Dat is maar 1 nachtje slapen extra. Kan hem wel de avond neerleggen, maar weet niet of ik er internet heb.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..], tevens 24u
[..]
Ik ging er van uit dat de code veranderd kon worden, ik stuur je een pm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door powerkiter. op 12-03-2015 17:46:57 ]
Mijn databundelquote:
volgens mij gaat er een bus heen vanuit Leidenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn databundel
Dat is al een stukje verder fietsen.
Doe ff je plaatjes uit die quotequote:Op donderdag 12 maart 2015 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn databundel
Dat is al een stukje verder fietsen.
100m van mijn huis bus 365, iets verder bus 56. Geen probleem.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:14 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
volgens mij gaat er een bus heen vanuit Leiden
SPOILER: Databundel proof foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Check.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nattekat, kun jij de OP en de TT een update geven?
Wiki'z zijn allang weer bijgewerkt
Mijn mobiel nam de enters niet mee...quote:
SPOILER: Foto1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier mogen jullie het mee doen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Het is daar gigantisch veranderd tov Streetview jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef ursel het volgende:
Dat is niet eerlijk, Google Maps is daar nog niet geupdate
Op die eerste foto is toch een duidelijk herkenningspunt te zien...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef ursel het volgende:
Dat is niet eerlijk, Google Maps is daar nog niet geupdate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |