SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
misschien wel al iets daarboven, pareltje in de dop.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:36 schreef Tarado het volgende:
Wat een speler is dat, die zit op het gewenste niveau voor zijn leeftijdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Het zal vast al voorbij zijn gekomen, maar ze vinden in Rotterdam natuurlijk dat je alleen over de scheids mag zeiken als er tegen Feyenoord wordt gefloten? Want gebeurt het hier, dan komen ze massaal commentaar leveren en tientallen kerenplaatsen.
![]()
Ja maar ik bedoel meer dat als spelers dat niveau hebben als ze binnen komen je er tenminste wat aan hebt voor de komende 3 jaarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
misschien wel al iets daarboven, pareltje in de dop.![]()
Supporters staan behoorlijk in hun hemd, zeker nu er verloren is, en de roma aanhangers zich gewoon "normaal" gedragenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:39 schreef Fargo het volgende:
Het zal vast al voorbij zijn gekomen, maar ze vinden in Rotterdam natuurlijk dat je alleen over de scheids mag zeiken als er tegen Feyenoord wordt gefloten? Want gebeurt het hier, dan komen ze massaal commentaar leveren en tientallen kerenplaatsen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het liefst Evertonquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:12 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop op Club Brugge, maar met ons geluk wordt het Zenit of Moskou![]()
Echt he? 2,5 miljoen, das de dagelijkse rente die Ajax vangtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:11 schreef Tarado het volgende:
En Milik gewoon vastleggen, al is het voor de handel.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Everton lijkt me top. Brugge wordt een combi dus is kut. Torino al twee keer in Turijn geweest, kutstad, dus sla ik liever ook over.quote:![]()
Mooi dat Frank en passant nog even de vloer aanveegt met dit topic. "Mensen lachten me uit, maar ik zag deze opwaartse lijn al tegen Willem II"
![]()
en ook de moeilijkste tegenstander denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:25 schreef S15 het volgende:
[..]
Everton lijkt me top. Brugge wordt een combi dus is kut. Torino al twee keer in Turijn geweest, kutstad, dus sla ik liever ook over.![]()
Besiktas lijkt me ook wel wat, zeker de uitwedstrijd al gaat dat een hoop centjes kosten. Thuis zal het halve stadion wel vol met Turken zitten. Amsterdam weer een vesting, dus doe eigenlijk ook maar nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
en ook de moeilijkste tegenstander denk ik![]()
![]()
Die Derksen was weer op zijn best gisteren, hij kan niks met rechts, pats meteen een KOquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt he? 2,5 miljoen, das de dagelijkse rente die Ajax vangt.
![]()
![]()
die Derksen word ik zo moe van, lult ook maar wat, en is zeer zeker niet consistent.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Derksen was weer op zijn best gisteren, hij kan niks met rechts, pats meteen een KOFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frank ziet me helaas te vaak aanknopingspunten na bijzonder zwakke duels. Het was gisteren natuurlijk niet slecht, maar wat Legia gisteren liet zien was echt hemeltergend bedroevend. Ben een beetje bang dat het heel goed kan zijn dat het bij deze ene zwaluw kan blijven, al hoop ik na zondag dat ik er naast zit.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi dat Frank en passant nog even de vloer aanveegt met dit topic. "Mensen lachten me uit, maar ik zag deze opwaartse lijn al tegen Willem II"
![]()
Ik vind dat juist wel grappig, doet me altijd hier aan denkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die Derksen word ik zo moe van, lult ook maar wat, en is zeer zeker niet consistent.![]()
![]()
Eerste uur gewoon prima gespeeld. Maar nee, dat ligt dan weer aan de tegenstanderquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Frank ziet me helaas te vaak aanknopingspunten na bijzonder zwakke duels. Het was gisteren natuurlijk niet slecht, maar wat Legia gisteren liet zien was echt hemeltergend bedroevend. Ben een beetje bang dat het heel goed kan zijn dat het bij deze ene zwaluw kan blijven, al hoop ik na zondag dat ik er naast zit.
Dat het daarna minder is, is logisch. Geen blessures / onnodige kaarten oplopen. We waren toch al door
Op naar de loting![]()
![]()
Denk dat de ommekeer wel redelijk is ingezet. Helaas niet op tijd om PSV nog te bedreigen, en het programma blijft ook erg lastig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Frank ziet me helaas te vaak aanknopingspunten na bijzonder zwakke duels. Het was gisteren natuurlijk niet slecht, maar wat Legia gisteren liet zien was echt hemeltergend bedroevend. Ben een beetje bang dat het heel goed kan zijn dat het bij deze ene zwaluw kan blijven, al hoop ik na zondag dat ik er naast zit.![]()
psv zondag verslaan zou wel een lichtpuntje zijn voor dit seizoenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk dat de ommekeer wel redelijk is ingezet. Helaas niet op tijd om PSV nog te bedreigen, en het programma blijft ook erg lastig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zo'n scoreverloop is natuurlijk ideaal, zo werkt dat nu eenmaal en als je de laatste wedstrijden bekijkt heb je daar kansen genoeg gecreëerd om ook de rust in te gaan met 2 goals voorsprong en dan is het gewoon prettiger voetballen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Frank ziet me helaas te vaak aanknopingspunten na bijzonder zwakke duels. Het was gisteren natuurlijk niet slecht, maar wat Legia gisteren liet zien was echt hemeltergend bedroevend. Ben een beetje bang dat het heel goed kan zijn dat het bij deze ene zwaluw kan blijven, al hoop ik na zondag dat ik er naast zit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: