abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150267356
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:01 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik zag het, maar dat is allemaal normal versie deluxe blijft rond de 28
is ook niet echt duur te noemen...
pi_150267361
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:01 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik zag het, maar dat is allemaal normal versie deluxe blijft rond de 28
Ik heb geen deluxe versie nodig met de mod support. :7
pi_150267421
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb geen deluxe versie nodig met de mod support. :7
Dit is ook eigenlijk niet bijzonder

Statue of Liberty
Eiffel Tower
Brandenburg Gate
Arc de Triomphe
Grand central terminal
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:01 schreef mschol het volgende:

[..]

is ook niet echt duur te noemen...
Noujah, zit waarheid in idd.

edit hoewel Arc de Triomphe best tof is

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2015 23:04:04 ]
pi_150267487
hmmm schoonmoeder en schoonzoon die cities Skylines spelen _O-
pi_150267496
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dit is ook eigenlijk niet bijzonder

Statue of Liberty
Eiffel Tower
Brandenburg Gate
Arc de Triomphe
Grand central terminal

[..]

Noujah, zit waarheid in idd.

edit hoewel Arc de Triomphe best tof is
Andere toffe gebouwen zullen wel snel online komen via de Steam-workshop.

De Kuip, de Erasmusbrug e.d.
pi_150267527
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Andere toffe gebouwen zullen wel snel online komen via de Steam-workshop.

De Kuip, de Erasmusbrug e.d.
En als je een lege stad hebt de Arena.
pi_150267555
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Andere toffe gebouwen zullen wel snel online komen via de Steam-workshop.

De Kuip, de Erasmusbrug e.d.
binnenhof, als mayor house :D
  dinsdag 3 maart 2015 @ 23:07:39 #248
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150267568
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Andere toffe gebouwen zullen wel snel online komen via de Steam-workshop.

De Kuip, de Erasmusbrug e.d.
Zulke dingen zouden wel erg tof zijn. :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 3 maart 2015 @ 23:08:05 #249
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_150267596
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:07 schreef mschol het volgende:

[..]

binnenhof, als mayor house :D
Kwam al het stadhuis van Maastricht tegen
  dinsdag 3 maart 2015 @ 23:09:42 #250
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150267650
Wat ik dus nog niet gezien heb zijn dingen zoals een voetbal/basketbal/volleybal-veld. Of iig iets met sport.

ff kijken hoe de map editor in elkaar steekt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150267667
Zou idd vet wezen
Geniet van het leven:):)
pi_150268530
ik ben nog steeds wat sceptisch, maar et is een city builder, dus maar gekocht (via GMG, met 20% off)
in SC2013 heb ik ook +100 uur zitten :P
  dinsdag 3 maart 2015 @ 23:37:07 #253
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150268598
Hopelijk zijn policies makkelijk te modden trouwens. Ik kan niet wachten om de dode mensen in de vuilverbranding te flikkeren O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150268668
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef jogy het volgende:
Hopelijk zijn policies makkelijk te modden trouwens. Ik kan niet wachten om de dode mensen in de vuilverbranding te flikkeren O+.
dat is stiekem een beetje cheaten he :P
pi_150268698
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef jogy het volgende:
Hopelijk zijn policies makkelijk te modden trouwens. Ik kan niet wachten om de dode mensen in de vuilverbranding te flikkeren O+.
_O-
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 23:51:00 #257
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150269133

O+. Je kan ook gebouwen maken in de asset manager O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 3 maart 2015 @ 23:51:59 #258
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150269178
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 3 maart 2015 @ 23:59:19 #259
277865 Sejt
Ondertitel
pi_150269401
quote:
Fantastisch :D Ik zag dat hij het bouwde en lag daar al dubbel.
I love my mispoken words.
  woensdag 4 maart 2015 @ 00:17:16 #260
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150269910
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:38 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is stiekem een beetje cheaten he :P
Geef het een negatieve impact op de burgers ofzo om het eerlijk te maken :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150270054
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Geef het een negatieve impact op de burgers ofzo om het eerlijk te maken :P.
ik ben benieuwd wanneer GMG z'n keys gaat uitdelen :s)
modden ga ik wel proberen iig :)
  woensdag 4 maart 2015 @ 00:26:09 #262
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150270141
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:22 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ben benieuwd wanneer GMG z'n keys gaat uitdelen :s)
modden ga ik wel proberen iig :)
Ik ga gewoon zoveel mogelijk fbx bestanden opzoeken en importeren en kijken wat het doet :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150270306
KOPUH KOPUH KOPUH JAAA ALL ABOARD THE HYPE TRAIN
  woensdag 4 maart 2015 @ 00:40:59 #264
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150270420
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:34 schreef Scorpie het volgende:
KOPUH KOPUH KOPUH JAAA ALL ABOARD THE HYPE TRAIN
TJOEKETJOEKETUUTUUT.

Het maakt trouwens ook geen ruk uit dat de begin content wat mager is qua variatie met die asset editor. Gewoon regelmatig de workshop plunderen en dan komt alles goed. O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 4 maart 2015 @ 01:00:49 #265
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_150270760
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef mschol het volgende:

[..]

hij speelt creatief, das ook een manier van spelen ;)

maar je moet dus een beetje gaan gokken om zoveel mogelijk land naast wegen te bedekken.., jammer maar dat is denk ik het jammere aan het flexibele wegen design..
Nee, je kan het ook heel strak en geordend houden. Ziet er alleen niet uit mijn inziens.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 4 maart 2015 @ 01:04:31 #266
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_150270807
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:57 schreef mschol het volgende:

[..]

maar de vraag is of dat echt boeit.. als een simulator op een realistische manier een stad kan simuleren met 4 mil inwoners vind ik dat intressanter dan dat ik van elke losse inwoner de naam kan aanpassen..
Nee, dat kan een simulator dus niet realistisch. Daarom wordt elk vervoersmiddel ook voorzien van een eigen pathfinding. Kost aardig wat prestatie, maar is wel veel realistischer.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_150270886
Welke stream kijken we?
(she/her)
  woensdag 4 maart 2015 @ 01:11:14 #268
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150270902
Kijk nu een rare conversatie op quill's/akiss4luck's kanaal

http://www.twitch.tv/quill18

awkward
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150270927
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 01:04 schreef Euribob het volgende:
Nee, dat kan een simulator dus niet realistisch.
SC4 kon dit anders heel aardig voor zijn tijd, tis maar net hoeveel tijd er in de simulator wordt gestoken

iedereen al ingeschreven voor de tuinen: http://signup.citiesskylines.com/ ??
pi_150271104
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 01:13 schreef mschol het volgende:

[..]

SC4 kon dit anders heel aardig voor zijn tijd, tis maar net hoeveel tijd er in de simulator wordt gestoken

iedereen al ingeschreven voor de tuinen: http://signup.citiesskylines.com/ ??
Eh... SC4 simuleerde alleen geen zak. Letterlijk niets. Er kwamen gebouwtjes tevoorschijn en op de weg zag je zogenaamd autootjes rijden, maar alle cijfers werden letterlijk uit de lucht gegrepen. Sims gingen niet daadwerkelijk naar hun werk of iets dergelijks, want er waren helemaal geen echte sims om te volgen. In SC5 was dat al anders maar moesten er nog steeds fake cijfers aan te pas komen om het een beetje op niveau te krijgen.

Cities: Skylines heeft er voor gekozen om iedere Cim realistisch te simuleren, maar om de gebouwen onrealistisch weinig ruimte te geven (12 gezinnen in een flat van 30 verdiepingen, etc), wat ik opzich een mooie oplossing vind. Teruggaan naar het SC4 systeem van data simulatie is niet meer te doen vandaag de dag.
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 4 maart 2015 @ 01:33:39 #271
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150271157
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 01:13 schreef mschol het volgende:

[..]

SC4 kon dit anders heel aardig voor zijn tijd, tis maar net hoeveel tijd er in de simulator wordt gestoken

iedereen al ingeschreven voor de tuinen: http://signup.citiesskylines.com/ ??
Sc4 is gebaseerd op statistische simulatie en dit spel geeft elk poppetje een 'leven' dus dat is wel iets wat ik doorontwikkeld wil zien iig. Geef mij maar een miljoen poppetjes boven een statistisch bouwmodel. SC4 was en is geweldig en uniek in zijn soort maar de volgende stap is wat dit spel probeert. Even buiten beschouwing gelaten of het ze ook lukt uiteraard.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 4 maart 2015 @ 01:38:19 #272
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150271214
En ik heb me natuurlijk ingeschreven :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 4 maart 2015 @ 01:38:54 #273
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150271223
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 01:28 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Eh... SC4 simuleerde alleen geen zak. Letterlijk niets. Er kwamen gebouwtjes tevoorschijn en op de weg zag je zogenaamd autootjes rijden, maar alle cijfers werden letterlijk uit de lucht gegrepen. Sims gingen niet daadwerkelijk naar hun werk of iets dergelijks, want er waren helemaal geen echte sims om te volgen.
Dit is dus onzin. Die cijfers zijn wel degelijk gebaseerd op wat je doet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150271317
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 01:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dit is dus onzin. Die cijfers zijn wel degelijk gebaseerd op wat je doet.
Ja, maar die cijfers vertegenwoordigen niets in de wereld die je bouwt.
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 4 maart 2015 @ 01:52:39 #275
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150271347
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 01:49 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ja, maar die cijfers vertegenwoordigen niets in de wereld die je bouwt.
Wat :? Die cijfers zijn gewoon je sims. Die commuten. Over jouw wegen. Naar jouw gebouwen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150271425
quote:
5s.gif Op woensdag 4 maart 2015 01:52 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat :? Die cijfers zijn gewoon je sims. Die commuten. Over jouw wegen. Naar jouw gebouwen.
In SC4? Nope. Simcity 4 is pure data simulatie. De auto's op de wegen zijn puur grafisch, om aan te geven hoe druk de weg in theorie is. Maar zelfs de drukte van de wegen is data simulatie. Route van gebouw A naar gebouw B. En als er genoeg routes over 1 stuk weg gaan wordt dat stuk weg bestempeld als 'druk'. Dat spel heeft geen daadwerkelijke individuele sims zoals Simcity 5 of Cities: Skylines omdat de technologie dat toen niet ondersteunde. Zeker niet voor regio's met miljoenen inwoners. Dat kan technologisch gezien namelijk nog steeds niet, zo getuige beide SimCity en Cities: Skylines.
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 4 maart 2015 @ 02:14:49 #277
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150271536
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 01:59 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

In SC4? Nope. Simcity 4 is pure data simulatie. De auto's op de wegen zijn puur grafisch, om aan te geven hoe druk de weg in theorie is. Maar zelfs de drukte van de wegen is data simulatie. Route van gebouw A naar gebouw B. En als er genoeg routes over 1 stuk weg gaan wordt dat stuk weg bestempeld als 'druk'. Dat spel heeft geen daadwerkelijke individuele sims zoals Simcity 5 of Cities: Skylines
Dat laatste klopt. Maar dat betekent niet dat de sims in sc4 niet bestaan. Ze worden alleen anders weergegeven.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150271568
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 02:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat laatste klopt. Maar dat betekent niet dat de sims in sc4 niet bestaan. Ze worden alleen anders weergegeven.
niet alleen weergegeven, ook anders berekend: de manier van SC4 is minder belastend (maar goed gesimuleerd kan het toch vrij heftig worden)
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:26:38 #279
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150273980
Ik zie ze op simtropolis wel redelijk popelen om in het spel te springen trouwens dus ik vermoed dat er wel een redelijk aantal modders vanaf het begin dit spel gaan bewerken. Ik hoop het in ieder geval, ik kan niet wachten tot de eerste dystopie-mod.

Helaas heb ik nergens kunnen vinden of de policies makkelijk uit te breiden zijn met eigen constructies maar de eigenschappen van de gebouwen zijn wel heel makkelijk aan te passen O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:57:25 #280
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150274608
;(.

http://forum.paradoxplaza(...)98-No-policy-modding

In het kort, vanaf de lancering kan het niet maar ze willen het wel mogelijk maken, er is niets principieel op tegen iig. Het is gewoon niet hoog genoeg op het prio-lijstje gekomen om het daadwerkelijk meteen mogelijk te maken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150278110
Dat Colossal er geen ondersteuning voor inbouwt wil niet zeggen dat het niet kan, natuurlijk. Modders zijn een creatief zooitje. EA had bij SimCity opzettelijk zo veel mogelijk dicht getimmerd om modden te voorkomen, en daarbij duurde het ook relatief kort voor er flink wat mods op de markt waren.
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 4 maart 2015 @ 12:13:14 #282
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150278295
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:05 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat Colossal er geen ondersteuning voor inbouwt wil niet zeggen dat het niet kan, natuurlijk. Modders zijn een creatief zooitje. EA had bij SimCity opzettelijk zo veel mogelijk dicht getimmerd om modden te voorkomen, en daarbij duurde het ook relatief kort voor er flink wat mods op de markt waren.
Dat is helemaal waar natuurlijk :) met een beetje geluk is dit één van de eerste dingen wat men open breekt maar een ingebouwde editor heeft wel mijn voorkeur natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 4 maart 2015 @ 12:31:12 #283
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150278809
Misschien is het niet zo slim om twitch streams te kijken op mijn werk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150278940
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:39 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Too soon bro.. too soon..
:') voor jou misschien ja
pi_150279411
Ik heb nu een aantal let's plays gekeken. Wat bouwen al deze mensen verschrikkelijk lelijk zeg. Die wegen die ze creeëren.... echt afzichtelijk en ontzettend inefficiënt. Kan niet wachten dat ik het spel zelf onder handen krijg en het 'correct' ga doen. O+
  woensdag 4 maart 2015 @ 12:55:30 #286
277865 Sejt
Ondertitel
pi_150279647
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:48 schreef Binamin het volgende:
Ik heb nu een aantal let's plays gekeken. Wat bouwen al deze mensen verschrikkelijk lelijk zeg. Die wegen die ze creeëren.... echt afzichtelijk en ontzettend inefficiënt. Kan niet wachten dat ik het spel zelf onder handen krijg en het 'correct' ga doen. O+
Dit inderdaad. Mijn handen jeuken om het wél goed te doen!
I love my mispoken words.
  woensdag 4 maart 2015 @ 13:12:42 #287
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150280162
Fuuuuuuuu, te veel ideeën en plannen. Dit kan alleen maar tegen gaan vallen :'). (Helemaal mijn eigen schuld trouwens :@ )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 4 maart 2015 @ 13:18:30 #288
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_150280332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:48 schreef Binamin het volgende:
Ik heb nu een aantal let's plays gekeken. Wat bouwen al deze mensen verschrikkelijk lelijk zeg. Die wegen die ze creeëren.... echt afzichtelijk en ontzettend inefficiënt. Kan niet wachten dat ik het spel zelf onder handen krijg en het 'correct' ga doen. O+
Komt ook omdat dit Paradox's vaste reviewers zijn, en die zijn alleen maar de grand strategy games van Paradox gewend. Het is heel duidelijk te zien dat ze nauwelijks een city builder hebben aangeraakt in hun leven. :P

Ben ook maar gestopt met kijken nadat quill18 tien minuten had besteed aan het handmatig aanleggen van een af- en oprit. :')
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 4 maart 2015 @ 13:18:59 #289
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_150280353
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:12 schreef jogy het volgende:
Fuuuuuuuu, te veel ideeën en plannen. Dit kan alleen maar tegen gaan vallen :'). (Helemaal mijn eigen schuld trouwens :@ )
Nog 6 dagen. GODVERDEGODVER
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 4 maart 2015 @ 13:23:18 #290
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_150280476
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:18 schreef Euribob het volgende:

[..]

Komt ook omdat dit Paradox's vaste reviewers zijn, en die zijn alleen maar de grand strategy games van Paradox gewend. Het is heel duidelijk te zien dat ze nauwelijks een city builder hebben aangeraakt in hun leven. :P

Ben ook maar gestopt met kijken nadat quill18 tien minuten had besteed aan het handmatig aanleggen van een af- en oprit. :')
Het is net ff anders dan Victoria II inderdaad.
  woensdag 4 maart 2015 @ 13:42:25 #291
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150281044
http://www.twitch.tv/escapistmagazine/v/3857886

Hoppaa

Nu zie ik eigenlijk pas hoe die proporties een beetje off zijn. Grote stad en alsnog maar ~48.000 populatie..
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150281687
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:42 schreef Divje het volgende:
http://www.twitch.tv/escapistmagazine/v/3857886

Hoppaa

Nu zie ik eigenlijk pas hoe die proporties een beetje off zijn. Grote stad en alsnog maar ~48.000 populatie..
Klopt. Er wonen relatief weinig sims in één gebouw.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:03:53 #293
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150281730
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:42 schreef Divje het volgende:
http://www.twitch.tv/escapistmagazine/v/3857886

Hoppaa

Nu zie ik eigenlijk pas hoe die proporties een beetje off zijn. Grote stad en alsnog maar ~48.000 populatie..
Er zitten inderdaad relatief weinig mensen in een flatgebouw volgens mij, maar dit kan je allemaal aanpassen in de asset editor B-). kan je een dorp van 5 flats hebben en opeens toch aan je max zitten van het aantal 'Cims' _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:06:30 #294
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150281811
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Er zitten inderdaad relatief weinig mensen in een flatgebouw volgens mij, maar dit kan je allemaal aanpassen in de asset editor B-). kan je een dorp van 5 flats hebben en opeens toch aan je max zitten van het aantal 'Cims' _O-.
:') _O-
Dat hoeft dan ook weer niet haha.

Zit nu te kijken wat Wildcat vannacht heeft gestreamed. Kan duidelijk merken dat hij alleen COD, GTA & GMod speelt op YT _O- de fouten en het gevloek wat erbij komt _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:15:44 #295
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150282093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:06 schreef Divje het volgende:

[..]

:') _O-
Dat hoeft dan ook weer niet haha.

Zit nu te kijken wat Wildcat vannacht heeft gestreamed. Kan duidelijk merken dat hij alleen COD, GTA & GMod speelt op YT _O- de fouten en het gevloek wat erbij komt _O-
Gisteren ook zo'n gozer, die had zo vanuit het niets 30.000 kijker (lirus of zo? )

Die schelde de boel ook bij elkaar. Maar op zich was het wel een grappig kanaal en hij had ook een éénmans district gemaakt waar alle verneukte policies op zaten die mensen ongelukkig maakte en noemde de inwoner naar iemand die hij niet mocht. Dat was dan wel weer grappig :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:22:24 #296
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150282272
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Gisteren ook zo'n gozer, die had zo vanuit het niets 30.000 kijker (lirus of zo? )

Die schelde de boel ook bij elkaar. Maar op zich was het wel een grappig kanaal en hij had ook een éénmans district gemaakt waar alle verneukte policies op zaten die mensen ongelukkig maakte en noemde de inwoner naar iemand die hij niet mocht. Dat was dan wel weer grappig :@.
:D
Wil echt gaan lopen kloten met die policies, kijken wat de gevolgen zijn. O-)

Wegen bouwe nzal ook veel tijd in gaan zitten. Wil niet zulke misbaksels die de streamers maken in m'n stad :{

[ Bericht 8% gewijzigd door Divje op 04-03-2015 14:28:07 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150282432
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Er zitten inderdaad relatief weinig mensen in een flatgebouw volgens mij, maar dit kan je allemaal aanpassen in de asset editor B-). kan je een dorp van 5 flats hebben en opeens toch aan je max zitten van het aantal 'Cims' _O-.
van die asset editor ben ik echt van onder de indruk: zo te zien zeer gebruikersvriendelijk en volledig geïntegreerd in de game
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:32:06 #298
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150282586
En op zich vind ik het wel tof dat ze de voorkeur hebben van grootte tegenover massa. Als er dan toch een limiet van een miljoen is maar ondertussen zijn de gebouwen relatief leeg dan heb je uiteindelijk toch een grote stad.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:33:36 #299
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150282633
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:27 schreef mschol het volgende:

[..]

van die asset editor ben ik echt van onder de indruk: zo te zien zeer gebruikersvriendelijk en volledig geïntegreerd in de game
Ja daar wordt ik wel vrolijk van eigenlijk en ook hoe simpel het lijkt te zijn om gewoon eigen bestanden erin te gooien en dat je die dan kan versieren in het spel O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:34:01 #300
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_150282650
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:32 schreef jogy het volgende:
En op zich vind ik het wel tof dat ze de voorkeur hebben van grootte tegenover massa. Als er dan toch een limiet van een miljoen is maar ondertussen zijn de gebouwen relatief leeg dan heb je uiteindelijk toch een grote stad.
Tja, het is het een of het ander, vooralsnog... Maar persoonlijk geniet Cities Skylines mijn voorkeur. :9
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:34:06 #301
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150282654
Te tof gewoon
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')