Ja maar die vrouw is wel nice no?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En ik maar denken (hopen) dat je eerste reactie sarcastisch was.
Ceren is een schoonheid pur sang.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja maar die vrouw is wel nice no?
Ben jij man danquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dede heeft nog een volle bos haar en baba ook.![]()
Dus ik hoef mij geen zorgen te maken.
Sowieso een Koerdische bruidquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nice. Wat een uitstraling.
EDIT:
[ afbeelding ]
![]()
Bildigimiz HANZOYLA evlenmis. KIRO!!!
EDIT2: Bruid lijkt op een clown zo. man man man
Wil je dat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben jij man dan![]()
Ik hoef denk ook nog geen zorgen te maken. Heb nog volle bos zwart haar. Disclaimer: bijna blond in de zon
Mooie naamquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zij eerste vrouw heet 'Rojbin' dus ja.
Erkek kismi degilmi. Hepsi öküz! Bunlarin mahrem bölgelerini kesiceksin!!!quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ceren is een schoonheid pur sang.Maar nu ik weet dat ze achter zulke kiro's gaat gozumden dustu.
Die man had net een dochter gekregen bij zijn andere vrouw.
Koerdisch of Turks. Tijdens de bruiloft lijken ze allemaal op een clown. Zo overdrevenquote:
Ik was vroeger oranjequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
Haren verven met henna. Nostalgie! Al die kinderen in ons dorp in TR.#50shadesofred
Hebben jullie dat weleens gedaan of doen jullie dat nog steeds? Haren verven met henna?
En nu rood?quote:
Nee. Lichtbruin met uitgroei.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En nu rood?
Snapje stoplicht enzo... beter laten
Bosver degmez.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Erkek kismi degilmi. Hepsi öküz! Bunlarin mahrem bölgelerini kesiceksin!!!
[ afbeelding ]
[..]
Koerdisch of Turks. Tijdens de bruiloft lijken ze allemaal op een clown. Zo overdreven![]()
Ik bleef zwart met een hele vage rode gloed. Zwart haar.quote:
Snap niet hoe iemand dat mooi kan vinden. Zelfs als je paar keer op je hoofd gevallen bent vind je dat niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Koerdisch of Turks. Tijdens de bruiloft lijken ze allemaal op een clown. Zo overdreven![]()
Ware woorden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap niet hoe iemand dat mooi kan vinden. Zelfs als je paar keer op je hoofd gevallen bent vind je dat niet.
Tussen 8 en 18:00 uur moet ik mijn acht uur vullen . Ik begin vaak tussen 8 en 9 uur.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe zit het bij jullie op werk qua te laat komen? Hebben jullie vaste werktijden of mogen jullie zelf je werktijden bepalen? En hoe streng zijn ze bij jullie eigenlijk?
Reclassering?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tussen 8 en 18:00 uur moet ik mijn acht uur vullen . Ik begin vaak tussen 8 en 9 uur.
Nice.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tussen 8 en 18:00 uur moet ik mijn acht uur vullen . Ik begin vaak tussen 8 en 9 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |