingreep staat een herstel van zes tot negen maanden, maar terugslagen vertroebelden het uitzicht op zijn rentree. Tegen intimi liet hij zich ontvallen dat de pees misschien wel 'te strak zou zijn gezet', een scenario dat wordt bevestigd door zijn zaakwaarnemer Sören Lerby, maar volgens Ajax hebben 'de terugslagen niets te maken met de operatie die goed verlopen is'."
niet zo gek dus![]()
Jij krijgt een harde plasser bij Vd Hoorn en Viergever ?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:21 schreef Smoofie het volgende:
Aankopen. Krijg al een harde plasser bij het woord.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Daarvan zou ik alleen van Nigel de Jong blij worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:23 schreef Adames het volgende:
Maduro, Van der Vaart, De Jong en Heitinga terugOh.![]()
Ja, want dat is een garantie voor succes. Kijk maar naar Feyenoord met Makaay, Van Bronckhorst, Hofland, De Cler en welke routinier nog meer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:23 schreef Adames het volgende:
Maduro, Van der Vaart, De Jong en Heitinga terugFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Tribunevolk van HSV en Hertha for the winquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:23 schreef Adames het volgende:
Maduro, Van der Vaart, De Jong en Heitinga terugRED ONS HENNIEGOD![]()
Heitinga niet. Nigel als LB of LCV ja toch. Maduro cvm en je hebt al kampioensverdedigingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:23 schreef Adames het volgende:
Maduro, Van der Vaart, De Jong en Heitinga terug
AFCA
Dat niet, maar de jong zou een flinke versterking zijn. Door gaat echter nog niet komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ja, want dat is een garantie voor succes. Kijk maar naar Feyenoord met Makaay, Van Bronckhorst, Hofland, De Cler en welke routinier nog meer.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb veel liever Serero als CVM dan Maduro.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heitinga niet. Nigel als LB of LCV ja toch. Maduro cvm en je hebt al kampioensverdediging
Maduro heeft de draaicirkel van een Tietaanik.Oh.![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heitinga niet. Nigel als LB of LCV ja toch. Maduro cvm en je hebt al kampioensverdediging
Dan worden we op zeker kampioen![]()
Maduro is baas man. Ff paar maandjes in zomer fit worden en zijn niveau tegen real en Barca halen en hij is best ever cvm.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb veel liever Serero als CVM dan Maduro.
Maduro heeft de draaicirkel van een Tietaanik..
Maduro
AFCA
Leuke troll blijft dit wel ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maduro is baas man. Ff paar maandjes in zomer fit worden en zijn niveau tegen real en Barca halen en hij is best ever cvm..
MaduroOh.![]()
Die komt pas bij 2.5 mil salaris. Ik vind het best. Maar ons heilig plafond nietquote:AFCA
Ptrptr uit en thuis kaarten gekocht.
En Heerenveen uit, dure kut grappen.
Wel bizar dat uitvakken nu niet meer uitverkopen nu ze niet meer eerste staan![]()
![]()
Bovendien staat de lievelingsspeler van Frank al op die positie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die komt pas bij 2.5 mil salaris. Ik vind het best. Maar ons heilig plafond nietVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Omdat we makkelijk 2.5 kunnen betalen voor 2-3 betere spelers zonder verlies te maken. Dan moet je het gewoon doen ipv principieel tegen zijn.quote:AFCA
Ja en uiteindelijk is er ongelijkheid in de selectie qua salarissen en presteren een paar grootverdieners niet zoals ze moeten. Krijg je gezeik en uiteindelijk willen anderen dan ook die hoge salarissen. Gevolg een kutsfeer en financiële problemenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat we makkelijk 2.5 kunnen betalen voor 2-3 betere spelers zonder verlies te maken. Dan moet je het gewoon doen ipv principieel tegen zijn.Oh.![]()
Nou en. Ongelijkheid mag er zijn. En je redeneert veel te makkelijk met je Financiële problemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en uiteindelijk is er ongelijkheid in de selectie qua salarissen en presteren een paar grootverdieners niet zoals ze moeten. Krijg je gezeik en uiteindelijk willen anderen dan ook die hoge salarissen. Gevolg een kutsfeer en financiële problemenAFCA
Zo gingen we een paar jaar terug wel naar de klote hè. Toen we spelers als Luque 3 miljoen gaven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou en. Ongelijkheid mag er zijn. En je redeneert veel te makkelijk met je Financiële problemen.
En met dit TH halen ze dan toch de verkeerde spelers binnen.Oh.![]()
Al vind ik wel dat je spelers mag belonen die al bewezen hebben bij Ajax een bepalende speler te zijn.
Zoals je had moeten doen met Eriksen, Vertonghen of Anita toen.Oh.![]()
Je hoeft niet elke mongool veel te betalen, dat is wanbeleid. Ligt niet aan ongelijkheid maar aan idiote bestuurders.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo gingen we een paar jaar terug wel naar de klote hè. Toen we spelers als Luque 3 miljoen gaven.
En met dit TH halen ze dan toch de verkeerde spelers binnen.AFCA
Wat vooral moet worden vermeden is types als Atouba aantrekken en een vorstelijk salaris bieden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wel als een speler veel meer verdient dan de rest en niet presteert. Dat is het gevaar gewoon.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke mongool veel te betalen, dat is wanbeleid. Ligt niet aan ongelijkheid maar aan idiote bestuurders.Oh.![]()
Ja dus? In elke sport bij elke andere club is dit zo. Risicos zijn er eenmaal.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als een speler veel meer verdient dan de rest en niet presteert. Dat is het gevaar gewoon.AFCA
Dat soort salarissen moet je alleen geven aan spelers als bijvoorbeeld een Eto'o vorig jaar of een speler als Maxwell komende zomer. Dan kan het wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dus? In elke sport bij elke andere club is dit zo. Risicos zijn er eenmaal.
Maar dan niet spelers die alleen ervaring hebben bij de subtop of niet eens (zoals Maduro en Heitinga) zulke salarissen geven.Oh.![]()
Zeg ik dat dan. Maduro is overigens beter dan Guadardoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort salarissen moet je alleen geven aan spelers als bijvoorbeeld een Eto'o vorig jaar of een speler als Maxwell komende zomer. Dan kan het wel.
Maar dan niet spelers die alleen ervaring hebben bij de subtop of niet eens (zoals Maduro en Heitinga) zulke salarissen geven.AFCA
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan. Maduro is overigens beter dan Guadardo
Oh.![]()
Ook als je geen CL inkomsten hebt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat we makkelijk 2.5 kunnen betalen voor 2-3 betere spelers zonder verlies te maken. Dan moet je het gewoon doen ipv principieel tegen zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: