quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Zelfs Azerbeidzjan breekt Iran door 2. Jij hebt helemaal geen recht van spreken.
Ja, off-topic ja. Ik had je al gewaarschuwd toen je met je off-topic begon maar de mod heeft je niet gestopt dus ben ik geforceert om te antwoorden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De Iraanse invasie? En dan zeg je tegen mij dat ik off-topic ga?
Azerbeidzjan is niet belangrijk voor de EU. De EU weet zelf ook wel dat Azeris een deel van Iran moeten zijn. De IRGC zal Azerbeidzjan veroveren al dat moet om het Aliyev regime af te zetten.
Iran wordt niet gesteund door China en Rusland. Iran krijgt nog geen eens S400 luchtafweersysteemquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:52 schreef reza1 het volgende:
[..]Iran wordt gesteund door China en Rusland.
dit topic is al vanaf post 1 offtopicquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja, off-topic ja. Ik had je al gewaarschuwd toen je met je off-topic begon maar de mod heeft je niet gestopt dus ben ik geforceert om te antwoorden.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSKBN0KT1K420150120quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Iran wordt niet gesteund door China en Rusland. Iran krijgt nog geen eens S400 luchtafweersysteemlekkere bongenoten zijn jullie dan. Ze vertrouwen de Iranezen nog geen eens.
Het klopt dat qua industrie Europa sterker is maar Europa is heel erg gefragmenteerd. Ik vraag me echt af of de Fransen een leger naar bijv Polen zullen sturen om het te verdedigen. Ik kan dit met zekerheid zeggen. Alleen de Britten en Fransen hebben een leger en dat is niet genoeg om een Russische invasie tegen te houden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:52 schreef Richestorags het volgende:
e leger wordt sterker geacht dan het Turkse leger, het Franse leger waarschijnlijk ook. Je overschat Turkije weer eens gigantisch. En Duitsland heeft de potentie om in korte tijd een enorm leger op de been te zetten, met hun industrie.
Waar heb je dan invloed?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:52 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh ja? Daarom kan Azerbeidzjan Karabag niet eens verdedigen terwijl Iran overal in het middenoosten en de Caucasus invloed heeft.
Misschien moet je zelf de krant eens lezen, dan lees je dat ze een nog beter systeem van Rusland krijgen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Iran wordt niet gesteund door China en Rusland. Iran krijgt nog geen eens S400 luchtafweersysteemlekkere bongenoten zijn jullie dan. Ze vertrouwen de Iranezen nog geen eens.
Ik ging niet off-topic, jij hebt het over Turkije, en ik reageerde daar enkel op, en dan zeg je dat IK off-topic ga?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja, off-topic ja. Ik had je al gewaarschuwd toen je met je off-topic begon maar de mod heeft je niet gestopt dus ben ik geforceert om te antwoorden.
Niemand krijgt de S400. Daarnaast zijn Rusland en Iran de laatste 8-12 maanden zwaar naar elkaar toe gegroeid.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Eerste en tweede pagina was wel on-topic. Daarna begon het off-topic.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit topic is al vanaf post 1 offtopic
ik laat het gewoon gaan
"may send"quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/ar(...)dUSKBN0KT1K420150120
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:58 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Shia-Irak
Yemen
Zuid-Libanon
Palestijnse gebieden
Het gezamenlijke Franse en Britse leger is sterker dan het Russische leger. Ze geven dan ook een slordige 30 miljard meer uit gezamenlijk dan Rusland. Tel daar nog het Duitse leger bij op. Ja, het is gefragmenteerd maar als Rusland binnenvalt dan gaat heel Europa ertegenin. Wat niet gebeurt overigens.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Het klopt dat qua industrie Europa sterker is maar Europa is heel erg gefragmenteerd. Ik vraag me echt af of de Fransen een leger naar bijv Polen zullen sturen om het te verdedigen. Ik kan dit met zekerheid zeggen. Alleen de Britten en Fransen hebben een leger en dat is niet genoeg om een Russische invasie tegen te houden.
En Syriė.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:58 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Shia-Irak
Yemen
Zuid-Libanon
Palestijnse gebieden
Hij denkt serieus dat de EU een oorlog met Rusland gaat beginnen om Azerbeidzjan...quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het gezamenlijke Franse en Britse leger is sterker dan het Russische leger. Ze geven dan ook een slordige 30 miljard meer uit gezamenlijk dan Rusland. Tel daar nog het Duitse leger bij op. Ja, het is gefragmenteerd maar als Rusland binnenvalt dan gaat heel Europa ertegenin. Wat niet gebeurt overigens.
Ik erken de verschillende genocides die door Nederlanders in Indonesie gepleegd zijn, de laatste in 1945-1949.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:46 schreef selen_ het volgende:
[..]
Ik bedoel de Armeense kwestie 'de zogenaamde armeense genocide die naar eigen zeggen in 1915 was gepleegd.
Sancties zijn ook genoeg om Rusland een draai om de oren te gevenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hij denkt serieus dat de EU een oorlog met Rusland gaat beginnen om Azerbeidzjan...
Een land wat de EU echt geen reet kan schelen. Het ligt technisch gezien niet eens in Europa en ook niet in de achtertuin van de EU. Het ligt zo'n 2.000 km van het dichtstbijzijnde EU-land: Griekenlandquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hij denkt serieus dat de EU een oorlog met Rusland gaat beginnen om Azerbeidzjan...
De EU vindt het gedoe om Oekraine al te veel, laat staan Azerbeidzjan, een miniscuul landje.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:02 schreef Atak het volgende:
[..]
Sancties zijn ook genoeg om Rusland een draai om de oren te geven
Ik denk dat 't komt door het feit dat hij denkt dat Turkije Europees is, en dat Azerbeidzjan als broederstaat van Turkije dus ook Europees is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een land wat de EU echt geen reet kan schelen. Het ligt technisch gezien niet eens in Europa en ook niet in de achtertuin van de EU. Het ligt zo'n 2.000 km van het dichtstbijzijnde EU-land: Griekenland
nee man, je geeft in je openingspost al een voorzetje over een discussie over de Armeense kwestie vervolgens draai je hem zelf af richting deze discussie met je vrindjesquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:58 schreef Atak het volgende:
[..]
Eerste en tweede pagina was wel on-topic. Daarna begon het off-topic.
Het is natuurlijk alleen genocide als er geen Turkse daders bij betrokken waren. Stel dat we naar feiten gaan kijken ipv naar trots en eer. Dan sta je daar als Turk met je mini piemeltje en zonder trots en eer, dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En wat moet Turkije doen met de Armeense genocide, de genocide op de Grieken en de Balkan genocide?
die laatste was dan weer net geen genocide, daarvoor is echt de intentie om een volk uit te roeien nodigquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:02 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik erken de verschillende genocides die door Nederlanders in Indonesie gepleegd zijn, de laatste in 1945-1949.
Kijk, dat was helemaal niet moeilijk. En we zijn er van af en kunnen weer naar de toekomst kijken.
Jullie Turken hebben echt nog zo veel te leren als je ooit verder wilt komen dan de middeleeuwen....
http://www.dailysabah.com(...)e-commemorated-videoquote:Khojaly Massacre commemorated: VIDEO
The 23rd anniversary of the Khojaly Massacre, which took place in Nagorno Karabakh region of Azerbaijan, was commemorated in an event by Center for Human Capital Development of Azerbaijan (INDEX) in Ankara on February 21.
The event, titled "Empathy Themed Khojaly Massacre Commemoration Program" was organized to remember the Azerbaijani civilians who were murdered by Armenian forces on February 26, 1992.
As part of the program, Eurovision winner Nikki Cemal performed a song inviting the world to empathize with the sorrow of innocent civilians murdered.
Owja? En de genocide op de Joden door de Nazi's ten tijde van de 2e wereldoorlog dan? Die wordt niet door de Europeanen genegeerd, echt dat je dit denkt, echt ongelooflijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:09 schreef Atak het volgende:
[..]
Het veschil is dat er over dat onderwerp gediscussieerd wordt terwijl die andere genocides, misdaden, slachtingen door de Armeniers en Europeanen genegeerd worden.
Zo selectief kijken als een turk bedoel je?quote:De oplossing is discussiėren en stoppen met selectief kijken naar de geschiedenis.
Ga je ook nog zo actief twitteren voor alle Koerdische, Armeense, Griekse, Servische en Bosnische slachtoffers die Turkije heeft gemaakt?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:10 schreef Atak het volgende:
The 23rd anniversary of the Khojaly Massacre, which took place in Nagorno Karabakh region of Azerbaijan, was commemorated in an event by Center for Human Capital Development of Azerbaijan (INDEX) in Ankara on February 21.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |