Spijker / kop.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:08 schreef Viajero het volgende:
[..]
Het is natuurlijk alleen genocide als er geen Turkse daders bij betrokken waren. Stel dat we naar feiten gaan kijken ipv naar trots en eer. Dan sta je daar als Turk met je mini piemeltje en zonder trots en eer, dat kan natuurlijk niet.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar hebben ze dus iets moois voor uitgevonden
[ afbeelding ]
Twitteren zij wel over de Khojaly genocide dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ga je ook nog zo actief twitteren voor alle Koerdische, Armeense, Griekse, Servische en Bosnische slachtoffers die Turkije heeft gemaakt?
Dat weet ik. Ik vraag ze om op twitter hun mening te laten horen. Solidariteit voor de mensen die in de kou worden gelaten!quote:
Gevoel voor drama hebben ze wel, die Wolfjes.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:14 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]
Het is iedereens plicht om zich uit te spreken tegen deze misdaad!
Gebruik de hashtags om je uit te spreken!
#FreeTurkey #FreeTurkishKurdistan #FreeÖcalanquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:14 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is dat een erkende genocide? Bovendien wachten zij nog steeds op erkenning van de pleger: Turkije.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:16 schreef Atak het volgende:
[..]
Twitteren zij wel over de Khojaly genocide dan?
#FreeJournalists #SavetheKurds #RecognizeArmenianGenocidequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef reza1 het volgende:
[..]
#FreeTurkey #FreeTurkishKurdistan #FreeÖcalan
doe dat op twitter zelf aub, dit is een discussieforumquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik vraag ze om op twitter hun mening te laten horen. Solidariteit voor de mensen die in de kou worden gelaten!
Daar wachten de Azerbeidzjanen ook op.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een erkende genocide? Bovendien wachten zij nog steeds op erkenning van de pleger: Turkije.
Goh, ik wist niet dat ze ook naar Auschwitz gedeporteerd werden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:14 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik mag op FOK niemand verzoeken om op twitter te gaan? Hmm. Is dat een algemene regel?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe dat op twitter zelf aub, dit is een discussieforum
nee als het niet mocht dan had ik het weggehaald slimmequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:24 schreef Atak het volgende:
[..]
Dus ik mag op FOK niemand verzoeken om op twitter te gaan? Hmm. Is dat een algemene regel?
Je mag mijn zogenaamde spam wel kut noemen maar wel merkwaardig dat je zo'n belangrijke topic een kuttopic noemt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee als het niet mocht dan had ik het weggehaald slimme
maar je moet er niet je eigen kuttopic mee vol gaan lopen spammen
Als het natuurlijk over een ander onderwerp zou gaan dan zat je aan de zijlijn te klappen maar je noemt dit onderwerp een kuttopic. Je laat je wel heel erg kennen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |