SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
minder, liever andersom gezien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
12 maart = Dnipro - Ajax -> 19:00
19 maart = Ajax - Dnipro -> 21:00![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
minder, liever andersom gezien.![]()
BREAKING: @FrankRonald1970 kondigt aan nog minimaal 1,5 jaar bij #Ajax te blijven. Voor alle ins en outs zie Telesport.nl
Frank![]()
![]()
Mooiquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef wieisboos het volgende:
BREAKING: @FrankRonald1970 kondigt aan nog minimaal 1,5 jaar bij #Ajax te blijven. Voor alle ins en outs zie Telesport.nl
Frank![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef wieisboos het volgende:
FrankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter dat je om 21:00 thuis speelt dan 19:00, als Ajax. Meer kans op een vol stadion, en natuurlijk lekkerder als je tweede duel thuis is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
kan ik een keer met het ov ipv de auto. (bier drinken dus)![]()
kans is groter dat we winnen van dnjepr dan dat we verliezen denk ik
zitten we zo maar in de kwartfinale
Groot fan van User Wotte![]()
we vreten ze op manquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:37 schreef Tjacka het volgende:
kans is groter dat we winnen van dnjepr dan dat we verliezen denk ik
zitten we zo maar in de kwartfinalegraag op anoniem![]()
BAASquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef wieisboos het volgende:
Frank![]()
Netjesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef wieisboos het volgende:
FrankDat had ik echt niet verwacht. Hopelijk bezem door de selectie en volgend jaar ff flink knallen.
![]()
ik wacht wel op de reactie van ggmmquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef wieisboos het volgende:
Frankgraag op anoniem![]()
volgend seizoen beste selectie sinds jarenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
hopelijk daarna tegen zenit er uitquote:
dan heb ik geen een eu uittripje gehad![]()
Zivkogod naar het eerste. Genoeg jong ajax voor zo een jongen. Anders wacht ik de bus op.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:39 schreef mokkiemok het volgende:
volgend seizoen beste selectie sinds jarengraag op anoniem![]()
Dat zal indruk maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zivkogod naar het eerste. Genoeg jong ajax voor zo een jongen. Anders wacht ik de bus op.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik zeg b elftal opstellen in de Eredivisie en vol gaan voor de EL. Gaan we die gewoon effe winnen. Wordt het toch nog leuk seizoen. En volgen seizoen de triple!
![]()
![]()
nee, dat heeft hij al vanaf dag 1 verteld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:45 schreef DaveDave09 het volgende:
Wel super nieuws hoor, de boer die blijft![]()
Maar is dat ook zo als barca komt in de zomer..?
En dat zou ik hem ook niet kwalijk nemen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Als je hem iets niet kunt verwijten is dat hij zijn woord houdt. Geweldige trainer en geweldig persoon. Al heb ik hem dit seizoen een keer uit zijn rol zien vallen. Toen werd hij wat zenuwachtig voor de tv. Ik ben even vergeten na welke verliespartij dat was.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:45 schreef DaveDave09 het volgende:
Wel super nieuws hoor, de boer die blijft![]()
Maar is dat ook zo als barca komt in de zomer..?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
tegen vitesse geloof ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je hem iets niet kunt verwijten is dat hij zijn woord houdt. Geweldige trainer en geweldig persoon. Al heb ik hem dit seizoen een keer uit zijn rol zien vallen. Toen werd hij wat zenuwachtig voor de tv. Ik ben even vergeten na welke verliespartij dat was.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en dan derde worden zekerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef j95 het volgende:
Ik zeg b elftal opstellen in de Eredivisie en vol gaan voor de EL. Gaan we die gewoon effe winnen. Wordt het toch nog leuk seizoen. En volgen seizoen de triple!
hebben we meer kans om in de kampioenenpoule te komen als we ook van dnjepr winnen?Groot fan van User Wotte![]()
Dat vond ik niet prettig om te zien.quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:49 schreef Tjacka het volgende:
hebben we meer kans om in de kampioenenpoule te komen als we ook van dnjepr winnen?
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
nee zo had ik hem ook nog nooit gezien, toen zag ik pas de crisis bij Ajaxquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vond ik niet prettig om te zien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heet niet voor niks kampioenenpoule ehhquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:49 schreef Tjacka het volgende:
hebben we meer kans om in de kampioenenpoule te komen als we ook van dnjepr winnen?![]()
Wel meer kans op de geplaatste status
hhhhh![]()
ik bedoel om daar iemand uit te lotenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:50 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Heet niet voor niks kampioenenpoule ehh![]()
Wel meer kans op de geplaatste status
zo gaat dat toch?Groot fan van User Wotte![]()
Ja, Sevilla staat vlak achter Ajax op de ranglijst en die kunnen best 4e in Spanje worden. Hetzelfde geldt voor Kiev. Naar boven kijken wordt lastig, want dat scheelt 9 punten (dan zal Ajax sowieso de halve finales moeten halen).quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:49 schreef Tjacka het volgende:
hebben we meer kans om in de kampioenenpoule te komen als we ook van dnjepr winnen?![]()
vanaf volgend jaar zijn we wel weer een goed jaar kwijtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, Sevilla staat vlak achter Ajax op de ranglijst en die kunnen best 4e in Spanje worden. Hetzelfde geldt voor Kiev. Naar boven kijken wordt lastig, want dat scheelt 9 punten (dan zal Ajax sowieso de halve finales moeten halen).
dan moeten we volgend seizoen wel kampioen worden
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 14:51:57'Deze rotkop staat volgend jaar ook weer voor de groep', zei FdB tegen zijn spelers. 'Toen lachten ze' #Ajax reageer retweet
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: