is ook niet echt duur te noemen...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag het, maar dat is allemaal normal versie deluxe blijft rond de 28
Ik heb geen deluxe versie nodig met de mod support.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag het, maar dat is allemaal normal versie deluxe blijft rond de 28
Dit is ook eigenlijk niet bijzonderquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen deluxe versie nodig met de mod support.
Noujah, zit waarheid in idd.quote:
Andere toffe gebouwen zullen wel snel online komen via de Steam-workshop.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is ook eigenlijk niet bijzonder
Statue of Liberty
Eiffel Tower
Brandenburg Gate
Arc de Triomphe
Grand central terminal
[..]
Noujah, zit waarheid in idd.
edit hoewel Arc de Triomphe best tof is
En als je een lege stad hebt de Arena.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Andere toffe gebouwen zullen wel snel online komen via de Steam-workshop.
De Kuip, de Erasmusbrug e.d.
binnenhof, als mayor housequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zulke dingen zouden wel erg tof zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is stiekem een beetje cheaten hequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef jogy het volgende:
Hopelijk zijn policies makkelijk te modden trouwens. Ik kan niet wachten om de dode mensen in de vuilverbranding te flikkeren.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef jogy het volgende:
Hopelijk zijn policies makkelijk te modden trouwens. Ik kan niet wachten om de dode mensen in de vuilverbranding te flikkeren.
Geef het een negatieve impact op de burgers ofzo om het eerlijk te makenquote:
ik ben benieuwd wanneer GMG z'n keys gaat uitdelenquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Geef het een negatieve impact op de burgers ofzo om het eerlijk te maken.
Ik ga gewoon zoveel mogelijk fbx bestanden opzoeken en importeren en kijken wat het doetquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wanneer GMG z'n keys gaat uitdelen
modden ga ik wel proberen iig
TJOEKETJOEKETUUTUUT.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:34 schreef Scorpie het volgende:
KOPUH KOPUH KOPUH JAAA ALL ABOARD THE HYPE TRAIN
Nee, je kan het ook heel strak en geordend houden. Ziet er alleen niet uit mijn inziens.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hij speelt creatief, das ook een manier van spelen
maar je moet dus een beetje gaan gokken om zoveel mogelijk land naast wegen te bedekken.., jammer maar dat is denk ik het jammere aan het flexibele wegen design..
Nee, dat kan een simulator dus niet realistisch. Daarom wordt elk vervoersmiddel ook voorzien van een eigen pathfinding. Kost aardig wat prestatie, maar is wel veel realistischer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
maar de vraag is of dat echt boeit.. als een simulator op een realistische manier een stad kan simuleren met 4 mil inwoners vind ik dat intressanter dan dat ik van elke losse inwoner de naam kan aanpassen..
SC4 kon dit anders heel aardig voor zijn tijd, tis maar net hoeveel tijd er in de simulator wordt gestokenquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:04 schreef Euribob het volgende:
Nee, dat kan een simulator dus niet realistisch.
Eh... SC4 simuleerde alleen geen zak. Letterlijk niets. Er kwamen gebouwtjes tevoorschijn en op de weg zag je zogenaamd autootjes rijden, maar alle cijfers werden letterlijk uit de lucht gegrepen. Sims gingen niet daadwerkelijk naar hun werk of iets dergelijks, want er waren helemaal geen echte sims om te volgen. In SC5 was dat al anders maar moesten er nog steeds fake cijfers aan te pas komen om het een beetje op niveau te krijgen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:13 schreef mschol het volgende:
[..]
SC4 kon dit anders heel aardig voor zijn tijd, tis maar net hoeveel tijd er in de simulator wordt gestoken
iedereen al ingeschreven voor de tuinen: http://signup.citiesskylines.com/ ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |