okquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej dat schelden laten we he?
Geldt voor allemaal trouwens.
uit de . van tante sjaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
WAAR KOMEN JODEN TOCH VANDAAN?
Pak de bron dan aan karina.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej dat schelden laten we he?
Geldt voor allemaal trouwens.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck, yet bijna elke post van je bevat ''PSV''
Apart.
Marc Overmars noemt dit een tussenjaartje.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk dat iedereen mad is dat PSV kampion wordt
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sommige supporters zijn nog niet volwassen.
Ik hoop dat johannes dit ooit op vocaroo inspreekt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
daar wil ik wel mijn piemel in doen en haar dan helemaal kapot neuken dat ze zo gaat kreunen ah ah ah en ik telkens harder ga neuken en haar helemaal vol pomp met mijn zaad
Originele comeback pannenkoek.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:33 schreef IMVHI het volgende:
[..]
En aangezien 3 kwart van dat stadion gevuld is met dit soort kneusjes
eet jij ook de big tasty met baconquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gewoon allemaal kappen met schelden.
Leedvermaakquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck, yet bijna elke post van je bevat ''PSV''
Apart.
Zo heel gek is het niet er europees uit te vliegen. Zenit is een gewoon een goede club met betere spelers dan PSV. Het is ook niet gek dat ajax niet doorging in de CL. Zo gaan die dingen. Kan je ze wel kwalijk nemen maar slaat nergens opquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:30 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze staan terecht bovenaan maar dit is gewoon een wanprestatie van jewelste.
10/10 dikke lef en baas als iemand dit doetquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik hoop dat johannes dit ooit op vocaroo inspreekt.
Beter zonder shirt met je rug naar het veld staan op de 2e ring in de hoek ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:33 schreef IMVHI het volgende:
[..]
En aangezien 3 kwart van dat stadion gevuld is met dit soort kneusjes
Je hebt het tegen BB-King.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo heel gek is het niet er europees uit te vliegen. Zenit is een gewoon een goede club met betere spelers dan PSV. Het is ook niet gek dat ajax niet doorging in de CL. Zo gaan die dingen. Kan je ze wel kwalijk nemen maar slaat nergens op
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
eet jij ook de big tasty met bacon
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo goed?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:34 schreef Mariaatje het volgende:
Ajax gaat winnen van pisvee! Mark my words
oh nee niet dit weerquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bah, dat soort realistische en genuanceerde posts motten wij hier niet!quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo heel gek is het niet er europees uit te vliegen. Zenit is een gewoon een goede club met betere spelers dan PSV. Het is ook niet gek dat ajax niet doorging in de CL. Zo gaan die dingen. Kan je ze wel kwalijk nemen maar slaat nergens op
jammer nonickone vindt die heel lekkerquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]Nee ik probeer te kijken. Was niet eens echt van plan te posten man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |