Hoop gejoel en de burgemeester verlaat de zaal.quote:
goed planquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:20 schreef NightH4wk het volgende:
Wie heeft zin om te rellen? Gaan we zelf het pand ontruimen.
geeft niet, jij kan t ook niet helpen..quote:
hij had live moeten rokenquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:21 schreef marcodej het volgende:
Die pleister maakte het echt episch.
Op naar A'dam dan.quote:
Het liefst naar huis.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
Wat nu? Weer vergaderen? Of toch ultimatum?
Dat laatste punt uit het publiek was zeer valide. Van der Laan gaf daar geen antwoord op. Behalve door te zeggen dat die mevrouw ooit een goed rapport had geschreven.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:20 schreef Claudia_x het volgende:
Eberhard gaat op het juiste moment weg. Die lui zijn niet meer voor rede vatbaar. Jammer. Maar ik vraag me af wat wel een acceptabele oplossing was geweest voor hen.
jawel hoor heb er voor gekozen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:21 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
geeft niet, jij kan t ook niet helpen..
Ze snappen niet dat ze niet alle Amsterdammers vertegenwoordigen. Alsof de stad van hen is...quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:21 schreef tralalala het volgende:
Maar ging het nou fout bij "Jullie zijn niet DE Amsterdammers" ? Daarvoor waren de studenten nog best redelijk. Nu zijn ze weer MAD
Zou mooi zijn ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:21 schreef Infection het volgende:
Zou wat zijn als nu de ME naar binnen stormt.
Volgens mij wel. Dat was een foutje van hem.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:21 schreef tralalala het volgende:
Maar ging het nou fout bij "Jullie zijn niet DE Amsterdammers" ? Daarvoor waren de studenten nog best redelijk. Nu zijn ze weer MAD
En dan komt men erachter dat het toch gewoon een politicus (dus beroepsleugenaar) is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:21 schreef tralalala het volgende:
Is VDL nu de nieuwe Aboutaleb/Timmerfrans voor 2 maandjes?
Heeft die groot gelijk in. Alsof de gemiddelde student ook maar iets op heeft met dit tuigquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:21 schreef Morodeepdelver het volgende:
Heb zo het idee dat hij net een paar zinnen te lang door ging... daarvoor had 'ie nog bijna alle support.
Totdat hij begon met: 'Jullie zijn niet dé Amsterdammers'.
Medellín en Barcelona winnen het, maar 020 is een prima stad idd.quote:
Opruimen voor morgen de voetbaldrukte begint, vermijden dat er twee zaken tegelijkertijd zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:21 schreef sneakydesert het volgende:
ik ga pitten, denk niet dat de politie in deze late uurtjes nog ingrijpt.
Die man is twee uur geleden nog net niet zijn bed uit getrokken...quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:22 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dat was een foutje van hem.
Laatste spreker was ook het best en het duidelijkst. Geen goed antwoord op gekomen helaas.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat laatste punt uit het publiek was zeer valide. Van der Laan gaf daar geen antwoord op. Behalve door te zeggen dat die mevrouw ooit een goed rapport had geschreven.
Was jij halverwege de dag je kleren dan, en doet schone aan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:23 schreef Specularium het volgende:
Staan ze dan met hun ongewassen kleren.
Gelijk heeft hij idd, maar hij was net zo goed op weg om de sympathie van de groep te krijgen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft die groot gelijk in. Alsof de gemiddelde student ook maar iets op heeft met dit tuig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |