Oh ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:02 schreef Shandaly het volgende:
Ik ook danic. Maar het maakt niet uit, ik zou het toch niet kunnenVeel te braaf
Dank jullie, wat liefquote:Op zondag 1 maart 2015 11:55 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd Fieder! Mooie datum eigenlijk: 1-3'13
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Zeker knap!quote:Op zondag 1 maart 2015 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
OMG!! Wat een enorm verschil weer tussen 1 en 2 jaar! Knappe jongen zeg
Ik vind zuivel nogal overschat, calcium bijv.kun je uit heel veel andere dingen halen. Mijn jongens drinken geen melkproducten (oudste is overgevoelig, jongste lust het gewoon niet) en krijgen dus niet meer zuivel dan 1 a 2 keer per dag een bak yoghurt, en dat is echt prima, wat ons betreftquote:Op zondag 1 maart 2015 17:49 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraag over het eten/drinken van zuivel.
I lust geen 'gewone' melk, als in: koemelk of geitenmelk of iets dergelijks. Tot ze bijna 1 was, kreeg ze naast bv wel ook kv en dat dronk ze prima. Maar nu lust ze dus geen gewone melk. Ze krijgt nog wel bv, maar niet zo heel veel meer, en daar wil ik de komende maanden ook mee gaan stoppen. Kaas lust ze ook niet. Ze krijgt wel yoghurt en kwark, want dat vindt ze wel lekker. Maar dat zijn geen grote hoeveelheden. Een klein bakje per dag.
Is dat dan wel ongeveer genoeg aan zuivel? Of toch meer gaan aanbieden?
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Fieder gefeliciteerd met L.
Mijn dreumes is slim, wij zijn nog steeds verkilouden tel daar vrij dikke littekens in mijn keel bij op is drop bij het bed. Nu had sac de zak uit mijn nachtkastje gepakt. Waarop ik zeg leg maar terug.Lijkt of ze dat doet. Ziet haar vader haar later klooien met haar mouw had ze hem daarin gestopt ze doet dus net alsof. Ze had ook mijn nieuwe pak duo penotti hagelslag open gekregen en was er ook mee in een hoekje gaan zitten
Je hebt in elk geval ruim de tijd om een leuk hoedje of petje te zoekenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Erg veel haar heeft saar nog niet dus idd maar n hoedje... en ns kijken of ik zo'n hip hartjes zonnebrilletje kan vinden
Zo'n zonnebril zoek ik ookquote:Op maandag 2 maart 2015 09:02 schreef Omentielvo het volgende:
Riley heeft 1 keer haar zonnebril een hele middag opgehouden![]()
[ link | afbeelding ]
Mijn dochter kon al steppen voordat ze twee werd. Maar is voor ieder kind anders denk ik.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:44 schreef danic het volgende:
Zou ze al kunnen steppen denk je? Die staat nog boven ingepakt en wel omdat Eva er vorig jaar 2 kreeg haha
Aaw Burd! Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 2 maart 2015 12:17 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi! Ik heb sinds vandaag een dreumes![]()
.
We gaan eerst even op vakantie, daarna kijk ik of ik weer een beetje kan aanhaken.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 maart 2015 12:17 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi! Ik heb sinds vandaag een dreumes![]()
.
We gaan eerst even op vakantie, daarna kijk ik of ik weer een beetje kan aanhaken.
En dan steeds een foto maken op dezelfde plek. Leuke verzameling foto's krijg je dan, van steeds precies een jaartje ouder.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:05 schreef danic het volgende:
Heb ik ook aan gedacht Franny_G.
Dus als ik het keukentje er niet doorheen krijg, dan ga ik dat voorstellen.
schoot me toen gelijk als idee te binnen: vanaf volgend jaar gewoon ieder jaar voor Rosalie dr verjaardag naar de Efteling.
Opgelost. Slotje.![]()
Je hebt al een paar boekjes vanaf 2.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:55 schreef L-E het volgende:
Bambino Loco is toch vanaf 3 jaar? Hier ook in huis, ik vond Loco vroeger zoooo tof maar oudste vindt er geen hol aanMisschien meer geluk met de andere twee
Kapla is zo gaaf! Ik hou erg van speelgoed dat de fantasie stimuleert en met kapla kun je echt alle kanten op
Met familie en vrienden. Alles bij elkaar tussen de 20 en 25 mensen. Gewoon thuis.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:12 schreef L-E het volgende:
Hoe vieren jullie de tweede verjaardag? Groots, klein, met wie dan, enzo?
Dat wilde ik met Eva doen op zo'n paddestoel.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:16 schreef Franny_G het volgende:
[..]
En dan steeds een foto maken op dezelfde plek. Leuke verzameling foto's krijg je dan, van steeds precies een jaartje ouder..
Thuis. Samen met de familie. Gok een man of 15. Grote taartquote:Op maandag 2 maart 2015 15:12 schreef L-E het volgende:
Hoe vieren jullie de tweede verjaardag? Groots, klein, met wie dan, enzo?
Het word alleen maar leukerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:06 schreef exode het volgende:
Goedemorgen! Ik meld me met dreumes
Ons mannetje, B.e.n.j.a.m.i.n is 21-02 1 jaar geworden. Van 23-02 tot gisteren een weekje Spanje dus nu weer online.
Zijn verjaardag is helaas in het water gevallen. De avond voor zijn verjaardag heeft hij tot 23:00 gespuugd dus alles afgeblazen, 14-03 poging 2 voor een leuk feestje.
Ons mannetje heeft 2 mama's, blonde stekels, blauwe kijkers en is vrolijk, relaxt en vrij makkelijk. Ik zal deze week een foto posten.
Ik heb me goed vermaakt in het babytopic en vind het nog steeds vreemd dat ik geen baby meer heb.....
Jaaa! Daarom bewaar ik al jaren buitenlandse munten en papiergeld. Voor als mijn kind ooit één keer winkeltje gaat spelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:11 schreef Tally het volgende:
Goed idee trouwens dat winkeltje. Vanmiddag maar weer eens op zetten. En ik heb bij de Action van die plastic munten en briefpapier gehaald. Eens kijken of dat een leuke middag zonder ruzie word
Even 2 portemonneetjes opzoeken
Dat portemonneetje heeft Fee gister gevonden. Ik had het gepakt omdat ik benieuwd was of er nog wat Kuna's (uit Kroatië) in zaten. En toen heeft ze de hele tijd met de muntjes gespeeld. De pop muntjes voeren. In bekers doen. In bordjes doen. Muntjes verstoppen en heeft verrast doen als ze er eentje gevonden hadquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:17 schreef Limone het volgende:
[..]
Jaaa! Daarom bewaar ik al jaren buitenlandse munten en papiergeld. Voor als mijn kind ooit één keer winkeltje gaat spelen.
Mja ik zou wel willen dat haar tandjes wat langer mee gaanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:18 schreef Limone het volgende:
[..]
Dan is een houten worst ook nog eens een hele economische oplossing.
Ah! Een prima verzameling dus!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat portemonneetje heeft Fee gister gevonden. Ik had het gepakt omdat ik benieuwd was of er nog wat Kuna's (uit Kroatië) in zaten. En toen heeft ze de hele tijd met de muntjes gespeeld. De pop muntjes voeren. In bekers doen. In bordjes doen. Muntjes verstoppen en heeft verrast doen als ze er eentje gevonden hadEn uiteraard gooien naar haar grote zus
Nee we zijn in ons stadtje getrouwd. Maar ik zou het graag aan mijn ouders (en vooral Omaatje) willen laten zien want het is er zo prachtig. We hebben er een rondreis gemaaktquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:35 schreef Limone het volgende:
Nice! Zijn jullie ook in Kroatie getrouwd? Of hebben jullie er een speciale band mee?
Ja dat is hier ook een hit joh! Oudste kreeg er van mij een voor zijn 1ste verjaardag. Zes jaar later wordt hij nog dagelijks gebruikt door beide jongetjes, goede investeringquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:04 schreef vencodark het volgende:
Voor een jongetje denk ik trouwens aan zo'n kinder werkbankje. Zodra Aiden hier de kans krijgt loopt hij zo met papa's steeksleutels er vandoor om die precies op de juiste manier te gaan gebruiken.![]()
Dat technisch inzicht heeft ie NIET van mij.
Leuk leuk! Ik ben er 1 keer geweest en ik vond het vooral 'back to basic' (maar dat kan ook aan ons budget hebben gelegen) en daardoor heel relaxt. Mijn man gaat van de zomer met vrienden naar Servië. Daar ben ik ook best benieuwd naar!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee we zijn in ons stadtje getrouwd. Maar ik zou het graag aan mijn ouders (en vooral Omaatje) willen laten zien want het is er zo prachtig. We hebben er een rondreis gemaaktMijn ouders zijn meer de mensen die graag zitten waar veel Nederlanders zitten. En oe dat Kroatie is eng enzo. Zullen daar zelf nooit heen gaan.
En toen wij er waren was het nog el cheapoHopen dat ze voor 2018 nog niet hun munteenheid kwijt zijn
Wij zaten in verschillende 5 sterren hotelsquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:04 schreef Limone het volgende:
[..]
Leuk leuk! Ik ben er 1 keer geweest en ik vond het vooral 'back to basic' (maar dat kan ook aan ons budget hebben gelegen) en daardoor heel relaxt. Mijn man gaat van de zomer met vrienden naar Servië. Daar ben ik ook best benieuwd naar!
tut tut, doe maar duur!quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij zaten in verschillende 5 sterren hotelsEn hebben een week gezeten in het hotel waar op dat moment ook een tennistoernooi was met allemaal bekende tennisspelers
Ik herkende er echter maar één
Maar het was echt prachtigVriendelijke mensen. Heerlijk eten. Mooi zwemwater (wel zwemschoenen aan!
) We zouden graag nog eens terug gaan. Word het niet met ons jubileum dan wel als de meiden iets groter zijn.
Op vakantie zijn wij best luxe paardjesquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:26 schreef Limone het volgende:
[..]
tut tut, doe maar duur!Wij zaten in een tent: ook best te doen.
Leuk vooruitzicht met de kindjes.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:58 schreef Tally het volgende:
O jongens. Ik heb misschien een oplossing voor mijn werkprobleem! Ik ben zo blij
O jongens. Ik heb misschien een oplossing voor mijn werkprobleem! Ik ben zo blij
Vertel, woman!quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:58 schreef Tally het volgende:
Ja ik ben echt zo blijquote:
Een van de wetten van Murphy...quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:19 schreef L-E het volgende:
Wat een cliffhanger weer Tal![]()
Hoezo slaapt mijn dreumes noooooooooit meer overdag als we de deur niet uit hoeven, zoals de vakantie afgelopen week, en stort hij telkens dat ik oudste uit school moet halen in vlak voordat we weg moeten? NOU?!
Een badje met olie? Van zwitsal heb je olie voor in badquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:06 schreef vencodark het volgende:
Aiden heeft nu al een tijdje in erg droge huid. Eigenlijk overal behalve zijn armen.
Tips?
creme-badje van Weleda is ook een goede aanrader, die helpt bij ons goed bij een droge huid.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Een badje met olie? Van zwitsal heb je olie voor in bad
Amandelolie voor in bad helpt bij mij zelf dan weer goed.
Hier ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:43 schreef elamanilo het volgende:
Wow Femke, drie boterhammen![]()
![]()
Gisteravond dacht ik nog aan de kindjes hier op fok die echt zoveel kunnen eten. Wij hadden geen zin om uitgebreid te koken en we aten een tosti (lief) en panbroodje (ik). Nu lust die kleine hier geen gewone boterham, maar zo'n panbroodje met gesmolten kaas dat lust ze dan wel een beetje. Dus ik gaf haar stukjes van mijn broodje, en ze smulde er echt heel goed van. En na afloop waren we ook aangenaam verrast dat ze toch wel bijna een half broodje op had![]()
Dat is echt mega veel voor haar doen. Ik sta dus elke keer echt paf als iemand hier noemt dat haar kind gewoon een hele boterham, of zelfs meerdere
![]()
![]()
hele boterhammen opeet, daar kan ik me echt zo niets bij voorstellen
Tally, relaxed! Dat zou echt de ultieme oplossing zijn!
LadyBlack <3 <3 <3 Wat klinkt je meisje gezellig, lief en leuk zo
Ja, dat is soms best lastig, als ze dat nog niet echt goed duidelijk kunnen maken. Heb ik ook gehad. Bijvoorbeeld toen ze tijdens het spelen steeds begon te jengelen en naar me toe kwam. Wat is er, heb je je bezeerd? Poepluier? Etc. etc. En dan kom je met iets te eten aan en dan wordt dat ogenblikkelijk uit je handen gegrist en met een voldane glimlach opgepeuzeld.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:04 schreef aapieannie het volgende:
Wij hadden groene patatjes(sperziebonen) vanavond. Eneet die altijd met mayonaise. Kaylee wilde persee ook wat mayo hebben. Dus een klein beetje op haar bord gedaan, ze vond het maar gek geloof ik haha.
Cwen het heeft hier ook wel een poos geduurd voor ze zelf aangaf dat ze meer wilde. Daarvoor snapte ik het gewoon niet waarom ze niet gewoon lief ging slapen na de lunch. Dan had ze dus nog trek....
Oh fijne tip! Vandaag geen auto tot mn beschikking maar ga het morgen gelijk aanschaffen! Kaylee haar huid scheurt nog net niet open van droogheid soms...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:26 schreef L-E het volgende:
Wb droge huid: Sticker baddert in aleppozeep, compleet natuurlijk en bevat olijfolie. Werkt echt fijn, wij hoeven nooit te smeren! Verkrijgbaar bij de Tuinen voor een paar euro
Wij hebben pas 2 zakken vol naar een verzorgingstehuis voor dementen gebracht. Die wilde ze graag hebben voor de oudjes om te knuffelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:13 schreef elamanilo het volgende:
Avondeten is hier ook altijd in kleine beetjesZe eet het ook veel liever rauw en vaak ook nog verspreid over de dag, groenten.
Even iets anders, ik zoek een goed doel om knuffelbeesten aan te doneren, weet iemand hier iets toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:29 schreef Spirit82 het volgende:
Ik knal er even inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik knal er even inHe wat kut nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
Thanks allemaalWeet je dat ik me een beetje schuldig voelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel gek maar we hebben het over o ze banen gehad en jij wilde er voor gaan en krijgt dan zo de deksel op je neus.
Ik gooi er met de pet na (en neem ontslag) en krijg dan een mooie deal in de schoot geworpenIk vind het ontzettend oneerlijk.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Aaw leuk! Maar nu is het tijd voor de lente hoor!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:14 schreef Burdie het volgende:
Koud. Maar tof, kuiken vond sleeën geweldig
. Kleine daredevil
.
Was een aanradertje, met een mini op wintersport.
Fijn om te lezen, Sparkie! En hier is de opvang voor M. echt een feestje. Voor Eva vast ook. Samen spelen is iets wat ik haar niet kan bieden. Althans, ik kan wel doen alsof ik niet kan lopen en praten, maar ik blijf denken als een volwassene.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:54 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh limone, wat lief!Eva begrijpt niet dat ze Eva heet, die denkt dat ze Jij heet
![]()
Danic, ik vermoed dat het lekker was dan!
Wat lief dat je naar me vraagt, Iimone
Het gaat best oke, momenteel. Heb er al vijf weken therapie opzitten en hoewel het heel hard werken en ontzettend confronterend is voelt het ontzettend goed. Ik merk dat ik er echt baat bij heb en de groep is ook prettig.
Afgelopen week hebben we de indicatie voor de opvang van Eva rond gekregen, die gaat binnenkort twee keer per week naar de opvang. Heeft me een huilbui gekost maar toen we gisteren gingen kijken en Eva na 10 minuten al ging spelen voelde het toch ook wel heel fijn voor haar.
En verder wordt ze zo groot, kan het bijna niet bijhouden. Ze is mijn zonnestraaltje![]()
Dat zonnestraaltje gaat vandaag voor het eerst naar de kapper, dan wordt ze een donderwolk denk ik
Ja, als je die paar vlokjes in Nederland van begin dit jaar niet mee teltquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:21 schreef aapieannie het volgende:
Was het kuiken zn eerste keer in de sneeuw??
Ohh meiden... pff kan je ineens hooikoorts hebben? Ik zit voor de zoveelste keer met een verstopte schrale neus op de bank en vriend fietst overal doorheen...
Ik knal er even inPotverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder eens met L-E: maak er maar even een fijn weekend van!!
Spark, ik zag jou ook voorbijkomen tijdens t bijlezen op mn werk vandaag, hoiiiiiFoto van Eva's nieuwe coupe?
![]()
Oh en verder heb ik een klotenacht gehad en heb ik me echt door de werkdag heen moeten slepenE werd om 23:30 wakker, toen ik nét sliep.... heb haar op hoop van zegen naast me in bed gelegd, maar dat was dus om de zoveel tijd huilend wakker en willen drinken. Weet niet precies wat er allemaal nog aan de hand is, maar ze slaapt vrij beroerd de laatste tijd. Hopelijk het laatste staartje verkoudheid.
Precies dat. Dus +1quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:53 schreef Shandaly het volgende:
Aw.. Die foto... Zo sneu! Zag hem op fb ook al voorbij komen, en heb heel de tijd de neiging om haar heel hard te willen knuffelen...
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:32 schreef L-E het volgende:
De kapper, dat is die plek waar je wel eens komt als het haar van je kind daadwerkelijk groeit zeker?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
Bijna twéé dezelfde namen ook nog he. Alleen de schrijfwijze van onze tweede naam is anders.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:09 schreef aapieannie het volgende:
Bedoel je zoiets spark?
[ link | afbeelding ]
Haha ja, ik blijf er ook om giegelen. Ze ontdekte ineens dat ze staartjes had en die moesten eruit. Dus begon ze heel wild door haar haar te woelen net zo lang tot ze een stiekje vast had haha.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:18 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]![]()
Wat een schatje! Ik moet echt lachen om de combinatie van haar blik en haar haar.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ja danic wij hadden zo'n beetje geruild he, met UD en bevaldatum!
Ik was 31 maart uitgerekend. Op eerste paasdagMaar mijn paasei wou perse hardgekookt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand en komende maand gaan we met z'n allen alweer naar het peutertopic, wat gaat het sneeelll.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Gut zeg, ik mag hopen van niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:28 schreef -mandy- het volgende:
Deze maand en komende maand gaan we met z'n allen alweer naar het peutertopic, wat gaat het sneeelll.
Beterschap!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:57 schreef Burdie het volgende:
Bah, ben de hele dag al ziek, niks an zo. Kuiken is ook net ziek geweest en is nog erg hangerig. We hadden liever van het lekkere weer genoten... Hopelijk deden anderen hier dat wel?
We kijken The Legacy (maar dan moeilijke Deense naam). House of Cards heeft mij nooit zo gegrepen.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:07 schreef Franny_G het volgende:
Dank, Limone. Wat ga je kijken? House of Cards?. Gisteravond hebben we een paar afleveringen gekeken en ik zit er weer helemaal in.
Ik hoorde laatst weer dat daar nu een negatief advies voor gegeven wordt i.v.m. beschadigen van het oog. Ik heb voor de rest geen idee of het nu weer verandert is.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:04 schreef Limone het volgende:
Je kan er wat bv in druppelen, Franny. Succes voor je vriend, zo!
Echt niet? Ik doe alles mobiel.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:43 schreef L-E het volgende:
Gedaan danic maar mobiel kan ik ze niet versturen (en in t weekend staat de laptop hier niet aan) Maar je staat op mijn to-do voor morgen!
Zonder bron/artikel vind ik dit wat moeilijk te geloven.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst weer dat daar nu een negatief advies voor gegeven wordt i.v.m. beschadigen van het oog. Ik heb voor de rest geen idee of het nu weer verandert is.
Ik heb dat ook ooit gehoord.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:02 schreef Limone het volgende:
[..]
Zonder bron/artikel vind ik dit wat moeilijk te geloven.
Ik zeg ook alleen maar dat wat ik gehoord heb, waarbij ik duidelijk aangeef dat het dat is en niet meer.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:02 schreef Limone het volgende:
[..]
Zonder bron/artikel vind ik dit wat moeilijk te geloven.
Oh sorry. Had ik er 'niet lullig bedoeld' bij moeten zetten?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik zeg ook alleen maar dat wat ik gehoord heb, waarbij ik duidelijk aangeef dat het dat is en niet meer.
Bij Isa werden de oogjes helemaal rood van de ontsteking. Met zalfje van de huisarts was het in no time opgeknapt, dat ging echt bizar snel. Net wat je zelf prettig vindt: afwachten en schoonmaken of even langs HA voor een zalfjequote:Op zondag 8 maart 2015 21:45 schreef Franny_G het volgende:
Met alle respect, maar rellen kunnen ze bij de baby's beter..
Ik heb haar oogjes met watjes en water schoongemaakt. Begin van de avond kreeg ze ook koorts, dus met zetpil naar bed en na even wat jammeren waarbij ik haar over haar hoofdje aaide, is ze nu lekker aan het slapen. Ze was wel wat hangerig ook, maar haar oogjes zagen er op zich wel normaal uit, op de prut na dan.
Bouwen met duplo en kepla, kleien, tekenen, kinetisch zand, spelen met de poppen, helpen in het huishoudenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:21 schreef ymme het volgende:
Ik kom even binnenvallen hoor
Welke interesses qua speelgoed hebben jullie 1,5 jarige dreumesen?
Ik merk dat de interesse in het huidige speelgoed wat verminderd wordt zeg maar.
Totdat ze nog iets groter zijn, en doorhebben dat ze (denkbeeldige) pijntjes kunnen misbruiken...quote:Op maandag 9 maart 2015 11:42 schreef L-E het volgende:
Och Franny, dat klinkt ook sneuWat dat betreft is het fijner als ze net even groter zijn en hun pijn en ongenoegen kenbaar kunnen maken he?
SPOILER: gejat van het grote boze internet:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Pussssjquote:Op maandag 9 maart 2015 13:52 schreef Burdie het volgende:
Evil masterplan.
En OMG die donderwolken.
Kuiken denkt tegenwoordig dat alle dieren een koe ('buuuu') of paard ('paatje' + gebaar) zijn. Of een poes ('pussssj')..
Ja, dat denk ik wel. Ik heb laatst How 2 Talk 2 kids gelezen en nu maak ik er een gewoonte van om voor haar te verwoorden wat ze volgens mij voelt. Dus zoiets als: I.solde wil geen schone luier want het doet pijn! En het lijkt soms alsof ze dan toch wat rustiger wordt. Geen idee op deze leeftijd wat ze wel of niet snappen al, maar ik vind het voor mijzelf wel fijn om alvast beetje te oefenen hiermee.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:42 schreef L-E het volgende:
Och Franny, dat klinkt ook sneuWat dat betreft is het fijner als ze net even groter zijn en hun pijn en ongenoegen kenbaar kunnen maken he?
Dit doe ik ook, maar Eva is nooit zo van dingen in de mond stoppen geweest.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Franny, mits niet heel goor mag ze van mij best even voelen/proeven, maar anders zeg ik dat het vies is en meestal houdt ze er dan mee op.
Maarja, ik heb dan ook wel een kind dat niet door modder of zelfs maar zandbakzand wil lopen, want dan worden dr laarsjes vies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |