quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen daarom kijken.
vooral Fylax kijkt daarvoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zonde, maar geef ze eens ongelijk, tis erg bij elkaar geraaptquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat soort studies voegen niet zoveel toe, Etto.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk... Dat constante gezeik over zgn. 'pretstudies' komt doorgaans niet van lieden die zelf een studie hebben gekozen waarvan de materie ze niet aansprak, of waar ze geen talent voor hadden.
Zeker in deze tijd, met het verdwijnen van ons cultureel erfgoed, zou er juist geïnvesteerd moeten worden in hoogstaand cultureel en historisch onderzoek.
Maar kennelijk heeft het virus van het neoliberalisme, waar werkelijk alles niets anders is dan een financieel gegeven, ook de ooit zo verheven wetenschap volledig gekaapt.
Er zijn geen studies waar niemand wat aan heeft.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Neoliberalisme en gesubsidieerde studies waar niemand wat aan heeft.
Ik mis iets.
Misschien wel maar dit is daar geen illustratie van. Bezettingen van het Maagdenhuis zijn al vele decennia oud. Ik vind het juist positief dat ook deze generatie jongeren dit gevoel van betrokkenheid heeft. Je kan veel negatiefs zeggen over de mentaliteit die veel Nederlanders - niet alleen jongeren - hebben maar dit vind ik eerder positief.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt, wat een verschrikkelijke generatie kutpubers is dit zeg.
Ik heb het niet over enquêtes. Ik heb het over degelijk cultureel en historisch bronnenonderzoek. En ook daar komen zeker zaken uit die van belang zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat soort studies voegen niet zoveel toe, Etto.
Onderzoek waar wel iets uitkomt, medisch, biochemisch, exacte wetenschappen.
Softe wetenschappen zijn zwaar overrated. Onderzoeken gebaseerd op enquetes en dat soort fact free onzin.
Een studie die nu net wel belangrijk is, is niet zo soft; filosofie.
Ik vind mode persoonlijk belangrijker dan de gemiddelde pretstudie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Er zijn geen studies waar niemand wat aan heeft.
Of het moet mode of iets dergelijks zijn.
Als ik je vader was had ik je allang een draai om je iets te grote oren gegeven.quote:
Gedaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik je vader was had ik je allang een draai om je iets te grote oren gegeven.
Jij wil het topic kapen dus moet jij ook de OP fixen.
whehequote:Op woensdag 25 februari 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik je vader was had ik je allang een draai om je iets te grote oren gegeven.
Dat ligt echt niet aan die studies hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dit dus.
Als je ziet hoe slecht de wereld bestuurd word denk ik dat die studies wel wat toe kunnen voegen.
Fylax is nog maar een puberquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Misschien wel maar dit is daar geen illustratie van. Bezettingen van het Maagdenhuis zijn al vele decennia oud. Ik vind het juist positief dat ook deze generatie jongeren dit gevoel van betrokkenheid heeft. Je kan veel negatiefs zeggen over de mentaliteit die veel Nederlanders - niet alleen jongeren - hebben maar dit vind ik eerder positief.
Alleen met punt 2 heb ik moeite. Met dien verstande dat ik vind dat geen vakgebied kapot bezuinigd moet worden.
lolquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |