Het begon volgens mij dat er enigszins lichtzinnig ergens gezegd werd dat er een limiet van 9 tegels was maar dat het simpel was om dit eruit te modden. Dit leek een eigen leven te gaan leiden waardoor ze genoodzaakt waren om dat bericht te posten die dus verduidelijkte dat het niet makkelijk zou worden maar wel mogelijk. Waarschijnlijk zijn er mensen over de zeik gegaan waardoor er hier en daar wat paniekvoetbal ontstond en bieden ze nu aan om het deel van de code vrij beschikbaar te stellen zodat het toch weer relatief makkelijk wordt met alle eventuele nare gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:08 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ja twee statements op dezelfde dag maar ik interpreteer ze beide weer anders
Dit ja, ik speel liever 9 tegels vloeiend met een echte simulatie dan te lopen aanmodderen met een grotere stad wat officieel niet ondersteund wordt met alle mogelijke gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vermoed dat we binnen no-time nog grote maps beschikbaar hebben. Al zul je mij niet horen klagen over de 9 tiles die we al krijgen.
Dat zou voor mij ook een reden zijn om meer tiles te willen ja, gewoon een regio maken en die hoeft echt niet tot aan de miljoen te komen wat mij betreft .quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:57 schreef Divje het volgende:
Alle tiles unlocken, 1 stad met 200.000-300.000 inwoners en de rest verspreidt over kleine dorpjes en voorsteden hele map in gebruik bam
Snap de charme ook wel van een zo groot mogelijke stad maken, maar is echt niks voor mijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou voor mij ook een reden zijn om meer tiles te willen ja, gewoon een regio maken en die hoeft echt niet tot aan de miljoen te komen wat mij betreft .
Het is de uitdaging hé, dat begrijp ik ook wel en ik probeer het ook vaak genoeg maar ik misluk er meestal kansloos in zodra de eerste wolkenkrabbers zich aan melden .quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Snap de charme ook wel van een zo groot mogelijke stad maken, maar is echt niks voor mij
Liever een mooie regio waarin alles goed werkt dan 1 grote stad met alle problemen vandien
Herkenbaar jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is de uitdaging hé, dat begrijp ik ook wel en ik probeer het ook vaak genoeg maar ik misluk er meestal kansloos in zodra de eerste wolkenkrabbers zich aan melden .
Het vooruit plannen kan ik niet en dus denk ik pas aan openbaar vervoer op het moment dat alles vast loopt en ik erachter kom dat ik geen ruimte heb vrijgelaten voor trams, metro's of treinen .
Je kan in ieder geval straten gewoon upgraden naar avenues enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Herkenbaar ja
Zet nu alles heel ruim op in het begin, en plan alvast wat grote wegen enzo. Al is dat in CitiesXL/XXL een ramp om normaal te doen en het ook nog mooi te laten zijn. Kutspel.
Alle hoop gevestigd op Skylines
Dat soort opties zijn altijd een pluspuntquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval straten gewoon upgraden naar avenues enzo
Nee joh. Check het Paradox forum maar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:14 schreef Euribob het volgende:
Wat is deze TT? Echte kenners weten dat dit gewoon een slap aftreksel van Cities in Motion 2 gaat worden.
Slap? Lijkt een keiharde bazengame te worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:14 schreef Euribob het volgende:
Wat is deze TT? Echte kenners weten dat dit gewoon een slap aftreksel van Cities in Motion 2 gaat worden.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:14 schreef Euribob het volgende:
Wat is deze TT? Echte kenners weten dat dit gewoon een slap aftreksel van Cities in Motion 2 gaat worden.
Niet heel slecht op zich. Maar ze hadden er een day/night-cirkel in gestopt en daaraan gekoppeld een spitsuursysteem (om het interessanter te maken neem ik aan). Kwam er dus op neer dat Cims de hele dag bezig waren met het heen en weer reizen tussen thuis en werk als de afstand iets langer dan een paar kilometer was (en je systeem niet helemaal efficiënt). Is ook een van de redenen waarom we dat nu nog niet terugzien in Cities: Skylines.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:11 schreef mschol het volgende:
Hoe is de pathfinding in cim2 trouwens? In 1 was die beroerd
Zoals ik het in het forum lees gaan ze dat waarschijnlijk ook doen. Maar dan wel op eigen risico.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:57 schreef Divje het volgende:
Alle tiles unlocken, 1 stad met 200.000-300.000 inwoners en de rest verspreidt over kleine dorpjes en voorsteden hele map in gebruik bam
Donequote:
eigen risico?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:30 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Zoals ik het in het forum lees gaan ze dat waarschijnlijk ook doen. Maar dan wel op eigen risico.
Zeiden ze dat? Spelen op eigen risicoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:30 schreef Thrilled het volgende:
Dat je pc niet oververhit raakt enzo, jouw probleem, niet die van hun
Ik vind het positieve signalen, ze luisteren naar de community en passen dingen aan.. geeft hoop voor de toekomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |