abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150095424
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_150100482
Ik vind hoe ouder hoe leuker voor het kind zelf, als het om Disney gaat. In mei gaat mijn man met de oudste, Stick en ik gaan bewust niet mee omdat we hem te jong vinden.
pi_150100859
Dat is ook wel zo hoor LE. Wij hadden het eerste jaar een abo want goedkoper dan een meerdaagse pas. En hij genoot. Alleen in dat jaar zag je hem per keer meer intenser genieten. Maar dan nog denk ik dat het wel te doen is op die leeftijd. Maar snap ook goed dat andere vinden van niet.
pi_150100962
Ik wilde de oudste dr verjaardag daar vieren want echt gek op Disney. Maar 1500 euro voor 4 dagen vond ik echt te gek :')
Mijn man wil het wel doen maar omdat Fee dan nog 1 is (een week) vind ik het teveel geld. Doen we wel een keer wanneer ze ouder zijn.

We zijn afgelopen jaar 2 keer een weekje in de Efteling geweest en dat ging geweldig met allebei. O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150102946
Jaaa Efteling wil ik ook graag heen met E O+ maar dat is echt zo'n takke-end rijden vanaf hier :X
pi_150103296
Hier zit de efteling ook al een poosje in de planning maar op een of andere manier komt het er niet van... ben heel benieuwd wat kaylee van het sprookjesbos vind!
pi_150104815
Hmm, eurodisney en Disney world heb ik echt niets mee en ook echt geen behoefte om heen te gaan.. De Efteling wel! Vroeger gingen wij nooit op vakantie, maar wel leuke dagjes uit, zoals naar de efteling, echt een jeugdsentimentje :') En lijkt me ook heel leuk om kleine pluis mee te nemen. Wel buiten de vakantie op een doordeweekse dag, dan kun je overal zo doorlopen.
pi_150105400
Efteling is geweldig... O+ Wij proberen elk jaar wel een keertje te gaan, al is het er vorig jaar niet van gekomen. Na de moestuintjes zal de AH wel weer een Eftelingactie hebben ;)

Eurodisney ben ik zelf nog nooit geweest, maar op de een of andere manier trekt me dat ook niet zo. Aan de ene kant lijkt het me geweldig... maar aan de andere kant is dat zó groot, zó massaal, zó druk en vooral zó duur... De gok om daar met een dreumes heen te gaan die dan net die dag haar dag niet heeft, ik ben bang dat dat me teveel stress oplevert om een leuke dag te worden :@

Helaas tegenwoordig een schoolgaand kind in huis, dus buiten de vakanties zoiets doen zal 'm niet meer worden :(
pi_150106710
Kun je hem niet gewoon een keer een vrijdag ziekmelden? :@ Hij is nog geen 6, dus nog niet leerplichtig, toch?
Sarcasme. Herken het.
pi_150106796
Of tijdens studiedagen?

Wij hadden vroeger altijd half september vrij ivm kermis in het dorp. Wij gingen dan vaak naar de Efteling. Kwam je wel het halve dorp tegen maar verder was het heel rustig.
pi_150106807
Dat kan ik niet... daar ben ik veel te eerlijk voor. Zou dan heel de dag daar rondlopen met een naar gevoel. En dan mag hij maandags ook niet enthousiast gaan vertellen over wat voor toffe dingen hij allemaal gedaan en gezien heeft... :N
Misschien een keer tijdens een studiedag ofzo...
pi_150106863
Ik dacht dat ze vanaf 5 jaar al leerplichtig waren...
pi_150107039
Ik ook danic. Maar het maakt niet uit, ik zou het toch niet kunnen ;) Veel te braaf :@
pi_150107084
Snap ik. Ik zou het ook niet kunnen hoor.
pi_150110921
Rosalie door de bocht:
Ze komt aanlopen met haar toverstafje, petst me op mijn hoofd 'POCUS!'

R: 'Bij mama op bed zitten!'
Papa: 'nou heel even'
R: filmpje kijken!
Ik: nee we gaan nu geen filmpje kijken, je gaat zo slapen
R: heeeel even O-)
Ik: nee ook niet heel even
R: (friemelt met haar voet aan de afstandsbediening) komt ie hè *)

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 28-02-2015 11:34:12 ]
pi_150118467
Ik: Rosalie waar is je beker?
R: "Weggevlogen"
:o

Papa: Rosalie waar is je koekje?
R: "pootjes 'kregen"

Echt hè :D
  vrijdag 27 februari 2015 @ 21:11:31 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_150124949
_O- o briljant!!!

Hier kan ik me zo op verheugen!!
pi_150125013
Nou, inderdaad LB! :D O+
pi_150125241
_O-
pi_150125692
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:02 schreef Shandaly het volgende:
Ik ook danic. Maar het maakt niet uit, ik zou het toch niet kunnen ;) Veel te braaf :@
Oh ik heb echt geen idee :') Maar ik weet ook niet of ik het zou doen hoor, zie ik later wel weer :P
Sarcasme. Herken het.
pi_150126808
Dat van dat koekje was ik niet bij. Dat vertelde mijn vriend net nadat we waren uitgegierd om haar 'weggevlogen' van haar beker.
We gingen net aan tafel en ik was hun bekers aan het zoeken. Ik twijfelde dus even of het wel Rosalie was die het zei (ook omdat het goed Nederlands was, niet 'weggevliegd' ofzo), en ze zei het zo droog _O-
pi_150138342
Haha rosalie! Volgens mij moet je dan heel erg je best doen je gezicht in de plooi te houden!
pi_150152843
Haha, geweldig danic! Wat een portretje O+
pi_150152928
Vraagje: dreumes heeft sinds twee dagen hele vieze luiers, soort witgele smurrie. Ze is verder prima te pas. Ergens achterin m'n hoofd gaat er een belletje rinkelen van kiesjes en dat de oudste dat ook had, maar ik weet niet of dat klopt. Herkent iemand het?
  zaterdag 28 februari 2015 @ 19:41:23 #25
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_150153585
ik zie het inderdaad als spam.

[ Bericht 48% gewijzigd door Kyara op 28-02-2015 22:41:13 (spam) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')