Ik lees het verloop van het gesprek iets anders, maar primaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook niet gezegd dat ze perse juist zijn, Lees maar even terug, vandaar ook mijn andere, iets wat flauw opmerking, over begrijpend lezen en probeer rustig te blijven, daar kun jook niskaan doen zo werkt ons brein, je reageert van uit een iets wat geagiteerde positie waardoor je vooringenomen met je hakken in het zand stelling neem en dan wat nuancne mist
dat snap ik want voor mij waren we nml niet vijanden maar waren het op een punt niet eens of begrepen elkaar verkeerd dat maakt je niet gelijk geen vriendenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:54 schreef very het volgende:
[..]
Ik lees het verloop van het gesprek iets anders, maar prima![]()
Vriendjes?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat snap ik want voor mij waren we nml niet vijanden maar waren het op een punt niet eens of begrepen elkaar verkeerd dat maakt je niet gelijk geen vrienden
Vind hem idd pimpelpaars of lila lijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:00 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijke jurk. Al was hij pimpelpaars dan wil ik hem nog niet.
Nog steeds benieuwd naar de onderbouwing van deze uitsprakenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:04 schreef PeZu het volgende:
je haalt er dingen bij om te doen om je er verstand van hebt maar feitelijk weet je niks, dat blijkt ook uit je portfolio, tis het allemaal net niet
hee,quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:56 schreef very het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd naar de onderbouwing van deze uitspraken![]()
Kritiek is prima hoor...ben ik niet bang voor. Maar met zulke uitspraken zie ik graag de motivatie erbij
En ook benieuwd naar wat jij doet, aangezien je ook met gekalibreerde schermen werkt (vaak niet zonder reden).
w0w ik w0rd helemAal geakkk xDquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:15 schreef GokHoogte het volgende:
Ik word helemaal geak!
Vanmorgen last ik dit topic en zag de jurk blauw / zwart.
En nu wit/goud!
Die blackbird kon zeker beter, maar ik kreeg maar iets van 10 seconden ofzo. Mocht daar eigenlijk helemaal niet komen, alleen aan de zijkant. Ik kreeg na 5 minuten doordrammen eindelijk de marinier zover om mij even over het hekje te laten om een shot recht van voren te nemenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee,
ja zeker, hoewel je goed concentreert op het onderwerp, miss je vaak net de exacte focus waardoor het er uit spat, kleuren zijn realistisch maar wat te vlak en daardoor wordt het saai, ook mis ik bv bij die zwart wit s117 blackbird, net wat contrast waardoor het vliegtuig er iets duidelijker uit popt en de contouren wat verloren gaan, terwijl juist de contouren zo mooi zouden afsteken tov de rest
die brug in het bos ook zo, te donker, te weinig contrast tussen bepaalde elementen waardoor eea vervaagd
daarom zei ik ook net niet , en was broddelwerk natuurlijk wat gechargeerd
ja ik w eet fanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef very het volgende:
[..]
Die blackbird kon zeker beter, maar ik kreeg maar iets van 10 seconden ofzo. Mocht daar eigenlijk helemaal niet komen, alleen aan de zijkant. Ik kreeg na 5 minuten doordrammen eindelijk de marinier zover om mij even over het hekje te laten om een shot recht van voren te nemen![]()
Die brugfoto's zijn inderdaad niet bijzonder, maar bij gebrek aan kwantiteit gewoon erbij gezet
Geldt overigens voor meer. Mijn "lievelingsfoto" is deze in NYC in de regen.
Overigens misschien bij vermelden dat ik echt pas net kom kijken bij fotografie. Vandaar het woord FAN-fotograafWerk met goedkope meuk en haal het meeste nog uit PS
Maar wat doe jij dan? Want nogmaals: je werkt vast niet zomaar met gekalibreerde schermen...toch? Ben wel benieuwd. Niet om je "te toetsen" verder hoor![]()
OK...maar wat heb je zoal gedaan dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik w eet fan
en die foto in de regen, ook weer idee is mooi, goed gekozen onderwerp en compositie maar ik mis bv de focus op de regen de drruppels beter accentueren en je foto zou veel mooier zijn
ik doe momenteel niks, vrij als ene vogel los van alles
Hoe kom je daarbij? Serieus?quote:
Denk het wel, ik zag het plaatje op FB voorbijkomenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:37 schreef very het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Serieus?
Stond dit ook in de Telegraaf ofzo? En indien ja, hoe weet jij dat dan?
Ik zag vanochtend heel duidelijk wit en goud, nu bij dezelfde foto's blauw en zwart.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:05 schreef Lindgren. het volgende:
Plaatje neemt op dit moment echt het hele Internet over
Ik zie wit/goud maar zonet ineens blauw/zwart. Bizar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |