Oh ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:02 schreef Shandaly het volgende:
Ik ook danic. Maar het maakt niet uit, ik zou het toch niet kunnenVeel te braaf
Dank jullie, wat liefquote:Op zondag 1 maart 2015 11:55 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd Fieder! Mooie datum eigenlijk: 1-3'13
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Zeker knap!quote:Op zondag 1 maart 2015 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
OMG!! Wat een enorm verschil weer tussen 1 en 2 jaar! Knappe jongen zeg
Ik vind zuivel nogal overschat, calcium bijv.kun je uit heel veel andere dingen halen. Mijn jongens drinken geen melkproducten (oudste is overgevoelig, jongste lust het gewoon niet) en krijgen dus niet meer zuivel dan 1 a 2 keer per dag een bak yoghurt, en dat is echt prima, wat ons betreftquote:Op zondag 1 maart 2015 17:49 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraag over het eten/drinken van zuivel.
I lust geen 'gewone' melk, als in: koemelk of geitenmelk of iets dergelijks. Tot ze bijna 1 was, kreeg ze naast bv wel ook kv en dat dronk ze prima. Maar nu lust ze dus geen gewone melk. Ze krijgt nog wel bv, maar niet zo heel veel meer, en daar wil ik de komende maanden ook mee gaan stoppen. Kaas lust ze ook niet. Ze krijgt wel yoghurt en kwark, want dat vindt ze wel lekker. Maar dat zijn geen grote hoeveelheden. Een klein bakje per dag.
Is dat dan wel ongeveer genoeg aan zuivel? Of toch meer gaan aanbieden?
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Fieder gefeliciteerd met L.
Mijn dreumes is slim, wij zijn nog steeds verkilouden tel daar vrij dikke littekens in mijn keel bij op is drop bij het bed. Nu had sac de zak uit mijn nachtkastje gepakt. Waarop ik zeg leg maar terug.Lijkt of ze dat doet. Ziet haar vader haar later klooien met haar mouw had ze hem daarin gestopt ze doet dus net alsof. Ze had ook mijn nieuwe pak duo penotti hagelslag open gekregen en was er ook mee in een hoekje gaan zitten
Je hebt in elk geval ruim de tijd om een leuk hoedje of petje te zoekenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Erg veel haar heeft saar nog niet dus idd maar n hoedje... en ns kijken of ik zo'n hip hartjes zonnebrilletje kan vinden
Zo'n zonnebril zoek ik ookquote:Op maandag 2 maart 2015 09:02 schreef Omentielvo het volgende:
Riley heeft 1 keer haar zonnebril een hele middag opgehouden![]()
[ link | afbeelding ]
Mijn dochter kon al steppen voordat ze twee werd. Maar is voor ieder kind anders denk ik.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:44 schreef danic het volgende:
Zou ze al kunnen steppen denk je? Die staat nog boven ingepakt en wel omdat Eva er vorig jaar 2 kreeg haha
Aaw Burd! Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 2 maart 2015 12:17 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi! Ik heb sinds vandaag een dreumes![]()
.
We gaan eerst even op vakantie, daarna kijk ik of ik weer een beetje kan aanhaken.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 maart 2015 12:17 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi! Ik heb sinds vandaag een dreumes![]()
.
We gaan eerst even op vakantie, daarna kijk ik of ik weer een beetje kan aanhaken.
En dan steeds een foto maken op dezelfde plek. Leuke verzameling foto's krijg je dan, van steeds precies een jaartje ouder.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:05 schreef danic het volgende:
Heb ik ook aan gedacht Franny_G.
Dus als ik het keukentje er niet doorheen krijg, dan ga ik dat voorstellen.
schoot me toen gelijk als idee te binnen: vanaf volgend jaar gewoon ieder jaar voor Rosalie dr verjaardag naar de Efteling.
Opgelost. Slotje.![]()
Je hebt al een paar boekjes vanaf 2.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:55 schreef L-E het volgende:
Bambino Loco is toch vanaf 3 jaar? Hier ook in huis, ik vond Loco vroeger zoooo tof maar oudste vindt er geen hol aanMisschien meer geluk met de andere twee
Kapla is zo gaaf! Ik hou erg van speelgoed dat de fantasie stimuleert en met kapla kun je echt alle kanten op
Met familie en vrienden. Alles bij elkaar tussen de 20 en 25 mensen. Gewoon thuis.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:12 schreef L-E het volgende:
Hoe vieren jullie de tweede verjaardag? Groots, klein, met wie dan, enzo?
Dat wilde ik met Eva doen op zo'n paddestoel.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:16 schreef Franny_G het volgende:
[..]
En dan steeds een foto maken op dezelfde plek. Leuke verzameling foto's krijg je dan, van steeds precies een jaartje ouder..
Thuis. Samen met de familie. Gok een man of 15. Grote taartquote:Op maandag 2 maart 2015 15:12 schreef L-E het volgende:
Hoe vieren jullie de tweede verjaardag? Groots, klein, met wie dan, enzo?
Het word alleen maar leukerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:06 schreef exode het volgende:
Goedemorgen! Ik meld me met dreumes
Ons mannetje, B.e.n.j.a.m.i.n is 21-02 1 jaar geworden. Van 23-02 tot gisteren een weekje Spanje dus nu weer online.
Zijn verjaardag is helaas in het water gevallen. De avond voor zijn verjaardag heeft hij tot 23:00 gespuugd dus alles afgeblazen, 14-03 poging 2 voor een leuk feestje.
Ons mannetje heeft 2 mama's, blonde stekels, blauwe kijkers en is vrolijk, relaxt en vrij makkelijk. Ik zal deze week een foto posten.
Ik heb me goed vermaakt in het babytopic en vind het nog steeds vreemd dat ik geen baby meer heb.....
Jaaa! Daarom bewaar ik al jaren buitenlandse munten en papiergeld. Voor als mijn kind ooit één keer winkeltje gaat spelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:11 schreef Tally het volgende:
Goed idee trouwens dat winkeltje. Vanmiddag maar weer eens op zetten. En ik heb bij de Action van die plastic munten en briefpapier gehaald. Eens kijken of dat een leuke middag zonder ruzie word
Even 2 portemonneetjes opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |