SPOILER: bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:42 schreef Nattekat het volgende:
SPOILER: bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er wordt nogal veel gebouwd in vinex-hoofddorp, maps is niet meer up to date
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
Ik merkte hetquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:44 schreef nofxtbr het volgende:
[..]![]()
er wordt nogal veel gebouwd in vinex-hoofddorp, maps is niet meer up to date
Heb je hem al inmiddels?quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:35 schreef love_sharon het volgende:
Toevallig rij ik straks langs hoofddorp dus ondanks ik wilde stoppen met het spel doe ik toch nog maar een keer meeKan iemand de code sturen? Als ik tenminste in het vertrouwde lijstje mag?
Om lijstje?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi..
Ik snap geloof ik niet helemaal hoe het om lijstje werkt..
Nee en stap over een halfuur in de auto, dus als ik hem dan niet heb mag iemand anders hem ophalenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:56 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Heb je hem al inmiddels?
[..]
Om lijstje?
code verstuurd naar je.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:10 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee en stap over een halfuur in de auto, dus als ik hem dan niet heb mag iemand anders hem ophalen
O /Pquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:56 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Heb je hem al inmiddels?
[..]
Om lijstje?
Het is schitterend weer, half uurtje lopen is toch niet zo erg?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu in Hoofddorp, maar heb een foutje gemaakt bij het plannen, 12 minuten lopen bleek 37 minuten te zijn
Keer weer terug naar huis
Had het echt gedaan, als ik een uur eerder was weggegaan zoals het plan eerst was, nu had ik er simpelweg de tijd niet voorquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:42 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Het is schitterend weer, half uurtje lopen is toch niet zo erg?
Check. Zondequote:Op woensdag 11 maart 2015 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had het echt gedaan, als ik een uur eerder was weggegaan zoals het plan eerst was, nu had ik er simpelweg de tijd niet voor
Omdat jij het bent.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:46 schreef ursel het volgende:
Ben geen hele frequente speler, maar mag ik ook op het lijstje.![]()
En dan drie uur wachten tot iemand reageert? Dan stop ik helemaalquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:56 schreef G-NiLES het volgende:
Ik zou voorstellen om het te vragen als je daadwerkelijk dat ding gaat halen...
Ach er zullen altijd mensen zijn die op moeten gaan vragen op moment van ophalen. Op voorhand doorgeven Is ook prima eigenlijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:04 schreef lynda het volgende:
[..]
En dan drie uur wachten tot iemand reageert? Dan stop ik helemaalIk wil hem halen als ik daar zin in heb, niet drie uur of dagen van te voren afspreken wie hem waar gaat halen en waar gaat brengen..
Van mij mag je, hoe meer mensen de code weten hoe beterquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:04 schreef lynda het volgende:
[..]
En dan drie uur wachten tot iemand reageert? Dan stop ik helemaalIk wil hem halen als ik daar zin in heb, niet drie uur of dagen van te voren afspreken wie hem waar gaat halen en waar gaat brengen..
Als het goed is, ligt hij er nog.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef powerkiter. het volgende:
Ik zie dit topic nu voor het eerst lijkt me echt tof dit spel. Ik woon vlakbij hoofdorp kan hem morgenmiddag ophalen, als hij nog niet weg is??
ghehe das nog een flink eind jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Wat ik had moeten doen
Wat ik heb gedaan
Had op 9292 enkel de straatnaam ingevoerd, wat ik niet in de gaten had was dat het een flink straatje was..
Komt goed ga met de autoquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het goed is, ligt hij er nog.
Neem wel de goede bus
Ik nam ook nog bijna de bus die de andere kant op ging
doorgegevenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:09 schreef powerkiter. het volgende:
[..]
Komt goed ga met de auto
Moet iemand alleen de code nog even doorgeven![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:46 schreef love_sharon het volgende:
Ik heb de stok vanmiddag al opgehaald, morgenochtend leg ik hem weer ergens neer
Jij doet ook weer mee?quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:52 schreef NoBody122 het volgende:
Zozo, heeft het stokspel eindelijk een manier gevonden om in gewijzigde vorm door te gaan?
Je mag gewoon meedoen, geen probleem. Als je hem wilt halen kan je het lijstje uit de OP kopiëren en een PM naar dat lijstje sturen met de vraag of je de code mag hebben. Als je hem eenmaal hebt neergelegd kan je je eigen code weer naar iedereen in die lijst sturen zodat de volgende ook dit proces kan herhalen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:38 schreef RichardKaasie het volgende:
Uh..moet ik me bij iemand melden hier of ik mee mag doen? Is er iemand die de baas is?
Even een vraagje. Welk lijstje wordt er precies bedoeld ?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag gewoon meedoen, geen probleem. Als je hem wilt halen kan je het lijstje uit de OP kopiëren en een PM naar dat lijstje sturen met de vraag of je de code mag hebben. Als je hem eenmaal hebt neergelegd kan je je eigen code weer naar iedereen in die lijst sturen zodat de volgende ook dit proces kan herhalen.
Nah, oude helden vererenquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:51 schreef hiddit het volgende:
moet de foto in de OP niet ook geupdate worden?
Die staat ook al goed in de wiki, dus als iemand die overneemt, komt het goedquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:51 schreef hiddit het volgende:
moet de foto in de OP niet ook geupdate worden?
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Die staat ook al goed in de wiki, dus als iemand die overneemt, komt het goed
Wiki's helemaal bijgewerkt trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kunt het slot zegmaar niet resetten ofzo, die code blijft forever hetzelfde. tis maar een heel simpel slotjequote:Op donderdag 12 maart 2015 09:42 schreef Nattekat het volgende:
Als je hem eenmaal hebt neergelegd kan je je eigen code weer naar iedereen in die lijst sturen zodat de volgende ook dit proces kan herhalen.
Owquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:52 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
je kunt het slot zegmaar niet resetten ofzo, die code blijft forever hetzelfde. tis maar een heel simpel slotje
quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:34 schreef ursel het volgende:
Hmmm, met krappe planning kan ik hem vanavond halen. Dan ligt die zaterdag-ochtend in Limboland ergens.
Ik ging er van uit dat de code veranderd kon worden, ik stuur je een pm.quote:
Dat is maar 1 nachtje slapen extra. Kan hem wel de avond neerleggen, maar weet niet of ik er internet heb.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..], tevens 24u
[..]
Ik ging er van uit dat de code veranderd kon worden, ik stuur je een pm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door powerkiter. op 12-03-2015 17:46:57 ]
Mijn databundelquote:
volgens mij gaat er een bus heen vanuit Leidenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn databundel
Dat is al een stukje verder fietsen.
Doe ff je plaatjes uit die quotequote:Op donderdag 12 maart 2015 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn databundel
Dat is al een stukje verder fietsen.
100m van mijn huis bus 365, iets verder bus 56. Geen probleem.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:14 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
volgens mij gaat er een bus heen vanuit Leiden
SPOILER: Databundel proof foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Check.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nattekat, kun jij de OP en de TT een update geven?
Wiki'z zijn allang weer bijgewerkt
Mijn mobiel nam de enters niet mee...quote:
SPOILER: Foto1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier mogen jullie het mee doen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Het is daar gigantisch veranderd tov Streetview jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef ursel het volgende:
Dat is niet eerlijk, Google Maps is daar nog niet geupdate
Op die eerste foto is toch een duidelijk herkenningspunt te zien...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef ursel het volgende:
Dat is niet eerlijk, Google Maps is daar nog niet geupdate
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb 'm volgens mij ook. Echt een chaos op streetview daar.
En Nattekat's 2e foto kan ik niet plaatsen, die herken ik er niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies zo.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]Zo, dan hebben ze echt flink gebulldozerd daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies zo.
Maar klopt ik had dezelfde lokatie gevonden.
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 13-03-2015 13:34:26 ]Lack of common cents
Die weg liep eerst bovenlangs en nu ondergronds zo lijkt het.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die huizen zijn aan de andere kant van de snelweg te vinden, duidelijk op satelite view. Was me heel snel duidelijk
Wat zijn ze daar aan het doen? Omleggen, verdiept aanleggen?
Te smal en op een snelweg horen geen bruggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Het mag wat kosten blijkbaar. Wat is er mis met de bestaande constructie van een brug over het water?
In Zoeterwoude moeten Gelderswoude en Weipoort nog, in Katwijk moet Katwijk aan Zee nog, in Kaag en Braassem moet er nog een heel zooitje, waarvan een groot deel al aardig van Leiden af ligt. Katwijk aan Zee lijkt mijn volgende verplaatsing te worden, zodat Katwijk vol is.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zijn alle plaatsen rondom Leiden inmiddels geweest?
Nog plaatsingstips, de gemeentes Laren, Diemen, Montfoort liggen redelijk in de buurt en daar is de stok nog nooit geweest
ghehe ziet er vet uitquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:15 schreef Meike26 het volgende:
Ik zeg niet dat dit de oplossing is, maar wel een heel inspirerend idee :
Mushroom case on Thingiverse
Een 3d geprinte paddestoel, ziet er heel echt uit, geen nood als er 1 verdwijnt.
Hoeft niet... Iedereen heeft wel een 3D printer in de buurtquote:Op zondag 15 maart 2015 07:30 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ghehe ziet er vet uit
maar wie heeft er nou weer een 3d printer
SPOILER: Voor bordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Achter bordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OmgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef DrNick het volgende:
ZoSPOILER: Voor bordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Achter bordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OmgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...alleen als ie ijs- en ijskoud is![]()
Wow, en dan blijft dat ding hangen in zo'n omgeving, zoals wel vaker, en dan opeens. Plop, volledig ergens anders
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Hallo Stokkers, ik ga proberen om deze week om de befaamde stok te vangen en ergens anders te plaatsen, ik studeer in Breda dus ben niet heel veel in het pittoreske Walcheren.![]()
Ik woon in zeeland en haal hem op als ik pics hebquote:Op zondag 15 maart 2015 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Er wonen heul geen stokkers in Zeeland
Ff naar STA.I will do what i must !!![]()
Paar posts omhoog.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik woon in zeeland en haal hem op als ik pics heb100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: