twitter:JelmerGeerds twitterde op woensdag 25-02-2015 om 23:19:58Ontruiming #Maagdenhuis lijkt aanstaande. ME busjes rijden met zwaailicht over Singel. http://t.co/R4iV1s3zI6 reageer retweet
Ik word een beetje moet van het beschermen van de gevaarlijkste ideologie die ooit bestaan heeft.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom dat in dit topic moet.
Ze heeft gewoon gelijk... Dat constante gezeik over zgn. 'pretstudies' komt doorgaans niet van lieden die zelf een studie hebben gekozen waarvan de materie ze niet aansprak, of waar ze geen talent voor hadden.quote:
Daar ben ik al een half uur op aan het wachten man.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Je verwacht eigenlijk dat er straks een scrum komt.
JAAAAAAAAquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:22 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:JelmerGeerds twitterde op woensdag 25-02-2015 om 23:19:58Ontruiming #Maagdenhuis lijkt aanstaande. ME busjes rijden met zwaailicht over Singel. http://t.co/R4iV1s3zI6 reageer retweet
Neoliberalisme en gesubsidieerde studies waar niemand wat aan heeft.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar kennelijk heeft het virus van het neoliberalisme, waar werkelijk alles niets anders is dan een financieel gegeven, ook de ooit zo verheven wetenschap volledig gekaapt.
Ik denk dat weinig mensen daarom kijken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:23 schreef Faux. het volgende:
Kap met het hebben over de politie, ga door met het inhoudelijke, daarvoor kijken we
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:22 schreef Gezicht het volgende:
Kan de link naar die stream even in de OP anders?
Dr. Rudy?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een baas die Baardaap onderin in beeld.
Waar niemand wat aan heeft... onderzoek naar de cultuur en geschiedenis van ons volk is irrelevant? Vreemd dan dat er zoveel gezeik is over het verdwijnen van 'onze tradities'.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Neoliberalisme en gesubsidieerde studies waar niemand wat aan heeft.
Ik mis iets.
Dit dus.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk... Dat constante gezeik over zgn. 'pretstudies' komt doorgaans niet van lieden die zelf een studie hebben gekozen waarvan de materie ze niet aansprak, of waar ze geen talent voor hadden.
Zeker in deze tijd, met het verdwijnen van ons cultureel erfgoed, zou er juist geïnvesteerd moeten worden in hoogstaand cultureel en historisch onderzoek.
Maar kennelijk heeft het virus van het neoliberalisme, waar werkelijk alles niets anders is dan een financieel gegeven, ook de ooit zo verheven wetenschap volledig gekaapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |