Het is een groot misverstand dat het gaat om pretstudies (sowieso is het soort studies bij Sociale Wetenschappen heel uiteenlopend en gaat het nu vooral om Geesteswetenschappelijke studies) of dat het onderzoek aan alfa/gamma-afdelingen weinig voorstelt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken niet alle termen eruit, maar het hangt ook heel erg af van de faculteit. Pretstudies als Soosjale Wetenschappen, of Algemene Cultuurwetenschappen die werd genoemd, mogen wel meer rendement halen in plaats van minder. Snap ook wel waarom die demonstreren, die zien liever hun fact free onderzoekjes niet verdwijnen.
at5.nl/livequote:
Mag jij vinden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een groot misverstand dat het gaat om pretstudies (sowieso is het soort studies bij Sociale Wetenschappen heel uiteenlopend en gaat het nu vooral om Geesteswetenschappelijke studies) of dat het onderzoek aan alfa/gamma-afdelingen weinig voorstelt.
Dat valt wel mee, dat misverstand.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een groot misverstand dat het gaat om pretstudies (sowieso is het soort studies bij Sociale Wetenschappen heel uiteenlopend en gaat het nu vooral om Geesteswetenschappelijke studies) of dat het onderzoek aan alfa/gamma-afdelingen weinig voorstelt.
Ach ja, het is een leuke trend, maar het gaat niet werken zo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Een mooi voorbeeld van de rebelse studenten waar Jet Bussemaker bijna een jaar geleden nog naar verlangde
De Letterbak, je legde het er altijd af in de zomer. En nooit plaats in de bieb tenzij je een rechtenstudent eruit schopte.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze hadden wat mij betreft afstand moeten doen van het PC Hoofthuis.
Hou die doodsverwensingen lekker voor je, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoezo wordt mijn communisten post verwijdert?
Als ik het over nazis had gezegd was het prima.
En communisten hebben veel meer doden op hun naam.
mag het over neo-nazis wel?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hou die doodsverwensingen lekker voor je, nergens voor nodig.
Godverdomme van die studenten zonder toekomst. Van die kunst en fashion tuigquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het Maagdenhuis, wat dat ook moge zijn
Studentenraad en Centrale Ondernemingsraad hebben 'inspraak' alleen denk ik dat daar nu even net het fenijn zit. Wel gehoord worden, maar niet gehoord worden en gewoon doorgaan op de weg die je als CvB denkt beter is in het belang van de uni.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken niet alle termen eruit, maar het hangt ook heel erg af van de faculteit. Pretstudies als Soosjale Wetenschappen, of Algemene Cultuurwetenschappen die werd genoemd, mogen wel meer rendement halen in plaats van minder. Snap ook wel waarom die demonstreren, die zien liever hun fact free onderzoekjes niet verdwijnen.
Inspraak van studenten in de raad van bestuur lijkt me onzin, docenten en andere universiteitsmedewerkers zou wel netjes zijn.
Via AT5.nlquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Ach ja, het is een leuke trend, maar het gaat niet werken zo.
Is dit trouwens live te volgen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |