En dat is ook precies waar de pijn en de vertrouwensbreuk zit. Daar is nu nog steeds geen oplossing voor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Laatste spreker was ook het best en het duidelijkst. Geen goed antwoord op gekomen helaas.
tja ... heb er niet veel meer antwoord op.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:21 schreef isax het volgende:
[..]
jawel hoor heb er voor gekozen.![]()
beste stad ooit
Utrecht en Madrid jonguh.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:24 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het genoegen in zowel Rotterdam als Amsterdam te hebben gestudeerd:
Rotterdam >>> Amsterdam
Rotterdam, de anus van Nederland.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:24 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het genoegen in zowel Rotterdam als Amsterdam te hebben gestudeerd:
Rotterdam >>> Amsterdam
In menig beleving hebben ze net bijgedragen aan de wereldvrede.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:24 schreef Vasilevski het volgende:
Zullen leuke gesprekken zijn in die hal nu. 'Oeps, we hebben anderhalf uur over onzin gepraat.'
Eberhard heeft 'm meegenomen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:24 schreef trabant het volgende:
Hoe zou het zijn met die appeltaart?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:25 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Rotterdam, de anus van NederlandEuropa.
Er moet natuurlijk ook gefeest worden, het is immers woensdag/donderdagnacht.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:22 schreef H.Kemper het volgende:
Lijkt erop dat de meeste nu weggaan
er komt appeltaart?quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:24 schreef trabant het volgende:
Hoe zou het zijn met die appeltaart?
Je vergeet Helmond.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:25 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Rotterdam, de anus van Nederland.
Eerder drie oogartsen, denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:25 schreef Specularium het volgende:
Eberhard zit nu met 3 hoeren in de taxi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |