quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, echt.Iedereen weet toch dat Louis de leukste is.
echt he. Als je 16 bent ok, maar 21 is te oud voor deze hysterie.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:24 schreef tralalala het volgende:
Ik sta met Wolter Kroes op de fotoen met bijna alle Hollandse artiesten.
![]()
Opvolger van duifmeneerquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:26 schreef summer2bird het volgende:
Nieuw bij rtl5; de vogelfluisteraar.
Ik heb extremere figuren gekend.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:38 schreef tralalala het volgende:
Ik weet niet hoor, dit is gewoon te...
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:43 schreef Syntos het volgende:
Jammer van die Chloë dat ze zo ver van de wereld is. Leuk koppie wel.
Zal me niet verbazen als zij is 'ingehuurd' om sidekick te spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:43 schreef Syntos het volgende:
Jammer van die Chloë dat ze zo ver van de wereld is. Leuk koppie wel.
was dat ook gelijk de dag waarop je zei 'ik neem ontslag' ?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:44 schreef tralalala het volgende:
De Nederlandse versie van One Direction was een tijdje terug bij mijn vorige werkgever voor een signeersessie, man man man.Ik hoor nu nog het geschreeuw van die wijven in mijn oren.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
was dat ook gelijk de dag waarop je zei 'ik neem ontslag' ?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef Cee het volgende:
Ze wijst naar d'r buik en moet helemaal richting d'r knieën wijzen.
En nu de X-Files.quote:
30 en 32quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De roze 52 en de zwarte 40quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
30 en 32
ooh whehe ik denk alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
30 en 32
Ik wilde dezelfde grap maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:01 schreef Stickertje het volgende:
zitplaatsen op zuid helemaal boven in
Inderdaad, ik dacht al dat ik haar eerder had gezienquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:02 schreef Cee het volgende:
Ze waren pas geleden bij RTL Late Night (ja ik heb gekeken) en daar stond ze ook bij. Heeft ze ze toch van dichterbij gezien.
Met of zonder bh?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:02 schreef Cee het volgende:
Ze waren pas geleden bij RTL Late Night (ja ik heb gekeken) en daar stond ze ook bij. Heeft ze ze toch van dichterbij gezien.
Ja, gelukkig is er weinig aan veranderd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:05 schreef Max23 het volgende:
Dit programma was toch ook weleens bij sbs
Onzin want deze zijn wel echt fan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:05 schreef MissLuna het volgende:
Op Twitter zijn andere 1D fans nu boos, want dit geeft een 'slecht beeld van de echte fans'..
echt he. Man man manquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is dus die bh,heeft twee functies
HAHHAHAquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is dus die bh,heeft twee functies
Ik kom ook uit Rotterdam. Ik schaam me dood.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zal dit even tweeten, dan slaat ze je gewoon boven op je bek, het spijt me zeer.
oh jaaaaa! woehoeeee iieeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 12 maart 2015 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij heeft ze AANGERAAKT!!
Jij begrijpt er ook niks van.
Ja, op SBS geloof ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:16 schreef summer2bird het volgende:
Was dr vroeger ook niet zo'n programma?
Ja, op de Belgische zender. Fans.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:16 schreef summer2bird het volgende:
Ja, zelfde maker (Ewout Genemans), andere zender en naam (Fans). Met de Thomas Berge fan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:16 schreef summer2bird het volgende:
Met dat k3 meisje
Wtf is dit dan?quote:
Ewout Genemans is de programmamakerquote:
Morgen bij RTL Boulevardquote:Op zondag 15 maart 2015 13:33 schreef Aventura het volgende:
Oke. Ben benieuwd of rtl met een reactie komt.
Ik kijk er naar uit.......ow nee toch nietquote:Op zondag 15 maart 2015 14:12 schreef Fylax het volgende:
Ik heb een Weblogitem gemaakt over dat filmpje, over een uurtje online.
Bedankt voor de mededeling. We zullen niet kijken.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:12 schreef Fylax het volgende:
Ik heb een Weblogitem gemaakt over dat filmpje, over een uurtje online.
Euh, uitlach-tv is overduidelijk waar hij op uit is.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:57 schreef Roguee het volgende:
Toch vind ik Ewoud z'n rol altijd een beetje dubieus. Claimt altijd het beste met mensen voor te hebben en geen uitlach-tv te willen maken maar iedereen voelt op z'n klompen aan dat hij er toch telkens weer in slaagt dat juist wél neer te zetten.
Ja euh dat was mijn punt niet. Genemans heeft in een interview voorafgaand aan het nieuwe seizoen gezegd dat het dit keer ging om leuke, normale fans ipv de op het stalkerige af fans van vorig seizoen. Pure bullshit .quote:Op zondag 15 maart 2015 16:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Euh, uitlach-tv is overduidelijk waar hij op uit is.Je maakt mij niet wijs dat Genemans dit soort beelden zou maken en voor uitzending aan zou leveren van mensen waar hij wél om geeft.
Serieus?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:41 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja euh dat was mijn punt niet. Genemans heeft in een interview voorafgaand aan het nieuwe seizoen gezegd dat het dit keer ging om leuke, normale fans ipv de op het stalkerige af fans van vorig seizoen. Pure bullshit .
Valt wel mee hoor..quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef DKUp het volgende:
Misschien ga ik het even terugkijken, de voorstukjes hadden me afgeschrikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:45 schreef Grunge. het volgende:
Oh, dit is weer begonnen! Was altijd erg leuk (THOMÁÁÁS!).
http://ladysunshine.listen2myradio.comquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:33 schreef JackLucifer het volgende:
Hoe heet dat radiostation nou? Versta dr geen reet van
rattekupkesquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:47 schreef Eisoep het volgende:
Wat een walgelijke kapsels hebben die wijven.
Nee, vond aflevering 1 wel veel beterquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:01 schreef Grunge. het volgende:
Wat weinig reacties over de laatste aflevering (gisteren). Die is het terugkijken wel waard, hoor, nog veel leuker dan vorige week!
De muziekvideo's gelukkig nietquote:
Ik dacht dat je haar cover youtube filmpjes bedoelde. Maar die staan gelukkig nog onlinequote:
Daar ging je blog voor het nageslachtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:09 schreef Fylax het volgende:
Nee, ik bedoelde de filmpjes van RTL zelf
http://frontpage.fok.nl/w(...)uperfans-van-1d.html
Allemaal weg
Frans de aanranderquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:26 schreef MotherFoker het volgende:
Ik vond die Frans Bauer fans van vorige week al apart.
Meer de moeder van Merel waar hij altijd langsrijdt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is merels reactie ook als je haar een zoen geeft
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is merels reactie ook als je haar een zoen geeft
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Meer de moeder van Merel waar hij altijd langsrijdt.
Ewout Genemansquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:40 schreef cinra het volgende:
iemand een idee wie de interviewer en de voice over zijn?
herken de stemmen, maar kan t niet plaatsen... grrr
Haha weer de boom in.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:06 schreef Heeinz het volgende:
Ook tussen alle gebouwen in, domme trut
Hij is volgens mij zelfs 42, zei hij in het begin, dacht ikquote:
Hij zei net 35 toch? 42 lijkt me wel dichter in de buurt komen ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is volgens mij zelfs 42, zei hij in het begin, dacht ik
Hij zei dat inderdaad, maar volgens mij was dat meer om aan te geven dat hij die leeftijd wel goed vind, want vrouwen van die leeftijd hebben iets meer kans op kinderen dan vrouwen van 42 natuurlijk..quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zei net 35 toch? 42 lijkt me wel dichter in de buurt komen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |