Inderdaad ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook elke keer dezelfde vrouw die dat schreeuwt, ga dan dichterbij staan.
3/4 zijn oproepen tot geweld van pubertjes die nog nooit gestudeerd of gewerkt hebben, dus het lijkt meer dan het is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kun je nagaan en dan alsnog 6 deeltjes
Dit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:43 schreef Faux. het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren? Anders ga ik pitten
Jonkie.quote:
Lafheid.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:45 schreef hmmmz het volgende:
Waarom staat het bestuur daar niet gewoon zelf?
voorzitter staat er wel, maar die was niet zo sterk eerder vandaagquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:45 schreef hmmmz het volgende:
Zijn al geweest en er was niks om over te praten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:45 schreef hmmmz het volgende:
Er wordt wel steeds meer aan voorbij gegaan dat publieke organisaties ooit door ons betaald en opgericht zijn, om ONS te dienen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wilt nog steeds niet zeggen dat de Nederlandse wet daar niet geldt, en dus uitgevoerd mag/kan worden.
Volgens mij is er genoeg om over te praten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:46 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Zijn al geweest en er was niks om over te praten.
En in de landelijke politiek, tsja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:46 schreef El_jefe07 het volgende:
Je kan veel van de PvdA zeggen maar ze leveren wel goede burgemeesters in Amsterdam en Rotterdam.
Als Louis van Gaal zijn gezicht laat zien...quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
Alsof er te praten valt met dat volk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |